Sziasztok ! Zip lemezröl,hogy lehet a szamitógépre tenni az adatokat ? Van egy Roland VS 840 EX rögzitöm , onnan akarom az adatikat menteni a számitógépre ... és milyen formátumban veszi fel a zip lemezre az anyagot ?
BOSS BR-600 hoz kéne egy kis segítség tapasztaltabbaktól. nem találok takt-ot (metronómot) illetve magyar leírást pdf-ben, akár valami rövídített változat is sokat segítene.
Eladó egy APHEX XA-661-es tubessence expressor (kompresszor/expander/limiter,easy rider mód)(45 000 Ft) (Új ára 220 000 Ft.)
Egy LEXICON PCM80-as digitális effekt(MIDIvezérelhető,lábkapcsoló,lábpedál bemenet,digit.ki-bemenet,Jack,és Cannon(XLR)ki-bemenet), egy PITCH-FX egy DUAL-FX egy POST-FX algoritmuskártyával (PCMCIA). (240 000 Ft a kártyákkal együtt) (Új ára kártyák nélkül 650 000 Ft.).
Tel:06 30 386 2772
Az Aphex továbbra is eladó, az irányárat levittem, 50 ezer forintra. Az eladás EXTRA SÜRGŐS, ha megvennéd, csak sokallod az árát, akkor is írj, vagy hívj, lehet alkudni!!!
EXTRA SÜRGŐSEN eladó egy Aphex 106 4 csatornás stereo compressor. Irányár 60e forint, lehet alkudni! Érdeklődés: 06-70-389-2163 vagy tomdelille@gmail.com
Ha megfigyelted volna csak olyan topikba írtam ahova kapcsolódik, és azért mert lehet hogy valaki nem nézi rendszeresen az adok-veszek topikot mégis érdekelné hogy mit is tud egy ilyen. Szép napot!
Van egy roland VS 1680-am amitől megvállnék, elég jó állapotban van. Ha valakit érdekel nyugodtan írjon, minden kérdésre szívesen válaszolok. Az ára megegyezés szerint!
Ismerem a mikrofont, van is 3 belőle a polcon, szeretem. Csak nem lehet direktbe rádugni a kamerára, mert kell neki fantomtáp. Plusz kell neki külön mikrofonállvány is, nem tudod rárakni a kamerára. Ami "profi" mikrofont még talán el tudnék képzelni kamerán, az egy AKG C1000-es, abba lehet rakni 9V-s elemet, és onnan kapja a delejt. Kábelt meg lehet hozzá forrasztani/kapni...
Sziasztok! Én nem olvasom ezt a topikot, de ha véletlenül valaki tudna valakit ajánlani, aki rendes pízért profin összelőné a hardvereimet megköszönném. Creamware LunaII + 16 sáv audio interface (mic.gitárok) 3be3ki Midi interface (roland xp80ezt master kíboardként, td-7) cubase reason protools(ha vadászok hozzá kódot) ....már egy ideje éjjel nappal szívok vele, na most feladtam. Zeneszerzésre, rögzítésre szeretném használni, a programokhoz nagyjából értek a hardver is már oda vissza átbogaráztam, de mindig valami elakad hol asio problémák, hol mindenféle más. Az n számú eshetőség m variációját próbálom már ki, van aki biztosra tud menni? Akár Mac-et is be tudok vonni a PC helyett ha kell. andrea.juhasz@kepstudio.hu Előre is nagyon köszönöm, ha valaki valakit tud ajánlani. (Mogyoród, de akár hozom viszem etetem kézenállok stb.)
"Egy olyan, viszonylag olcsóbb mikrofon kellene, ami közelítőleg tudja a drágább márkás termékek minőségét. "
"- Szeretnék egy jó és olcsó autót! -Tehát két autót parancsol?" :)
Kicsit komolyabbra fordítva a szót, SZVSZ ilyen nem létezik, legalábbis ebben a kategóriában nem. Meg az is kérdés, hogy hol húztad meg a "drágább márkás" termék határát. A Panasonic mikrofon lehet h azért drágább, mert a kamerából kapja az infot és ahhoz képest tudja állítani a karakterisztikáját. De az is lehet, hogy csak egy kapcsoló van rajta, és a Panasonic logót kell megfizetned. Viszont ha úgy nézed, hogy egy jó minőségű puskamikrofont akarsz, akkor ez a negyvenakárhányezert HUF is bagó :) Mert pl ez ( http://www.audio-technica.com/cms/wired_mics/665bdf92967733dc/index.html ), ami már mondjuk olyan hangot vesz fel, amiből felismerhető, hogy az ég dörgött, 106800 HUF :)
Ami a legelső idézett mondatban foglaltakat megközelíti, az az ATR25-ös ( http://www.audio-technica.com/cms/wired_mics/0288c41b918b13b4/index.html ) tizenötezerért, illetve ennek a puska de mono párja az ATR55-ös ( http://www.audio-technica.com/cms/wired_mics/8db33c5971d3add5/index.html ) 24ért. Ha veszel/csinálsz egy jack hosszabbítót és elviszed egy két méterre a kamerától a mikrofont, nem sokat fog venni a kamerából... Szerintem :)
Szeretnék vásárolni a Panasonic NV-GS 180 típusú videókamerámhoz egy külső, iránymikrofont abból a célól, hogy a belső, mechanikai zajokat kiszűrhessem.
