Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Skyline Creative Commons License 2001.11.06 0 0 270
haverja!

Kösz az infót, ha gyanús kocsi van a láthatáron én mindig megpróbálok átnézni rajta!

Astra!

Természetesen én csak a sebességmérőre tudok hagyatkozni az átlag 10% csalást nem számoltam bele!

Mi a baj a 188-cal? Télleg annyit mutatott tiltásközelben, aztán villámgyors ötödik és szépen visszamászott 185 alá egy picivel ekkor pont 5000-et forog gondolom itt csúnyát zuhanhat a nyomatékgörbém! mondjuk 52,5-re :)))

haverja Creative Commons License 2001.11.05 0 0 269
Udv!

A biztonsagosabb szorakozas erdekeben:
HIB-550, sotetzold Daewoo Lanos(?)
mindenfele magkulonbozteto jelzes nelkul kameraval lesi a forgalmat...

(L)

Törölt nick Creative Commons License 2001.11.05 0 0 268
Na csessze meg a linket meg elfelejtettem beírni.

Na akkor itt megnézheted: HONDA

Előzmény: Törölt nick (267)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.05 0 0 267
Előzmény: AstraF16v (266)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.05 0 0 266
Hi

"Én sem hiszek a 110LE-ben vagy nagyon jó lehet a nyomaték görbéje."

Hát a nyomaték inkább egy egyenes formájában érkezik :))))) A kis japók megint csináltak egy térgörbítőt. Már alig várom a TypeR Civic tesztvezetést (ezt nekem írta fel az orvos).

"Most olvasgattam a 3 ajtós adatait és az 8 s alatt van fenn százon, és ez még egy rövid váltóval is nagyon szép teljesítmény egy 110LE-s motortól."

Ez már pofátlanság! Biztos vagy ebben?

"Hát igen a Honda nagyon bír motort gyártani.:) Csak ne lenne olyan b@szott drága.:((( "

Ha olcsóbb cuccokból rakták volna össze, akkor nem Honda lett volna belőle! :))))

"Amúgy a váltó áttételekről:
A mostani Focusomban marha rövid a váltó, elösször furcsa is volt. Azt el kell mondjam, hogy sokkal jobb vezetni.
1-esben : ?
2-esben : 80km/h
3-asban : 120km/h
4-esben : 180km/h
5-ösben : kiakadt a sebességmérő:))))"

Na látod pont ez az! Csak 15% a különbség az átlagautókhoz képest, de rengeteget számít!
Hol van a tiltás?

Csőgáz

Előzmény: Törölt nick (264)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.05 0 0 265
C16SE, Skyline

"az autó teszt magazin (asszem ez a neve) az 1.4 es 90 lovas civic-et 96,valamennyi lónak mérte meg nyomatékból is vagy tizenakárhánnyal többet, ha jól emlékszem! "

Hát ez az. Amikor beültem ManU mellé a Civicbe, első benyomás után azt mondtam neki, szerintem az Asztma jobbat húz.... erre vazzeg kikapok (akkor egy kisebb világ dőlt össze bennem, nem tudtam aludni, stb.) Aztán 2 nappal késöbb lenyomtam a Chevelle-t (pedig benne ült Quporte, ManU, az egykori padtársam ("bolond" Dani) és a nőm. Amíg a Chevelleben ültem, mindig azt mondtam, hogy ez rulez. Amikor átültem az Asztmába a Dani még meg is jegyezte, hogy most jól ki fognak röhögni... Aztán csúnyán elléptem, ők meg fuldokoltak az Asztma gázaitól :))))))))))) Erre Quporte kiszállította a 3 utast és légszűrőházat a benzinkútnál és hajszálra ugyan (3m), de mindig megvert 160-ig. (ja a Chevelle 240 lovas és nem is annyira nehéz, mint gondolnátok -egy fürge 40 (?) éves Convertible. :)))

"Mennyit megy háromban a géped?"

7000 ford/perc mellett:

1. 58,48 kmh
2. 97,02 kmh
3. 145,19 kmh
4. 185,38 kmh
5. 233,29 kmh (persze a Vmax csak 205kmh - 6200 ford/perc) (revmax 7200-7400 között) Váltás 6500-7200 között, persze jobb a 6500, de ha éppen 100-ra kell gyorsulni, akkor tiltás rulez.

"Apám astrája 14SE 135km/h az enyém kicsit tovább mint 140km/h!"

Nos az Astra-k sebességmérője csak becslésre jó (205-nél nekem 220 fölött mutat).

