Ha az, amire én gondolok, akkor buffer underrun következik be, vagyis nem bírja a proci a sok számítást a direct sound közben. Ez akkor szokott előfordulni, ha sok szinti és fx pluginfunkció van a számhoz hozzárendelve. Mentsd le az egyik ilyen projectedet másként, és vegyél ki belőle pár plugint - ha megszűnik a jelenség, akkor a fenti probléma áll fenn.
Egyébként az Options > Audio settingsnél lehet állítgatni a hangkártyát.
Hali nem tudna nekem segíteni valaki Fruity Loopsal vannak olyan gondjaim, h amikor a kész zenéket játszom le akkor ugrál akad kattog a zene ez miért van??
Digitális jelekről beszélünk, nem analógról, bazinagy különbségek nemnagyon lehetnek a sokmilliós szoftverek meg az FL között.
Ha megveszed a legutóbbi, 7-es változatot, a következőkhöz már ingyen juthatsz hozzá.
Egyetlen hátránya az FL-nek, hogy procizabáló. Én elég sok FX és szinti pluginnal szoktam mókolni, így elő-elő fordul az underrun. De nagyon kezes, bár néztem a Reasont meg másokat is, ez jött be a legjobban.
ahova behívtad az fx plugint a keverőn, jobb oldalon mellette van egy poti, azzal tudod szabályozni az adott fx erősítését. Bár lehet, hogy te másképpen "drótoztad" össze.
A hármastól kezdve használom az FL-t, vagyis elég jól kiismertem, kb 15 lemezre való anyagot készítettem el vele különböző stílusokban. Hogy mennyire "amatőr": ATB és Tiesto studióképein is láttam már a program felületét a monitorokon. Az egy dolog, hogy nálunk a Protools az elfogadott szabvány, de attól még máshol használhatják a studiókban. Én még befutott klubszámban is hallottam az egyik kiadás demózenéjéből összeszedett motívumokat. Illetve tudok olyanokról, akik reklámzenéket, mások pedig tv-s műsor aláfestőzenéket készítenek a szóban forgó programmal.
Sziasztok! Nem olyan rég használom az FL studiot, elég sok dologra már rájöttem, de van valami, amire egyszerűen képtelen vagyok. Ha valaki tudja a megoldást, segítsen pls. A probléma a következő: meggyártottam a dobot az első másodperctől a legeslegutolsóig, erre játszanék basszust, gitárt, éneket, meg hasonlókat, tehát egyszerűen komplett számot szeretnék felvenni. Viszont amint beállítom a bemenetet a keverőn (ez vagy vonalbemenet, vagy mikrofon) a felvétel módban, egy pillanatra besípol, és már tudom, hogy ez azért van, mert van rajta delay. A sípolás aztán elmúlik, de a delay nem. Miért nem? Hol kell levenni a delay-t? Nem találok egyszerűen felületet. Egyszer már vhogy megoldottam ezt a problémát magamtól, tehát tudom, hogy van rá megoldás, de az régebben volt, és azóta volt egy két format c, más típusú fruity loops, és nyilván: a beállítások elvesztek, most pedig nem találom, hogy annó hol csináltam meg.
Az FL studiom névjegye: FL STUDIO XXL v7.0.0
Bárki, aki tudja a megoldást, lécci küldje! köszönet
Sziasztok! Tudtok segíteni? FL7-be nem tudok bevinni *.rx2 kiterjesztésű fájlokat. Pedig úgy rémlik, sőt biztos a korábbi verziókban sikerült. Mit csinálok rosszul, mi lehet a megoldás? Köszi. G2
Eszembe jutott 1-2 Clash lemez, vagy épp régi Bob Dylan, vagy Nick Cave Birthday Party felvétele (összehasonlítva pl. az abbey roadon felvett No more shall we partal).. de hát lehetne itt milliókat sorolni. No azok nem voltak egyáltalán mai studio minőségek. De PROFIK voltak. Vagy mi is a profi? Csesznye steril zenét alkotni? No majd ha tényleg eljön a szép uj világ :DD Elsősorban a zenének jónak kell lennie. Én pl nagyon szeretem a Balaton zenekart, kiknek egy studio albumon nem nagyon jelent meg "jó minőségű" anyaga. Egyébként kb. 5 éve használok Fruity Loops-ot (még a 2estől kezdve), és ez az egyetlen zeneszerkesztő amivel baromi gyorsan haladhatok (ahogy jön az ihlet ugye) Egyébként sem tudnék steril zenét csinálni... De a rízönnel való többszöri ismerkedésem is csak fintort váltott ki, a fruity felhasználó barát mivolta melett. Ha meg valaki a mac-el akar jönni... nanee... Inteles PC az is, akkor mér is csodagép? G3-G4-G5 esetleg, de úgy tippelném hogy ők is kérnek jó hangkártyát... de az egy másik vita :)
Egyszóval örülök, hogy van fruity! Ennek a proginak nincs alternatívája (egyenlőre).
