Keresés

Részletes keresés

Kósa Attila Creative Commons License 2013.11.06 0 0 14

Hello! Van egy VOLVO v 40 1.9 TD járművem. A klíma kapcsolója valami oknál fogva beragadt, és nem tudom kikapcsolni. Most folyamatosan megy. Ehhez hogy tudok úgy hozzáférni, hogy kivegyem?? Már leszedtem a burkolatot, de nem láttam semmit, amivel ki tudnám szedni. Tudnátok ebben segíteni? ELőre is köszi.

ssggpp Creative Commons License 2013.10.21 0 0 13
Sziasztok!

Van egy 2000/03 v40em, de a hatso szelso helyzetjelzo nem vilagit (ilyenkor a kodlampat sem tudom felkapcsolni). Tudja esetleg valaki, hol bujt el a kontakt hiba? (foglalat jo, nem volt az auto torve es csak kb par honapja csinalja)

Egyben tegnap kivettem az elso uleseket, szabalyosan szetkapcsoltam, visszadugtam - levett gyujtasnal - es azota folyamat vilagit a legzsak lampa.

Minden segitseget nagyon koszonok!

nekem8_1 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 12

Sziasztok!

 

Autóváltáson gondolkozok, és a Volvo V40 1,9D az egyik jelöltem.

Tudnátok pár tippet adni, hogy mire érdemes odafigyelni tipusshibák, gyakran cserélendő alkatrészek...

Előre is köszönöm a segítséget!

Cseke Zsolt Creative Commons License 2013.09.21 0 0 11

Hello mindenki :)

 

Segitseget szeretnek kerni

 

volvo v 40 1.9 dci  t4 102 loero (renault laguna megane motor) semmi elojel nelkul felhangosodot a motor :) sennki nem tudja miert

jelenleg amit tudok inyektor jo kipufogo jo motorlab jo vezerles jo .az edigi szerelok tanacstalanul allnak mellete es a Darabokra kell szedni oszt meglasuk  nal tartanak :(  koszi a segitseget !

 

nav-u83 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 10
Sziasztok! Hétvége óta vagyok tulajdonosa egy 2003 9-ik havi S40 1.8 automata volvonak. Szokott ezekkel komolyabb gond lenni? Milyen ez az automata váltó? Kell róla valamit tudni? Esetleg valami típus hiba ezeknél? Mivel eléggé a modell ciklus végéről van a kocsi, remélem nem lesz gond vele, eddigre már csak kinőtte a gyerekbetegségeit a gyártás. Egyébként 102000 mérföld van a kocsiban és végig vezetett szerbízkönyve, az első tulajától vettem, az utolsó izzócserére is Volvo Szervízbe hordta, midenről megvan a számla is! Előre is köszi a válaszokat!
andydandy Creative Commons License 2010.02.23 0 0 9

Üdv Mindenki,

 

van 1 (szeretett) veterán (1983/12-es gyártású) volvom (760 GLE, 6 henger, automata, benzines).

 

5 éve áll a garázsban, de most kéne a hely.

 

Minden jó tanácsot megköszönök, hogy mit lehet tenni ezzel a géppel (tudom, sok pénzt nem kapok érte)

 

Jótanácsot előre is köszönöm.

julijul Creative Commons License 2010.02.09 0 0 8
sziasztok! Van itt valaki? Sürgősen segítség kellene. Tegnap vettem üléshuzatot a Volvonkra (V40-es) és nem tudom felrakni rá, mivel a fejtámlánál elakadtam. Tudja valaki, hogy kell leszerelni? Köszi a gyors válaszokat
TJB Creative Commons License 2006.04.25 0 0 7
Sziasztok. Az 1.8 tényleg nem jó választás inkább a 2.0T de Én olyat is hallottam, hogy az 1.8 a Mitsutól származik (mivel a Volvokba van 3-4 féle benzines és 3-4 féle dizel motor más gyártótól). Pontosabban az 1.8 az GDI tehát közvetlen (ha jól tudom) ezért kicsinek kéne lennie a fogyasztásnak de még sem az. Ezek az1.8 ak nem váltak be.
csiknor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 6
Ajjaj. Elnéztem, ez egy V40-es topic. Nekem S40-em van. Gondolom elég sok a hasonlóság, főleg elöl. Ha tudtok segítsetek. Köszi
Előzmény: csiknor (5)
csiknor Creative Commons License 2006.02.10 0 0 5
Sziasztok!
Kiégett a bal első fényszóróm izzója. Sajnos nincs semmi irodalmam a csere elvégzéséhez, viszont kihívást érzek a megvalósításra. Tudnátok segíteni, hogyan tudnám kicserléni az izzót? Milyen izzó kell, hogyan kell beszerelni az újat?

Köszi,
nOR
504LACI Creative Commons License 2005.11.24 0 0 4

Szakadásig.

Nem érdemes ezen spórolni, hamar ki lehet dobni pár száz ezer forintot a motorgenerálra. Itt az ideje a cserének!

Előzmény: fater22 (3)
fater22 Creative Commons License 2005.11.24 0 0 3

Sziasztok!

Valaki megmondaná nekem, hogy meddig húzható a vezérmű ékszíj csere. Most járok 120 ezer km-nél.

fargo Creative Commons License 2001.03.13 0 0 2
Szerintem a kapcsolószervek példásan szépen működnek, ha 2F4U a váltóra gondolt, (kapcsolódoboz?) akkor az valóban Renault eredetű, és szerintem nem túl rossz, de a 2 literes mindenképpen jó választás. Ugyan csak 140 lóerô, de sokkal agilisabb. Az 1.8-as annak ellenére, hogy nem megy jobban, mint az 1.6-os, jóval többet eszik. Szerintem is gyűjts a 2 literesre, esetleg a 2 literes soft turbora. AZ már 160 lovas, ha akarod, akkor kompromissumok nélkül akár 220-230 is lehet belôle.

Egyébként meg nézz át a VOLVO topicba, ott több választ kapsz...

Előzmény: 2FAST4U (1)
2FAST4U Creative Commons License 2001.03.12 0 0 1
ne vedd meg irto ronda a kapcsoloszkrénye (nem preciz, olyan mintha egy kést forgatnál egy megolvadt Ráma dobozban, Renaulttol származik), a motor nem nagy eresztés, ha neked lennék gyüjtenék még egy kis pénzt és vennék egy 2,0t ami 160 lovas, és a válto az S70-é!! ami ezerszer jobb!!
Szergi Creative Commons License 2001.03.12 0 0 0
Lenulláztam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ferci Creative Commons License 2001.03.12 0 0 topiknyitó
2 hetig tudom hasznalni a fennt emlitett autot, mielott megveszem.
1.8 benzines motorral, 2 eves / 60.000km.
legyszi irjatok, mit ellenorizzek rajta / tipushibak, fogyasztas, stb...

koszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!