1. Cooperative mód nincs, helyette van szövetség, amit a játék alat lehet kötni egy/több kiválasztot játékossal...
2. Ebből következik, hogy hol lehet beálitani: Sehol! A játék mindenki-mindenki-ellen indul...
Most kezdtem az ismerkedest a TS. multiplayer reszevel es ket kerdesem lenne:
1.Lehet coop modban jatszani?
Sehol sem tudtam beallitani.
2.Hol tudom megvaltoztatni azt , hogy az AI melyik oldallal legyen?
THX.
PhoeniX: Én 640x480 -as felbontásban játszom, a 800x600 -as 17" monitorral már egész jó, de 1024x768 -ashoz vagy 24" monitor kellene... legalábbis szerintem. Lehet, hogy nagyobb felbontásban nagyobb területett látsz be, de szinte alig látod az egységeket...
Egyébként nem értem ezt a Starcraft vs. Dune2000 vs. Tiberian Sun tipusú szöveget, anno nagyon jó volt a Warcraft 1, miért nem rögtön azzal hasonlitjátok össze???
Szvsz a mostani időkben a TS a legjobb RTS, beleértve a TA: Kingdoms -ot is...
A játék nagyon ott van a toppon! A jó oldalakat már sokan taglalták, azonban vannak itten gondjaim is, meg is osztám veletek, ha nem túl nagy baj:
1. Mért nem mi választhatjuk ki, hogy a "kommandós" küldetéseket milyen egységekkel csináljuk? Tudom, hogy épp az a lényeg, hogy az adott egységekkel, illetve utánpótlással hogy tudjuk megcsinálni, de mennyivel poénabb lenne, ha esetleg pl.: csak cyborgokkal/Wolverinekkel akarunk valamit megcsinálni...
2. A tapasztalat, oké, van, de mi lesz a tapasztalt katonáinkkal??? Otthagyjuk őket a csatamezőn???? Ha át lehetne vinni őket a következő pályára, akkor _sokkal_ jobban megbecsülné őket az ember, de így...
3. Előre bocsátom, hogy még nem vittem végig a játékot (GDI: 10 küldetés, NOD: 7 küldetés, én mindig párhuzamosan játszom, a Red Alertnél, miután végig nyomtam az oroszokat, egyszerüen nem érdekelt már a Szövetséges oldal, elveszet a játék varázsa...), de vannak gyenge pontok a történetben, eggyenlőre úgy tünik, hogy Vega tábornok az egyik esetben a GDI csatlósa, a másik oldalon erről nem tudunk... A GDI 9 küldetésénél elég kommersz a testvér-dolog... Ezt bátran ki lehetet volna hagyni...
Phoenix: Nagyon jól jártam azzal a language.dll -lel. Jól sejtettem, abban nagyon sok mindent tárolt a játék. És így már legalább azt tudom, hogy mondjuk Skirmish-ben a Random Map-nél miket lehet állítani.
Amúgy úgyis meglesz maximum egy héten belül a teljes. Csak láttam, hogy már van rip, és én felettép kíváncsi voltam mit alkotott a Westwood. És ennyit nem bírtam volna ki nélküle!!!!
Szerintem nagyon jó kis játékot sikerült összedobniuk.
Nem szeretnék bunkónak, beképzeltnek lenni, de összedobtam néhány cuccot a Tiberian Sunról, amiket megnézhettek a honlapomon:
www.tar.hu/drbrain
Szóval kritikát az oldalról ha lehetne nem kérnék, úgyis tudom, hogy szar, meg te sokkal jobbat csinálsz, és, hogy egyébként is, ez nem is az...
Ja és én vigyáznék egy-két ilyen hacker oldallal. Egyre divatosabb az olyan dolog, hogy az oldal automatikusan felküld a vinyodra egy virust...hmmm nem tudom, lehet hogy én vagyok hülye, de nekem ez a Gecko4 cim nem tetszett.Gyanus. Bocs Gecko4, lehet, hogy tévedek,de az oldal letöltése után egy pár másodpercnyi lemezmüveletem volt. Na mindegy. Én csak szoltam.
Nem tudom.Szerintem ez a Tiberian Sun akkora átverés, mint anno Dune2000 volt. Megnéztem és nem tetszett . Ennél még a Red Alert is jobb!!! Szerintem ezt a hamarosan megjelenö PC-s magazinokbol is visszaolvashatjátok. A StarCraft marad az etalon. (szerintem)
udv!
szepen elolvastam a topicot most meg jol megaszondom mindenkinek:
mortimer: mar ne haragudj, de ennel rosszabb irast meg nem igazan olvastam... az oke hogy csak egy ismerteto, de ennyire lapos legyen.... na mindegy, legalabb a warezetek szuper legyen...
bigfoot: dehogy!
