Keresés

Részletes keresés

turesz Creative Commons License 2002.02.20 0 0 87
HGPL !

Nekem jelenleg alapból nem működik. Teljesen "zöld mezős" indítás után, ha rákattintok az új faltipus gombra a "is not a valid floating point value" hibaüzenet jön, nem az "access violation". (Mi az a "nem érvényes lebegőpont érték" ?)

Üdv.: TJ.

HGPL Creative Commons License 2002.02.20 0 0 86
JAA, majd' el felejtettem. A mozgatás változott addig amíg nem lesz szabadon definiálható:
A,D: oldalazás; W,S:előre-hátra; fel,le:emelkedés-süllyedés; balra-jobbra:fordulás;
ALT-tal: balra-jobbra:billentés; fel-le:bólintás;
Egérmozgatás változatlan. Jelezték: Egérrel a billentyűzetkezelés a 3D képen pocsék.Egyelőre nem tervezem ennek javítását. Megoldás: vagy csak a billentyűzetet, vagy csak az egeret használjátok a 3D-beli mozgásra.
HGPL
Előzmény: HGPL (85)
HGPL Creative Commons License 2002.02.20 0 0 85
Sziasztok!
Azoknak akik jelezték, hogy miért viszonylag nagy a patch és akik modemeznek JÓ HÍR, hogy az új patch csak 250KByte, és EXE lett. Benne újabb javítások. Egyszerű nyomtatási funkció, mennyiségszámítás bővült a betonmennyiség számítással (szintenként, osztályonként).

Turesz, és mindenki

Átnéztem a SAV állományodat és nem jutottam dűlőre (gondolom azért mert nem ismerem az eredeti rajzot amiből készült) Eddig nem volt "bolondbiztos" a szintkialakító modul. Most sem az :-)..., de egy-két ellenőrzést beletettem. Javaslatom a következő:
Először próbáld meg a rajzod egy kisebb részével a szerkesztést (betöltést és kimentést is!). Ha újraindított progival is rendesen megy akkor haladj tovább. Ha ezt elvégeznéd, nagyon megköszönném és várom a megállapításaidat. Nagyon is lehetséges, hogy én másképpen kezelem a progit és így nálam nem fordul elő ilyen probléma (egyébként találtam még hibákat a mentés/betöltés funkcióban amiket javítottam). A szintkialakítással kapcsolatosan: ugyan a program megengedi, hogy azonos magasságban lehessen másik szint is, mégsem ajánlom ezt, mert ez inkább a későbbi fejlesztési irányt mutatja. Célszerűen a szinteket helyezd egymásra (azaz az előző alapszintje+magassága legyen = a következő szint alapjával). Ez a verzió ellenőrzi ezt és kijelzi a hibát. Az egyes szintek olyan helyen és méretben jöjjenek létre amely a fal vagy lábazati réteg állításának megfelel. Ennek függvényében például: pincealap, pince (falaknak), lábazat, földszint, födém, első szint, 2.födém, 2.szint stb., vagy aljzat, lábazat, földszint, födém, 1.szint.
Most azokra szintekre amelyek koszorúszintnek vannak jelölve, falat emelni nem lehet. Pélául az 1.szinten készítek egy falat, amely tartófal, akkor annak a födémszinten automatikusan elkészül a koszorúrész. Ennek analógiájára a földszinten elhelyezett fal alatt - ha tartófal - elkészül a lábazat (mint koszorúszint) és mivel annak alja éri a földet az aljzat is. A pince helyes értelmezése egy kicsit még várat magára.
Bocsi a sok szóért, de gondolom ez másokat is érdekelt. Mivel MÉG MINDIG NINCS HELP. Ígérem a jövö héttől a help is készül.
HGPL

