Valaki meg tudja mondani, hogy a budaörsi ill. Campona pályák fedettek-e, azaz mostanában is müködnek?
Ha igen ki lehet öket bérelni 1 órára is?
Illetve ha tud valaki Mogyoródon kivül másik pályát ahol télviz idején is lehet nyomatni egyet?
Elöre is köszi!
pénteken voltam tesommal az esso kúti gokart pályán: fedett, volt "gyárcsarnok", hétköznap 5 óráig +2 perc ajándék!!!
1000 ft 7 perc
1500 ft 12 perc
nagyon jó 2*12 percet mentünk, egyszerüen isten ez a szerkezet, el is döntöttem hogy veszek egyet.
szombaton a debreceni tesco parkoloban gokartoztam a tesomal, nagyon nagy élmény. csak hát a tesom gokartja nem ment, a fékek az mindegyiken gyenge volt, keresztbe csuszás után(hajtű kanyar esetében) elfogyott az erő, ha nem olyan erős volt a kanyar és a pálya ivéből adódoan tempoval lehetet menni akkkor nem fogta meg annyira. kormány holtjátéka iszonyat nagy volt.
12 perc 1500 ft ennyit mentem
6 perc 1000 ft
10 alkalmas bérlet 12000 ft
én életembe először ültem gokartba, de kibaszott jó, beszarás hogy micsoda találmány olyan mint egy kafa lada!!!
mivel tesommal nem tudtunk versenyezni az egyelőtlen lehetőségek miatt ezért az esso kuthoz fodunk menni jövőhéten.
itt a pálya rövid csak ugy sac per kb 15 sec. 12 perc alatt elég sokat lehet menni.
és meglepödtem milyen fárasztó, alkaromba és a tenyerembe izomláz van.
a legjobban az tetszet hogy a srác kérdezte hogy vezettünk e már gokartot: nem (tényleg nem)
aztán ugy mentem mint akit üldöznek.
ISZONYAT , szerintem a rabja lettem, kéne építeni egyet.
Úgy láttom még nem volt ideírva de van egy jó gokartpálya Keszthelyen is igen profi. A pálya olyan mint egy igazi F1 pálya csak kicsiben :) Azt hiszem olyan 3-4 éves. A gokartok jók szerintem folyamatosan ujítják őket az időmérés profi szóval nagyon jó. A pálya vonalvezetése jó bár nem igazán technikás. Vannak versenyek is időmérővel aztán versenyel felvezető kör stb. elég hangulatos aki tud menjen el.
Voltam Vácon! 7 perc 1.200,- Az aszfalt maga a gyönyör, a pálya király, jó vonalvezetés, szegélykő, stb. A kartok nem rosszak, de nagyot szórnak, azonban: hatan mentünk, az egyik karton nem volt jeladó, három perc után kihívták a srácot és a kifizetett idejét fogyasztva SZIGETELŐSZALAGGAL dobtak rá egy jeladót, a nyomtatott eredménylistán csak rajtszámok vannak, nevek nem, viszont 2. rajtszámú kart kettő is volt, lehetett találgatni melyik idő kié! Pedig a pálya... király lett volna!
Tegnap voltam a Campona melletti palyan!
A palya elso ranezesre nem valami meno, sot a gokartok sem. DE 11 lovas, ketutemu 125-os motorok vannak bennuk, es nagyon mennek.
A leggyorsabb gokartok, amikbe valaha ultem, es teljesen egyformak. Nincs gyorsabb, vagy lassabb auto.
A palya egyszeru (kb. 200m), nem tul technikas, de ezekkel az autokkal mar nem rossz. A kanyarokban fekezni is kell, a fekek eleg jol fognak. Egy kor atlagba 16-17 mp, de nekunk sikerult 16 ala is menni. Az altagsebesseg 40 folott van.
A tulajdonosok nagyon segitokeszek, ezzel eddig nem sok helyen talalkoztam.
Egy menet 6 perc/ 1300Huf, de van berlesi lehetoseg is, ami azt jelenti, hogy 5 menetet ha kifizetsz 6-ot mehetsz! Tobb ember is felhasznalhatja, es egesz idenyre ervenyes.
A hatrany: mikor odamentunk harman, 5 auto mukodott, amikor eljottunk ketto.
