Ez a brit járgány igencsak brit: a VW szállította a Scirocco hátsó lámpákat, és az első fényszórókat, amik az Audi 200-ról származnak. Az USA-ban gyártották, a GM adta a kormányművet, a Ford az erőátvitelt, a Jaguártól van a klíma és a középkonzol.
Meg lehet próbálni az odahaza a polcon porosodó Scirocco hátsó lámpákat pld. az Ebay-en Aston Martin alkatrészként eladni pár ezer EURért :-D
Off ugyan, de az utódján (a DB7-en) a hátsó lámpák már a Mazda 323F-től származnak. De a brit büszkeség, a James Bondos zászlóshajó, az Esprit is úgy lett összelegózva mindenhonnan.
Egy kis érdekesség: Aston Martin Virage. 1989-től gyártották. A kupé változatokra egy VW által szállított alkatrész került. Remélem mindenki felismeri, hogy mi volt az :-)
Pár szót ejtsünk a most következő VW találkozóról. (2017. szeptember 23., amihez az egyenpólót szavaztuk)
1. Belépés: 7:30 és 9:00 között kiállítóknak (azaz aki a sircivel/corrival a velünk akar álldogálni a halszálkás parkolóban ahol tavaly is, illetve a versenypályára felmenni). A kiállítók előre jelentkezzenek a találkozó oldaláról megtalálható linken, adatok elküldésével és a képek el-emilezésével. A belépő ára fejenként 600Ft, gyermekeknek pedig 600Ft (ugyanannyi). Karon ülő KORÚ gyerekeknek ingyenes. 2. A Hungaroringes körök (2-3 kör) alatt "csak úgy" megállni, KISZÁLLNI TILOS! LASSÚ, VIGYORGÓS, INTEGETŐS, nem versenytempójú. Aki szeretne csapatni és rádöbbenni, hogy mennyire kevés az autója a Ringre, az szept 22.-én pénteken megteheti, autónként 5000Ft-os áron. Ha még nem voltál érdemes egyszer kipróbálni. Az én tapasztalatom (16V sircivel) az, hogy más ligában játszanak azok, akiknek ez a pálya kell... De térjünk vissza a mostani programra. 3. Idén először lesz (ingyenes megjelenési lehetőséggel) alkatrész börze. Bárki jöhet és árulhat ott scirocco/corrado alkatrészt. (Ha jól emlékszem négyes golfig. Tehát hármas sirci alkatrész árulás már necces, az öreg vasakra való tekintettel próbálják meg idén ezt a dolgot, amikhez a PoHu már alig árul valamit). FONTOS: Egy emilt kell dobni a szervezőknek ha valaki árulna. Manónak is említettem, ha valami alkatrész kell nektek tőle, beszéljétek meg vele és esélyes, hogy kihozza nektek. 4. "Tombola" nem lesz. (Adóügyi okok miatt max 5000 jegyet lehetne rá árulni, de kb 12ezer embert várnak ide) Viszont lesz helyette egy sokkal jobb nyereményjáték: "A csodálatos egyszámjáték". Az veheti meg a Golf VI-ot, aki a LEGKEVESEBBET ajánlja érte, amennyiben annyiért csak ő "licitált" rá. Tehát ha Bianka és én 1Ft-ot, Abonyi Andris 500Ft-ot, Gabi 555 Ft-ot, Erika és Ottó pedig 15Ft-ot adott le, hogy ő annyiért venné meg (valószínűleg SMS-ben kell majd küldeni a licitet) akkor Andris veheti meg 500Ft-ért, mert övé a legkisebb "egyedi" licit. 5. Aki akar ott aludhat ingyen a Hippifaluban (saját sátorban). Jó hangulat szokott lenni. 6. Beléptetésnél nekünk is lesz sátrunk, tehát a belépőket leparkolás után ott tudjátok átvenni 9 óráig. 7. Az esemény hivatalos zárása 18:00-kor egy népszerű előadó koncertjével fejeződik be. Azt hiszem még nem mondhatom meg, hogy ki lesz az. Ő a "Csodálatos egyszámjáték" után kezd majd. Hazamenni 16:00-tól lehet (bár az ismertetett okok miatt valószínűleg nem akkor célszerű :) ) 8. Hál'Istennek idén nem lesz lufieregetés. 9. Kutyát-macskát-madárpókot és bármi egyéb állatot a Hungaroring szabályozása szerint nem szabad behozni a területre, tehát most sem.
Elvileg igen. Reggel óta úton vannak, de menet közben lehet hozzájuk csatlakozni. Hogy merre vannak éppen? Hívd Korga Lászlót vagy Rozgonyi Viktort. Fb-n szerveződőt, ezért gondolom on-line kapcsolatban is vannak a szervezők. Én sajnos nem megyek ( más trehánysága miatt ), pedig terveztem.
