Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2011.04.14 0 0 168

mondjuk veszel egy 4T kódú váltót vagy aminek megfelel az áttétele és átépíted a 4x4 házba, a 4x4 diffi bolygóművét külön össze kell építeni az új váltóból való tányérkerékkel mert a 4x4 kihajtása onnan hajt.

Előzmény: Beer Monster (167)
Beer Monster Creative Commons License 2011.04.14 0 0 167

Na és mit kell cserélni?

 

Egy ép kocsin hogyan lehet megtalálni a váltókódot?

Előzmény: mica-r (166)
mica-r Creative Commons License 2011.04.14 0 0 166

Össze lehet építeni valami elsőkerekes váltóból (pl: 4T).

Előzmény: Beer Monster (165)
Beer Monster Creative Commons License 2011.04.13 0 0 165

A szervizkönyv szerint 4Z ...

Előzmény: mica-r (164)
mica-r Creative Commons License 2011.04.13 0 0 164

Milyen váltód van, váltókód?

Előzmény: Beer Monster (163)
Beer Monster Creative Commons License 2011.04.11 0 0 163

Hi micar!

 

 úgy hallottam egyik topictárstól, hogy te vagy a téma egyik mestere. Golf2 Syncroval van egy régi gondom, nagyon rövid a váltója. Állítólag nem kell az egész váltót szétbütykölni, hogy hosszabbak legyenek az áttételek, hanem csak elöl kéne diffit cserélni. Igaz ez?

Előzmény: mica-r (139)
serfy Creative Commons License 2011.04.02 0 0 162

Szia.

Én nem merem azt mondani hogy  simán áttehető.

A kúpkerék kapcsolódása  valszeg kaliberrel lett beállitva az eredeti váltóházhoz.  van esély rá hogy  sirjon-búgjon

Előzmény: 263.1 (161)
263.1 Creative Commons License 2011.04.01 0 0 161

Szia!

A kúpkerék gondolom fogszámban-átmérőben térhet el egymástól, ahogy a tányérkerék is. Ha mindkettőt cserélném elvileg nem lehet gond. Másképp fogalmazva: az 1,8-as syncro váltóházába, ami a kuplungharang miatt kell, hogy megmaradjon, remélem belepakolható a 2,0-ás syncro belseje. Persze, amíg valaki nem mondja, hogy biztos, addig nem szedem szét a jó váltót.

 

Én is a gumikat próbáltam a lehető legnagyobbra venni, nekem a gyári rugókkal a 185/70 14-es ami fönt van, az még elfér. Te mekkorát tudtál legnagyobbat feltenni?

 

Más: nemrég vettünk egy '95-ös Golf 3 Variant Syncro TDI-t is. Tudom, hogy ez egy kevésbé komoly összkerékhajtás, de azért le a kalappal, nagyon jó kis autó az is.Városban 5,9-6,4 a fogyasztás, és megy mint a vadállat.

 

Nem vagyok egy VW rajongó, de ezek a gépek jól sikerültek.

 

Előzmény: serfy (160)
serfy Creative Commons License 2011.04.01 0 0 160

Szia.

 

Én kénytelen voltam atomjaira szedni, mert a nyelestengelyt át kellett alakitani, plussz még a kuplungharangot is egy audi 90. röl .

szerintem a diffi nem cserélhető,  eleve a kúpkerék csőtengelye  nem egy egyszerü alkatrész.  a fogaskerekek vetekszenek az ifával.

Én a gumikkal próbálok fordulatot csökkenteni.

Előzmény: 263.1 (159)
263.1 Creative Commons License 2011.04.01 0 0 159

Szia!

 

Az lesz, megkezdődött. A vizsgához szükséges lakatolás 98%-a elkészült a héten, nemsokára befejezem, elviszem vizsgázni, aztán 2 évig használom. 

 

Te szedtél szét váltót? Konkrétan: az 5 hengeres 2 literes benzines difiáttételét be tudom rakni átalakítgatások nálkül a 4 hengeres 1,8-as váltójába?

 

Egyébként nekem amikor még használtam a CY-os motorral 7-8 liter között fogyasztott mindig, még trélerrel is.Igaz, hogy a rövid áttétel miatt 120(max 130 néha), mert nagyon pörgött.

