Keresés

Részletes keresés

sonne Creative Commons License 2001.12.24 0 0 26
Sőt, ezt a fajta "diszkriminációt" a kártyaelfogadói szerződésben az elfogadói hálózatot működtető bankok kimondottan tiltják!!! Szóval emiatt csúnyán megüthetik a bokájukat, ha valaki felnyomja őket...
Előzmény: mzperx00 (25)
mzperx00 Creative Commons License 2001.12.23 0 0 25
A Vista jó, valószínűleg a legjobb.
De ma teljesen kiakadtam, hogy 250,000 Ft-os fizetésnél (utazási utalvány ajándékba) amikor bejelentettem, hogy kártyával szeretnék fizetni közölték, hogy akkor +3% lesz a fizetendő összeg.
Szerintem ez hallatlan, legutóbb 8-10 évvel ezelőtt a hazai bankkártyák hőskorában hallottam ilyet. Nyilvánvaló, hogy a bank felé van ennek költsége, de aki nem képes ezt beleépíteni az áraiba, az inkább ne fogadjon el bankkártyát.
Először otthagytam őket és hívtam a Tensi-t, de náluk meg nincsenek belföldi utak, tehát szűkebb portfólióra lehet beváltani. Visszasunnyogtam hát és amit a napi készpénzfelvételi limitem engedett (200,000 Ft) annyiért vettem utalványt. Szóval buktak 50,000 Ft-ot és terjeszteni fogom elégedetlenségemet ahol tudom, mert vérlázító ez a "business practice".
sonne Creative Commons License 2001.11.27 0 0 24
Szervező, légyszi írj nekem egy emailt privátban, lenne egy kérdésem a hozzászólásaiddal kapcsolatban... Kösz előre is!

sonne

Előzmény: szervező (23)
szervező Creative Commons License 2001.07.18 0 0 23
a történet úgy kerek, ha itt a vége is

először levél jött az úrtól.
benne elnézéskérés és magyarázat három olyan dologra, amivel nem volt semmi problémám.
amivel volt problémám, arról nem esett szó.

aztán néhány nap múlva meghozta a posta a pénzt

szervező Creative Commons License 2001.07.02 0 0 22
most várom a Vista válaszát
igaz nem a válasz érdekel, hanem hogy mikor fizetik vissza az előleget

a sztori röviden

1. az elmúlt öt évben mexerettem őket és több százezer forintot hagytam náluk, mindig max meg voltam velük elégedve.

2. most az interneten kinéztem egy frankó ajánlatot (Santorini) és kitöltöttem az űrlapot

3. rövid időn belül bejelentkezett egy munkatársuk, részletesebb ajánlattal. Én postafordultával küldtem neki a telefonszámomat, amire az úriember 3 perc múlva hívott. Megállapodtunk, és megjelöltem a napot, amikor bemegyek hozzá, bár ő azt mondta, kolleganői is el tudják intézni.

4. jelzett időben az úr nem volt elérhető az irodában. A kapus többfelé telefonált, majd hátraküldött, ahonnan előre küldtek, számot húzni. Vártunk. Sorra kerültünk. Az illetékes azt mondta: nem ide kell jönni, hanem még hátrébb. Ott letesszük a számot, amire mosolyogva közlik: nem kellett volna se számot húzni, se várakozni.

5. A két hölgy SEMMIT nem tud, sem rólunk, sem a Santorini ajánlatokról. Behívják a netes oldalukat és arról próbálnak tájékoztatni. Konkrét kérdéseimre így kezdik a választ "szerintem ez az jelenti, hogy..." Na mindegy, lesz ami lesz, ha már itt vagyunk ( a legtöbb utazási iroda erre bazíroz) befizetjük az előleget.

6. Kettő óra múlva telefonálnak, hogy sajnos az ajánlatban szereplő charterjárat nem megy, csak menetrend szerint, de az hármunknak kábé 90.000 Ft-tal többe kerül (a Vista kivételével ezt - vagy hasonlót - eddig az összes utazási iroda megpróbálta velem). Kérem, hogy mondják meg, PONTOSAN mennyivel lesz drágább.

7. 1-2-3 napig nem történik semmi, ezért mailben kérem azt az urat, akivel először kontaktáltam: szíveskedjék pontosítani az árajánlatot. Ő pontosít: +90e Ft, és indulás Bécsből.