kúper: a mammoth ara a nehezsegi szinttol is fugg (mint minden masnak, asszem?!, ez most jutott eszembe =]) es annak a Ghostakarminek mega Mammothnak is railgunja van. erdemes göbzivel szallitani a tankokat, legalabbis a mammothot mindenkeppen! Valoban elsore ugy tunhet hogy a NOD erosebb, foleg a subterranean egysegek tetszenek, no meg a lathatatlan varos. viszont szerintem az ION sokkal hasznalhatobb mint a NOD-fele multi-missle, mivel az ion aznnal becsapodik, es pl. az embereidet nem viheted el elole... A fontosabb epuletekbol legalabb kettot erdemes epiteni foleg single-ben mert a gep nagyon gyorsan fejlodik es hamar elkezd raketazni/ionozni! ja, es a pavement (jarda) azert van hogy ha arra epitesz akkor a foldet nem bontja szet semmi, ha az epuleted meg is hal =] visszaterve az eroviszonyokohoz, a nod-nak viszont nincs rendes tamadoegysege... rogton egy halozatos jatekkal kezdtunk harman egymas ellen, a C&C-ben megszerettem a nod-ot igy itt is ezzel kezdtem, felepitettem a vedelmet, es a varosomat, de mikor azt mondtam magamban, tamadni kellene mar: egyszeruen semmivel nem tudtam nekiindulni. A gdi egesz mas... ott vannak a legparnas tankok (az ion storm viszont jol beakaszt nekik), meg a distruptorok (vagy hogy irjak), no es a mammoth (ami egyedul marha gyenge, csak rakuldesz par göbzit es vege is, ezt sikerult az ocsemmel megjatszani =])...
dr.brain: szerintem jobban jarsz ha letoltesz egy egesz english rip-et =]
ugy global: a TS eleg jo, de sajnos van par problema vele:
- eddig az osszes resz szar volt halozaton, mert lassuuuuuuuu! kegyetlenul! plane hogy egyre tobb egyseg van.. most lesz valami scenest vagy rage, azon lesz egy 100-as halo, majd ott meglassuk, de ez igy tarthatatlan! Kellene a westwoodnak is egy John Carmack aki agyonoptimalizalja a halozati kodot, mert ez siralmas!
- az egysegeknek legalabb ketszer ekkoraknak kellene lennie, en 1024x768-ban jatszom, de neha eleg sokat gülüzök.. plane kiprobaltam 1280x1024-ben, na azt senkinek nem kivanom!
Nem tudja valaki miert nem ismeri meg az eredeti Sb hangkartyamat? Mondjuk
5 eves 8 bites, de eddig nem volt vele
gond. Azt irja ki, hogy Primary sound hardware not buffer. Ilyenkor mi van?
Ja!Ami a Starcraft jellegű Sci-Fi játékokat illeti,nekem nem igazán tetszenek,pontosan az irreális mivoltuk miatt.De egyébként ezeket is nagyra becsülöm,hiszen FELADATOKAT adnak és nem pedig "feladatokat".
Sziasztok!Én speciell nagyon várom a Tiberian Sun-t.(ha minden igaz holnap veszem meg)Nekem mind a C&C mind a RED ALERT nagyon bejött,de olvastam itt negatív véleményeket is ezekről.ezen véleményekre reagálnék a következőképpen:Akinek meghaladja a képességeit egy ilyen összetett játék ,az keressen magának valamit a Hasbro Games-nél.))mondjuk valami "HI BARBIE" jellegűt:))
A Netről én is leszedtem a TS-t de nem működik a Campaign. Olvastam a jaydee.cz-n, hogy van hozzá egy 3 lemezes patch. Nem tudná valaki megkeresni nekem, mert én sehol sem találom? Előre is köszi mindenkinek.
A "valósidejű stratégia" fogalmát a Dune 2 hozta létre még a Total Annihilation és a Starcraft előtt, de diadalmenete a Command & Conquer megjelenésével kezdődőtt. Rengeteg koppintása született, számos felejthető, de akadt néhány ami megközelítette eredetiségét, játszhatóságát és grafikáját.
A játékosok évekig beszéltek a Tiberian Sun megjelenéséről, IRC csatikon nem telt el hét hogy ne kérdezte volna meg valaki: "Megjelent már?". Nos, végre itt van.
A játék továbbra is a GDI (Global Defense Initiative) és a Brotherhood of NOD közötti harcról szól. A Command & Conquer végén meghalt Kane, a NOD diktátora... vagy legalábbis ezt jelentette be a GDI. Megtudhatjuk mi történt Kane-nel, és fény derül a Tiberium titkára is. A NOD továbbra is világuraloma tör.
A két ellenfél - a NOD és a GDI - egységei különbozőek, mindkettő sajátságos specialitásokkal és fegyverekkel.
