na megnéztem pénteken.....sajnos nagyon nem volt egyben az autó...meg volt törve előlről, oldalról és hátulról is....ebből a srác csak a hátsóról tud (legalábbis ezt mondta). Közben az jutott eszembe, hogy lehet csak azt a Xedost adják el amivel már gond van??? Kezdem ezt gondolni.....olyan mintha tűt keresnék a szénakazalban...
közben kaptam infot ez ügyben.....olyan 550-600 ezer kilométert kibír egy ilyen nagy 2000es V6os motor....persze normál használat mellett....legalábbis nekem ezt mondták..:)))
ma délután megyek megnézni egyet.....hát kiváncsian várom.....mindenesetre azért ha tetszik, akkor jövő héten áttolatom egy tesztpadon, hogy milyen gondja-baja van.
ebben 142 ezer km van és 96/7-os......1.790.000re tartja a tulaj....szerintetek megéri???
felszereltsége: automatán kívűl fullos.....kicsit tartok is a sok kütyűtől....annál több hibalehetősége van.....de valamit valamiért..:))
még egy kérdés: mennyire lopják ezeket az autókat (két hónapja lopták el a novi Cliomat és azóta kicsit fóbiás vagyok...:))
Hát nagyon függ a használattól a V6-os motoroknál az olajpumpa az örök gond "minden v6-os gépnél" de egyébként szerintem nem lehet megölni, hacsak nem valami idiótától veszed meg. Nekem az 1.6-os nem egy kapkodós jószág (az RX8 hoz képest :)))))) ) , szerintem nem a 18 éves ifjú "versenyzők" kedvel járműve :)
Én is nehezen találtam, de most sikerült venni egyet a nejemnek ugyan csak 1.6 16v-t 1998.09-es 1 tulaj tényleg sérülésmentes de 2,1M volt....... nem 1szerű eset a xedos.
Sérültet ne vegyél mert nincs hozzá semmilyen utángyártott cucc..Ezért ami sérült volt azt jól össze is barmolják.
Üdv! Szintén Xedos6 tulajdonos vagyok, és lehet hogy kissé elfogult a témában, de gyönyörű egy járgány. 1.6-os motorral csak 100 LE felettiek
vannak, vagy gyártottak kisebb teljesítményűt is?
Segítséget szeretnék kérni, nálam hozzá értőbb Xedos szakértőktől!
Néztem a napokban kereskedésben egy 1.6-os 93.03.-i, metálbordó, elég jól felszerelt Xedost, 1.44millióért!
Van vele pár "apró" probléma:
-látszik, hogy törött volt
-hütőrács elrepedve
-jobb első lámpabúra újra ("buherásan") ragasztva
-szélvédő alatti műanyag rács végig repedve
-relé (vagy biztosíték???) doboz teteje hiányzik
-motorblokk jobb felső részén olajfolyás
-hűtőn is látszik, hogy kapott
-klíma nem müxik (kereskedő szerint v.mi klímacsúcs(???) hiányzik, meg gáz belőle: szerinte 40-50kHUF-ból reparálható ez a rész...)
-motorhang tiszának tűnik
-"hirtelen nézve" marha szépnek tűnik
-rozsdát nem láttam
-sok extra
-nincs lelakva
KÉRDÉSEM: érdemes-e foglalkozni ezzel a példánnyal, vagy inkább keresgéljek még? Ha igen,mire figyeljek állatias módon?
Előre is köszi!!!!
Egy fontos dolog. Eredeti Mazda csak japánban készül... NEM készül sehol máshol, csak Hiroshimában. Ha valaki gyártja máshol, akkor nem Mazda. Kérdés, hogy megteszi e a kereskedő, hogy berendel Fordot és lecseréli a jelvényeket...
1997.07-es xedos 6-ost szeretnék eladni. Sok extra, jó állapot vezetett szervízkönyv 78.000 km.
Hol érdemes, mert ismerőseim nincsenek jó véleménnyel a kereskedőkről....
Köszi előre is az építő javaslatokat
Ja, azt elfelejtettem, hogy egy Xedos 6 -rol van szo.
A Fordokhoz is egy dolog. Jelenleg Ausztraliaban dolgozom, lehet, hogy itt minden mas (biztos :), de itt sokan azert nem vesznek Mazdat, mert a Ford rakja ossze. Van olyan Mazdakereskedo, ahol valaszthatsz, hogy eredeti Japan vagy Ausztral (Ford) gyartmanyu Mazdat akarsz venni. Meg nem vitathato, hogy pl. itt a Ford Laser az totalisan megegyezik az elozo sorozatu 323-mal, csak a felirat mas rajta. Meg allitolag a minosege... Itt egy Ford Fairmont-om van, 4 literes, megy, mint az allat, de egyebkent egy nagy rakas szar. 1 honap alatt mar ketszer volt autovillamossagi szerelonel. A szuper automatikus klima, fuggetlenul a beallitott hofoktol vagy nagyon hideget fuj, vagy olyan meleget, amilyet akar. Ez egy oteves kocsi. Szoval nem az igazai...
Az alkatreszarakrol csak annyit, hogy szinten Mazda markaszervizben egy elso szelvedo csere tokkal-vonoval 170.000 Ft. Azert ez valoban nem olcso. Mindez volt kb. 4..5 honapja.
Egyedül a 121-es Mazda kancsó 1.3-a, ami visszalépés. Érdekes, azt mondta a Ford az új Mondeora, hogy az lesz az első autó a konszernen belül, ami a Mazda magas minőségi normái szerint is megállja a helyét.
Amúgy a Ford a Jaguart is elbaszta, ugye???
Vezettél Te új Fordot mostanában? Próbáld már ki a 16 szelepes Fiestákat, Pumát vagy akár a Kat! Menetdinamika-, komfort-, autózhatóság: elsőosztályú!!!
Szevasztok! Meg tudja-e erősíteni valaki, hogy a Ford-féle ésszerűsítés óta a Xedosok már nem olyan minőségben készülnek mint azelőtt?
(például az eredeti Xedos ülései az általam valaha próbált legkényelmesebb, testreszabottabb ülések voltak, későbbi autónál már nem volt ez az érzésem, az eredetinek a lakkozása legendás volt, később Lada-szerűen kagylósra fényezett új Xedost láttam szalonban)
Ha igen, mikori a legkésőbbi, még eredeti minőségű Xedos? Érdemes ilyet használtan megvenni?