8. Hívom telefonon, mire üzen nekem, hogy nem ér rá, de visszahív. Nem hív vissza. Sem aznap, sem másnap. Persze benn van az előleg.

9. 27 óra után megunom, mailben kérem az előleg visszautalását. A mail másolata elment a Vista nagyfőnökének is. Erre választ nem kaptam, a pénz sem jött még vissza - bár holnap lesz egy hete, de egy kis kuriózumként kaptam egy eltévedt mailt is, amit Paul Kurucz postázott az ügyintézőnek és - ki tudja miért - nekem is.

Íme:

Szia !

Légysz gyere fel az irodámba holnap 9re. Addig pls kezd megírni a
válaszlevelünket. Magyarázkodás nem kell, nem szabad, az ügyfél a király,
neki van igaza. Mi csak bocsánatot kérhetünk és lapulhatunk.

köszi,
Pali

10. Az XY utazási irodától megveszem a jegyet Bp-Athén-Santorini-Athén-Bp.
Nem bécsi indulás, hanem ferihegyi és nem 90.000 Ft, hanem 83.500.

Szerintem a Vistát a túl gyorsan növekvő cégek közös betegsége sújtja.
Az elején azért működik minden jól, mert a két főnök mindenütt ott van.
Aztán amikor már jó nagyok, akkor nem tudnak mindenütt ott lenni, így jobban érvényesül az, hogy Magyarországon mindenki beleviszi a munkájába az egyéniségét. Azt a jó trehányat.


Husky Creative Commons License 2001.06.27 0 0 21
Éljen soká a VISTA !

Az utóbbi 4-5 évben minden külföldi útunkat ott intéztük. Semmi panaszra nem volt okunk.

Előzmény: pireas (20)
pireas Creative Commons License 2001.06.27 0 0 20
www.vista.hu

Vista Váci út
1134 Budapest, Váci út 19. (Váci út - dévai u. sarok)
Telefon: (36 1) 237-5010,
Fax: (36 1) 237-5011,
e-mail: sta@vista.hu
Nyitva tartás: hétköznap 10:00-19:00, szombaton 10:00-15:00

Előzmény: jedilovag (19)
jedilovag Creative Commons License 2001.06.27 0 0 19
Telefonszámot a lehel térhez please!
Előzmény: Flora (18)
Flora Creative Commons License 2001.06.27 0 0 18
Nekem van.
Új VISTA iroda a Lehel térnél, egy hegymászófelszerelés-bolt emeletén. Híre-hamva sincs a Paulay Ede-utcai tolongásnak: épp csak 1-2 ember a pultnál, üres székek garmadája, azonnal sorra kerülsz stb., ajánlom mindenkinek, akinek a Lehel tér közelebb van, mint a Deák. (De azt hiszem, csak alapszolgáltatásokat tud, tehát pl. egyéni szállásfoglalást már nem.)
Előzmény: cska (16)
jedilovag Creative Commons License 2001.06.27 0 0 17
Ha csak kérdezni szerettél volna azt megtehetted volna a telefonon is - többször kértem le repjegyárakat és szabadhelyeket & nagyon készségesek voltak...emilben küldött kérdésekkel nem volt olyan yo tapasztalatom náluk.
Vista tel.: 269 6032
Előzmény: cska (-)
cska Creative Commons License 2001.06.25 0 0 16
Megint utazási szezon van...

Hát senkinek nincs elmesélni való Vistá-s élménye?