Az előző részben az ellenséges épületek elpusztításán volt a hangsúly, itt jóval nagyobb szerepet kap a bázisépítés és bázisvédelem. Építhetünk falakat, kapukat, Vulcan ágyúkkal erősíthetjük meg őket, szóval számos védelmi létesitményt találhatunk. A tornyok felépítménye eltávolítható, tehát egy alap torony építése szükséges, és arra rakhatjuk a nekünk megfelelő fegyvert (föld levegő rakétát, lézert, gépágyút stb.)
Kicsit izgultam az installálás alatt, hiszen egy tizezrek által hosszú ideje által várt játékról volt szó. Első reakcióm sajnos a csalódás volt.
A grafikai színvonal nem a ma elvárható szintű. A mai tendeciától (egyre nagyobbak és nagyon részletesen kidolgozottak) nagyon eltérnek az egységek: méretük nagyon pici még 640-es felbontásban is.
A játékban vannak éjszakai pályák is, ekkor jóval nehezebb az ellenséget felfedezni. Keresőfényekkel akadályozhatjuk meg az ellenfél beszivárgását a bázis területére. Egyes egységek a föld alatt is haladhatnak, ezt a mobil szonáros autóval védhetjük ki.
A terep megjelenítéséről a Westwood saját MegaVoxel technológiája gondoskodik: égő fák, az mérges gáz továbbterjedhet a széllel és az egységek fedezéket találhatnak a terep mélyedéseiben. Ha tüzelünk a gyalogos egységekre (sima gépfegyveres, rakétás, gránátos stb.) azonnal hasravetik magukat és folyamatos tüzelés közben kúsznak előre.
A kezelés egyszerű. Az építés, mozgás, egységek gyártása semmiben nem tér el a stílusban megszokottól. A billentyűzetet széleskörűen konfigurálhatjuk, tetszésünknek megfelelően.
A játék grafikája nem túl nagy ugrás az elöző részhez képest, sőt... eléggé elmarad a mai színvonatól.
Az egyértelműségre jellemző, hogy bármiféle leírás vagy belső help nélkül végigjátszottam az első pályát negyedóra alatt. Az egységek feladata egyértelmű, ha van olyan egység amivel nem tudunk lőni, akkor pillanatok alatt rájöhetünk hogy pl. saját épületek javítására szolgál.
A hangok jók: a zene aláfestő jellegű, az effektek illenek a játékhoz. Sajnos a játék nem használja ki a mai lehetőségeket itt sem, 3D hangot ne várjunk. Három nehézségi fokozat van (easy, normal, hard), az alapbeállítás a normal. Multiplayer módban maximum nyolcan játszhatunk.
Többórai játék után aztmondhatom, hogy a játék átlagos. Előrelépést maximum a Command & Conquer után jelent. Egyszerűen nemértem mit fejlesztettek ennyit rajta és miért késett több mint egy évet. Tavaly még jó játéknak számított volna. Technikai színvonala nagyon elmaradott. Mindenben elődje folytatása, talán túlságosan is. A multiplayer lehetőségről és az az által nyújtott bizonyára nagyobb élvezetről sajnos nem tudok nyilatkozni, mivel csak a hivatalos megjelenéskor (augusztus 24.) indul a Westwoodnál az online internetes játék.
Jellemzők:
• Folytatódik a GDI és a NOD háborúja
• Új MegaVoxel technológia gondoskodik a grafikáról
• Rengeteg új egység
• Teljes multiplayer támogatás
• Multiplayer játék lesz lehetőség regisztrált játékosoknak a Westwood Online-nál
Amennyiben további hasonlo cikkeket akartok olvasni akkor nézzétek meg a superwrz.szolnex.hu címet.
Nos orulok hogy megjelent a TS. Kisse meglepett, hogy felhivott egy baratom es mondta, hogy megvan neki full cd-s be. Hihih, hetfon megyek erte, aztan nyilatkozok. Aztan aki keri annak atiratom. NAszoval, igy elore egy kicsit azt varom tole, hogy felulmulja a Starcraftot, de legyen benne vizi egyseg is (amint hallottam, van), finom eroegyensuly legyen (haat), es a taj se 2-3 szint legyen (kb totalAnn szintu, de mint mar hallottam ez is ok). A Starba az volt a szimpi, hogy mindegyik fajjal teljesen mashogy jkellett jatszani. Remelem itt azert gyokeresebb a valtoztatas mint az elozo reszwekben.
NA ennyi mara.
Köszi szépen a language.dll -t.
Végül is bevált, de nem teljesen. A gombok szövege már angol, de a Mission Briefing még mindeig német, pedig az nem jó. Holnapra megpróbálom kideríteni azt melyik fájl tartalmazza.
Ha valakinek van már angol TS rip -je, az légyszi küldje el nekem a language.dll -t ide: dr.brain@dpg.hu . Mert nekem német rip em van, és hát, szóval...
Amúgy ém még csak a 4. pályán vagyok a GDI -vel. Nagyon állatul meg van csinálva ez a játék, nagyon tetszik.
Amúgy megjelent már??????
Köszi a segítséget:
Dr.Brain - The BrainTransplantator