Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2000.12.06 0 0 52
En is olvastam. Egy vamraktarban allt...
Előzmény: minimal (51)
minimal Creative Commons License 2000.12.06 0 0 51
A Cizeta-ról jut eszembe egy tipikus magyar történet.
Valaki be akart hozni egyet, és mivel 4 évnél idősebb volt, alkatrésznek szét akarták szedni.
Ezt valamelyik neves magyar autós magazinban olvastam egy valamikor régebben.
fastcar Creative Commons License 2000.12.06 0 0 50
Nincsen semmi baj ezzel! A baj az, hogy ez volt az utolsó Citroen, ami nekem tetszett. Hiába vannak az XM-ben, meg más újabb modellekben ilyen-olyan technikák, nekem nem jön be egyik sem.

Másrészt nekem a 3 kedvencemböl az egyik már hosszú évek óta rendelkezésemre áll.

1. Lamborghini Countach
2. Cadillac Fleetwood Eldorado 8.2 74-76 között
3. Alfa Romeo Alfetta GTV

A Caddy-hez se kellett sok, hogy meglegyen, de akkor fenntartani nem tudtam volna :(( Pedig az még csak a kis 6-literes lett volna.

Előzmény: tudorapo (48)
tcaoe Creative Commons License 2000.12.06 0 0 49
Tessek szepen elballagni a PSA topicba, es ott megkerdezni, hogy ki tud eladot. Altalaban akad egy-egy.
Előzmény: tudorapo (48)
tudorapo Creative Commons License 2000.12.06 0 0 48
tcaoe Creative Commons License 2000.12.06 0 0 47
Itt is van egy eldo:) 270ezer ATS. Lehet, hogy en is megvennem, csak elobb a DS cabrio(az csak 250ezer)
Előzmény: fastcar (46)
fastcar Creative Commons License 2000.12.06 0 0 46
Ja, egyébként az R5 Maxi Turbo (gondolom erröl beszéltél) -t is többet hírdettek július/augusztusban az olaszoknál mint GTV6-ot. Pedig az biztos, hogy kevesebb példányban készült :)) Én meg azt a kocsit jobban szeretném mint egy 911-est :))
Előzmény: avantage (44)
fastcar Creative Commons License 2000.12.06 0 0 45
Én egy pillanatig sem írtam, hogy jobb. Söt!

Pont azt írtam, hogy a GTV6 a 944-es szívó Porsche-val van egy súlycsoportban, és innen Porsche léptékkel számolva két ugrás (1. a sima 911, 944 Turbo, 968 Turbo, 928 - mind más más megközelítés -, 2. Porsche 911 Turbo, 3. Porsche 993-996 Turbo összkerék hajtással)

Egyébként is én csak pusztán arról beszéltem, hogy nem akkora ritkaság.

A Koenigsegg-et még ne írd ide, mert még nem is gyártják. A Pagani tényleg majdnem jó példa, 1999-ben készült belöle 5 darab :))
Egyébként ide tartozna a Cizeta Moroder V16T, ami ha minden igaz végülis mintegy 20 példányban készült. Ez az egyetlen háború után "szériában" készült V16-os, egyébként mind formájában, mind egyéb technikai megoldásaiban a Lamborghini konstrukcióira támaszkodik.

Előzmény: avantage (44)
avantage Creative Commons License 2000.12.06 0 0 44
fastcar,
Attol, hogy ritka, meg nem jobb!
Pl. Hany R5 turbo (nem Alpine vagy GT turbo!) hirdetest latsz? Max 1-2-t. De ettol meg nem jobb egy 911-nel.
Ritka alomautot akarsz? Akkor pl. Pagani Zonda vagy Koenigsegg CC, esetleg egy Noble M12. Van par ehhez hasonlo, amirol meg sosem hallott egy atlag halando. De akkor hogy lehet alomauto? :)

Nekem most egy Clio V6 az almom. Egesz realis alom, megsem 100+ milla mint a fentiek.

minimal Creative Commons License 2000.12.06 0 0 43
whoaa

pure minimalism

minimal Creative Commons License 2000.12.05 0 0 42
A Porka elég ütős gép, kár hogy arra a r*hadt bogárra emlékeztet.

