Aha, tehát a landing strippet meghagyni, és egy központi kerületbe egy bika repteret felhúzni? És akkor igy meg fog oszlani a tömeg?
Nekem olybá festett, hogyha nincs vasút a seaporton, akkor nincs forgalom. Szal egyenletesre döngöltem, letettem, még egy picit finomítottam körülötte (közben így 3x lezúztam és újra felhúztam :)), majd egyszercsak mikor odahúztam a railt szépen barnán körbevette a végét a csatlakozási pontnál, mint amikor az út mellé járdát tesz ha házakat húzol köré. És aztán megindult a forgalom, persze ekkor már 2x10e gyáras industrial kerületem volt egy vasútvonalon. A seaport hosszában van a vízben és a végébe van csatlakoztatva a kijövő sineknél a rail, tehát nem oldalt :)
Remélem érthető volt :)
Közben ha mégsincs forgalom érdemes lecsekkolni a railt, nekem 3 helyen volt megszakadva, kétszer kanyarnál, csak nem vettem észre.
Akkor a conventional center az érdemes? Mert feltételezem, hogy a bureau of burokracia az annyira nem :)
A repteres válaszom talán nem teljesen egyértelmű... szóval még ha kinövi a forgalom, a legkisebbet akkor is célszerű meghagyni, mert..., és úgy felhúzni nagyobbat.
nagy épület, ami félhenger teteje van, és akkor kapom meg amikor a beteg sofőr helyett vezetem a buszt. Az valójában micsoda? Convention center, azaz konferencia-központ.
Ezen kívül érdemes minden citybe repteret építeni, vagy elég csak egybe egy bazi nagyot, és majd metróval/vasúttal odautaznak? Kihasználtságtól függ, de a legkisebbet (landing strip?) célszerű meghagyni, mert a küldetéseket teljesítő gépek csak onnan szállhatnak fel.
Az area 5.1-et a deluxe police station-höz hasonlóan több (3?) küldetéssel lehet unlockolni, úgy emlkszem a military base-en kapottakkal (vagy azok egy részével).
Hogyan tudtál vasutat bevezetni a kikötőbe? Nekem nem jött össze :(
3-400e ember nem lehetetlen, nekem 250e-es város volt a legnagyobb (fejlett szomszédok kérdése az egész). A gond az, hogy ettől már NAGYON belassul a gépem (fél G ram, 1600MHz)
Még annyi, hogy van ilyen nagy épület, ami félhenger teteje van, és akkor kapom meg amikor a beteg sofőr helyett vezetem a buszt. Az valójában micsoda? :)
Ezen kívül érdemes minden citybe repteret építeni, vagy elég csak egybe egy bazi nagyot, és majd metróval/vasúttal odautaznak?
És másnak is döngölni kell a partot mikor a vasutat akarja bevezetni a seaportra, vagy én vagyok béna? :)
És végül egy medium city kerületben (nem területen, tehát pl new york) mekkora népességet lehet elérni max? Nekem 75e volt eddig a csúcs, ezt gondolom simán túl lehet szárnyalni :)
Én úgy játszottam, hogy fent volt minden kiegészítő.
Asszem csak úgy tudsz áramot venni,ha az egyik régióban többet termelsz (MWh), mint amennyit felhasználnak a lakosok, kereskedele, ipar. Eztán a másik régióban áthúzod a távvezetéket, hogy az érintkezzen a villamos hálózatoddal. Másik régióban ezt távvezetéket bekötöd a városba és akkor már mehet business annyit veszel amennyit nem szégyelsz, így mondjuk az egyik régióban koszos iparváros van szénerőművel a másikban pedig kereskedelmi és lakó negyedek.
Van annak valami feltétele, hogy road és elektromos konnektálás után az üzlet is beinduljon a szomszéd várossal? Mert marhára nem akarja megosztani az áramot. A dollárpanelon meg a neighbor kérdésnél csak annyit mond hogy nincs lehetőség semmilyen bizniszre.
Van valami kritérium: népesség, épület, mittoménmi? :o)
tudom, kicsit későn, de tegnap vettem még 256 mega ramot a gépbe, 512vel már virtuális memória problémák nélkül fut a game, bár nekem nem lépett ki, de nagyon lelassult egy idő után. Most már jó.
Van egy 50 ezres város, a grafikon szerint a vízigény kb. fele a kapacitásnak, víztisztító is működik (az ipar miatt) és néha a városban elfogy a víz!!! Miért?
Egy problemmam lenne.
Legalabbis egy ami nagy :)
192 mb ramom van xp-vel. A jatek 10 perc jatek utan produkálja ezt.11000-es városom van es most kezdte ezt csinalni.
Mi lehet a baj?
Mit csinaljak?
Elöre is köszönet!
Az adókkal egész jól lehet ezt befolyásolni, a lakóövezetben az industrial adóját fel kell emelni jó magasra, esetleg a high tech maradjon aa gyári 7,5%-on, a ipari zónában, pedig a lakóövezet adóját kell hasonlóképpen alakítani. A kereskedelmet szvsz mindkét régióban érdemes fejleszteni.
Üdv! mad-R
Sziasztok!
Ha jól tudom, a különböző régiókat meg lehet úgy is csinálni, hogy az egyikre építek iparterületet, a másikra meg csak lakóövezetet és kereskedelmit. A két régiót összekötöm úttal, vasúttal. Hogy vegyem rá a simeket, hogy dolgozni a másik régióba játjanak át, és ne abba a régióba akarjanak gyárakat tenni, ahol lakóövezet van???
A válaszokat előre is kösznöm.
Üdv.: G.B.
Nem tudnátok segíteni abban, hogy mit lehet tenni olyankor, amikor gyakrolatilag az egész város le van fedve rendőrséggel, mégis magas a bűnözés?
A zsernyákok meg vannak fizetve rendesen.
Nem tudom jelentkezett-e valaki a kovetkezo grafikai problemaval, ami win xp es geforce3 mellett rush hour-ral jelentkezett.A kovetkezo van: ha nagy alt iskolat, vagy nagy gimit, vagy egyaltalan mindenbol nagyot (rendorseg,tuzoltosag stb) epitek, akkor nem rajzolja ki az epuletet, hanem helyette egy undorito kek, piros esetleg zold egyszinu teruletet latok az epulet helyen. Az epulet mukodik, de ocsmany, hogy csak e 3 szine van. Patch is fent van mar, tud valaki valamilyen megoldast?
Lenne egy óriási problémám! Régen hajdanán volt Sc2000-em és imádtam! De valahogy elkevertem.
Nem tudna valaki nekem segíteni hogy kapjak egy másikat? Akár Sc2000, akár Sc3000...vagy metán Sc4
ha valakinek van megköszönném, Vagy elintézzük valahogy.
SC4 Rush Hour-t próbáltátok már? Benne van egy csomó kieg, meg új dolgok (nagy vasútpályaudvar, földönfutó autópálya az emelt mellett, monorail, magasvasút, egyebek.)