Sziasztok! 2002-es 2.2 diesel p12 primerám van immár 5 éve. A jelenség: ma kezdte újra, hidegen/melegen dadog illetve ha leveszem a lábam a gázról és olyan pillanatban kapom el, le is áll. Gázt nem igen tudok adni mert megtorpan. Mindegy a fordulatszám is. Mi lehet az oka? Szűrő talán 2-3000 kilit ment. Adalék mostanában nem volt benne. Egyszer csak jelentkezik a probléma minden előzmény nélkül. Viszont ha épp nem dadog, sokkal jobban megy mint bármikor! Mindíg érzem rajta hogy többet tud, de valami miatt nem adja ki magából. Most viszont ha megy, akkor durván megy. Elektromos? Valami jeladó? Vagy üzemanyag? Köszi!
sziasztok.. Segítséget szeretnék kérni olyan problémám van hogy a nissan primera p11 1.6 16v 2000evjarati automon ami a leömlő utan van katalizátor ha egyáltalán az az, széttort es eleg csunya rezgő hangot ad ki. Ideiglenes megoldasnak gondoltam hogy leveszem es kiutom belole a kerámiát...
Nagy hülyeség lenne?
mire számítsak? ki fogja dobni a check engine-t?
esetleg ha valaki jart igy nagyon megkoszonnnem ha felvilágosítást adna az ügyben .. köszönöm előre is...
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a műszerfalon a bal felső sarokban világít egy kör alakú lámpa pirosan, felkiáltó jel van a közepén, mit jelez? Nemrég vettük az autót, nincs hozzá leírás.
jelenleg p10 nissanom van,de szegényke már öreg 92-es. A terv P12-es vagyis W12-es. Jelenleg 1.6 benzines motoros az auto,és a benzinesről nem is tervezem a váltást dízelre. De melyik motor legyen 1.6 v agy1.8 ? Fogyasztá? Bár én 90%-ban országúton M0-n járok,tehát a városit pont le....rom. Tanács? Ötlet? Tapasztalat?
ui:eladó p10 ???Messziről és bizonyos szögből nézve tökéletes festéssel
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek! Vásároltam egy Nissan Primera 2.0 benzin, évj. 2003as! Jöttem-mentem vele kb 2000kmert tettem is hamar bele! :) Na most a kérdésem az lenne (mivel nincs meg a könyve) és ma szerelő sincs, hogy lehetséges-e az hogy az engin check lámpa 144000ezernél azért villant-e be nekem mert be szeretne hívni a szervizbe, a kötelező szervizre, vagy mert valami elromlott. A kiírtak alapján annyit értettem hogy menjek be vele a szervizbe de semmi konkrétat nem írt hogy miért.
Nem ismerem sajnos a szerviz intervallumokat a Nissannál, sem azt hogy ezek az autók jeleznek- e ha lassan jön a kötelező. Válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Tervezem egy p11 primera 2.0 td kombi vásárlását, és a kérdésem az lenne, hogy csak bosh, vagy adagolóval szerelték ezeket, vagy van esetleg japán adagolós is?
Az lenne a kérdésem hogy primera 2.0TD p11-es motor tuningolását hol lenne érdemes elkezdeni? Adagolónál vagy nagyobb turbó,esetleg intercoolerezés? Őszintén szólva mi arra gondoltunk, hogy intercoolert raknák elsőnek bele de kiépítése elég nehézkes a hely hiány miatt illetve nem tudjuk ha ennél a verziónál is maradunk akkor, hogy lehetne megoldani milyen autóból lenne érdemes coolert beleépíteni.
Olyan gondom van, hogy van egy P10-es Nissan Primeram 92-es, 1.6 benzines, és égen-földön nem találok hozzá sehol karburátor tömítést.
Van valakinek valami fix, biztos tippje, ötlete, hogy hol tudnék venni?
Valamint keresek olyan szerelőt/szervizt aki keni-vágja a P10-es Primerat, és annak minden betegségét, és nem csak találgatva állítgatja, szerelgeti, lehetőleg Budapest vagy vonzáskörzetében.
Szia! Én úgy tudom, hogy a 'ráncfelvarrott' Primerákban (amiknek 4 kerek műszere van) már sokkal jobb a klíma. Azokat 2005-2006-tól forgalmazták.
