A Packetát néztem, majdnem minden országban ott vannak, a honlapjukon a csomagpontokra nyomva kizoomolva jön, hogy melyik országban hány csomagpontjukpontjuk van.
Pl. Franciaországban 37000+, Németországban 16000+, Lengyelországban 45000+, stb. A foxpostot is megveszik, de nélküle is sok csomagpontjuk, automatájuk van. Eddig csak belföldre küldtem velük csomagot.
Egy dolgot nem értek: az applikációjuk csak Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot és Romániát hozza. A reklámjaikban is ez a 4 ország szerepel. Az a baj, hogy a külföldi eladásaim eladásaim kb. 70-80%-át Németország és Olaszország teszi ki. Szlovákiába, Csehországba, Romániába nem sok eladásom van. Nem értem, hogy ha tényleg ilyen kiterjedt hálózatuk van, akkor miért nem hozza a többi lehetőséget.
Egy alternativ vilagban elnek. Illetve ugy viselkednek, ahogy egy monopolium. Emelik az arakat, ha nonek a koltsegek. Nem csokkentik a koltsegeket, nem optimalizalnak, nem versenyeznek.
Kivanom, hogy haljanak ehen. Semmi szukseg rajuk, csak egy ujabb penztemeto, amit kozpenzbol finanszirozunk.
Köszönöm a gyors választ! Olvastam, hogy van lehetőség különböző csomagokat megvenni, ahol meg van, hogy mennyit hirdethetek, milyen jutalékért, stb... Ebben az esetben is korlátozhatnak újként?
Szeretnék tanácsokat kérni a regisztrációban! Jelenleg a Vaterán áruljuk a termékeinket, amik régi, antik tárgyak, ezt szeretnénk átvinni az Ebay-re. Visszaolvastam jó pár kommentet, de nem találtam választ a kérdésemre. Az első kérdésem az, hogy melyik oldalon érdemes regisztrálni, a com-on, vagy a de-n? Mi a különbség abban, hogy hol regisztrálok? A második kérdésem, hogy az adózás miatt nem tudom, hogy maradjunk-e az EU-n belül, vagy azon kívül is megéri-e eladni? A harmadik kérdésem, hogy kezdetben csak pár száz terméket töltenék fel, emiatt érdemes már most business fiókot nyitni, vagy maradjak csak a magánnál, ez a jutalék miatt érdekelne?
KATA-s vállalkozóként árulok Ebayen. Business account. Kaptam értesítés miszerint fel kell töltenem a "LUCID" számomat(EPR?), mert Ebay.de-en is vannak fent cuccaim. Az Ebay fel is ajánl egy (szolgáltatót(gondolom).
"lizenzero.de" Még nem mélyedtem bele a témába, de úgy látom, hogy 39eur-ért tudok regisztrálni.
Erről van valakinek valami összefoglaló információja? Nem sok mindent tudok a témáról.
A 39 eur csak a német Ebay-re vonatkozik? Mivel worldwide értékesítek, kellene minden EU tagállamban fizetnem?
Érdemesebb lenne visszaminősítenem az accountomat visszaminősítenem personalra? Általában kb 2-300 termékem van fent Basic Store-ban.
Én is ezt tapasztalom, hogy a németek általában semmilyen visszajelzést nem adnak.. és válaszolni sem szeretnek. Még úgy sem, ha adott esetben érdekében állna. Majd most kiderül, hogy kapok-e pirosat. Az Ebay-nek részletesen megindokoltam az okát (mert rákérdeztek), bár elég, ha visszaolvasnak. Ha egyetlen mondatot írt volna, visszavettem volna. Remélem, ezután is ilyen passzív marad. Bánt a dolog, de azért madárnak ne nézzen már.
Én szerencsés ember vagyok. Nem kellett adnom, és nem is kaptam negatívot. 100%-os pozitív vagyok. Próbálok kurva udvarias és empatikus lenni. A többség meghálálja, a németek viszont parasztok. Ritkán adnak pozitívot. Leginkább semmit. De az is valami. :-)
Oda-vissza volt benne részem. Egy általam adott értékelést is töröltek - vagy jogosan, vagy nem -, egy gányolt, beteg óra érkezett a hibátlan helyett Olaszországból, de az indokolás szerint mivel a reklamáció után önkéntes full refund volt, törölték. Szerintem nem kellett volna. Itt nem lehetett másik értékelést adni.
