Helló! Kb. 500 méter megtétele után leállt és nem indul. Merre induljak? Én a kisnyomású szivattyúra gondolok. Füst nem jön a kipufogón. Előre is köszönöm!
Szép napot.Esetleg valaki járt már hasonlóképpen?Opel Vivaro kisbusz 2005.évjárat 1,9 TDI. Menet közben időközönként elmegy az erő és leáll,újraindítás után megy egy darabig úgy ahogy kell,utána ismétlődik a probléma.Egy kb 400 km-es út alkalmával ez előfordul többször.Mi lehet a probléma?Köszönöm ha valaki tudna segíteni és válaszol.
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Vásároltam Hollandiából egy 2017-es Vivarot. A navigációbán nincs Magyar térkép. Hogyan tudnám rávarázsolni? Valakinek ötlet? Köszönöm a segítséget.
Vivaro 2009 2.0DCi röviden:a motor 4-es hengere lett vissza perselyezve mert felkenődött a dugattyú a hengerfalra.Össze szerelés után a motor pöcc röf indul szép a hangja, de 2400-nél nem pörög többet olyan mintha leszabályozna padló gázon 2400-1600 között ugrál a fordulat.sok mindent próbáltam(Egr blind,Légtömegmérő csere,fordulatszám jeladó csere)Hibát nem ír egy diagnosztikai gép sem, bármi ötletet elfogadok.
Mozgasd meg az ülésed alatti vezetékeket és van ott egy csatlakozó is, azt is. Nekem is gyakran ég a légzsák. Ha lenyúlok és megmozgatom a vezetékeket, akkor elalszik. Egyszer ki kellen tisztítani az érintkezőket, csak még nem vitt rá a lélek.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható konzolnak világitania kell sötétben (ha a lámpát bekapcsolom) Mert esti vezetésnél nem látom, mit merre tekerek, nekem nem világit. Ugyanakkor a hátsó panel, ami az utasoknak van (fütés,klima kapcsoló) az világit. Azért kérdem, mert ha gyárilag nem világit, akkor nem állok neki szétszedni. Köszönöm :)
nem ilyen egyszerű karnak kodlampas első és hátsó kapcsolást is kell tudnia ellenkező esetben egyszerre kacsolná elől illetve hátul fel vagy le ,nincs relé vezérlés külön az elsőre ezt célszerű egy villamoságival beszereltetni a körbe
2007- és trafic gyári első ködlámpát akarok beszerelni. A kérdés a következő. Beszerelem a lámpákat, gyári csatlakozó rá rak és kész, működik, vagy kell valami plusz is, gondolok itt biztosíték vagy relé valahová.
Üdv mindenkinek. egy hete ültem bele egy új (2022 2.0d) Vivaroba, és tegnap vettem észre h kb 10 percenként beindul az üzemanyag szivattyú. A kocsi le van zárva, kulcs nincs az autó közelében sem…
kb egy órán át figyeltem, és kb 10 percenként megy 4-5 mp-ig. Szerintem egész éjszaka csinálja, mert ma reggel is hallottam egyszer. Akku sarút lehúztam kb 10 mp-re, de utána is csinálja.
Most vettem egy Renault trafic- ot. 2007 evj. 2.0 CDI 90le motorral, és 310000 km - rel. Teljesen motor generálón eset át. Porlasztók, izzítógyertyák, vezérlés, olaj, szűrők minden cserélve lett. Az autó szerelőm meg is erősítette ezt. Egyedül a rádió feletti kijelző mutat össze visszásságokat, tehát nem mutatja az időt, a rádiót sem jelzi ki. A kérdésem az lenne hogy ha véletlenül valami baja lenne az autónak a hibaüzenet hol jelenik meg a műszerfal kijelzőjén vagy a rádió feletti kijelzőn. Válaszokat előre is köszönöm.
Endre vagyok (N-dre71) új tag, köszöntök Mindenkit! Sportpálya gondnok vagyok, Gödön épitkezem, nemrég váltam, totális körülöttem a Khaos és most a kocsim is kezd megomlani...
Tavaly karácsonykor vettem egy Vivaro-t (2004-es, 2.5cdti, dobozos), levizsgáztatva, müszakilag alapvetöen rendben. Gond nélkül futott egészen mostanáig, tökös köröket lenyomtunk, elegedett voltam vele.
Kb 2 hete, teleszort puttonnyal, autopályán, 120km/h-nál teljesen váratlanul leállt a motor, üresben kigurultuk a lendületet, majd jött a 20 perc rettegés a leállósávban... Próbáltam beinditani, de csak köszörült. Az elsö szokatlan jel az volt, hogy a kulcs elforditásakor nem villant fel a rásegitöfütés-izzitas közös ikonja a müszerfalon. A biztositékok ellenörzésekor kijött, hogy rövidzárlat volt, egy új biztivel megint beindult. Ezt a müsort eljátszotta még 2-szer hazáig, nem is maradt több 30as biztim.
Most lenne még pár hirtelen fuvar, de nem hajtanám, ha kárt tehet benne a terhelés.
Ennyi lenne a diagnózis, várom segitö, gondolkodásra inspiráló hozzászólásaitokat!
Ez lehet a váltó problémája is, a féltengely egy műanyag kehelybe megy bele. Ha ez megkopik, hasonlókat produkál. Egyenesfutáskor, gázadáskor nem csinálja?
Sziasztok! Opel vivaro 2.0 diesel 2009 es. Az lenne a kérdésem, ha a vezető ülést szeretném kivenni, a légzsák vezeték csatlakozójának a széthúzásával semmi galibát nem csinálok ugye? Széthúzhatom?
Sziasztok, autó szerelősben már kérdeztem, de hátha itt, a típust jobban ismerők tudják:
Opel Vivaró 1,9D, 20 éves, 300+ ekm.
Bármelyik irányba kanyarodva, íven tartva mintha rángatná "valaki" a kormánykereket, mintha a szervó nyomná-húzná... nem gömfejek, nem kerékcsapágy, nem felni-gumi.
Szervó szivattyú olajszint rendben, látszólag nem is ereszt sehol a rendszer.
Találkoztatok már ilyemivel? Hol keressem a hibát?