Az 1.4SE-ben F13-mas váltó van 4.18-as difivel:

7000 ford/percnél:

1. 49,66 kmh
2. 89,96 kmh
3. 135,64 kmh
4. 198,12 kmh
5. 248,36 kmh

"a 4th gear ha van kedvem megölni kb:188, de az már tartós gyilok!"

Ez nem kizárt (mármint a 188kmh). Csak ZolikA ide ne tévedjen olvasni, mert lesz nemulass!

:)))

Előzmény: Skyline (263)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.05 0 0 264
Szia AstraF16v!

Én sem hiszek a 110LE-ben vagy nagyon jó lehet a nyomaték görbéje. Most olvasgattam a 3 ajtós adatait és az 8 s alatt van fenn százon, és ez még egy rövid váltóval is nagyon szép teljesítmény egy 110LE-s motortól. Hát igen a Honda nagyon bír motort gyártani.:) Csak ne lenne olyan b@szott drága.:(((

Amúgy a váltó áttételekről:
A mostani Focusomban marha rövid a váltó, elösször furcsa is volt. Azt el kell mondjam, hogy sokkal jobb vezetni.
1-esben : ?
2-esben : 80km/h
3-asban : 120km/h
4-esben : 180km/h
5-ösben : kiakadt a sebességmérő:))))

Előzmény: AstraF16v (262)
Skyline Creative Commons License 2001.11.05 0 0 263
Astra!

az autó teszt magazin (asszem ez a neve) az 1.4 es 90 lovas civic-et 96,valamennyi lónak mérte meg nyomatékból is vagy tizenakárhánnyal többet, ha jól emlékszem!

Mennyit megy háromban a géped?

Apám astrája 14SE 135km/h az enyém kicsit tovább mint 140km/h!

a 4th gear ha van kedvem megölni kb:188, de az már tartós gyilok!

AstraF16v Creative Commons License 2001.11.05 0 0 262
HI

"Ezt nem ertem, ha hosszu a 3. akkor a 2. is hosszu, nem?"

De igen. Az 2. pont 100-ig megy, de ezt még nyomatékból ki tudja egyenlíteni. Elég idióta váltója van. Az 1-2-3 között túl nagy a különbség, az 1-es még elfogadható, a 2-es túl hosszú, a 3-mas meg egy katasztrófa, a 4-es túl közel van a 3.-hoz (ebbe a fokozatba alig teszem be 1-2mp-re) az 5. is rövid (200kmh/6000ford).

"Nem lehet valami mas a fiasko oka?"

De igen. Erős a gyanúm, hogy benzinellátási problémák vannak (ez a legújabb :((( Most éppen lambda-szonda cserére gyúrok, mert irgalmatlan fogyasztás köszöntött be (múlt héttől). Egyébként nem érzem fiaskónak. Amikor beleültem ebbe a vasba, olyan kutyaütő módon gyenge volt, hogy egyszerűen hozzá kellett nyúlnom. 100-ra egyébként 11,5 mp volt a gyári idő (de király :(((). A Honda hivatalos ideje (EvoMagazin) 9,1 sec és 100-ig szépen mellette vagyok (jó start esetén még egy kicsi előnyöm is van)- szóval érdemes volt.

"Egyebkent is a 2-es eleg 80-ig, nem? Piros lampanaknal ez eleg kell legyen. "

Nekem nem (az egész autó sem elég), ha egyszer eldurran az agyam, akkor addig nyomom, amíg el nem fogy az út. Előbb-utóbb jön egy kanyar, ahol a versenyzőtárs valszeg nagyobbat fog fékezni mint én (az én vasam nem gyorsul, nem lassul, csak kanyarodik). :))

PS: azért én nem hiszem el, hogy az új Civic-ek csak 110lovat nyomnak, érdekes módon ez a négyajtós kivitel negyed mérföldön is és 1km-en lenyomja a 2 lityós Focust...

Előzmény: avantage (260)
Skyline Creative Commons License 2001.11.05 0 0 261
avantage!

A szaros egynégyes meg egyhatos kocsik pikk-pakk kiforogják a másodikat, ezért van, hogy harmadikban már én is kevés vagyok sok kocsihoz, akiket egy-kettőben még ütök... Persze nálam hiányzik némi nyomaték is!

avantage Creative Commons License 2001.11.05 0 0 260
AstraF16v

>"A 120 lovas asztmám pl. simán kikap 3. sebességben az új széria 110lovas Civic-től, mert sokkal hosszabb benne a 3. Nem is nagyon virgonckodom a lámpánál. :) (majd ha benne figyel a 250 lovas turbo-moci, akkor igen) "
Ezt nem ertem, ha hosszu a 3. akkor a 2. is hosszu, nem? Nem lehet valami mas a fiasko oka? Egyebkent is a 2-es eleg 80-ig, nem? Piros lampanaknal ez eleg kell legyen.

