Lenne egy problémám, amire rég nem találom a megoldást és rég fennáll a hiba. Az alany egy 1999-es e39 530d. Van benne kályha, ami hibátlanul indul hidegindításnál és programozásra is. De!!! Ha pl megyek autópályán (motor üzemmeleg 88fokos, kályha már rég kikapcsolva) és egy hosszú motorfék üzemmel kigurulok egy lehajtón, akkor már indítja is a kályhát. Vagy például megállok bárhol akár csak egy percre is és újra beindítom a kocsit, akkor egyből indul a kályha. Pedig a motor teljesen üzemmeleg. Kérdés hol keressem a hibát vagy ki aki ebben tud segíteni. Válaszotok köszönöm.
Még új vagyok itt, de mostmár elkeseredésemben regisztráltam.
Kicsi, vagy mostmár inkább nagy segítségre lenne szükségem.
Rég olvaslak titeket, hátha elcsípek valamit, ami nekem pont aktuális.
Szóval 2017 ben vettem egy mikrobuszt amiben egy eberspacher hydronic D5W kályha van.
Ebben a járműben kötözgetem az üvegszálas kábeleket, mert a műszerek tele vannak tükörrel és nem szeretik sem a kideget, sem a párát. Ez a berendezés 10 indításból 9 szer hibakóddal áll le. most teljesen kész van. F64 hibát írt, lazulás volt. Aztán F20 volt a kövi, kicseréltem az izzítót. Most beindul, kicsi füst, aztán pihen. Majd ezt még egyszer megpróbálja, aztán F52-F53 al leáll.
A gond hogy a környéken nem foglalkozik vele senki. a kiszereléses próbálkozásból elegem van.
szeretnék végre a végére járni. Ebben szeretnék segítséget kérni! A közelben tudtok valakit aki ha kiveszem megnézi?
Üdv. Az egy venturi kályha,ha webasto diaggal meg lenne nézve biztos túl lenne már a 30e indításon ennyi idősen. Ezeket 10-12e ciklusra, indításra, méretezték! Tehát időnként nem árt karbantartani, na ezt már el szokták hanyagolni sajnos, és az mindegy h a tudás hiányában vagy tudatosan. Amúgy javítható mindene tőkéletesen....
Szerencsém volt, csak egy biztosíték ment ki a webastoban, (az akksi mellé tettek két biztosítékot, és ott az egyik volt rossz)....most már kapcsolja a ventilátort is.
Valaki esetleg tudja, hogy hova szokták ezt a webasto modult "gyárilag" beépíteni Peugeot 807/Citroen C8/Fiat Ulysse-be? Vagy esetleg a sima távirányítós modult? (T60/T70)
(Osztrák autó volt, szélvédőcserés, a bal oldali A oszlop mögött megtaláltuk begyűrve ezt az antennát, gondolom az új szélvédőre már nem tudták/akarták visszaragasztani, amúgy az állófűtés működik a műszerfali ovális távirányítóról)
Szép estét mindenkinek.Kérdésem a t100as távirányítót össze lehet e párosítani a t90 vevővel?A másik kérdés a a képen látható táviányító mivel párosítható?
Üdv. Azon a pug platformon tényleg csak akkor megy gyújtáson a belső ventillátor ha a töltés megjött. Viszont csak az elmúlt 1 hónapban 5 ilyen autót javítottam fűtés terén aminek az állófűtés részéről a ventillátor ébresztése ment tönkre.
2014-es C4 Grand Picasso 2.0 HDI, a távja is citroen, azaz ez vagy gyárilag került bele, vagy utólagos készletként az autóhoz tudta lerendelni a dealer, és ők rakták be átadás előtt. Olvasgattam, C5-re van már állítva, a rárakódott jeget szépen leolvasztja, meg némi kellemesebb időt csinál bent, jön szépen a belső rostélyból a kellemes levegő.
Lenne egy kérdésem. Tavaly vettem egy 2006-os Fiat Ulysse-t ausztriából. Gyárilag webasto állófűtéssel szerelt.
Adott hőmérséklet alatt kiegészítő fűtésként is rendre bekapcsol a webasto az autó indítása után, illetve állófűtésként előre programozott időre, vagy manuálisan is indítható, ilyenkor az utastér ventillátor is bekapcsol az utastérben, hogy azt is felfűtse, illetve tavaly még bekapcsolt....
Pár nappal ezelőtt programoztam be idén először egy adott reggeli időpontra, a hűtővíz rendesen be is melegedett, azonban az utastér ventillátor nem kapcsolt be, igy nem lett az utastér meleg. Az autó indítása után már rögtön jött a meleg levegő. (Az utastérben onnan szokott jönni a levegő az állófűtés működése alatt, ahol az előző leállításkor hagytam, ha az ablakra irányítottam előtte, akkor oda, ha a lábtéren hagytam, akkor oda fújt a webasto)
Gyújtás ráadása után az utastér ventillátornak már kellene működnie ebben az autóban? Mert most néztem és csak az autó indítása után működik....lehet ez a baj, és ezért nem fűti az utasteret a webasto?
Még viszonylag friss az autó, nem tudom, hogy, korábban működött e a ventillátor gyújtásnál. (A másik autóm egy 2004es megane, annál gyújtásnál már megy a ventillátor)
Vagy vmit elprogramoztam a webasto műszerfali ovális kezelőjén? (hordozható távirányítóm nincs) Vagy esetleg gyenge az akksi? Bár az autó rendesen indul...szóval bem tudom mi lehet a baj.