Ne személyeskedj, ha megkérhetlek. AZ utolsó bekezdésed meg ellentmondás. Milyen profi szint az, ami nem való stúdióba? És az electro stb. felsorolt műfaj az nem egyenlő azzal, hogy amatőr porgramok jók neki, max demózni és haknizni a haverok buliján vagy myspace-n villogni a gimiben. Többre nem. Masterelj már le nekem valamit "profi" szinten a FL-al kérlek vagy küld el egy producernek tisztességes orszgba meghallgatásra, hogy kész pro anyag...de stúdióba nem alkalmas.
"Dilettáns" vonalat említesz. Ezzel sajnos végérvényesen azt bizonyítod, hogy bár szakmai ismeretséged elég tág (legalábbis jó sok rendszert láthattál működés közben, és a nevüket is megjegyezted, :-), de az FL-t komolyan nem ismered, és nem tudod mire való, hogyan kell használni, stb.
(Garage Band-el együtt említeni finoman szólva is mókás volt :-)
Vagy lehet, hogy csak egy korai verziót láttál (ami még főleg drum-loop-editorságra volt kihegyezve). Azóta történt egy-két változás. Pl. az Automation Clips-ek megjelenése óta (asszem 6-os verzió), végre átláthatóan editálsz minden hangszer/effekt (belső/VSTi/DXi) bármelyik paraméterét, stb.
Persze nem azt mondom, hogy az FL stúdióba való. Fenéket!! Nem is arra lett kitalálva. De a vele elkészíthető mjúzik minősége (megfelelő zenei hozzáértést feltételezve) igenis elérheti a profi szintet, és egy elektro-techno-trance zenész igényeit (megfelelő virtuál hangszerekkel, persze) szerintem símán lefedheti.
hát nem bizonyíték erejű az igaz, de azért a technikai objíktívumok mellett mégis jelenthet valamit az a nem kis "véletlen", hogy egyetlen stúdióról vagy producerről sem hallani, aki használná a dilettáns vonal fölött. és ennek legfőbb oka, pont a technikai fejlettség hiánya.
Én még komoly referenciaként sehol nem láttam. Professzionális szinten sehol nem jegyzik, stúdiókban meg kiröhögnek vele. Konkrétan a Pro Tools az ipari szabvány, második vonalban pedig a Logic Pro - utóbbi az elérhetőbb széles körben (olcsóbb, mivel nem dedikált HW függő). Aztán jön a Cubase és az igazán referencia DAW lista be is zárult. Persze utóbbi időben közeledik ehhez a vonalhoz a Digital Performer, de azért még nem annyira elterjedt.
A Reason meg Live nem sorolandó ide, mert nem ilyen univerzálisak és széleskörűek.
Az Acid mg Fruity Loops az pedig a belépő szint, ami mondjuk az Apple-nél a Garage Band. Nem alkalmas komoly kifinomult és erőigényes munkákra. Egyszerűnek egyszerű, de nem erőteljes. Kezdő szint, amint ez látszik is a promójukon.
Pl. nézd meg egy DAW hangszereit továbbá dinamika, effekt és mastering eszközeit és mindjárt látod a különbségeket.
Amatőr játékcucc, akkor már inkább az Acid, de az is csak limonádé. Ennek a vonalnak (könnyű, gyors DAW-szerű szeki sw-ek) a csúcsa az Ableton Live, ami viszont egy kiforrot professzonális munkállomás, élőzésre (gyors, ergonómikus munka) kihegyezve.
Van egy nagy problémám, hátha tud valaki segíteni. Ha állítok egy potit, és leállitom a zenét majd újra a playre nyomok és elindítom akkor visszaugrik az előző potiállásra. Ez csak egy projectnél fordul elő, valamit elállíthattam benne? Nem jövök rá mi lehet, és most nem tudom folytatni. Nagyon bosszantó, mivel szinte kész a zene. Aki tud nagyon kérem segítsen vagy ha tud akkor adjon valami linket ahol tudnak segíteni esetleg , mert nem találok használható fórumot!