HGPL Creative Commons License 2002.02.19 0 0 84
Sziasztok!
Új patch, ami tartalmazza az első patch dolgait is 0.6MB sok..sok javítással. Mindenkinek köszi...
HGPL
Várom a tapasztalatokat...
HGPL Creative Commons License 2002.02.19 0 0 83
Szia,
Az új falon annyi javítás történt, hogy mindig az adott 2D nézet bal felső sarkába helyezi el a falat. Egyébként a COPY/PASTE páros (ha megjavítom) majd optimálisabbá teszi a falszerkesztést. Helység négyzetmétert már számolok (,de nem írom ki :-)))), számolódik a betonfelhasználás is.
HGPL
Előzmény: zorko (82)
zorko Creative Commons License 2002.02.19 0 0 82
HGPL,
Köszi!
A fal felosztást értem (azt hiszem...:)
Viszont: A szélső 1/4-ben is lehetne még egy felosztás, aszerint, hogy a csak a hosszát, vagy az elhelyezkedését ("dőlésszögét") is akarom-e változtatni.
Az "elugrás" akkor zavar, ha megvan két csatlakozó falam, az egyiket szeretném hosszabbra venni, és mikor rákattintok, akkor valamelyik sarka ugrik be az egér hegye alá, elfordulva ezzel az eredeti pozícióból. Ez persze nem nagy gáz ha meg lehet tanulni, de eddig még csak egy-két percet tudtam vele foglalkozni, épp csak megnéztem, hogy műxik-e.
Az új fal létrehozása lehetne úgy, hogy egy meglevőhöz csatlakozással ("továbbhúzás" töréssel, más irányba). Mert amúgy kicsit macera, hogy mindig oda kell mozgatni az új falat az új helyére. De lehet, hogy itt is csak annyi, hogy még nem jöttem rá az optimális használatra.
Háromszögű helységet még nem hoztam létre... :o)
Mi a helyzet a négyzetméterekkel? (helységek nettója és az épület össz. bruttója)
Cső, Z.
Előzmény: HGPL (79)
HGPL Creative Commons License 2002.02.19 0 0 81
Szia Turesz!

Bele vagyok betegedve......
Miért nem megy nálad? Nem tudom. Próbáltam már mindent, de még mindig ment. Egyszerűen eldindítod a progit és új falat szeretnél létrehozni és Access Violation? Ha jól értem. Egyet tudok még ajánlani, bár erre nem sok esélyt látok, hogy javít a dolgon, hogy a kicsiCad.ini fájlt töröld ki. (windows könyvtárban)

Rétegezést egyelőre csak a vízszintes felületeken végzek, kicsit késöbb lesz a falak rétegrendje.
HGPL

Előzmény: turesz (80)
turesz Creative Commons License 2002.02.19 0 0 80
Nekem halott. Teljesen újra installáltam, de nem változott semmi, nem tudok tipusfalat létrehozni (se). ???? Én is inkább rajzolni szeretnék !!!!
Javaslat: tipusfal készítéskor ne csak a falazó tipusát, hanem már egy listából a rétegrendet is ki lehessen választani. Ha már az elején komplett (burkolt, szigetelt, vakolt)falakból építkezem nem kell később a "felöltöztetéssel" bajlódni, részletesebb anyagszükséglet lista készíthető, hőtechnikai adatok számoltathatók. Alapjába véve egy egyszerű , legó szerű felépítést tudok elképzelni, meglévő elemekből, listákból kiválasztott tipusszerkezetekből. (Ha belezavarodnék itt éjszaka, telefonon kifejtem részletesebben.)Azért megpróbálom. 1lépés, tipusfal létrehozás: Külső burkolat/ klinker, mészhomok, különböző vakolatok, stb. Szigetelés/ légrés, gyapotok, lemezek, stb. Tartófal (ami most is műkszik)/ tégla, Ytong, vályog, stb. Belső burkolat /vakolat, lambéria, csempe, stb. 2. lépés alap vagy pince jellemző elemekből való létrehozása / szigetelés / monolit beton, zsalukő, tégla, stb (méreteknél a fölötte lévő falakhoz igazodjon. 3. Ugyan így a tetőszerkezetnél. Ezekből a "panelekből" a most is működő rendszerben lehetne építkezni. A meghatározó gyártók terméklistáját folyamatosan lehetne bevinni az adatbázisba. Az első körben tipusnyílászárókat (terméklistából) választatnék be a falakba (redőnytokkal, a nélkül, fa-, műanyag-, sima, többrétegű, különleges üvegezésű.
Én nem a precíz, statikailag tökéletes (bonyolult és ezért sok hibalehetőséget tartalmazó, hanem a rajzoló, saccoló, nézegetős ,berendezős irányba indulnék. Azt hogy az megvalósítható-e, döntse el, dolgozza ki a tervezőm.
Jó éjszakát ! TJ.
HGPL Creative Commons License 2002.02.18 0 0 79
Zorko!