Komárom- Creative Commons License 2001.04.23 0 0 15
Nem tudom, hol van baj, de engem nagyon udvariasan szolgaltak ki. Vettem is hajojegyet.
--- Most az a baj, hogy a tavalyinál sokkal drágábban kínálják, pedig ez az ár is olcsóbb a Neten található áraknál. ( 'Nyugaton' is van infláció? ) Vagy a forint ennyire alászállt?
30 % - al drágábbak idén a hajójegyek, de sajnos ezt most mi magyarok érezzük leginkább...
Előzmény: pireas (14)
pireas Creative Commons License 2001.04.08 0 0 14
én tavaly hajójegyet akartam venni a vistanal. szerencsére nem kellett sokat várnom. azt akartam megtudni, mennyibe kerül egy hajójegy olaszból görögbe. megkérdeztem a hölgytől, mire azt válaszolta ők ilyet nem árulnak. tudtam, hogy árulnak, mivel ismerősöm 2 hete vett náluk hajójegyet. kb. 5 percig győzködtem a hölgyet, hogy nézzen utána, mire hajlandó volt megkeresni az árakat, de addigra már kicsit ideges voltam, hogy nekem kell könyörögnöm, hogy vehessek egy jegyet. úgyhogy megköszöntem, hogy ilyen segítőkész volt, és otthagytam. másnap megvettem a mahartnál a jegyet. mint utólag kiderült, 3000 Ft-al olcsóbban.

Viktor
http://web.interware.hu/assos

popMARTin Creative Commons License 2001.01.26 0 0 13
check out the new vista page:

www.vista.hu

SZÉP!!!!

Vad Creative Commons License 2001.01.09 0 0 12
hé, sőt!
szóval hogy a htc vállalta volna-e az excrementumát :-ł
Előzmény: Vad (11)
Vad Creative Commons License 2001.01.09 0 0 11
illetve: kíváncsi lennék, hogy vállalta volna-e... :-(
Előzmény: Vad (10)
Vad Creative Commons License 2001.01.09 0 0 10
köszi! márminthogy begyöttök, vállalva az arcot, és nemcsak méleztek
bár nem nagyon van szégyellnivalótok, télleg...
kíváncsi volna-e (vállalta-e) a fórum előtt a szarát :-§
na ilyen szmájlit még nem ralyzoltam
Előzmény: bandessv (8)
misked Creative Commons License 2001.01.09 0 0 9
Mi csak jegyet intéztünk náluk. Akkor ők voltak a legolcsóbbak, most nem tudom hogy áll a helyzet.
Csak jót tudok mondani. A telefonban is nagyon segitőkészek voltak (este 10 körül! ), és az irodában is.
Ahhoz képest hogy mekkora sor volt, nagyon is korrektül haladtunk ( hivatalokat meghazudtoló gyorsasággal). Én ráadásul egy hintaszékben vártam a soromra. :-))) Szóval nekem semmi rossz élményem. :-)
bandessv Creative Commons License 2001.01.09 0 0 8
Sziasztok,

Eleg hamar eljutott hozzank a topic hire, amit termeszetesen tovabbitottam a Vista igazgatojanak, aki par sorban reagalt is. Mivel neki nincs forumos loginja ezert engedjetek meg, hogy en tegyem fel a valaszt.

udv, bandessv

Kedves Plénum !

Örömmel konstatálta a Vista internetes részlege, hogy cégünk élete "fórum
téma" lett az Indexen. Engedjétek meg (a tegezésen kívül), hogy néhány
megjegyzést/információt megosszak veletek.

* El?ször is köszönjük, hogy Ti is értékelitek ügyfélbarát árpolitikánkat
(ez a reklám helye volt).

* Tény, hogy nálunk is vannak bakik. Kollegáink munkáját folyamatosan
ellen?rizzük, de az emberi hibákat sajnos nem tudjuk teljes mértékben
kisz?ni. Ezért megpróbálunk fiatal, becsületes, talpraesett és dinamikus
munkatársakat felvenni ill. min?ségpolitikánkat tökéletesíteni. Az ISO
2000-es tanúsítás (mely idén nyárra várható) szolgáltatásaink stabil
min?ségét szavatolja majd.

* Idézek: "Voltak persze bakik is (autóbérlés USA-ban nem teljesen úgy volt,
ahogy mondtak), de ez mindenhol el?fordulhat. Évente-kétévente kibírja az
ember. Szerintem a vezet?ség is így gondolja..."
Bár a fenti feltevés piacunkon jogosnak t?nik, a Vista vezet?sége nem
gondolja úgy, hogy évente néhány hiba belefér, a Vista vezet?sége ugyanis
maximalista. Az emberi természetet viszont nekünk se áll módunkban
módosítani (errare humanum est, perseverare humanicum). Ezért el?re is
elnézéseteket kérjük, ha a jöv?ben akármilyen ritkán is, de el?fordulnak
majd bakik. A hibaarányok csiszolásán folyamatosan dolgozunk.

