Ha a felnőtt bácsik / nénik .... innának sőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőrt , akkor ezt időben jelezzék. (pontos gyártmány típus satöbbii) Köszi.
Koala kóla és némi almalé plusz mentes / bubis víz, amivel én beszállok.
(fémdobozos 0.33 coca cola - nem mentes, nem nano bio paleo fitnesszvegán, hanem a jó öreg cukrozott csapvíz dunahasztiból ..... vaaaaaaaaagy hozok 0.33 fémdobozost berlinből/dániából.... picit más izü mint a magyar ... rio deoro almaacerola 1 literes ---ez lenne az almalé --- a viz sanbenedetto másfeles a környezettvédelem jegyében)
tanács / vélemény / 5let / épító jellegű kritika jöhet
Amikor én azt mondom, hogy gyárira akarom visszahozni akkor komolyan gondolom a gyárit.:)
Ahol Gelson volt ott Gelson van, ahol PPG ott PPG.
Az eredeti rezgéscsillapító elemek formájáról és helyéről fénykép készült, és ugyanolyan méretű megy vissza ugyanoda. Tudom, hogy ha teletömném Comfortmat Spiderrel meg Cobrával, akkor tizedannyi hang jönne be, és még árban is jobban jönnék ki, de az nem lenne OT kompatibilis.
Igaz legtöbbször vagy olaszországból vagy svájcból kell rendelni, de egy-két nap kutakodás után az összes alapanyag megvan. Alapozó, alvázvédő rücsi, karosszériatömítő, melegítős bitumen alulra, ragacsos bitumen oldalra, bitumen nélküli szövettábla, bitumenes szövettábla. Mind beszerezhető.
Csak a hőformázott elemekből nincs egy kanyi darab sem sehol.
Résztvevők: Mindenki aki a kanyarban anno tiszteletét tette szívesen látott. Természetesen időközben gyarapodott családtagokat mint asszony, gyerek, nagymama is lehet hozni.
Idézet a (nem nekem írt) leveléből:
"A batyus megoldás oké, én viszem a bográcsot és a krumplit. Valószínűleg kávét is meg zabtejet hozzá. A tányérokat is, viszont evőeszközt és poharat hozhatna mindenki magával, semmi műanyag vagy egyszer használatos cucc a környezetvédelem jegyében. 🤓 Bárki hozhat némi szalonnát, virslit, cukrot a kávéba és tejet igény szerint. Esetleg vizet. Jó lenne így?"
Úgyhogy szerintem hiányzik a paprika, a kolbász/virsli, fűszerféleség, kenyér, hagyma?, zsír, tüzifa
Én viszem a kolbászt meg a virslit és mivel úgyis az én programom volt régen is, elvállalom a tüzifát a tartozékokkal (gyújtós, kisbalta) együtt.
Ha valaki hozna valamit jelezze. (Amúgy 5 perc onnan kocsival egy aldi, és 7 a Tesco szóval ha valami hiányzik, gyorsan beszerezhető.)
"Apropos: Kiváncs lennék mi lenne, ha ezzel hirdetnének egy új autótípust, hogy mennyire zöld - nincs benne semmi felesleges és nehéz extra, cserébe sokkal kisebb az ökológiai lábnyoma."
Nem kell sokat keresgélned a Dacia ezzel hirdeti (vagy csak tavaly volt ilyen nyilatkozat/hirdetés?) az autóit.
Amúgy meg: árnyék, garázs. Még akkor is ha többet kell emiatt gyalogolni.
És ez persze nem igazán szempont autóválasztásnál. Igazából még egyszer sem szembesültem egy ilyen döntéssel és úgy tűnik már nem is fogok, mert totál kihalt a tekerős ablak.
(Apropos: Kiváncs lennék mi lenne, ha ezzel hirdetnének egy új autótípust, hogy mennyire zöld - nincs benne semmi felesleges és nehéz extra, cserébe sokkal kisebb az ökológiai lábnyoma. Vs. minden nehéz és fölösleges luxus benne van, de a motoron is van még 22 bonyolult, drága és pár éven belül tuti letérdelő segédberendezés amitől fél literrel kevesebbet fogyaszt és teljesíti (laborban) az Euro XVIIIg normát)
Ha már Skoda, legyen Praktik! Olyanunk van hórukkolni (meg a környéken enyhén szólva nem is ajánlatos karcmentes autóval flangálni), a hátsó ablak be van lemezelve, de az ajtó nyitható.