Amúgy meg: használt autót Németországból, szlovák cégbe, aminek a vezetője megbíz téged (mert te évi 300 órában annál a cégnél dolgozol), hogy vezetheted azt az autót! Legalábbis én legközelebb így csinálom...
Véleményt gyűjtök, nagyon sokat jelentene, ha tudnátok segteni!
Autóvásárlás előtt állok és kombit kerestem 1,3 milla alatt. Hadd ne mondjam, hogy milyen atókat nézegettem, mert nem vesztek komolyan, de akkor... megtaláltam a Szerelmemet.. Várakozik rám türelmesen egy kereskedésben.... Kétezres évjárat, benzines, kétezres hengerűrtartalommal. Dízel kizárt, benyásból csak ezt az egyet találtam, ami kombi is. Holnapután tud eljönni velem a szerelő megnézni, hogy motorikusan rendben van-é és ha igen, akkor már magamévá is teszem abban a pillanatban. A mai szemrevételezés alkalmával méginkább beleszerettem, mert nagyon puritán és lelakott belsőre voltam felkészülve, ehhez képest pedig nagyon szép állapotban van az autó. Apró karcok, fényezett ajtó az egyik oldalon. Nagyon jó ára van, ami nem tudom, hoyg gyanús lehet-e, nincs viszonítási alapom, alig látok a piacon belőle. Főleg ahhoz képest olcsó, hogy mennyiért akartam autót venni. Azt mondják ez még autó és én elhittem. Az egyik ismerősöm azt mondta, eldönthetem, hoyg autót akarok-e olcsón vagy kétszer annyi pénzért esetleg valami szart.
Az a kérdésem, hogy mi az, amire oda kell figyelnem a vásárlásnál? Van valami, amire esetleg felhívjam az autószerelő ismerősöm figyelmét? -gondolom régen rossz, ha az autószerelő figyelmét nekem kelle felhívni bármire is, de esetleg van valami, ami spéci dolog és nem feltétlenül lehet vele tisztában? Nagyon megköszönném, nem szeretnék mellényúlni, mert ha nem ok-s a járgány, akkor inkább várok, míg találok eladót. A kereskedés 140.000 km-t "hazudik", "H"-s rendszámú, Mo-on lett újonan forgalomba helyezve. Belül az apró dolgokat lepróbáltam, minden rendben van, egyedül a fűtést nem néztem, a mai 40 fokos kánikulában nem jutott eszembe, csak a klíma, ami nem túl vehemensen ugyan, de hideget fújt. Minden jótanácsot szívesen elfogadok, nagyon megtetszett ez az autó, meg szeretném venni!
Várom a válaszaitokat!
Egyébként budapesti a kereskedés és abban is nagyon benne lennék, ha tudnátok ajánlani egy nagyon jó Primera szakit, aki -természetesen pénzért- eljön és megnézi az autót.
No, a felniket végül az ebay.de-n vettem meg (kb. 220 Euro volt a 4 db). A rájuk való 4 db használt Goodyear gumi meg kb. 17 eFt-ba került. :-)
A múlt héten kirándultunk egyet Németországba (kb. 2400 Km) és 6,3-ra jött ki az átlagfogyasztás! Lehet, hogy csak jobban megy a szekér a kinti üzemanyagtól? :-)
Erre sajnos egyértelmű választ nem lehet adni. Kéne tudni, hogy CD20 vagy SR20 motorod van, mert az SR20 motoroknál más a P10-es és a P11-es főtengelye. Ha viszont CD20-as mocid van, akkor a P11 CD20-as motorjában lévő főtengellyel, amit 97-98 között gyártottak egyezhet.
sziasztok nekem van egy 90-es évjáratu primera gt p1-es em. tudni szeretném hogy vajon a 98-as gt fötengelye jo e az én 90-es blokkomba.mivel hajtokarcsapágyas lettem és fötengelyt kell cserélnem. a kéedés az hogy eggyezik e a kettö
Köszönöm a választ, még ha kicsit lassan is, de sikerült sort kerítenem a cserére. Használtan olcsón találtam ellenállást. A helye nem egészen a kesztyűtartó mögött, hanem alatta van, tehát nem kellett kibontani a kesztyűtartót, a jobb oldali lábtérben egy szál csillagcsavarhúzóval cserélhető.