* A Ding.wav eddig rajtam és rajtatok kívül nem zavart senkit. Sajnáljuk,
hogy egy Windows sablon fájlt kell használnunk az ügyfélhívásra. A rendszer
bevezetésekor próbálkoztunk más hangokkal is, de ez nyerte el a tudatlan(?)
közönség és munkatársaink tetszését. A többi hangzás/zene nagy lármát
teremtett csúcsid?ben a jegyprinterekt?l egyébként is zajos ügyféltérben.

* Bútorainkat folyamatosan újítjuk fel vagy cseréljük ki. Kivételt képeznek
a Malév Business ülései és a "Vista sámli", mely a szellemesebb utasoknak
lett kitalálva. Ha már a designnál tartunk: a Vista Utazási Központ Európa
legnagyobb és sokak szerint legszebb utazási irodája. A British Airways és a
KLM igazgatósága ill. sok más partnercég külföldi vezet?je is hasonlóan
vélekedett. Tervez?je Podmaniczky díjat nyert.
Új fiókirodáinkban is igyekezünk a f?iroda hangulatát felidézni.

* A Vista nem csak forgalom tekintetében els? (csoportunk 10 milliárd Ft.
forgalom fölött zárta a 2000-es évet), hanem idegenforgalmi szolgáltatásai
számában is (jelenleg 41). Mi azonban a "big is beautiful" elmélet helyett
az "Utas a király" szemléletben hiszünk. Tudom, ez közhely volt, de ha
egyszer tényleg ez cégünk egyik pillére.

* Az utolsó üzenet szerint igen hosszú nálunk a várakozási id?. Forgalmunk
napközbeni ingadozása miatt ez sajnos elkerülhetetlen. Ezért ajánljuk
utasaink figyelmébe az internetes repül?jegy-értékesít? részlegünket
(repjegyek@vista.hu), web oldalainkat (melynek új változata jelenleg
feltöltés alatt áll (www.vista.hu/~koga/vista) és fiókirodáinkat (weblap
szintén teszt fázisban http://www.vista.hu/~koga/vista/hu/info/contact.php).
Egy jó tanács azoknak, akik személyesen szeretik szolgáltatásainkat igénybe
venni: lehet?leg nyitáskor (9 óra), zárás el?tt (18.30) vagy szombaton
(14.30-ig) látogassatok meg minket.

A fentiek alapján remélem nem önteltségünkre vagy üldözési mániánkra
következtettek majd. Természetesen cégünk nem tökéletes, sokat kell még
fejl?dnünk és sok széket újrabéleltetnünk, de ?szintén mondom, teljes
er?bedobással dolgozunk, hogy számotokra s a többi ügyfél számára a legjobb
szolgáltatást nyújtsuk.

Kritikáitokat, pozitív véleményeiteket függetlenül attól köszönöm, hogy nem
nekünk szántátok ?ket, s örömmel fogadjuk további észrevételeiteket.

Üdvözlettel,
Kurucz Pál
igazgató

szusi úr Creative Commons License 2001.01.08 0 0 7
bizony, en is csak ugyan azt a jot tudom elmondani, mint amit eddig mindenki.
a futoszalag pedig ekkora forgalom mellett mindenhol a vilagban igy mukodik. szoval semmi gond.
azaz ahol megis van, az az internetes jegyrendelo rendszer. ami bizony 1 fapados rendszer, meg a nyilvanvaloan hibas adatokat sem ellenorzi. a hitelkartyaval valo fizetesrol ne is almodjak. pedig az nekem nagyon bejonne. (es gondolom ezzel nem csak en vagyok igy.) usa/uk -ban 100szamra vannak mukodo rendszerek, sot a malevnek itt itthon.

hajra,
szusika

lubos Creative Commons License 2001.01.08 0 0 6
Segítőkészek, udvariasak, minden kérdésedre korrekt választ adnak és bizony olykor olyan dolgokban is hátteret nyújtanak, amiben más hasonszőrű cég nem nagyon. Gondolom a "tömeg" és a "várakozási" idő ennek megfelelő. Próbálkozhatsz máshol, de a futószalag megoldás lehet ugyan gyorsabb, minőségileg a szolgáltatás messze alul múlja a Vistát.
(Úgy látom ez a topic a reklám helye/tt lesz.)

lubos

Előzmény: cska (-)
ZedIzDead Creative Commons License 2001.01.08 0 0 5
Én néhányszor vettem náluk repcsijegyet, télleg elég sokan szoktak lenni, de ez csak azt mutatja, hogy valóban jók, nem igaz?
Az árak rendben vannak, kedvesek, és mindig megkeresik a neked leginkább megfelelő, legolcsóbb megoldást.