Előzmény: AstraF16v (255)
oldskool Creative Commons License 2001.11.05 0 0 259
sziasztok
rallyride: www.rallyride.hu
lényeg: soksok pénzért utcai Opel Tigrák-kal lehet edzeni, még több pénzért versenyezni, még több pénzért kupasorozatban részt venni. Ha megnézitek a felvételeket, látszik, hogy az éleskavicsos murvás kőbányában aszfaltos (eső)gumikkal mennek. Van 4-kerékhajtású 200 lovas gép is, de eddig ugy tudom, csak a Tigra üzemelt. Képeket lehet látni erről duen oldalán is, www.duen.hu
üdv.
Skyline Creative Commons License 2001.11.05 0 0 258
Ez nem az (860LE és 960Nm), de azért elfogadnám!!!
:))

Skyline Creative Commons License 2001.11.05 0 0 257
Astra!

Az az ibiza még egy fekete GTI volt a kék is Snell úré!

Az autóhifit meg még véletlenül se próbáljuk a szobaival versenyeztetni!

""Nekem a sima autózás is élmény, minek verjem magamat fölösleges költségekbe?!""

Hát ja! Többre meg egyenlőre úgysincs pénzem!

oldskool!

Eccer én is szeretnék építeni egy ladát (talán összejön).
Harminc rongy a rallyride??? Az bátor! Bár konkrétan nem tudom, hogy mit adnak érte.

Mindenkinek!

Egy egynégyessel egynégyeshez mérten azért lehet versenyezni, a fékek (tegyük fel szarok) meg hosszab távon melegszenek el, az első három-négy megállást száz körülről még jól bírják :)))

Láttam a Fast and the Furious-t, hát oda asszem mindegyikünk kevés lenne!!!
De már néztem kocsit a neten: Nissan Skyline GTR 2001/07 20.000km 799LE 190.000 DEM :)))
De asszem megelégszem egy 96-utáni 200sx-szel a csaj azzal nyomult!

AstraF16v Creative Commons License 2001.11.03 0 0 256
"ennel kicsit olcsobb lenne a rally ride, de meg arra a harminc rugora is azt mondom, hogy abbol inkabb csinaltatok egy kipufogot ami kihuzza a szikrat a hengereimbol, minthogy 1 nap alatt elkocsikazzam. "

Hát pont ez az. Elindulsz egy versenyen (végig parázol egy kiadósabb töréstől) és szétbaszol egy rakás alkatrészt, amivel az utcán 100ezer km-eket mehettél volna... Nekem a sima autózás is élmény, minek verjem magamat fölösleges költségekbe?!

Előzmény: oldskool (253)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.03 0 0 255
"a lada okes, es a 100 loeros skoda is legyorsulja a 300 loeros subarut, van ilyen.
de!
az utca mas, a 100 lovas skoda fel van keszitve, nem csak elindulasra, megallasra is."

Hát akkor az a Szkádi nem több 350kg-nál, az is biztos. :)))) A gyorsulási versenyen induló szkádi is csak egy guruló lendkerék. Csak az első 50 méteren lép nagyot (mert a gumiszönyegen felprögetett motor/hajtáslán/kerekek lendülete lövi ki) -persze az áttételezése is pofátlanul rövid. 100m után már nincs benne Kraft.

Szvsz a gyorsulás megint más pálya... A 120 lovas asztmám pl. simán kikap 3. sebességben az új széria 110lovas Civic-től, mert sokkal hosszabb benne a 3. Nem is nagyon virgonckodom a lámpánál. :) (majd ha benne figyel a 250 lovas turbo-moci, akkor igen)

CSőgáz

Előzmény: capri-3 (254)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.03 0 0 254
175/50 a 7 collon!
kotelezo:))
ocsem kocsijan (capri:) is ez volt darabig, tetszett:)

a lada okes, es a 100 loeros skoda is legyorsulja a 300 loeros subarut, van ilyen.
de!
az utca mas, a 100 lovas skoda fel van keszitve, nem csak elindulasra, megallasra is.
te is beleteszel a kocsidba, amit csak tudsz, mert az uton is akarsz maradni.
nekem benne van, eleg sok, megis tovabb lepek vele.
de mindegy, Skyline is normalisra vette a figurat, belatta, hogy nem megy ugy, ahogy eddig csinalta.
azota normalisan beszelgetunk.

sok sikert a kocsihoz!