Kedvedért csinálom a nyomtatást is :-)
Még ha nem is lesz elsőre teljes körű, de holnap elvileg már fent lesz az új (sok javítást tartalmazó) verzió.

juteszembe:
Régebben kérdeztem: jeleztek egy hibát. Másnak nem volt problémája akkor amikor háromszög alakú falelrendezést alkalmazott? (Azt jelezték, hogy Access Violation hiba, de nekem nem sikerült produkálnom.)
Más...
Több hiba van/volt még a LOAD/SAVE menüben, ami holnapra remélem eltűnik.
A FAL három részre van osztva 1/4,2/4,1/4 részben. A középső rész a mozgatásra, a két szélső a méretezésre készült. A kiválasztási szín beállítható a beállítások menüben.

Sokan kérdezték: A födém automatikusan generálódik, egyelőre négy fallal határolt legalább párhuzamos oldalakkal rendelkező helyiségek fölé. Amikor a födémszintre megyünk ott a 2D rajzon a gerenda elrendezés is látszik. Itt rákattintva jobb egérgombbal a gerendaelrendezés átkonfigurálható.

HGPL

Előzmény: zorko (77)
HGPL Creative Commons License 2002.02.18 0 0 78
Szia Pucros Mackó,
Jól látod, de eredetileg főként egy már elkészült terv fixálás előtti megtekintésére, anyagszámítására, költésgelemzésére készítettem a progit. Azóta egy pár dolog változott és látom más igények is vannak. Amint az alapok korrektül és stabilan működnek szeretnék egy "Varázsló" szerű dolgot beletenni, (inkább rogalmas hálónak képzelem) amivel beállíthatom a ház jellemzőit és ennek függvényében félig szabadon változtathatom a ház kinézetét (pl. szobák m2 méretei minmax alapján némely fal automatikus mozgatása a felhasználó által mozgatott falakkal együtt (ez bonyolult volt:-))). No mindegy ... ez későbbi probléma, de a felvetésed jogos...
Előzmény: Pucros Mackó (76)
zorko Creative Commons License 2002.02.18 0 0 77
Hali HGPL,
Azt hiszem először az extráról, és utána az x3-ról sikerült. Látszott, hogy a fájlméretek nem egyeztek, utólag már úgy tűnik, hogy az első két letöltésből már össze lehetett volna hozni (először a setup.exe volt hibás, másodszor a setup2.bin, ekkor használhattam volna az első letöltés setup2.bin-jét...)
A nyomtatást mennyire "nagy ügy" megcsinálni? (Ezt csak úgy kíváncsiságból kérdezem.) Gondoltam arra is, hogy esetleg bitmap formában "leveszem" a rajzot a képernyőről. De persze először is meg kell rajzolni...
Kicsit fura, hogy amikor van egy falszakaszom, akkor nem egyértelmű, hogy melyik részén megfogva mi fog történni. (Más progik a kiválasztott / kijelölt falat (objektumot) kis jelekkel is ellátják, hogy azoknál fogva húzható vagy forgatható. Itt előfordul, hogy rákattintok, és erre "elugrik". És továbbra sem egyértelmű, hogy mikor van kiválasztva. De ezt biztos megszokom majd. Nem tudom mikor lesz időm foglalkozni vele, legkésőbb a hétvégén szeretnék.
Tető és lépcső nincs, ugye?
Üdv, Z.
Előzmény: HGPL (75)
Pucros Mackó Creative Commons License 2002.02.18 0 0 76
Szerintem a szóban forgó célra valamilyen követelmény-kezelő program alkalmasabb lenne. Mekkora helyiségekre van szükség, mennyire legyenek napfényesek, mi mihez legyen közel, mi és mi között ne hallatszon át micsoda, hova mennyit ne kelljen felmászni, milyen stílusjegyeket tűr/támogat/tilt az építtető. Leginkább persze építészek tudnák megmondani azt is, hogy miféle igények fordultak elő praxisuk során, illetve hogy hogyan segíthetné legjobban elő egy ilyen program az előkészítést.

Csak azért mondom ezt az egészet, mert nem hiszem, hogy általában a rajzolás volna a legjobb módja az igények megfogalmazásának. Lehet, hogy aztán a ház meg fog felelni az eredeti skiccnek, de a használati értéke nem lesz olyan magas, mintha a megrendelő csupán a praktikus követelményekben gondolkodott volna. Az építész egyszerűen több szempontot tud felvetni, amikre az építtető nem is gondol, hogy fontos lehet, ezenkívül több - és főleg: megvalósíthatóbb - ötlete lehet konkrét megoldásokra. Ezeknek pedig azonnal korlátot szab egy előre elkészített rajz.

