Akkor marad a kínos hallgatás:)
Mondjuk ma már csak 16 mél jött eddig a levlistán.
talán jó ötlet lehet, ha átcsempészek nehány témát a levlistáról:
néhány gyakorlatias dolog:
Marketing definiciok:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni
vagyok az ágyban!". Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nőt; egyikük odamegy hozzá
es azt modja neki:"Az a fickó isteni az ágyban!". Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát.
Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!". Ez a
TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felismered, odamész hozzá es felfrissítve
emlekezetét azt mondod neki: Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Felállsz, megigazítod a ruhafidat,
odamész hozzá és egy pohár pezsgőt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor
kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy
cigarettát és
azt modod neki:"Isteni vagyok az ágyban!". Mindez a PUBLIC RELATIONSHIP.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajön hozzád es azt mondja neked:
"Hallom, isteni vagy az ágyban!". Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nőt. Odajon hozzád es azt modja:"Isteni vagy
az ágyban!". Ez a COSTUMER SATISFACTION.
Amúgy most leginkább a fejfájás ellenére életben maradni témakör érdekel leginkább...