Ja, és ki kell ábrándítsalak, az irodában hallható hang nem a DING.WAV (ez az, ami a hibaüzik felbukkanásakor szokott megszólalni), hanem a NOTIFY.WAV (ez az, amit levél érkezésekor hallhatsz). Ha nem hiszed, járj utána a C:/Windows/Media könyvtárban :-)

[ZedIzDead]

hobe Creative Commons License 2001.01.08 0 0 4
Na, en szeretem a Vistat, mert ok aruljak a legolcsobban a repulojegyeket.
Nem ertem mi bajod a ding.wav-val, nem mindegy, hogy milyen hanggal hivjak a kovetkezo ugyfelet?
Ha kerdesed van miert nem irsz nekik mail-t? Nekunk meg mindig korrektul valaszoltak!
Előzmény: cska (-)
BkSp Creative Commons License 2001.01.08 0 0 3
Szokasos magyar "sikertortenet". Marketingben nyomulnak, araik tenyleg nem rosszak, kiszolgalas AHS rendszeru (ahogy sikerul). Valszeg nem a 60 bruttoert hajtott leanyzo a hibas a normalis kiszolgalasert, nekem mindig segitokeszek es nagyon tulterheltek voltak. Voltak persze bakik is (autoberles USA-ban nem teljesen ugy volt, ahogy mondtak), de ez mindenhol elofordulhat. Evente-ketevente kibirja az ember. Szerintem a vezetoseg is igy gondolja...
cska Creative Commons License 2001.01.08 0 0 2
De itt most nem nyár van és nem a Jorgos.

Kb 1.5 perc alatt megtudtam, amit megakartam. Az út volt hosszú odáig. És közben végig ding.wav!!!!

Előzmény: Vad (1)
Vad Creative Commons License 2001.01.08 0 0 1
jorgosznál jártál a nyáron?
csak a tempó miatt...
nameg a bútorok is kicsit elfáradtak augusztusra
Előzmény: cska (-)
Vanek Creative Commons License 2001.01.08 0 0 0
Hát, nem is tudom. Nullaföldi utazásokat is árulnak?
cska Creative Commons License 2001.01.08 0 0 topiknyitó
A Vista szereti magát Magyarország vezető utazási irodájaként hirdetni.
Én a minap voltam bent náluk próbáltam repjegyárak illetve járatok után érdeklődni. Bementem, sorszámot kaptam, rengetegen voltak, leülni nem tudtam. Nem gond.
A sorszámok eleinte látszólag összevissza következtek, de a várakozás alatt rájöttem a rendszerre. A folyamatosan hallható ding.wav-ot viszont nagyon nem tudtam hová tenni.
Bosszantó, hogy senkit nem érdekel, hogy egy alap Windows wave file hívja a következőt.
Közben egyszer elromlott(?) maga a számkiadó gép. Nem először történhetett, mert a csini pultoslány egy pillanatig nem esett kétségbe, kinyitotta, belenyúlt könyékig, matatott valamit és máris működött. Az ajtót támasztó biztiőr észre sem vette.

Az áraik tényleg elég jók, de amíg eljutottam odáig... A Vista ott van a hirdetéseivel szinte mindenhol, gondolom, nem eleslegesen. Jó érzéssel jöttem ki, de a bent eltöltött közel fél óra alapján (CSAK kérdezni szerettem volna...) nem igazán értem, hogy a forgalmon kívül miben lehet még első a Vista. Gondolom, minden utazási irodában szép a berendezés, kedvesek, csinosak a dolgozók, stb. Ja, és meleg is volt!

Szóval várok ide mindenkit, aki már járt ott és van valamilyen tapasztalata Magyarország vezető utazási irodájával kapcsolatban.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!