De láttam már több olyat is hogy a blokk meg a henger eltérő színű volt, úgyhogy a jelek szerint az is megoldható (nem tudom hogy igényel-e valamilyen átalakítást a dolog).
Sziasztok, hátha tudtok segíteni. A 2011es smt 990-n úgy néz ki , hogy cserés lett az ABS központi egysége, ami valami 1400 euróba fájna. Bontottat keresnék, és az volna a kérdésem, hogy tudjátok-e, melyik másik típus(ok)ban azonos ez az alkatrész. Előre is köszi!
papír nélkülit még egyszer nem vennék, eladásnál előny de ami fontosabb ki lehet menni vele közútra(mert ki szoktam oda is), nem kell fosni a rendőrtől
Igen így van, de hozzáteszem jelenleg egy 1989es Gilera RC125ösöm van, na ehhez végképp semmi de semmi nincs, max dugattyú, de azon kívűl még olaszba is csak bontott. Mégis jó állapotú, pedig csak erdőbe hajtottam.. Szóval nem (annyira)probléma ha nincs alkatrész, csak megbízható típus legyen ne üzemórás vacak
régi endúrókról érdeklődöm, a fekete blokkos LC szériákról amit kb 1995ig gyártottak. Mennyire megbízhatóak, elgondolkoztam egy LC 350esen, ami papíros
Sziasztok , segítségeteket szeretném kérni , egy 2 ütemű KTM 250 GS-hez keresek berúgó kart és tengelyt , de akár blokkot is , vagy ötletet , hogy milyen blokk jó még ebe a vázba , de ha vállal valaki átépítést , vagy egy motorblokk generálozást gondolok szimering csapágy , szívesen értekeznék vele . Email cím bmp2@citromail.hu
Helló sziasztok. A kérdésem az lenne hogy 1K tm 2000 tizen helyét verziójú 125 cm³-es motor blognak a TuningRol kerseznek. Lehetséges e hogy egy 200 cm³-es hengert vagyis dugót tegyek rá 125-ös cm³-es blogokra és ha igen vajon a henger fej az új tom megegyezik de a hajtókart és annak minősége és annakanyagtartalma nem biztos szerintem vagy annak löket hossza posztok amennyiben tud valaki nekem segíteni kérem jelezzen kath. mondjuk 125-200 Tuning
Valaki tudna -e tanácsot adni, ugyanis egy kicsi tuningolt Aprilia 100 4T blokkra, a gyári kínai 21 es már agyonra polírozott, emelett főfúvóka gyári 78 as helyett 90 esre feldörzsárazva stb, karburátor helyett, Tuning célzattal, fel lehetne -e szerelni egy Keihin fcr 39 vagy 41 es torokátmérőjű karburátort? A végett, hogy esetlegesen sokkal jobb porlasztást, még magasabb fordulatszámot, gyorsabb gázreakciót, több nyomatékot, érjek el...
Van -e egyáltalán értelme?
Persze úgy, hogy a gépezet is, helyesen, jól üzemeljen?
Sajnos kissebb torokátmérőjű Keihin fcr-ről nem találtam infót, sem a neten, sem pedig máshol, pedig gondolatom szerint, bőven elég lenne egy pl 23 as is, ehhez a géphez, mivel burkolt gépról van szó, azaz egyrészt, a gyári takarás, idomok alatt, még hely szűkében is szenvedek.
Mire kell odafigyelnem ha vásárolnák 1 db ilyen szép kis karbit, pl fúvókázást, hogy tudnám megállapítani vásárlásakor, hogy 2T re vagy 4T re van -e felfúvókázva? Szeretnék tutira menni mivel ugye az áruk is borsos 50.000 Ft körüli használtan is.
Előre is köszönöm őszinte és gyors válaszotokat, tapasztalat megosztásotokat.
További szép sikerekben gazdag napot kívánok mindenkinek.
Sziasztok! Adott egy KTM Duke 125-ös 2011-es évjárat, és valamilyen lekorlátozás van benne, és 102-103nál megfogja a motrot és nem engedi tovább, érőzdik, hogy a motor menne még de valami vissza fogja. Néha van, hogy a felmegy 105-107ig de rögtön utána vissza fogja.. Van a családba még egy ilyen Duke csak 2013-as annál viszont nincs ilyen.. Valaki esetleg tud segíteni?
Üdv mindenkinek.Kérdésem az lenne,Exc 500 2018 ra utólag szereltem a TC/MAP kapcsolót,működnek a jelzések rajta,lehet ki be kapcsolni a TC-t,MAP 1-2 is,de semmi hatást nem érzek.Tehát nem érezhető a hátsó kerék kipörgés szabályozása.Az utasitás szerint 4000 fordulatig van aktiválva.Nem értem mi a gond.Köszönök minden hozzászólást.
Üdv mindenkinek. Van valakinek tapasztalata Duke3val vagy ugyanilyen blokkal szerelttel kapcsolatban?
3ezer alatt használhatatlan a motor,ezalatt értem azt vagy fullad vagy határozottan gyorsít,köztes tartomány nincs. Kuplunggal kell játszani pl.városban stb.???
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne, hogy 2003-as 450-es sx- be titán szelep van. Ha nem versenyszerűen használom, akkor beletehető az exc vasszelepe? Ez az rfs blokk.
Hello! Én már a másodikat használom,az első rc8 volt most meg rc8r. Komolyabb problémám még nem volt vele,kötelező szervizek meg egy teleszkop szimering csere még az rc8 nál. (36ezer km el adtam el,semmi baja nem volt.) Az rc8r el még nem volt gond.
Sziasztok ktm rc8 rol van valakinek tapasztalat szeretnèk venni de elötte mindenkèp szeretnèk megtudni róla dolgokat pl szerviz menyire birja az intenziv hasznàlatot!!!stb most gsx-r em van amivel viszont eddig semmi bajom nem volt ezèrt agyalok ha tud valaki valamivel tanàcsal segiteni varom!!!
640-es, szürke blokkos típus FCR 41 'karburátorosításához' hol lehet infókat találni?
Mint pl:
melyik Keihin FCR típusú karburátor jó rá? Vagy pl. mik a fúvókaméretek, a blokkhoz, illetve légszűrőházhoz csatlakozó gumi közdarabok, azok méretei, honnan rendelhetőek, stb? Melyik másik típus gázmarkolata és bowdenje jó?
Biztos számtalan komplett átépítést csináltak már, de egyetlen épkézláb módon dokumentált leírást nem találtam ilyen projektről az interneten..