Persze ha a megrendelő fő igénye abból áll, hogy ő megálmodott egy ilyen és ilyen házat, és ezt az álmát szeretné megvalósulva látni, akkor az álom grafikus felvázolása elég. De általában inkább arról van szó, hogy ezekben a házakban lakni akarnak, jól érezni magukat benne, miközben n féle dolgot művelnek. Ezt már laikus nem tudja kitalálni.

HGPL Creative Commons License 2002.02.18 0 0 75
Szia Zorko!
Az EXTRA-ról töltöttél?
Onnan néha hibásan lehet csak leszedni. Kivételesen nem bennem a hiba.
Nyomtatás tervben, de nem az első között.
Most a mennyiségszámítás (na és a bug keresés/javítás) folyik.
Nagyon várom az észrevételeket.
HGPL
zorko Creative Commons License 2002.02.18 0 0 74
Na mostmár elég lesz belőlem... :o)
De MEGVAN!
Láttam, hogy a nyomtatás inaktív... Ez tervben van?
Ha lesz hírem jelentkezem.
Üdv, Z.
Előzmény: zorko (73)
zorko Creative Commons License 2002.02.18 0 0 73
Mégsem nyerő a dolog.
Most már elindul a setup, de menet közben jön "korrupciós" hiba.
Eddig a TÉGLA1 néven megadott linkről töltöttem, most megnézem az másik helyről.
És az új verzió felrakása előtt le kell szedni a régit? (Próbáltam így is úgy is, nem segített...)
Üdv, Z.
Előzmény: zorko (72)
zorko Creative Commons License 2002.02.18 0 0 72
Na ez már valami lesz...
Egy kérdésem: Melyik verziót érdemes felrakni?
Magamtól a legújabbat választanám, gondolom felrakom, és a patch-el mindjárt javítom, aztán indulhat a móka.
Üdv, Z.
Előzmény: zorko (71)
zorko Creative Commons License 2002.02.18 0 0 71
:-((((
Sajna nem sikerült telepítenem, azt mondta, hogy a setup file corrupted, és szerezzek be egy újabbat. Viszont nem voltam netközelben, most tudom csak újrapróbálni.
Üdv, Z.
HGPL Creative Commons License 2002.02.16 0 0 70
Zorko és mindenki !
Bocsi.... a patch 0.6MB!
HGPL
Előzmény: zorko (67)
HGPL Creative Commons License 2002.02.16 0 0 69
Sziasztok,
Küzdök a javításokkal...
A gyereknek javulást ....:-) (pelenkázóról esett???)
Légyszi küldd el a SAV fájlodat, hogy tanulmányozhassam. Köszi..
A képre rájöttem.... ("kep/3d_44nf. gif")..
HGPL
Előzmény: turesz (68)
turesz Creative Commons License 2002.02.16 0 0 68
HGPL !

Tegnap letöltöttem a javítást, így előkerült az előző esti munka. A javaslatod alapján átrendeztem a szinteket csökkenő sorrendbe. Ami nem működött, az az új tipusfal létrehozás (hiba: "is not a valid floating point value"). Annak ellenére, hogy egyetlen tipusfal sem volt a listába, 44-es téglából lehetett új falat beilleszteni a rajzba ( a szinteknél beállított magasságú 3m-es nyútható, mozgatható falakat adott fel. Össze is dobtam rögtön a kérót, le is födémezte rendesen, 3d-s kép is megvolt. A 3d mozgatással megint nem boldogultam, közeledni- távolodni, fejreállítani tudtam, de mögé menni, körbenézni nem. Elmentettem, visszatöltöttem, működött, gyerek fejreesett az ágyról, műsorváltozás, gép kikapcs. Ma megnyitás, visszatöltés, tegnapi adat, csak egy szint, a listában a legfelső maradt,új tipusfal nem hozható létre, új fal rajzbaillesztésénél: " access violation at address 004B3622 in module in 'TEGLA.EXE'. Read of address 80000043". Kilép, új megnyitás a tegnap előtti mentéssel, ott még 3 korábban létrehozott típusfal megvan, de a szintlistából itt is csak a legfelső maradt. Új típusfal itt sem hozható létre, de a meglévőket lehet használni. Valahol elvesztek a téglák képei ("can not open file kep/3d_44nf. gif"), a gyerek jól van. Mit küldjek el ami a javításban segíthet ? Üdv. TJ.

