Leesett az ablaküvegem a vezetőoldali. Azaz nem az üveg hanem a mozgató mehanizmuson van egy muasnyag szar ali eltört. Most szét van kapja az ajtó es a plázában találtam.
Az én Thalicskám már 23 éves, de még mindig az eredeti motorok vannak rajta. Volt hiba többel is, de a tisztítás , olajozás mindig megoldotta a problémát. Volt kontakthiba is a motor csatlakozójánál, de tisztítás után az is működött. Én ebből azt vonom le hogy jók ezek a motorok, csak nekik is kell a karbantartás, törődés.
Szerintem jóval kevesebbet... A fiam A4- 3.0 tdi-ben 2011-es az akku(2012-es a kocsi). Még simán indít, de szerintem közeleg a vége. Műszerrel mérve már csak 35%-ra írja.
Ma meghalt az akkum, 11 év 4 hónapot bírt ki. Vettem egy Power Boost 55 A/h-s akksit a Tescoban akciósan. Állítólag Magyarországon gyártották. Szerintetek mennyit fog kibírni?
Nem hiszem hogy ez okozza a problémát, mert ennek semmi köze a kormányzáshoz. A szervónál keresd a hibát, mert az okozhat ilyen problémát. Kérlek, majd írd meg hogy mire jutottál.
Nemrég lengőkarokat cseréltem a 2001. 1.4 16V-s kedvencemen.
A gömbcsukló kiszedése nehezen ment, közben sikerült kimozdítanom a bal oldali féltengelyt a helyéről. Az olaj elfolyt, mert a gumiharang lecuppant a helyéről.
Mindent összeraktam, féltengely be a helyére, új olaj. Azóta viszont a kormányzás olyan, mintha részeg lenne az autó, kacsázós, bizonytalan. Mi lehet a gond? Rosszul raktam volna vissza a féltengelyt? Elméletileg minden bement a helyére. Köszönöm a segítséget.