Előzmény: serfy (158)
serfy Creative Commons License 2011.03.31 0 0 158

Szia.

Bocs , de ritkán tévedek ide.

Ne add el, javitsd meg!

Én is bespájzoltam , van minden kurrensebb alkatrészem. A kaszni folyamatos javitásra szorúl, 2-3 évente .

A motorom 1.9 tdi, már 400 körül van benne. Nyáron 5-6 liter 120-ig, télen a 10 sem ritka. De akkor kilincsel előre.

Előzmény: 263.1 (157)
263.1 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 157

A kép lemaradt.A jobb oldala óvatosan meg van húzva, a lökhárító megvan, csak itt nincs fönt.

263.1 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 156

Sziasztok!

 

Most találtam rá erre a fórumra, remélem nézi valaki.Van egy Passat 32B Syncrom , amit, ha megfizetik eladnám.

A paraméterek:

1986-os, eredetileg 5hengeres 2 literes benzines.DE: 2005-ben, amikor hozzám került átalakítottam(hivatalosan) 1,6TD-re.

A gyakorlatban egy másik 1,8-as négyhengeres bölcsője+váltója+hátsó diffije került bele+egy CY-os motor. A rajta elférő 185/70-14 kerekekkel kicsit kompenzálni lehetett a rövid áttételeket.120 körül lehetett vele tartósan menni.Fogyasztás városban 7-7,5 liter.Amíg volt rajta vizsga naponta használtan, voltam vele Ausztriában is, trélereztem is vele(1750kg-ot vontathat papír szerint!).Aztán 2007.decemberben a vizsga lejárta előtt közvetlenül leszakadt egy dugattyú teteje.Azóta áll, motor szétszedve.Egy másik motor be van rakva, de az meg kompresszióhiányos, úgyhogy kipróbálni ki lehet, de kell egy jó motort gyártani bele.Első-hátsó lengéscsillapítók a leállítás előtt fél évvel újra cserélve, a szélvédő 1 hétig volt használva, szintén új.Hátsó utasok lábainál a taposók rendesen szétrohadva, mert azt nem csináltuk meg előtte.Az eleje, a küszöbök 2005-ben cserélve-javítva voltak, azok még vizsgaképesek most is.Adom hozzá azeredeti 5 hengeres váltót+hátsó difit+bölcsőt, és egy kibelezett Syncro kaszni(az 1,8-as német autó) maradványát is, és természetesen a szétszedett  CY-os motort, ami a forgalmiban szerepel. A benne lévő indítható, de kompresszióhiányos motor alapvetően nem jár hozzá, de meg lehet beszélni.Van itt egy komplett B3-as 80 lóerős (SB) TD-intercooler Audi(osztrák), annak a motorját gondoltam bele, az is eladó.

 

A Passatért +a felsorolt Syncro cuccokért ,ha valaki ad 250ezret, viheti.A motort, az Audit megbeszélhetjük.

 

Ha nem viszik ennyiért, előbb-utóbb (he-he ezt mondom több mint 3 éve) úgyis  kilakatolom, és levizsgáztatom magamnak.

 

Tel.:06309510567

serfy Creative Commons License 2011.01.01 0 0 155

serfy Creative Commons License 2011.01.01 0 0 154

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4MKk3aGuHTw?fs=1&amp;hl=hu_HU"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4MKk3aGuHTw?fs=1&amp;hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

serfy Creative Commons License 2010.11.27 0 0 153

Hali mendenkinek.

Esik a hav, kicsit megkergetem a vasat.. Kint minden csendes , egyenlöre.

Túri T3 Creative Commons License 2010.11.12 0 0 152

mica-r Viscó és viscó között van különbség lehet keményebb off-road-hoz való viscót is a kocsi alá tenni és akkor már teljes értékű a hajtás elöl hátul van ugyan némi eltérés,de azt még egy speciál triál pályán sem lehet észrevenni.

 

Előzmény: mica-r (147)
balusyncro Creative Commons License 2009.09.24 0 0 151
Ahoj mica-r !

