rábukkantam egy szép(nek, érdekesnek tűnő) és drága könyvre: "természetfotózás a sarkvidéktől a trópusokig". Összcsaládi összefogást kértem, hogy esetleg Karácsonyra, meg az ilyenkor szokásos...
a kérdés egyszerű: ismeri valaki? érdemes megvenni? lehet belőle tanulni?
üdvözlettel:
puffin
Én éppen egy sasráját akartam lefotózni (úsztam utana veszettül), már be volt állítva a gép, éles volt a kép, éppen komponáltam, amikor megjelent a keresőben egy francia búvárcsapat. Az egyikük ráadásul fejbe is rugott az uszonyával. A rája meg huss, el.
Azóta se láttam sasráját :-(
1, nézd végig a fórumot
2, hagyatkozz a kreativitásodra,
3, a legfontosabb: FOTÓZZ, mindig, mindent, minden körülmények között, és próbáld valahol bemutatni, elbíráltatni.
a term.fotós topicban rengeteget lehet tanulni, ha elolvasod
Hali emberek.
Természetfozózással kapcsolatban tudnátok-e nekem valamilyen linket, könyvet ajánlani, ahol többet +tudok a témáról, mert még elég kezdő vagyok. a természetfoto.lap.hu-t már láttam. (most leginkább a lessátrazás, illetve az előkészületek érdekelnének pl madár, és nagyvadfotózáshoz.)
Előre is köszi!
Múltkor megtaláltuk ám a darvakat, tök jó helyen, egy árokban közelebb lehetett menni..... aztán pont mikor jó lett volna jött egy traktor. Megáldottuk.
Én azzal a céllal mentem el a zsűrizésre, hogy kb. kiderüljön számomra, mit hogyan értékel a zsűri. Csak így tudhattam meg, hogy milyen képek hullanak ki, és hogy mekkora eltérés van az én értékítéletem és a zsűrié között.
Hát van.
Érdekes volt a közönség reakciója is...
Ezért ezután azon kezdtem gondolkodni, hogy hogyan tudnék megfelelni a megismert feltételeknek. Aztán rájöttem, hogy ez hülyeség lenne, csak görcsös utánozási kényszer lenne az eredménye, amiből nehezen tudna bármilyen egyéni dolog kibontakozni, ráadásul kétséges a sikerélmény is.