Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vipex Creative Commons License 2001.12.12 0 0 96
Alfa-BMW: bunyó nem de fikázás és papucsdobálás igen :-))))
Előzmény: HondaVuk (95)
HondaVuk Creative Commons License 2001.12.12 0 0 95
Mit ne tudjak meg? Miért nem sikerült? Kizárólag Alfa-Honda volt, vagy voltak ott mások is? Bunyó volt:)))?
Előzmény: QuadCam (94)
QuadCam Creative Commons License 2001.12.12 0 0 94
Ööö, volt már kísérlet egy ilyen "interbrand" találkozóra, ne tudd meg... :((((
Előzmény: HondaVuk (92)
HondaVuk Creative Commons License 2001.12.12 0 0 93
Helyebítés:
HnondaVuk = HondaVuk
Komolyan kérdem = Komolyan kérdezném
Előzmény: HondaVuk (92)
HondaVuk Creative Commons License 2001.12.12 0 0 92
"Látom TypeR, vonzódsz az olasz autókhóz! :) Alkossuk meg a Honda-Fiat-Alfa egységfrontot a gagyi német és francis roncsokkal szemben!"

Ez tetszik!!! Csinálhatnánk tavasszal egy jó kis Honda-Alfa talit (tőlem lehet Alfa-Honda is, ezen csak nem veszünk össze). Addigra mindenki rendbehozza a gépét, kikalapálja a téli amortizációt, az Alfások meg elmehetnek egy szoláriumba a macsó imidzs fokozása miatt:))))))). Aztán a végén beülnénk egy sörözőbe ( feleség/barátnő rulez :)), aztán jól elszidhatnánk a német és amerikai autókat (a franciák szidása opcionális).

Üdv,
HnondaVuk

P.s. Komolyan kérdem, hogy miben áll a Fiat feelingje? Az egy dolog, hogy tetszik-e, de mitől annyira más, mint a többi? Itt most szigorúan a Fiatokat kérdezem, nem pedig az Alfákat (azt értem:)).

Előzmény: mic414 (78)
mic414 Creative Commons License 2001.12.12 0 0 91
Hírforrás (kicsit részletesebb mint a szokás autós portálok):
www.autonewseurope.com
Előzmény: Millennium (81)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.12.12 0 0 90
Kedves Type-R,

Mi lenne, ha leszállnál végre a 307-ről?
Már az eddigi nyilatokozataidból is jól látszik, hogy átkozottul nem ismered ezt a gépet, fölösleges hát naponta rádupláznod. Csak magadat nevetteted ki.

Előzmény: Type-R (84)
farriss Creative Commons License 2001.12.12 0 0 89
Sziasztok,

Nem vagyok olasz autó fan, sőt, autó őrült sem vagyok, de PuntoII-esem van, amit imádok.
A Stilo személy szerint nem tetszik, az ára egy horror.
Viszont mi a véleményetek a Fiat 1242-es, 16V-s motorjáról, ami a PuntoII-ben is van?

Type-R Creative Commons License 2001.12.12 0 0 88
oks:)

csak hát ezek után mire számíthat a fiat?!
mert hogy a stilo germán style lett de nagyon...

Előzmény: QuadCam (87)
QuadCam Creative Commons License 2001.12.12 0 0 87
Azt akartam ezzel mondani, hogy ha volt összkerekes, akkor a padlólemez alkalmas a hátsókerékhajtásra. Persze világos, hogy miért lett első- és nem hátsóhajtás...
Előzmény: QuadCam (85)
Type-R Creative Commons License 2001.12.12 0 0 86
nem!

azért kezdte összkerekesként, mert a mondeo padlólemeze eredetileg csak fronthajtásos megoldásra jó!!!
nem akarták hogy azonnal mindenki lefikázza, hogy első kerekes juaguar.
ezért lett összkerék meghajtásos.
kényszerűségből született a 4x4 meghajtás.
de rájöttek hogy a proliknak jó a fronthajtásos is, az meg nekik pénz.
a presztízst meg a design-nal próbálják pótolni

Előzmény: QuadCam (85)
QuadCam Creative Commons License 2001.12.12 0 0 85
Szerintem, ha már összkerekesként kezdte az X-Type, akkor lehet hátsókerekes is, biztos drága a kardán...
Előzmény: Type-R (83)
Type-R Creative Commons License 2001.12.12 0 0 84
igen, európaiak közül az olaszokat csípem, a németeket utálom, a franciákat meg egyenesen rühellem.

most éppen a 307 a legnagyobb ellenség, mert saját tapasztalataim egyáltalán nem azok amiket a "szaklapok" mondanak.
nekem első a vezethetőség, a hajtáslánc, a motor, a váltó stb. a pug sehol sincsen, kisiskolás még...
rákúrtak egy nagyon kapós design-t és ennyi.
ugyanaz mint a 206, csak fejlettebb technikával.