Viszont király ez a nyálcsorgatós topic!!!

fastcar Creative Commons License 2000.12.05 0 0 41
Azért '98-99-ben már csak Boxstert és 911-t gyártottak, a két év alatt majd 90 ezer darabot.
Egyébként érdemes megnézned, hogy mennyit hírdetnek újságokban belöle egy kicsit távolabb tölünk. Nyáron egy olasz hírdetési újságban 454 darab 911-est találtam, míg az én GTV6-omból mindössze 2-t. De mondom ettöl függetlenül nekem 996-os kivételével bejönnek a 911-esek és a 928-as is.
Hidd el bárhol is keresgélsz, több, akár Turbo Porschet fogsz találni, mint pl. GTV6-os Alfát, függetlenül attól, hogy Porsche léptékkel is legalább 2 kategóriával feljebb van mint az Alfának megfelelö Porsche modell.
Előzmény: fargo (37)
fargo Creative Commons License 2000.12.05 0 0 40
"A 928 mondjuk nekem keprol nem jon be..."

Pedig annak szebb segge van, mint a Cindy Crawfordnak, a Claudia Schiffernek meg a Katharina Wittnek együttvéve. :-)))

Előzmény: avantage (35)
fargo Creative Commons License 2000.12.05 0 0 39
"...de az 1,4-es Bravo csak 12V volt tudtommal..."

Még az is lehet, nem t'om. Hónap leszorítom, megnézem áltó helyibe, mer szlalomozás közbe nem fér be a látómeszômbe...

Előzmény: Prac (34)
fargo Creative Commons License 2000.12.05 0 0 38
ath,
bocsesz, nem akartalak "letámadni", csak hasonló stílusban válaszoltam a hozzászólásodra. Ha neked nem tecc a Porsche, szerintem ITT tartsd meg magadnak: ez a topic nem a fikázásról kellene hogy szóljon, hanem az egyéni álmok meg nyálcsorgatások bemutatásának helye.

Kinek ez, kinek az. Ízlésrôl nem érdemes vitázni.

Előzmény: ath (33)
fargo Creative Commons License 2000.12.05 0 0 37
fastcar:
Tudott, hogy a Porsche több tízezer kocsit készít évente, de a 911 Turbo meg a 928 GTS csak külön rendelésre, kis példányszámban gyártott darabok voltak. A 924-est én sem tartom valami sokra, de hát valamibôl meg is kellett élniük...
Előzmény: fastcar (32)
Zool Creative Commons License 2000.12.05 0 0 36
Szal álomautó?

Lancia 037, Volvo 262C, Dino 206, Dino 208 Bertone, Lancia Gamma Coupe, Alfa 2600, Citroen DS, SM, TA, Saab Sonett, Fiat 8V, NSU Ro80, Lotus Elite...

Nehezemre esne egyet is kiválasztani.

esetleg egy elérhetőbb: Lancia Beta MonteCarlo

Zool

P. S. ja, és P911, meg P928, csak hogy ath örüljön.

avantage Creative Commons License 2000.12.05 0 0 35
>Nem értem a letámadás okát!
Bocs, hogy beleugatok, de miert nem erted? Te kezdted a leszolast!
Amugy miert ne lehetne alomauto egy "porolo"?
A 911 se nagyon nevezheto nepautonak, de a turbo kulonosen nem.
A 928 mondjuk nekem keprol nem jon be, eloben meg nem volt hozza szerencsem.
De attol, hogy neked nem tetszik, meg nem kell "pocshosszabitonak" nevezni.
Előzmény: ath (33)
Prac Creative Commons License 2000.12.05 0 0 34
fargo!

Porsche vitába nem szólnék bele. Nem olyan rossz az...
De: Nem akarok a Fiatosok lelkébe beletaposni, de az 1,4-es Bravo csak 12V volt tudtommal :-)))

ath Creative Commons License 2000.12.05 0 0 33
Fargo!
Stílusod úgy tűnik nem csak az autókban nincs!:)Nem értem a letámadás okát! Porsche nekem spec. nem jön be, a volvo nagyon. Természetesen még nem engedhetem meg magamnak ezt az összeget egy autóra, de ha megtehetném akkor egy másodpercig sem gondolkoznék a porolón. Savanyú a szölő feeling meg nálam nincs, vezettem már jobb autókat is (spec 928-at is, Boxstert és 911-et is), sőt a családban is megfordult egy-két exluzív darab.
fastcar Creative Commons License 2000.12.05 0 0 32
fargo!

De a 911 vagy a 928 is több példányban készül mint 10.000 darab.
Néhány exkluzív gyártó éves termelése:

_________ 1988 _ 1989 __ 1998 _ 1999

Porsche__ 25969_ 29432__ 40960_ 46500
Maserati_ _3130_ _2975__ __733_ _1900
Ferrari__ _4001_ _3821__ _3637_ _3775
Lambo____ __320_ __392__ __213_ __265
Aston M__ __235_ __240__ __629_ __622
Rolls-R__ _1737_ _1653__ __600_ __444
Jaguar___ 51785_ 47945__ 50220_ 75312

Volvo____283600_278800__247500_257367
Alfa R___231300_235600__197680_208336

Az alábbiakat azért írtam ide, hogy lásd, a Porsche termelése nagyságrendileg közelebb áll a mi márkáinkhoz (és a Jaguarral azonos), nem pedig az igazán ritkaság számba menö autókkal.