Lefurtam a két diffiről a napkereket, csak az a problema h a fura 11-es a 10-es csavarral lötyög a 12-es meg nem megy bele ti ez h oldottátok meg? Mert ez a dolog, h csak át teszed kicsit bonyolultabb lett, mert a 200 ló széttépi ha gyenge a krehálás!:)
Előzmény: mica-r (131)
balusyncro Creative Commons License 2009.09.21 0 0 150
Köfi ! :)
Előzmény: balabmw (149)
balabmw Creative Commons License 2009.09.21 0 0 149
 motor fordulatszám 1/min-ben / tejes áttétel * (kerékátmérő*3,14/100000)*60

 

tejes áttétel = a fokozat és a diffi áttételének szorzata

Előzmény: balusyncro (148)
balusyncro Creative Commons License 2009.09.21 0 0 148
Ahoj!

Tudja vki azt a képletet , amivel ki lehet számolni a sebességi fokozathoz tartozó sebbeséget, a kerék átmérő fordszám, és áttételek tudtával?
mica-r Creative Commons License 2009.02.22 0 0 147
A visco alapvetően arra van kitalálva, hogy ne akadj el. Nem ad annyi nyomatékot hátra, mint egy valódi összkerékhajtás.
Előzmény: sx525 (146)
sx525 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 146
Sziasztok!
Légyszi valaki segítsen nekem mert én nem értem ezt a syncro dolgot.....
Ha én szeretnék venni egy G3 vr6 syncrot, akkor azzal mér nem lehetlesz keresztbe menni?? Annak milyen a hajtáslánca?? Amit kivettem eddig a hozzászólásokból: alapestben hajtja az elejét és 6%-os eltérés esetén hozzákapcsolja a hátulját ez a viszkó kuplung, csak hosszútávon összeéghet az egész?? Valaki azt írta, hogy a hátuljában van diffizár?? Miért nem lehet ezzel úgy keresztbe menni mint pl 1 quattroval?? (a youtubos videókon akkor más hajtáslánc van alattuk amik úgy mennek??)
Válaszokat előre is köszi
Előzmény: balabmw (142)
balabmw Creative Commons License 2009.01.06 0 0 145

köszi az ötletet!

megnézzük majd!

Előzmény: mica-r (144)
mica-r Creative Commons License 2009.01.06 0 0 144
Járassátok meg emelőn hátha látni valamit
Előzmény: balabmw (140)
balusyncro Creative Commons License 2009.01.06 0 0 143
Ahoj!

Kipróbálnék egy olyat is, de ez a széria nőtt a szivemhez, és ebben csak syncro van, és szegény ember vízzel főz, erre e futja!:)
Előzmény: balabmw (142)
balabmw Creative Commons License 2009.01.06 0 0 142

"KImentünk ma este csapatni, egy élmény a syncro a hóba"

 

Akkor egyszer próbálj majd ki egy "igazi" négykerék hajtású autót is! ;-)

Előzmény: balusyncro (141)
balusyncro Creative Commons License 2009.01.05 0 0 141
Ahoj!

KImentünk ma este csapatni, egy élmény a syncro a hóba, csak balf*sz vagyok és oda csaptam egy parkolóba a padkának, és így kiszakadt a talpasom, meg a féltengelyem.Elhajlott a lengőkar és kihuzta a féltengely beljeséjét, így hátramenetben kellett 3 km haza autóznom.:( A főnököm fiának van egy e30 1.8 sperrel, az is szépen megy , de a 4kerék olyan mint ha zsinóron huznák:!!:) Remélem megmarad és esik még, és tudom még élvezni, csak így elég költséges, ha mindíg lezuzom, túl heves voltam , mert már alig vártam, h kipróbáljam, remélem tu nem jártok így.
Jó csapatást mindenkinek!
Jó éjszakákat!
balabmw Creative Commons License 2009.01.03 0 0 140

Ilyesmire gondotunk mi is!

 

Fura egy autó az biztos,nem az első ilyen érdekes hiba jön elő rajta! És alig használja.. :(

 

Köszi!

Előzmény: mica-r (139)
mica-r Creative Commons License 2009.01.02 0 0 139
Néha a versenyautón is le kell ellenőriznem ,de az más tészta.
Nem tudom mi lehet az oka, esetleg valami rezonancia, vagy megfeszülés.
Előzmény: balabmw (138)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!