zorko Creative Commons License 2002.02.15 0 0 67
Háj evribodri!
Letöltöttem a cuccost, remélem a hétvégén lesz rá időm...
HGPL,
A javító Patch mérete nem 0.6 kB, hanem MB... :o)
Üdv, Z.
turesz Creative Commons License 2002.02.15 0 0 66
Teljesen új építés fórum látogatóként üdvözlök mindenkit! Tegnap este tévedtem ide és mielőtt érdemben visszaolvastam volna a témákban, találtam meg a téglát. Mivel a tervezőmmel épp a második beszélgetésen vagyunk túl, a kezdeti "kockáspapíros" fázisnál járok, örömmel próbáltam ki a progit. Az első tapasztalatokat még hajnalban elsírtam HGPL-nek. Ma visszaolvastam az összes előzményt és ennek tükrében újra írtam a tapasztalataimról. HGPL engedelmével ezekből ollózok ide néhányat.Egész éjszaka nyomtam az adatokat a gépbe, de 3-körül úgy gondoltam elteszem magam. Készítettem egy mentést, de amikor be akartam hívni, a "List index out of bounds (11)" üzenetet küldte és nem találtam az adataim. Nekem durván három részre tagozódik a ház, egy garázsra, egy alápincézett lakótérre és egy tetőteres lakótérre. Ezeknek a szintadatait vittem fel először, jócskán bővítve, átnevezve az alap szinteket. A visszatöltésnél nem nyomtalanul vesztek el az adataim, de eltünt az összes utólag létrehozott és átnevezett szint és csak a maradék alap öt szint értékei sejtetik, hogy ez egy visszatöltött változat. A nagyobb gond inkább, hogy se üresen megnyitott, se visszatöltött változatnál nem enged új típusfalat létrehozni, a "is not a valid floating point value" hibaüzenetet küldi és vége. Ennyit a hibáról. A másik gondom a 3d-s mozgatással volt. Egyszer úgy elkeveredtem a háztól, hogy néhány pixelnyi vörös pöttyhöz kb 5km-nyit "gyalogoltam" mire kezdtem rájönni hogy az amit keresek. Alapvetően én nem a házat mozgatnám, hanem én mozognék a ház körül. (életszerűbb, mégse egy kézben tartott tárgy hanem egy nagy stabil tömeg). Az én javaslatom mozgatásra:

A közeledést-távolodást nem keverném a körüljárás funkciókkal, így kevesebbszer tévedne ki a ház a látómezőből (mennék el mellette világgá).

Szerintem a legfontosabb a körbenézés, (jelenleg billentés, forgatás)
jobb g.+előre = fölé megyek (a tárgyra tekintve)
jobb g.+hátra = alá megyek
jobb g.+jobbra = jobbról kerülöm(a tárgyra tekintve)
jobb g.+balra = balról kerülöm

A speciális távolodások (a szem a horizonton)
bal g.+előre = emelkedés
bal g.+hátra = süllyedés
bal g.+jobbra = jobbra oldalazok
bal g.+balra = balra oldalazok

Látszólag fontos a "mezei" közeledés-távolodás (gyakorlatilag a képkivágás), de ha egyszer az adott néznivalóra beállítottam, kitöltöttem a képet (akár közeli részlettel is), már csak a körbenézés érdekel, nem tartom célszerűnek hogy légyként röpködjek a ház körül akarva-akaratlan

bal g.+ alt +előre = közelebb megyek
bal g.+ alt +hátra = távolabb megyek
bal g.+ alt +jobbra = jobbra fordulok a tengelyem körül, (a belső térben való mozgásnál elengedhetetlen)
bal g.+ alt +balra = balra fordulok a tengelyem körül

Mivel nem egy állandó mozgást igénylő labirintusjáték, nem gond ha egy nagyobb távolságot több fogásból lehet csak teljesíteni az egérrel.