Előzmény: mic414 (78)
Type-R Creative Commons License 2001.12.12 0 0 83
Millenium!

én még emlékszem mikor a jaguar vezetősége foggal körömmel tagadta hogy lesz az X-Type-ból fronthajtásos modell, mert hát ugye a jaugár az hátsókerekes.

most nézd meg mi van. jön a fronthajtásos x-type.
szerintem ez tiszta szégyen....
mindenki tudta hogy a mondeo padlolemezre mit lehet építeni.
szóval a jaguar is veszti a prsztízsét hála a fordnak...

Előzmény: Millennium (81)
okidoki Creative Commons License 2001.12.12 0 0 82
A Targa rendszer egy új szolgáltatás és csak navigációs rendszerrel működik. A Fiat erre egy új központot hoz létre az ilyen autókkal való kapcsolattartás céljából. Szolgáltatásai:(nem teljesen biztos) automatikus segélyhívás baleset esetén, szállásfoglalás, stb, bármilyen információ lekérdezhető, hasonló a matáv+ tudakozóhoz, csak sokkal precízebb, mivel nem csak egy telefon áll rendelkezésre. A Fiat Stilo egyik újdonsága volt, szerintem + egy indok, amiért év autójának kellene lennie! Azóta a 147-hez is kapható.
Millennium Creative Commons License 2001.12.12 0 0 81
Hát ez érdekes hír...

Amúgy hol van a hírforrás?

Amúgy én mint Alfa elötelezett úgy viszonyúlnék a márkához, hogy abszolut nem érdekelne, (mint bahogy most sem érdekel) a tulajdoni viszony. Az érdeelne, hogy az az autó amit megveszek és beleülök hogyan néz ki, mit tud, milyen a stílusa stb.

A globalizáció feltartóztathatatlan és már sok éve megjósolták, hogy csak néhány autógyár fog talpon maradni, a többit felvásárolják.

Egy példa:

Mellesleg nem hiszem, hogy egy Jaguár vásárlót különösebben érdekelné, hogy a Jag a Ford tulajdonában van-e vagy sem, és hogy milyen padlólemezre épül az autó, meg hogy a váltó milyen beszállítótól származik. Szerntem az érdekli, hogy egy Jaguár autó kompletten, úgy ahogy van, képviseli-e a Jaguár stílust, szinvonalat, életérzést amit elvár tőle.

Előzmény: mic414 (80)
mic414 Creative Commons License 2001.12.12 0 0 80
Újabb hírmorzsa: a Fiat Auto-t 4 teljesen különálló divízióra osztják, amelyek egymástól függetlenül felelnek pénzügyi teljesítményükért, a termékfejlesztését, gyártásért és eladásokért. A négy divízió:
Fiat/Lancia
Alfa
International (fejlődő világ)
Services (valamit Targa.sys, nem tudom ez mi).

Nyilván az itt az érdekes, hogy az Alfa teljesen független lesz a Fiattól. A cikk azt is említi, hogy ez egyben lehetővé teszi, hogy szükség esetén később el tudják adni az Alfa Romeo divíziót szőrőstűl-bőröstűl.

Ti hogyan viszonyulnátok egy Alfa Romeohoz, hagyományos olasz sportos értékekkel, de mondjuk a PSA, Toyota vagy GM konszern részeként?

fastcar Creative Commons License 2001.12.11 0 0 79
És az Asiatech az elsö? :))))
Előzmény: mic414 (78)
mic414 Creative Commons License 2001.12.11 0 0 78
Látom TypeR, vonzódsz az olasz autókhóz! :) Alkossuk meg a Honda-Fiat-Alfa egységfrontot a gagyi német és francis roncsokkal szemben!

Egyúttal töredelmesen bevallom, hogy itt a munkahelyemen szokott állni egy fekete Integra Type R, és az nekem is nagyon teccik :).

Ja, és azt se bánnám, ha a Honda motoros Jordan letaszítaná a BMW-t meg a Mercit meg a Renault az F1-ben. A második helyet nem sajnálom tőlük... :)

Type-R Creative Commons License 2001.12.11 0 0 77
én nagyon remélem hogy a stilo a francia szekereket hamarosan lenyomja, nézem a 307-es sofőrjeit és kezdenek úgy pöffeszkedni mint a pdtdis passatosok:((((
Előzmény: mic414 (76)
mic414 Creative Commons License 2001.12.11 0 0 76
Na pont tegnap jelentek meg témábavágó hírek:

*Elbocsátották Roberto Testore-t a Fiat Auto CEO-ját.
*Az elmúlt 3 évben 1.6 milliárt eurós veszteséget termelt a Fiat. Erre az évre már nyereséget ígértek, de még most is veszteséges lesz.
*A közeljövőben több gyárat zárnak be és 6000 embert bocsátanak el.
*2 milliárt értékű assetet (eszköz vagy mi ennek a magyar rendes neve) adnak el (gondolom gyárakat)
*2 milliárd értékben bocsátanak ki új kötvényeket, hogy pénzhez jussanak.

