Mint alább megírtam, a bal első féltengely kopogott - kizárólag pici gázadásra. Egyenesben futva és nem a kanyarokban ( ami a tipikusabb ). Ha felengedtem a gázt, azonnal csendesen futott tovább a kocsi. Ha csak egy picike gázzal újra terheltem a hajtásláncot - azaz magát a féltengelyt - azonnal újra kopogott, a futó sebességnek megfelelő intenzitással.
Nekem ugyan ez a jelenség van(C-max 1,6 115 Le)néha nem kopog(ilyen varrógép szerű kopogás)aztán megint előjön.Egyértelműen a motortól,szerintem befecskendező (injektor)lesz a ludas,vagy tán valami kopogásgátló szenzor.Neked már sikerült orvosolni a hibát?Ha igen írd meg légyszi.Köszi.
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy milyen típusú lehet az eredeti gyári üzemanyag nyomásszabályo zó szenzor egy 2011-es, 2literes dízel, 136LE-s Galaxy-ban?
A hibakód alapján ez a szenzhor betegeskedik a kocsiban és lassan cserélnem kell. Milyen megoldásokban lehet gondolkodni?
Lehet nem a legjobb helyre írok , de nem igazán találtam csak Ford Ka-s témát. Tehát a kérdésem az lenne , hogy valakinek van bármilyen fele tapasztalata a Ford Ka 1.2 (2011) autóról ? Megbízható? szerviz igényes ? stb. előre is köszönöm D.
A Kuga1,5 ecoboostban 12.000 km van. Első kötelező sem volt még. A korábbi gond : 45 - 50 km /h között 4. vagy 5. sebesség normál gyorsításnál 1-2 másodperc vibráció megmaradt kb. 1700 - 2000 ford/percnél. Felette később nincs gond. Szervízben azt mondták ez normális, mert éppen akkor nyit a turbó. !?
Most van egy új jelenség. Kizárólag az állandó sebességet megtartva, 2000 fordulattól már jól hallhatóan, tompa, monoton ütemes kopogást hallok elől, pld. megtartva a 80 kmh -t 90kmh -t 100kmh - t Ha leveszem a lábam a gázról ez a hang azonnal, mindig megszűnik, ha pici gázt adok és újra megtartom az adott sebességet, újra hallom. A sebesség növekedésével a kopogás üteme is gyorsul. Tehát amikor megtartom az adott sebességet ! Negyedikben, ötödikben, hatodikban is csinálja . Nagyon zavar. Eddig ez nem volt. Fontos hogy álló autónál teljesen zajtalanul szépen pörög a motor, minden fordulatszámon. Álló helyzetben akkor is zajtalan a motor forgása amikor megtartok egy állandó fordulatszámot. Ha a kocsi bármilyen sebességben van és gáz nélkül gurulok az úton - tetszőleges sebességgel - akkor zajtalan, üresben gurulva is. Lehet ez a kettős tömegű lendkerék hibája, új autónál ? Vagy azt álló kocsinál is hallanám túráztatáskor ?
Elvittem a csepeli Fordba, ahol készségesen beültetett a szervízvezető egy autószerelő szakit mellém. A gyorsforgalmi úton próbáltuk ki a kocsit.. Dugó lévén nem tudtam folyamatosan tartani a 70 -80 km/h sebességet így kevésbé volt hallható számára a zaj. Autópályára nem tudtam kivinni mert nem volt időm.
Annyit tanácsolt, hogy használjam tovább és ha erősödik a zaj, vigyem vissza. Félek hogy nagyobb galibát is okozhat. Mindenképpen visszaviszem és tájékoztatlak Benneteket is a fejleményekről. Van ilyen gondja valakinek Köszönöm szépen.
Ford transit 2.4 tdci-vel kapcsolatba tud valaki tanácsot adni!?
Jelenség : ingadozik az alapjárat és sokszor le is áll,csinálja hidegen és melegen is!Menet közben semmi gond nincs vele!Egr cserélve,légtömegmérő szintén!Ötlet?Előre is köszi!
Sziasztok, tanácsot/véleményt szeretnék kérni. 2006-2008 közötti Focus-okat és Mondeo-kat nézegetek magamnak. 190 centi 120 kilós apróság vagyok és felmerült bennem a kérdés, hogy egyáltalán elférek ezekben rendesen? Van esetleg valaki, aki hasonló paraméterekkel hajt ilyen autót?
Az történt, hogy rajtam maradt (számla is van róla), egy új Hella gyártmányú, S max 2.0 (140 LE) Tdci-hez illő légtömeg mérő. Nincs rá szüksége valakinek? Az ára 25.000 Ft. Tel.szám: +36702669565
Nem vagyok mai gyerek. sokféle autóm volt már, félmillió km. -t biztosan levezettem.