Egy olyan, viszonylag olcsóbb mikrofon kellene, ami közelítőleg tudja a drágább márkás termékek minőségét. Főként meteorológiai jellegű dolgokat vennék fel vele, mint pl a zivatarban a dörgéseket, nem tudom ez a 100-150 Hz-es frekvenciahatár befolyásolja-e a távoli, mély dörgések felvételi minőségét...
Ha felteszem bármelyiket is a kamkorderre, befolyásolja-e az a hangminőséget, hogy a két oldali rácsos szerkezet fel-le, vagy két oldalra néz? Mennyire szűrik ki ezek az oldalt, viszonylag közel lévő mellékhangokat, gondolok pl a kamera által kiadott mellékzajokra, amik csendes környezetben 1 m-ről is elég jól hallhatók.
A basys a magyarországi importőr és nálluk van márkaszervíz. Így ott nem akármilyen tekerőt kapsz hanem elvileg ugyan olyat. Szerintem írj nekik, vagy hívd fel őket, biztosan mondanak valami megoldást. www.basys.hu http://www.basys.hu/elerhetoseg (lap közepén a szervíz)
Van egy Behringer DSP1000P Virtualizer effectem1, a szokásos rack-be szerelhető forma. Minden beállítási lehetőségnél az értékek kiválasztása a konzol közepén elhelyezkedő, balra-jobbra forgatható "roller" gombbal történik (lásd a képen), no és ez a gomb most akármerre forgatom, mindig csak csökkenti az értéket, effektive használhatatlan. Aki tud javítóműhelyt, maszek szerelőt, bárkit, aki meg tudja oldani a problémát, ne habozzon írni. Ha a gomb cseréjével oldható csak meg a dolog, nem számít, hogy méretben, színben nem olyan gombot, akármit tesz rá, mint most2, csak működjön, használható legyen.
OsCaR: köszönöm a gyors választ, hát nem örülök ennek a hírnek. A problémám, hogy a Roland 303-at szerettem volna csak dobgépnek beállítani, így nem fog összejönni. Hogy lehet az, hogy 2005-öt írunk, és még nem találtak ki ilyen szerkentyűt? mert ugyebár a midizés már nem 2 napos móka. Szóval a grooveboxoknak van egy olyan rossz tulajdonsága, ha rámegyek egy 16 sávos hangszerrel, ő minden CH-t fogadja, függetlenül attól, hogy én csak a 10 CH-t rakom fogadóra, és az egészből egy nagyrakás kavarda lesz. multimód sajna nincs rajtuk.
Amúgy 2 grooveboxot szerettem volna megszólaltatni ebben a formában, de sajna a tervem így füstbe ment. Azért köszönöm minden jót.
Midi Interface-el/Patchbay-el (kicsi és már nem gyártott kivételektől eltekintve) nem tudod így szétszedni csatornákra, minden kimenet megkapja minden csatorna jelét, ha egy bemenetet több kimenetre is kiadsz. Az egy channelt fogadó cuccoknál nincs gond, "Voice" módban rendeld rajta a megfelelő midicsatornát receive channel-nek. A több csatornát is fogadó hangszerenknél állítsd be úgy a "Multi"-módot (v. hasonló beállítást), hogy ha bizonyos csatornákat nem akarod hogy szóljanak rajta, akkor azokhoz ne rendelj hangszínt abban a multiban.
Szeretnék infózni az interface-ről egy kicsit. Van egy tervem, és elképzelésem erről a szerkentyűről, de egy kis megerősítésre lenne szükségem.
Van egy külső szekvenszer (16 CH). Erről a szekiről szeretnék vezérelni 3 hangszert az interface-n keresztül úgy, hogy én mind3 hangszer MIDI fogadását egyénileg tudjam beállítani. Az egyik csak a 10 CH-t, a másik az 1,2 CH-t, a harmadik pedig a 3,4 CH-t fogadja.
kérdésem tehát, ez az interface alkalmas-e az elképzelésem végrehajtására?
mert általában a hangszerek vagy 1 CH-t fogadnak, vagy az összeset. Ezen múlik, hogy megvásároljam-e, vagy csak fölösleges pénzkidobás. A jelenlegi "MIDI-láncommal" ezt sajna így nem tudom megoldani. Gondolom én hátha jó egy ilyen interface így az egyéni testreszabásokra. pl Roland UM-550? 5 bemenet, 5 kimenet.
Én csak annyit ajánlanék, hogy azon túl, hogy a táp inkább márkás legyen, a hangkártyát a létező legtávolabbi slotba dugjad és minden vezetéket, IDE kábelt tüntess el a környékéről. Ha 1 mód van rá analógban ne kösd be a CD-drive-ot. Aztán szabadon választott gyakorlat következik. :D
Tudna valaki az elekromos rendszerről valami rövid ajánlást írni? Mire kell ügyelni a kábelek, táp, ház, mittomén kiválasztásakor ahhoz, hogy az összeszedhető zaj minimális legyen? koszi
Annyira azért nem tragikus a helyzet. Ha a "Vargáné és tsa" féle táptól jobb van a gépben, az már OK. A lényeg az, hogy a környező elektronika mennyit szór rá a hangeszközre, vagy az mennyit hajlandó felvenni ezekből a zavarjelekből. A táp azért eléggé megszűrődik mire a kártyához jut.