Hát ez sajnos nem úgy néz ki mint egy jól menő cég... valószínűleg a pénzszűke miatt nem mentek úgy a fejlesztések, ahogy kellene. Pl. a motorpalettára is nagyon ráférne egy átdolgozás. Kérdés, hogy vajon ezek után lesz-e pénz a jövőben? Meg persze a Stilotól is sok függ, és van egy olyan gyanúm, hogy nem lesz akkora siker, mint amit várnak. Egész egyszerűen túl nagy váltás a korábbi modellekhez képest, csakorlatilag egy teljesen más vevőréteget céloz meg, akiknek viszont már valószínűleg erős márkakötősédük van (más márkák javára).

Nagyon kíváncsi leszek az első Stilo eladási adatokra...

okidoki Creative Commons License 2001.12.10 0 0 75
Nem tom a Stilo-n miért vagytok kiakadva, de a Fiat mindig is olcsó, praktikus tömegmodelleket gyártott, amik őszinték, azt mutatják amit tudnak. A Stilo ennek megfelel. Amiben különbözik a többi gyártól, az az ötletességben (Multipla), valamint néhány különleges modelljében (Coupé, Barchetta) nyilvánul meg.
okidoki Creative Commons License 2001.12.10 0 0 74
Fastcar!
Sajnos a globalizációban csak úgy tudnak rétegigényeket kielégítő márkák fennmaradni, hogy tömeggyártó konszernekhez csatlakoznak. De a Fiatra nem lehet egy rossz szavad sem, mert lehetőségeihez mérten mindent megtesz a márkák sajátosságainak megtartása érdekében. Sajna ezek a lehetőségek korlátozottak, de szerintem inkább nélkülözünk egy Volkswagen féle 6 Lupomotoros Bentley szárnyalást, vagy a Daimler-Chrysler segítségét, amire Agnelli, alapító unoka mondta: Inkább a halál, mint a Mercedes!
ZolikA Creative Commons License 2001.12.10 0 0 73
Szerintem van benne valami ! :-)))
Előzmény: Type-R (72)
Type-R Creative Commons License 2001.12.10 0 0 72
eszembe jutott hogy lehet hogy a Fiat azért csinálja ezt a design váltást a Stilo-val, hogy sokkal jobban elválassza a fiatot és az alfát egymástól.
mert akik olasz autósok és a fiatben elvesztik a "sportosságot", azok forduljanak az alfa felé...
nem lehet ebben valami?
ZolikA Creative Commons License 2001.12.07 0 0 71
OK !:-))))

De ha már kapisgálod akkor lassan meg is értesz ! :-)))))

Előzmény: Detonátor (70)
Detonátor Creative Commons License 2001.12.07 0 0 70
Maradjunk annyiban, hogy kapisgálom. :)))
Előzmény: ZolikA (69)
ZolikA Creative Commons License 2001.12.07 0 0 69
Na igen !

De most már csak értesz, nem ?? :-))))))

ZolikA akinek Fiatja is van meg még sok mindne ! :-)))))

Előzmény: Detonátor (68)
Detonátor Creative Commons License 2001.12.07 0 0 68
Elképzelhető, hogy nem értelek. Sajnos kábelen nem mindig úgy jönnek át a dolgok, mint amikor szemtől-szemben beszélget az ember. ;)
Előzmény: ZolikA (66)
Detonátor Creative Commons License 2001.12.07 0 0 67
Csak még egy gondolat:

Nekem személy szerint, a Fiat (Ha tovább viszik ezt a vonalat.) megszűnt létezni a Punto II után. Bevallom férfiasan, hogy az a vonal baromira tetszett. (Az Alfa megint egy másik történet. ;) )

És egy másik gondolat:
Szerintem, a Fiat már bánja, hogy elherdálta a Matiz formatervét. (Mint a kutya, aki hetet kölykezett. ;) ) A legtöbb Matizt Európában, Olaszországban adják el. Vajh', miért...?

Üdv.:
Detonátor, akinek most Fiatja lenne, ha másként alakultak volna a dolgok. :)))

Előzmény: Detonátor (65)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!