Előzmény: oldskool (252)
oldskool Creative Commons License 2001.11.03 0 0 253
Astra:
az a problema, hogy se szponzort nem tok szerezni, se fizetni a versenyzesert... marmint ennyit.
ennel kicsit olcsobb lenne a rally ride, de meg arra a harminc rugora is azt mondom, hogy abbol inkabb csinaltatok egy kipufogot ami kihuzza a szikrat a hengereimbol, minthogy 1 nap alatt elkocsikazzam.
oldskool Creative Commons License 2001.11.03 0 0 252
sziasztok
hifi temaban nem tudok viritani :)
Cazpri-3: nekem ladám van. az előzőt, amiben egy full power Gr.A-s rali motor volt (és az összes többi szükséges erősités/átalakitás kivéve a csövet), azt ellopták. most nullárol kezdem az átalakítást egy 11 éves kocka ladán. eddig van rajta 1 hátsó kanyarstabilizátor (ami ugyebár NEM a panhard-rud, hanem egy torziós rugó a két hosszu bekötörudhoz erősitve), 3,6 kilós lendkerék, 5-seb fiat váltó. most készül egy hengerfej 272es tengellyel. ma szereltettem fel a 175/50-es gumikat 7"(!)x13"as felnikre... szépen kifeszültek :)
(ezt félretettem versenyzésre. most futozott normál méretü téligumik vannak fent).
Abban 1ébként igaza van skyline-nak, hogy lóerő nélkül is lehet "büntetni".. ..a korábbi tuning motorom után kicsit kevésnek tünik a széria hetven vagy hány lóerő, de ezzel is lehet rövid féktávot venni :)
Mindenesetre ezért nem ugrálok az ATIpályabérlés miatt.. mert ez az auto még nincs a szlalomozásra felkészitve..
üdv
ps, még mielőtt a ladákat kezdené szidni bárki is: most voltam zöldkártyásnál, aki elöször nem akart hinni a müszernek, majd azt mondta, hogy a kocsi a katalizátoros szintet is tulteljesítni. tuningolva meg CRX-verő is lehet :)
capri-3 Creative Commons License 2001.11.03 0 0 251
a rockford erositoi jok, de a fejegyseg nem szol annyira, mint a JVC.
megnyuztuk az aruhazban rendesen!:))
Előzmény: AstraF16v (250)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.03 0 0 250
Hi

"a valaha általam hallott legjobb zene egy seat ibizában volt Snell Sándor (AHS) tulajdona volt az autó a zene Rockford FNQ komponens (kick panel)Phoenix erölködő méghozzá ZX(asszem) fej: Kenwood MASK az adás DVD-ről ment a műsor: Pavarotti koncert olyan színpad képet még az életben nem hallotam rá tudtam mutatni az ujjammal, hogy hol áll a művészúr!!! Nem emlékszem a mélyre, ha volt egyáltalán, de aszthiszem egy életre levett a lábamról! "

Azt a kék (?) Ibiza-t én is ismerem, de az anyagválasztáskor az is közrejátszhatott, hogy kötött kategóriában indult (az amcsik elég szerényen adják meg a teljesítményadatokat). Persze lehet, hogy tök más kocsiról beszélünk...

"Az a Rockfordról meg annyit, hogy a csúcskategóriás cuccok tényleg híg end minőségűek, az alapabb cuccok drágák a tudásukhoz képest!"

Hát a hígend-ről és a szinpadképről annyit, hogy egy pár mezei KEF hangfalnak (200000.- HUF) sokkal jobb színpadképe van, mint bármelyik autóhifinek (persze szobában).

Hajrá

Előzmény: Skyline (249)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 249
"meggyőzés nem meggyőzés" ezért nem hal éhen egyik gyár tulaja sem :-))

a valaha általam hallott legjobb zene egy seat ibizában volt Snell Sándor (AHS) tulajdona volt az autó a zene Rockford FNQ komponens (kick panel)Phoenix erölködő méghozzá ZX(asszem) fej: Kenwood MASK az adás DVD-ről ment a műsor: Pavarotti koncert olyan színpad képet még az életben nem hallotam rá tudtam mutatni az ujjammal, hogy hol áll a művészúr!!! Nem emlékszem a mélyre, ha volt egyáltalán, de aszthiszem egy életre levett a lábamról!

