mondjuk veszel egy 4T kódú váltót vagy aminek megfelel az áttétele és átépíted a 4x4 házba, a 4x4 diffi bolygóművét külön össze kell építeni az új váltóból való tányérkerékkel mert a 4x4 kihajtása onnan hajt.
úgy hallottam egyik topictárstól, hogy te vagy a téma egyik mestere. Golf2 Syncroval van egy régi gondom, nagyon rövid a váltója. Állítólag nem kell az egész váltót szétbütykölni, hogy hosszabbak legyenek az áttételek, hanem csak elöl kéne diffit cserélni. Igaz ez?
A kúpkerék gondolom fogszámban-átmérőben térhet el egymástól, ahogy a tányérkerék is. Ha mindkettőt cserélném elvileg nem lehet gond. Másképp fogalmazva: az 1,8-as syncro váltóházába, ami a kuplungharang miatt kell, hogy megmaradjon, remélem belepakolható a 2,0-ás syncro belseje. Persze, amíg valaki nem mondja, hogy biztos, addig nem szedem szét a jó váltót.
Én is a gumikat próbáltam a lehető legnagyobbra venni, nekem a gyári rugókkal a 185/70 14-es ami fönt van, az még elfér. Te mekkorát tudtál legnagyobbat feltenni?
Más: nemrég vettünk egy '95-ös Golf 3 Variant Syncro TDI-t is. Tudom, hogy ez egy kevésbé komoly összkerékhajtás, de azért le a kalappal, nagyon jó kis autó az is.Városban 5,9-6,4 a fogyasztás, és megy mint a vadállat.
Nem vagyok egy VW rajongó, de ezek a gépek jól sikerültek.
Az lesz, megkezdődött. A vizsgához szükséges lakatolás 98%-a elkészült a héten, nemsokára befejezem, elviszem vizsgázni, aztán 2 évig használom.
Te szedtél szét váltót? Konkrétan: az 5 hengeres 2 literes benzines difiáttételét be tudom rakni átalakítgatások nálkül a 4 hengeres 1,8-as váltójába?
Egyébként nekem amikor még használtam a CY-os motorral 7-8 liter között fogyasztott mindig, még trélerrel is.Igaz, hogy a rövid áttétel miatt 120(max 130 néha), mert nagyon pörgött.
Most találtam rá erre a fórumra, remélem nézi valaki.Van egy Passat 32B Syncrom , amit, ha megfizetik eladnám.
A paraméterek:
1986-os, eredetileg 5hengeres 2 literes benzines.DE: 2005-ben, amikor hozzám került átalakítottam(hivatalosan) 1,6TD-re.
A gyakorlatban egy másik 1,8-as négyhengeres bölcsője+váltója+hátsó diffije került bele+egy CY-os motor. A rajta elférő 185/70-14 kerekekkel kicsit kompenzálni lehetett a rövid áttételeket.120 körül lehetett vele tartósan menni.Fogyasztás városban 7-7,5 liter.Amíg volt rajta vizsga naponta használtan, voltam vele Ausztriában is, trélereztem is vele(1750kg-ot vontathat papír szerint!).Aztán 2007.decemberben a vizsga lejárta előtt közvetlenül leszakadt egy dugattyú teteje.Azóta áll, motor szétszedve.Egy másik motor be van rakva, de az meg kompresszióhiányos, úgyhogy kipróbálni ki lehet, de kell egy jó motort gyártani bele.Első-hátsó lengéscsillapítók a leállítás előtt fél évvel újra cserélve, a szélvédő 1 hétig volt használva, szintén új.Hátsó utasok lábainál a taposók rendesen szétrohadva, mert azt nem csináltuk meg előtte.Az eleje, a küszöbök 2005-ben cserélve-javítva voltak, azok még vizsgaképesek most is.Adom hozzá azeredeti 5 hengeres váltót+hátsó difit+bölcsőt, és egy kibelezett Syncro kaszni(az 1,8-as német autó) maradványát is, és természetesen a szétszedett CY-os motort, ami a forgalmiban szerepel. A benne lévő indítható, de kompresszióhiányos motor alapvetően nem jár hozzá, de meg lehet beszélni.Van itt egy komplett B3-as 80 lóerős (SB) TD-intercooler Audi(osztrák), annak a motorját gondoltam bele, az is eladó.
A Passatért +a felsorolt Syncro cuccokért ,ha valaki ad 250ezret, viheti.A motort, az Audit megbeszélhetjük.
Ha nem viszik ennyiért, előbb-utóbb (he-he ezt mondom több mint 3 éve) úgyis kilakatolom, és levizsgáztatom magamnak.
mica-r Viscó és viscó között van különbség lehet keményebb off-road-hoz való viscót is a kocsi alá tenni és akkor már teljes értékű a hajtás elöl hátul van ugyan némi eltérés,de azt még egy speciál triál pályán sem lehet észrevenni.
Lefurtam a két diffiről a napkereket, csak az a problema h a fura 11-es a 10-es csavarral lötyög a 12-es meg nem megy bele ti ez h oldottátok meg? Mert ez a dolog, h csak át teszed kicsit bonyolultabb lett, mert a 200 ló széttépi ha gyenge a krehálás!:)
Sziasztok! Légyszi valaki segítsen nekem mert én nem értem ezt a syncro dolgot..... Ha én szeretnék venni egy G3 vr6 syncrot, akkor azzal mér nem lehetlesz keresztbe menni?? Annak milyen a hajtáslánca?? Amit kivettem eddig a hozzászólásokból: alapestben hajtja az elejét és 6%-os eltérés esetén hozzákapcsolja a hátulját ez a viszkó kuplung, csak hosszútávon összeéghet az egész?? Valaki azt írta, hogy a hátuljában van diffizár?? Miért nem lehet ezzel úgy keresztbe menni mint pl 1 quattroval?? (a youtubos videókon akkor más hajtáslánc van alattuk amik úgy mennek??) Válaszokat előre is köszi
KImentünk ma este csapatni, egy élmény a syncro a hóba, csak balf*sz vagyok és oda csaptam egy parkolóba a padkának, és így kiszakadt a talpasom, meg a féltengelyem.Elhajlott a lengőkar és kihuzta a féltengely beljeséjét, így hátramenetben kellett 3 km haza autóznom.:( A főnököm fiának van egy e30 1.8 sperrel, az is szépen megy , de a 4kerék olyan mint ha zsinóron huznák:!!:) Remélem megmarad és esik még, és tudom még élvezni, csak így elég költséges, ha mindíg lezuzom, túl heves voltam , mert már alig vártam, h kipróbáljam, remélem tu nem jártok így. Jó csapatást mindenkinek! Jó éjszakákat!