Most Ford Kuga 1,5 ecoboost kézi váltós, benzinest vettem , újonnan. 2019 évjárat. Most van benne 3000 km.
Első turbós autóm így nincs összehasonlítási alapom.
Az első pillanattól kezdve - nem sietős felkapcsolások után, elérve a 40 - 45 km sebességet, mondjuk már kettesben van, vagy éppen akár hármasban - enyhe imbolygást remegést érzek a kocsiban. A jobb lábamnál érezni a legjobban. Sem kisebb se nagyobb tempónál már nem csinálja. Laikus észre sem venné. A fordulatszám ilyenkor 1700 fordulat lehet kb. Ez az imbolygás zajjal nem jár.
A futás tökéletes,sehova nem húz, nem rázkódik semmi, zajtalan s a kormány semmilyen tempónál nem üt. Az enyhe, alulról érezhető rázkódás kizárólag a - csak a leírt tempónál/fordulatszámnál ? - tükörsima úton is érzékelhető és nyugodt gyorsítás mellett kb. 3 - 4 másodpercig tart. Azt figyeltem meg, ha erőteljesebben gyorsítok akkor nem érződik. Nagy tempónál álom a futómű. Kínomban mind a 4 kereket centíroztattam de 40 és 45km/h között ez a gyenge és átmeneti remegés megmaradt. Mintha a motor/váltó felfüggesztés gumija rázkódna? Mintha a féltengely nem lenne kiegyensúlyozva és üt bizonyos fordulaton vagy ilyesmi érzés. Maga a gumi lehet selejt? Akkor viszont más sebességnél is érezném. Vagy a benzines turbós motorok ilyenek, esetleg okozhatja természetes módon maga a kettős tömegű lendkerék is? Ez lehet természetes is ?
Sziasztok. Ford fiesta 12 éves mostanában azt csinálja, hogy menet közben kattan valami és egyet felvillan a veszvillogó (mintha lezárna a központi zár, de nem zárja be az ajtókat) mi lehet ez?
Nem vagyok mai gyerek. sokféle autóm volt már, félmillió km. -t biztosan levezettem.
Most Ford Kuga 1,5 ecoboost kézi váltós, benzinest vettem , újonnan. 2019 évjárat. Most van benne 3000 km.
Első turbós autóm így nincs összehasonlítási alapom.
Az első pillanattól kezdve - nem sietős felkapcsolások után, elérve a 40 - 45 km sebességet, mondjuk már kettesben van, vagy éppen akár hármasban - enyhe hangtalan remegést érzek a kocsiban. A jobb lábamnál érezni a legjobban. Sem kisebb se nagyobb tempónál már nem csinálja. Laikus észre sem venné. A fordulatszám ilyenkor 1700 fordulat lehet kb. Ez a remegés zajjal nem jár.
A futás tökéletes,sehova nem húz, nem rázkódik semmi, zajtalan s a kormány semmilyen tempónál nem üt. Az enyhe, alulról érezhető rázkódás kizárólag a - csak a leírt tempónál/fordulatszámnál ? - tükörsima úton is érzékelhető és nyugodt gyorsítás mellett kb. 3 - 4 másodpercig tart. Azt figyeltem meg, ha erőteljesebben gyorsítok akkor nem érződik. Nagy tempónál álom a futómű. Kínomban mind a 4 kereket centíroztattam de 40 és 45km/h között ez a gyenge és átmeneti remegés megmaradt. Mintha a motor/váltó felfüggesztés gumija rázkódna? Mintha egy tengely nem lenne kiegyensúlyozva és üt bizonyos fordulaton vagy ilyesmi érzés. Maga a gumi lehet selejt? Akkor viszont más sebességnél is érezném. Vagy a benzines turbós motorok ilyenek, esetleg okozhatja természetes módon maga a kettős tömegű lendkerék is? Ez lehet természetes is ?
Véleményeket, javaslatokat, tanácsokat szeretnék kérni esetleges 2002-es Ford Mondeo 3.0 ST 220 vásárlásával kapcsolatban. Az autónak szinte utolsó pillanatig vezetett szervizkönyve van, rozsdamentes, belül kopásmentes. Mikre kell odafigyelni, mik lehetnek típushibák, mennyire megbízható, motor mennyire szervizigényes stb?
Sziasztok! Van egy 2014-es Transit Connect 1.6 TDCI-m, motorcsere volt, de a nagynyomású, injektorok a régiek, tehát blokk ment, blokk jött, kuplung és vezérlés volt cserélve, máshoz nem nyúltunk. 120 ezer km-nél járok, minden más tekintetben rendben van az autó.