Amit én kihagynék:

Jobbra-balra billentés. Vízszintes látószögnél nem látom értelmét, egyszerűbb a fejemet elfordítani a monitor előtt. Egy magasabb rálátásnál olyan mintha egy jobbra-balra kanyarodó repülőből-, alulnézetnél egy jobbra-balra kanyarodó metróból nézném áttetsző földön keresztül. Minek ?
Egyébként a tervezőm géppel tervez, nem is célom helyette dolgozni és a kemény szakmai kritikák ellenében én tömegalakításhoz, előzetes próbágatáshoz tökéletesnek tartom, a hibái ellenére a programot. (ha igaz a hír, újjabb javítás tölthető le)

Üdv. mindenkinek: turesz

HGPL Creative Commons License 2002.02.14 0 0 65
Volt egy olyan visszajelzésem, amely egy hibáról szólt, de én még nem tudtam reprodukálni. Légyszi' próbáljátok már ki hátha nálatok előjön:
Három falat hoztok létre és háromszög alakban elrendezitek, hogy messék egymást. Ekkor nálam kialakul egy háromszök alakú szürke terület. A visszajelzésben viszont az szerepel, hogy ekkor Access Violation-t kapnak és, hogy már ez az előző verziókban is így volt..
Addig nem tudom javítani amíg nem detektálom!
Előre is köszi
HGPL
HGPL Creative Commons License 2002.02.13 0 0 64
Újabb kiadás!
0.7.1 amiben sok - általatok is említett - hiba került javításra. Az előző verziókat is letölthetitek. Az újdonságokat megtalálhatjátok az oldal HÍREK rovatában, de megemlítem, hogy a letöltendő anyag méretét lecsökkentettem 1,7MB-ról 1,2MB-ra. (program optimalizálás)
Jó szórakozást és munkát!
HGPL
HGPL Creative Commons License 2002.02.09 0 0 63
Sziasztok,
Végre elkészültem a TÉGLA program újabb verziójával.
Sok tanácsot megfogadtam, de még van csinosítani való.
Ami az érdemi munkát illeti, már lehet menteni és betölteni, lehet födémet készíteni. Ebben a 0.7-es verzióban még elképzelhető hiba, de nagy volt részetekről az érdeklődés és úgy gondoltam csökken email forgalmam ha mihamarabb letölthetővé teszem az újabb progit :-))
Írjatok inkább a fórumokba, mert ez többek számára is hasznos információkkal szolgálhat. Természetesen külön kéréseket kérdéseket továbbra is fogadok email-ben.

Letölthető a szokásos helyekről:
Tegla1 vagy a
Tegla2 oldalakon.

Várom a véleményeteket!
HGPL

HGPL Creative Commons License 2002.02.01 0 0 62
Sziasztok,

Bocsi, lassabban haladok mint terveztem.
Nézzétek meg az oldalt, mert feltettem egy screenShoot-ot ami éppen a födémről szól.
Igérem napokon belül elkészülök.
HGPL

zorko Creative Commons License 2002.01.29 0 0 61
Nekem nem volt gondom.
Z.
Előzmény: HGPL (60)
HGPL Creative Commons License 2002.01.28 0 0 60
Kérdés,
Többen jelezték, hogy az EXTRáról nehezen tudják a progit letölteni. Érdemes lenne áthelyeznem máshová (is) a progit?
HGPL
HGPL Creative Commons License 2002.01.28 0 0 59
Szia,

Természetesen a szám csak becsült érték,... de
A födém elkészítését is(ami igaz a program egészére) részekre osztottam. Ezek jól körülhatárolhatók, úgy mint ebben az esetben:
- Födém objektumok elkészítése
- Födém alapadatok elkészítése
- Födém alapadatok betöltési rutinok
- Födém manipulációs és matematikai rutinok elkészítése
- -"- 2D megjelenítés és födém USER interface :-)
- -"- 3D rutinok és OpenGL kapcsolat
- -"- 3D födém megjelenítés

..és ugyanígy a LOAD/SAVE esetében. Ott azért több rész van, mert külön készítem az objektumok mentését. ..és hát ahány objektum....

Természetesen ezeken belül már csak ráérzéssel tudom megmondani hol tartok. A födém 7 részből áll ((100/7)*6=85%) most az utolsó résznél tartok és egy kicsit már bele is kezdtem :-)).

HGPL

Előzmény: BxTamas (58)
BxTamas Creative Commons License 2002.01.28 0 0 58
Szia HPGL !

Hogyan tudod megbecsülni ilyen pontossággal, hogy 87% illetve 60% -os készültséi állapotban van munka ?
Én már jónéhány éve programozom, de ilyen pontosan nekem sosem sikerül megbezsülni.
Esetleg valamilyen különleges fejlesztési módszertant alkalmazol ?
Ezt nem kötekedésnek szántam, viszont érdekelne, hogyan tervezed, hogyan menedzseled a projektet.
Érdekel, mert már régóta programozom, viszont szeretném projektmanagement irányban is bővíteni a tapasztalataimat.

Előzmény: HGPL (57)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!