"Tekintve, hogy az összes eddigi autómon a hátsóablak letekerések együttes száma 10 alatt van,"
Te sosem csináltál olyat, hogy miután egy-sok órát állt az autó a tűző napon, az összes abalakot lehúzod egy gyors kiszellőztetéshez, hogy kíméld a klímát é az egészséged? :P
Jelen :) Én simán kihagynám a hátsó villanyablakot, ha extra lenne. Tekintve, hogy az összes eddigi autómon a hátsóablak letekerések együttes száma 10 alatt van, az se lenne baj, ha egyáltalán nem lehetne a hátsó ablakot letekerni. Ehhez képest plusz súly, kábelezés, hibalehetőség, nein danke :)
Hallottam, hogy pl. a Mercedesnek pluszköltséget jelentett a kézi hátsó ablakemelő programban tartása; a külön alkatrész gyártását és készletezését nem ellensúlyozta az elektromosért beszedett felár. Azaz drágább volt, mintha minden autóba elektromosat tettek volna ugyanannyiért. De úgy vélték, hogy a piac igényli, hogy "ha nincs szükségem rá, nem veszem meg" alapon elutasíthassák a villanyablakot.
"Lehetett így, vagy lehetett másként, járjon utána ki nem hiszi el" :D
Én igazából tökre sajnálom ezt az idiótát, hogy nincsen igazi öröme az életben...
Pedig itt a tavasz, egyre többet van világos, csicseregnek a fák, a madarak szétklaffogják a fejüket.
Elő lehet venni a télen dugdosott, simogatott vasakat. Letekert ablakkal, kinyitott tetővel tekeregni a szerpentineken, nyalni egy jó fagyit a Rába parton ücsörögve.
Tippelek : német .....ne adj' Isten: osztrák piacra készült a jármű..... sz@rrágóföld lakói , képesek kimaXolni a fogtechnikát... ( takarékos ausztria?)
Igazából számomra azért hihetetlen, mert a hátsó elektromos is extra volt, illetve a bőr belső is. Kb 1:5 arányban költségileg. Namármost ki az a hülye aki az 50 ezer fabatkás autón berendeli 1000 juroért a bőr belsőt és nem költ el +200 dínárt az elektromos hátsó ablakra?
Ha minden "Nem is tudtam, hogy ilyen Alfa ilyen felszereltséggel létezik"-ért egy homokszemet kapnék, rég enyém lenne a Góbi-sivatag :D Amit Luigi talált a polcon, belerakta... az egyik Milanóm V6-osa az Istennek sem akart rendesen járni, pedig minden kört lefutottunk. Teljesen véletlenül derült ki, hogy anno Kaliforniában környezetvédelem címén kitaláltak valami abszolút marhaságot, holmi szabályozót a motorelektronikába, aminek köszönhetően a károsanyag-kibocsátás ugyan nem javult, de legalább szarul jár a motor. Javítás: kösd le a testről a lila-fehér kábelt a termosztátnál. Megnéztük, akkurátusan a helyén volt... levettük, a motor meggyógyult. De nem is ez az igazán érdekes, hanem hogy ezt csak pár évig kellett felszerelni, aztán Kalifornia észre tért és megszüntette az előírást, az Alfa pedig kivette ezt az állatságot a motorból. Nade le volt már gyártva egy csomó, úgyhogy egy idő után megint elkezdték beépíteni őket a Milanókba, ne csúfoskodjanak ott a polcon... Hihetetlen.
Na megnéztem a videót, kifejezetten szépen megőrzött/felújított autó. Maxirespect. Különösen tetszik a tulaj gumiválasztása, én is a Yokohama Advan Neova A08 gumit preferáltam ehhez az autóhoz. ;)
Mondjuk nem is tudtam, hogy létezik bőr belsős V6, kézi hátsó ablakemelővel.