Én meg random kaptam egy negatívot, előzmények nélkül. Azt azért törölték, mert semmiféle reklamáció vagy egyéb kommunikáció nem volt a vevő felől, a szövege is annyi hogy "nem az, amit vártam" vagy ilyesmi és nem válaszolt a kérdésekre sem hogy mi a franc baja van.
Mindig végignézik az előzményeket és a panaszban bőbeszédűen el kell mesélni a nézőpontunkat.
Arra nem emlékszem, hogy hol reklamáltam meg, hogy volt-e menüpont vagy sima üzenetben/support-levélben intéztem.
Lehet kérni a negatív törlését. Ha jogos a kifogás, akkor simán jóváhagyják és vagy új - legalább semleges - értékelést kell adnia, vagy nem lesz értékelés a tételre.
Két napja írtam neki, de azóta sem reagált semmit sem, így holnap mivel le fog járni a határidő, el fogom utasítani a kérvényét a hozzáállása miatt. Remélem, ezért nem adhat negatív értékelést..., hiszen nem kötelező visszavennem a terméket, panasza pedig eddig sem volt.
magánszemélyként árusítok néhány terméket és egy német buyer visszaküldést igényelt egy olyan termékre, amire "nem fogadok el visszaküldést" (régi "új" autóalkatrészről (bilincsekről) van szó, aminek konkrét cikkszáma van, így könnyen beazonosítható, hogy megfelelő-e). Tehát, csak jóindulatból venném vissza, de nem igazán szimpatikus, hogy csak megindította a visszaküldési kérvényt, anélkül, hogy bármit is írt volna, ill. akkor sem reagált semmit sem, amikor először ráírtam, hogy a csomagot feladtam (képernyőfotóval), még azelőtt, hogy megjelent volna a rendszerben (aminek azért szoktak örülni).
Az "ok"-ra azt írta, hogy "Kein Grund", megjegyzésként pedig, hogy "Passt Nicht".
A lényeg, hogy totál értelmetlen, amit csinál, mert a termék 40 €, a kiszállítás 19 € volt. Visszaküldi, kb veszít rajta 40 €-t, de ha megtartja és/vagy eladja, akkor legalább a visszaküldés árát megúszhatja. Egy autószerelőről és üzletről van szó, aki egyébként az Ebay-en is sokat adott már el (100%-os értékeléssel), csak jelenleg nincs eladandója.
Simán elutasítanám, de tartok a negatív értékeléstől.. Ill., írnom kellene neki, hogy gondolja át még egyszer, mert ez nagyon rossz üzlet a számára.
Köszi. Nagyon nem sürgős, így benevezek egy ilyen üzletbe. Még a boldog békeidőkben vásároltam többször ukránoktól teljes megelégedéssel. Érdekes volt, hogy egy amcsi kis rádiós célműszer kínai utánzatát vettem. Bizony hitványka volt. Ugyan ennek az ukrán kópiája pedig legalább olyan korrekt mint az amcsi eredetije.
Persze, rájuk is ugyanúgy vonatkoznak a szabályok, egyedül talán abban van/volt könnyítés, hogy a szállításnál türelmesebbek reklamáció esetén (azaz 30-45 nap még eBay szerint belefér).
Szerintem alapvetően tudnak szállítani, max az átfutási idő hosszabb. Én legalábbis látok ukrajnai eBay eladókat tevékenykedni (oroszokkal ellentétben...).
Hogy áll most Ukrajnából a szállítás? Van valakinek konkrét tapasztalat? Ráadásul egy UVRM katonai óra kellene valakinek ajándékba. Gondolom reménytelen eset?
Viszont így, hogy vastagabb, mint egy hagyományos levél, ugyanúgy kézbesítik, vagy csak postán maradó lehet? Mert feltételezem, nem a postás viszi magával a táskájában..