Ettöl függetlenül leszögezem, hogy nekem a 924-es és a 996-os kivételével gyakorlatilag valamennyi P. tetszik. Söt a 928-as különösen közel áll hozzám, hisz felépítése nagyon hasonló az én autóméhoz.

Előzmény: fargo (31)
fargo Creative Commons License 2000.12.04 0 0 31
"Ez igazi dauerolt hajú, serkenő bajuszú, fehérzoknimakkoscipős német köművesek pöcshosszabító tunningszörnye."

Szemléletes a leírás :-)
Látod, én pont ilyen szörnyűnek látom a dízel Alfáikban vadbaromkodó félintelligens dakotákat is. Vagy azt a seggfej Bravos (1.4 16v! WOW!) gizdát, akivel nap-mint-nap összefutok a Villányi úton. De az ilyen következtetést nem az autó alapján vonom le, hanem az alapján, hogy ki és hogyan vezeti.

Szerintem a 911 Turbo egy nagyon szép és igényes kocsi, technikában és teljesítményben semmivel sem marad el a Maserati mögött. A Maserati egyébként még tetszene is, kár hogy Milánóban van a legközelebbi használható szervize, ahova az eddigi ismereteim szerint legalább kéthavonta háromszor egy hétre el kell vitetni tréleren. Szóval hiába szép az a Názáreti, ha gyakran sz@rik be és állandóan a szerelônél áll, akkor már nem is fénylik olyan csillogón. Ráadásul a fenntartása két év alatt felemészt még egy "Porolónyi" összeget. Ez meg kifejezetten nemkívánatossá teszi.

Ami a két említett Porsche-t illeti, én úgy gondolom, hogy nincs miért szégyenkezniük: mind formailag, mind technikailag a világ élvonalába tartoznak-tartoztak a maguk idejében. A 928 GTS 350 lóerejét már nem nagyon illik és nem is szokták tovább tuningolni, ráadásul egy német kôműves nem nagyon engedheti meg magának -- amire Te gondolsz, az a 924-es lehet. Egy jó állapotban lévô 92-95-ös GTS még mindig 5M körül mozog errefelé.

Ami a tömegsportautókat illeti, szerintem ami 10k darabnál több példányban készül, az mind konfekció. Szóval kár acsarogni a Porschera, amíg nincs egy jobb autód, addig max "savanyú a szôlô" feelingje van az ilyesfajta fikázásnak...

Előzmény: ath (22)
baas Creative Commons License 2000.12.04 0 0 30
A topic nevére a válaszom....

SAAB 9-5 AERO Wagon
és nem több...
:D

Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 29
De, most megjelent, legalábbis nekem !
Az "Extra" szarozik, mert a HTML kód az jó !
Mindegy.
120 alatt az 1.8 16V üti a GTI-t, ez tapasztalat !
120 felett csak a Williams, sajnos ezt be kell vallani :(
Ettől függetlenül a II-es GTI Golf szép autó, jó autó !
De ne csináljunk GTI Golf vs Clio 16V topic-ot !
:)))
Mikes
Előzmény: zzolee (28)
zzolee Creative Commons License 2000.12.04 0 0 28
Úgylátszik most sem. :)))
Azért a Clio nagyon állat!
De azért a Golf... :-)))
Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 27
Az előbb nem sikerült a képbeszúrás, nem tudom, hogy miért.
Szóval:


Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 26
A fő ellenfél :)))
Előzmény: zzolee (25)
zzolee Creative Commons License 2000.12.04 0 0 25
Sziasztok!

Ezek az autók nagyon szépek amiket itt látok, de nekem az álmom mégis más. Kövezettek meg mert egy ilyen autót említek ebben a topicban de nekem az álmom egy VW GOLF II 1.8 GTI! Lehet,hogy népautó meg egyebek de nekem akkor is ez az álmom...

Üdv mindenkinek!

ZZOLEE

Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 24
Bár én Renault Clio mániás vagyok (I-es Clio 16V és Williams), azért bepróbálnám az új V6-os változatot! :)
De az álmom, ez:

Mikes
dr.dent Creative Commons License 2000.12.04 0 0 23
A jelenlegi Autóm.
Bár egy JAGUAR XKR Cabriolet/lakkfekete-vajbőrrel/ nagyon boldoggá tudna tenni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!