Központi vezérl a bal oldalon a bitosítéktábla fölött van. Ha csak egy motor nem jó , nem valószínű , hogy a vezérló a rossz. A biztosítéktábla fedelén jelölik melyik biztosíték, mit véd. Regisztrálj az angol club oldalára, és le tudsz tölteni minden infót. régebben tettem be ide linket.
A másik gondom, hogy hidegen nem áll le a kocsi ha kiveszem a kulcsot (melegen már igen). Tudom hogy vákuumos, de van valakinek közelebbi tippje, hol szívhat falsot vagy ilyesmi? Ránézésre nem tömítetlen/nincs szétcsúszva sehol. Szivattyú jó, szív. Csőbe szippantva leállítható mindig, tehát az adagolón a dob jó. Azt láttam, az első kerekekhez is megy valami levegőcső, az meg micsoda? :)
A harmadik érdekes kérdés, hogy a váltó az új bowdenekkel szépen vált, de jobb oldalra (5, rüki) azért kell nyomni rendesen. Nekem még csak oké, de a kocsit a Faternak vettem, mivel mozgássérült, idős és elég nagy termetű, normál kocsiba alig tudja behajtogatni magát. Még a Mussoba is lefelé ül :) de azért már sokkal kevésbé mint egy személyautóba. Szóval tök jó, csak itt meg a váltóval küzd néha amikor fáradt, próbálnék kicsit könnyíteni a helyzetén ha lehet valahogy.
Köszi a múltkori kontaktot. Most egy olyan kérdésem lenne, hogy 98-as Mussoban hol lehet a központi zár biztosítéka? Sikerült megjavítanom az említett ajtónyitó villanymotort, be is ratam, de valamiért mindig fordítva akart működni mint a társai (amikor a többiek nyitottak, ő zárni akart). Összerakni csak egyféleképpen lehetett. ott nem hiszem hogy felcserélhettem volna valamit. Az ajtón levő csati gyári (egyforma a többi ajtóéval), viszont a kis motorra csak úgy "nagyjából" passzol, mintha nem lenne teljesen típusazonos a moci. Feltételeztem, csak berakták, nem működött aztán úgy hagyták, ezért tudott berohadni. Így felcseréltem azt a két vezetéket, ami a motorra megy, ekkor valami biztit kilőhetett, mert azóta egyik ajtó se zár (csak kézzel).
Szia a bal hatso lampat ha kiveszed ott van a trailer safty, ami a köztes modul a lampak és a vonohorog konektor között, ez szokott elfüstölni, vagy ott kontakthiba van, beöntött modul ha elromlik kuka, ssangyong kyron-é azonos de az a modul a fülkében van nem vízálló, de csereszabatos.
Sziasztok! A segítségeteket kérem. 2007 actyonom van, nem tudom biztosra de azt hiszem az utánfutózás közben vagy miatt jelent meg a brobléma, elment hátul a féklámpa a pótfék lámpával együtt és a hátsó világítás egyike. Átnéztem az izzókat és az összes biztosítékot de mind jó. Van e valakinek effelől tapasztalata vagy ötlete? Előre is köszi! Zoli
Köszi a segítséget. Meglett a hiba oka. Az új elekropneumatikus szeleppel volt gond, ami a vákuumot szabályozza az EGR felé. Gyári hibás volt. Adtak egy másikat helyette és azóta tökéletes minden. Még egyszer köszönöm a segítséget.
Van valakinek 98-as Mussohoz kéziváltó-bowdene, meg központizár-motorja? Utóbbiból 2 kellene: vezető oldali ajtó + csomagtér. Beázott a kis műanyag doboz, a villanymotor állt a vízben, egy marék rozsda lett... Esetleg az újnak (bontottnak) érdemes szilóval beragasztani a fedelét, vagy valahogy fedni beázás elen?
Van egy 2005-ös évjáratú rodiusom. Kb. 2 hónapja elkezdte az elektromos hülyeségeket. Egyik ablakot sem lehet mozgatni. Ha a bal elsőt próbálom mozgatnimozga kattogás hallatszik és bezáródik a központi zár. A tükröket sem tudom behajtani. Ha bekapcsolom a hátsó ablak fűtést szintén bezár a központi zár és az ablakhoz ható gombok megvilágítása elalszik. Ha lekapcsolni az ablak fűtést újra világít. Valakinek van ötlete, hogy hol kellene a hibát keresni? Előre is köszi.
Az ne zavarjon hogy cserélve lettek a vakum csövel attól még mindíg a vakummal van hiba, nem jelenik meg elegendő vakum a gázadás után, ott keresd a hibat
Bocsânat a hibak miat de telom mindig mast kuld tehàt rés olaj csoveket csereltem ès AZ osszes csovet a adagoloig ès igy is nehezen indul a sangjong rexton 2.7 Merci motros
Sziasztok szeretnek segitseget kerni van egy sagjong reszton 2.7diesel a problems AZ hogy telen keveset hasznaltam ès most csereltem tesokam csoveket mivel nehezen indul pedig tavaj pocrofre indult most csak ugy indul hogy van rajta a gazolaj szuron egy gumi pumpa AZT fel pumpalom igy be indul de nehezen kicsit jaratom let allitom 2perc àllàs utan szinten nehezen indul mi lehet a gond kèrlek benneteket segitsetet aki tud
Helló! Nekem ugyanez van egy 2006-os Actyonnál. A szervizben telefonon azt mondták, hogy vagy a hűtővíz hőmérséklet-érzékelőt kell cserélni (44e Ft), vagy computert (220e), ők majd kiderítik, melyikkel van a baj. Na most egy "normál" szerelőnél voltam, aki egyféle termosztátot talált csak, de az nem illett az enyémhez, és azt mondta, más típust ő nem is tud rendelni, úgyhogy ennyiben maradtunk, de ugyanez történik, mint neked, azóta is, azzal a különbséggel, hogy néha csinálja, néha nem. Most pl. lementem vele Makóig Pestről, semmi, vissza viszont 10km-enként kellett leállítani és újraindítani a motort, mert ilyenkor a teljesítményt is visszaveszi. Valami szakit kéne találni, aki nem 220e-ért akar megoldani egy érzékelő-problémát. Tud valaki koreai specialista szakit? Ha te jutsz valamire, lécci írd meg...
Hiba lehet az abs sensoroknál, elsősorban azt kell kiküszöbőlni. Hibakód tuti van, az mit mond? Scan 100 a gyári obd digja az mindent kezel. Avval olvastasd ki ha még nincs kiolvasva.
2005-ös, 2.7 xdi automata váltós Rextonom van. Az első kerekek nem hajtanak. Amint bekapcsolom valamelyik 4 hajtást, azonnal jön a check lámpa a műszerfalon. Ha vissza kapcsolom 2-re, akkor kialszik a lámpa. Az osztómű kapcsol, lehet hallani és érezni. Kb 1 éve cseréltem az első agyban lévő szimeringeket és az akku alatti vákuum modulátort. Egy darabig jól is működött, de sajnos most megint csak a 2 hátsó hajtás megy. Van tapasztalata valakinek e téren? Ja, és ha elindulok, akkor világít az ESP és az ABS visszajelző is, és ha fordulnom kell valamerre, akkor befékezi valamelyik kereket egészen addig, amíg ki nem kapcsolom az ESP gombot.