Mindössze három apróság maradt, az is sajnos azért, mert motorbontás után derült ki, hogy menthetetlen a blokk, ezután keresgélés, majd végül eltelt egy hónap, mire a szétszedésből összerakás lett, más visszaemlékezni ennyi idő után.
1. Hol a helye a zárhíd környékén a légzsák érzékelő szenzorának? Fel kellene csavarozni, de most csak a zárhíd kis háromszög résébe van bedugva.
2. Van-e bárkinek infója, hol kanyarodik a kábel a dudához, nincs meg a kábel, nincs duda?
3. Van egy P2598-as hibakódom, az aváltozó geometria vezérlő labdájával függ ösze, vagy érzékelő, vagy más, de ez is csak úgy jön elő, hogy reggel indítom az autót, amint elérem a 2000-es fordulatot, limp mode és checklámpa, ekkor visszaveszi a töltőnyomást, lassú a gép, viszont ha 4-500m múlva leállítom és néhány másodperc múlva újraindítom, akkor egész nap jó, checklámpa is eltűnik, tehát nem mechanikus hiba lesz, és nem a vákuumrendszer lyukas, nem a kis szelepre van rosszul rádugva az egr + turbo vákuumcsöve. Az érdekes az, hogy ezzel a gonddal összefügg a hőmérő működése is, az elején még a 60-on áll, 4-500 m után még mindig annyi, de újraindítva már 70 körül van, tehát kileng. Igaz ez lehet marketing hőmérő is, hátha van ötlete valakinek.
Elgondolkoztam azon, hogy veszek egy 99-es évjáratú Cougar 2,5 V6-ot. Sajnos az eleje egy kicsit puffos, de nem veszélyes. A lényeg: kellene egy első lökhárító, mindkét lámpatest, illetve a ködlámpák is. Van ötlet, hogy hol találok Cougarhoz karosszéria elemet? Az előzetes google kutatásom eredménytelen volt :-(
Tudnátok nekem egy benzinmotor téren kis infóval szolgálni?
Szeretnék egy Mondeo-t vagy egy C-Max-ot venni (formailag a család bírál)
700e és 1M közötti áron.
Benzinest, 1.8 vagy 2.0 -t. (Sci-nem)
A szívósor problémán kívül van valami jellegzetes hiba?
Ugye ezekben is van kettőstomegű?
Ha jól tudom, mindegyik láncos vezérlésű. Létezik, hogy ezt cserélni kéne ilyen "korán"? (egy 2003-as c-max hírdetésében 220-km-el az órában, azt írja "vezérlés cserélve".
Tudom, hogy itt is lehet gond, de azért ez fura nem? Ezt nem kéne megvennem szerintem :)))
Ha tudtok valamilyen tippet, hogy mire figyeljek oda (motor-váltó téren), akkor szívesen fogadom, köszönöm.
Ezt nehéz megítélni. Az alkatrészárakról meggyőződhetsz magad is, ha körbenézel a webshopokban. Sok függhet az autód pontos típusától és attól, hogy a szerelő a legolcsóbb noname vagy minőségi alkatrészeket épít be.
Van egy 2009-es Fiestám, pár napja furcsa hangot ad fékezésnél. Elvittem szervizbe, ahol a szerelő azt mondta cserélni kell az első tárcsákat és a betéteket. Ezekre munkadíjjal együtt adott egy 79 ezer forintos ajánlatot Nem igazán vagyok tisztában a szervizes dolgokkal, ez az első autóm, igazából az érdekelne, hogy mennyire reális ez az ár, vagy csak esetleg le akarnak húzni. Segítségeteket előre is köszönöm.
Úgy nézem valamiért rosszul raktam fel az elérhetőségét,viszont megtalálod ezen a fórumon Ford Focus tapasztalatok, vélemények - Index Fórum.Ha beléptél akkor (wongkok)erre a nick névre kattints,ezzel megnyitod az adatlapját és ott az emailje.
Egy 2014 es 1,6 Tdci Ford Tourneo tulaja vagyok.Kettős tömegű csere volt 20 ezer kilométerrel ezelőtt.(Gyárit rakattam bele).A jobb oldali féltengely is a végét járta így kicseréltettem azt is.Most újra elkezdett az autó hidegen fémes surlódó hangot adni.Tipikus kopott kettős tömegű hang.A szerelő szerint is az, valamint a féltengely is kezdi megint megadni magát.Kettőnek lehet köze egymáshoz szerintetek, illetve mi okozhatja a kettős tömegű ilyen hirtelen kinyiffanását?Esetleg valami ötlet, hogy ha nem az adja azt a hangot akkor mi?