Az a Rockfordról meg annyit, hogy a csúcskategóriás cuccok tényleg híg end minőségűek, az alapabb cuccok drágák a tudásukhoz képest!

Előzmény: AstraF16v (241)
istvanu Creative Commons License 2001.11.02 0 0 248
szia,

Padon mert loero sokkal tobbet jelent, mint a katalogus ertek(ugyanis en ugy tudom(lhet rosszul) azokat a fotengelyen merik pl: C14NZ 60LE.

Biztos jobban megy az a Trabi, mint egy NDK peldany.Okozhat meglepetest barkinek, nem ugy hogy lenyomja vagy barmi ilyesmi, csak masra szamit. Ez szerintem meglepo lehet.

istvanu

szerintem840 kg bodeval is klassz lehet

Előzmény: Skyline (247)
Skyline Creative Commons License 2001.11.02 0 0 247
nem tudom kit akarsz vele meglepni a lámpánál, de ötven ló az ötven ló rövid ötgang ide vagy oda, meg asszem 840kg a bódé!

Előzmény: istvanu (245)
istvanu Creative Commons License 2001.11.02 0 0 246
Kedvezmennyel annyi es Hondahoz.

istvanu

Előzmény: AstraF16v (242)
istvanu Creative Commons License 2001.11.02 0 0 245
szia,

nem ismerem azt a kocsit, varosban biztos nem nyomnam annyira, hogy eldobjam. Es megis sok embert meg lehetne lepni vele, lampanal, barhol.

istvanu

Előzmény: Lengyel (239)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.02 0 0 244
Már akartam írni, hogy azért az 5 milla egy kicsit sok.:)))))
Előzmény: AstraF16v (243)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 243
mármint 0,5 milka :))))) (azért ne essünk túlzásokba)
Előzmény: AstraF16v (242)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 242
"Van belole allthatos, csak draga. Egy komolyabb kivitel alithato kemenyseg + szint, sportrugoval kb felmillio forint. Nagyon jo minosegu, es birja a "stersszt"."

Hoppá. 5 milka nem is sok érte. Egy csomó kísérletezést megspóról magának az ember... Sajna az Astra-hoz nem létezik (legalábbis Kárászy úr szerint) :((

Előzmény: istvanu (233)
AstraF16v Creative Commons License 2001.11.02 0 0 241
Hi

"Abba azért még belekötnék, hogy 5kilóból nem lehet rendes zenét csinálni"

Mindenbe bele lehet kötni. Attól függ, hogy kinél mi számít jónak. Ha otthon JÓ minőséghez vagy szokva, akkor már az autó-zene kapcsolat is vitatható.

" az enyém
fej: Rockford RFX8340 (bolti ~200e) 87e-ben van nem lopott!
szet: Rainbow SLC230 kick 55e két éve
erősítők Phoenix QX2100 QX2180 32e ill 40e
mély: Rockford RFZ1512 (38cm:-)) ) dobozzal 50e
kábelek:Rockford Phoenix Lighting kb 25e "

Ha most raknám össze a zenémet akkor:

Fej: Csak Nakamichi
Erőlködő: Legalább 2 Audison
Komponent: MB Quart referencia sorozat 3 utas
Mélyláda: 2x30cm Focal teljes (egész csomagtartó) ládában.
+ Kondi + Aksi + Kábelek + Igényes beépítés

és már bőven túlugrottunk 7 kilón. (majd a Hondaban ez lesz ;)

Persze a saját vasamban csak:

Clarion fej (70k), Alpine erőlködő (80k) ,2x2 MBQuart hangsz (65k), Magnat (ultraigénytelen) mély (45k), relatíve jó kábelek (60k) + beépítéshez felhasznált anyagok...

Ennyi -talán- elég utazáshoz, minőségben gyenge 3mas, izomban (ilyen kasznihoz minek is) elégséges. Viszont minden a gyári helyekre van beépítve és az "avatatlan" szemek elől még a fejegységet is elrejtettem.

"Viszont 5k-ból komplett csúcs Rokit hozatok mindenből, igaz amerikából félár alatt, de ez legyen az én kis titkom:))) "

Hát a felár nincs beleszámítva, de engem minőség terén egyáltalán nem győzött meg a Rock.

Csőgáz

sokmindent hallottam már, azért nem szól rosszul, csak a szet kicsit gyengus magasban, de hát semmi sem tökéletes!

Viszont 5k-ból komplett csúcs Rokit hozatok mindenből, igaz amerikából félár alatt, de ez legyen az én kis titkom:)))

Előzmény: Skyline (221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!