A Roadshow 18-án pénteken indul. Valószínűleg Inárcsról indulunk, onnan Gödöllő felé a hármason Gyöngyösig. Ott rákanyarodunk a 24-esre Mátrafüredig. Lehet menet közben is csatlakozni, csak szóljatok, hol fogtok beszállni.
Az első este (Péntek) a Mátrafüredi Mátra Sástó Kempingben lesz a szállás. Sátorban 2700 Ft/Fő +440 IFA Motelszobában (4 fős) 3600 Ft/ Fő +440 IFA
Második nap (Szombat) Sástóról vissza a 3-as útig, onnan a 33-ason Poroszlóig. Poroszlóról a Hortobágyi Nemzeti Parkon és a Tisza-hídon keresztül: Tiszafüred, Pusztadombháza, Tiszaszőlős, Tiszaderzs, Bánomszőlő után az esti szállásnak is helyt adó Abádszalókra érkezünk. Abádszalókon egy kedves hölgy magánházában lesz szállás. Van lehetőség sátrazni, a házban is van hely, sőt, még egy lakókocsi is fel lesz húzva a Sciroccos társaság részére a kertbe. Vacsira kakaspörkölt készül, háziasan. Biztos finom lesz, erre garancia, hogy nekem nem lesz hozzá semmi közöm..
A szállás foglalás miatt kérünk mindenkit, hogy mielőbb jelezze részvételi szándékát László Korga-nak, vagy nekem.
Mindenkit szeretettel várunk! Kötöttség nincs, jó utak, szuper kocsik, kellemes társaság adott! Meglepetés a résztvevőknek készülőben, sör lesz
Köszönöm, hogy megvetted az újságot és olvastad a cikket.
Szoktam ezt a fórumot olvasni és köszönöm a gratulációt. Apránként javítgatva öt év alatt érte el a kocsi az OT szintet, de persze még mindig van mit fejlesztgetni rajta.
A váltórudazatot Cseke Zoliék újították fel, http://vw-classic-cars.hu/ , kb. egy napos munka volt és volt náluk hozzá minden.
Később valóban a 14-es is gyári felniméret volt, de 83-ban az én prospektusom szerint még nem. Az ablaktörlő évjárat és felszereltség függő, 83-ban csak a GTI kaphatott ablaktörlőt hátra.
"A váltórudazat csuklói újak" Na, ilyet hol lehet újonnan szerezni?
Egyébként szép az autó, a tavaszi nagy mindenautós összeröffenésen az Outletnél meg is csodáltam. Azt nem tudom Dezső szokta-e ezt a fórumot olvasgatni, de innen is gratula neki :-).
Érdekes, hogy nekem gyárilag 185/60 R14 van a kocsin, plusz a hátsó ablaktörlő is járt hátulra. Viszont alig 170e km van most benne. Ez biztos, mert 147 ezerrel vettem meg 2001-ben.
A sógoromnak pedig teljesen ugyanilyen volt a Sircije mint Dezsőé, a szín is egyezik, a kis hátsó szárny a felirattal, a fogyasztásmérős műszerfallal, még a motor is ugyanez, minden. Egy apró különbséggel: még a szimmetrikus első lámpákkal kapta. Ja és nem volt fényszórómosó se. Azóta is keresi a Dxx-s rendszámú kocsiját :-)
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, adott egy 2011es 1,4 120 lóerős scirocco. a világítása mindig megy, ha nullára van kapcsolva akk is megy elől a helyzetjelző és a tompított hatul a helyzetjelző. Lehet ezzel kezdeni valamit, h a nulla állásban ne menjen egyik sem? Előre is Köszi a válaszokat!
Valahogy nem találnak ide, kb.30-90 hozzászólással ezelőtt volt itt valaki aki valami tsi problémával küzdött. Keressd meg, hátha tud segíteni. Vaaagy, van a vw annyira lusta, hogy a golf navi ugyan az... van valahol golf-fórum? Na persze, hogyne lenne... kukkants be oda is. Board mappa, leírás fellelhető szerintem a neten letölthető (hátha nem illegális) vagy megvehető formában (ebay.com, racingbazar, jofogas) Jó szakit találni nehéz, de nem lehetetlen, én az önképzésben hiszek :-)
Sziasztok, egy hete vetem egy VW Sciroccot (2009) viszont nem kaptam hozzá semmilyen dokumentációt. A navigációhoz is jó lenne, mert így elég nehézkes rájönni hogyan lehetne kihasználni a teljes tudását, valamintszervizt keresek aki a fékfolyadékot le tudja cserélni, és meg lehet várni, mert azt az opciót a POHU nem tudja. Röhejes hogy egy fékfolyadék cseréhez hagyjam ott egy napra a kocsit.