Ha egy kicsit helyrepofozzak az autokat, nagyon jokat lehet majd menni.
Lakkoka
én csak a mogyoródi Hungarokart-ot ismerem, de azért szólnék egy pár szót. Látom, mások már sok ellenvéleményt írtak, íme egy kis adalék:
A pálya rövid, és nem bonyolult, ez viszont előny is lehet annak, aki még nem volt sokat kartozni. (Állítólag nyárra terveznek olyat, hogy a pálya egy részét kihozzák a szabadba, de ezt csak pletyka szinten hallottam.) Viszont elég széles a beton, ami látványos előzéseket és párharcokat eredményez. (A budaörsi pálya ránézésre nagyságrendileg rosszabbnak tűnt ebből a szempontból.)
A kartok 6,5 LE-s Honda gépek. Sajnos tényleg nagy különbség van közöttük, a szélsőségek:
- Jó gép: a kuplungja jó beállításának köszönhetően alacsony fordulaton is jól húz, könnyű kormány, 1-2 m-es féktávok.
- Rossz gép: alacsony fordulaton rosszul húz, a kormányhoz szervó kéne, féktáv 5-10m (gyakorlatilag használhatatlan).
Ez gyakran bosszantó, de vezetéstechnikai szempontból kifejezetten érdekes lehet a rosszból is kihozni a legjobbat, kipróbálni, milyen érzés fékezés nélkül menni, stb. Nekem 1.1 sec különbség volt a mezőny legjobb és legrosszabb gépe között (mások által megerősített szubjektív vélemény).
Rajtszámot felesleges mondanom, mert kb. 10 mp kicserélni.
Viszont a szervezés és az időmérés profi, mindenki névvel ellátott nyomtatott listát kap saját és a többiek legjobb és átlag eredményéről, a nézők pedig folyamatosan nézhetik az időket a monitorokon. Ha elég jó időt mész, pezsgőt és 10 alkalomra szóló bérletet kaphatsz (több haver is kapott).
Amit még érdemes tudni: egyszerre max. 6 autó van a pályán. Utcáról beesve 1400 egy menet (kb. 8 perc), a kedvezményes időszakokban 1200 (kedden és szerdán, valamint késő este asszem). Érdemes telefonon megkérdezni őket, mert gyakran cégek lefoglalják a teljes pályát.
Megközelítés: az M3-mason a Hungaroring-nél kell kimenni. Fizetőkapu nincs, a hungarokart-os csaj megesküdött, hogy nem kell matrica, viszont az összes tábla úgy van kitéve, hogy ha egy rendőr megállít, tutira nem magyarázod ki magad. Szívbajosok mehetnek Fót felé is, ekkor az M0-nál kell lemenni, ez plusz 10-15 perc.
Ja, és Levikével egyetértek abban, hogy gokartozni nem a balettruhádban érdemes menni, ez egy eredendően koszos sport.
Még egy eszembejutott: a büféjük borzasztó drága (1 kóla 350), érdemes valami piát vinni.
Szoval nem akarok en folosleges indulatokat kavarni, hisz a palya tenyleg jo...egyedul annyi, hogy megfelelo koordinacio nelkul a nagy tomeg egy resze biztos elegedetlenul tavozik, ez pedig senkibnek nem tesz jot. Nekem peldaul egy egesz delutanomat cseszte el, es asszem egy darabig nem lesz kedvem arra jarni. Egyebkent a www.gokart.hu bergokart foruman megtalalod a telefonszamot....
Csúnya eset lehetett! Azért kerestem a pálya telefonszámát, mert gondoltam itt is lehet előre pályát foglalni, mint általában mindenhol máshol. Akkor pedig talán elkerülhető az általad részletezett horror. Mivel mi általában állandó gárdával (sokan) járunk, csak úgy "hátha nincs senki" alapon elmenni valahova nem érdemes. Azért jobb tudni, hogy ilyen káosz van B.örsön.
Kistarcsan regen ket palya volt egy helyen. Egy a nyari nyitott palya, a masik pedig ott helyben a nyitott palya mellett a nagy raktarepuletben.
Az nagyon franko volt, az a mostani teli emeleti cucc a varrouzemben, vagy hol, nem jon be.
Sajna tarcsa ugy nez ki becsodol, vagy nem tudom, amikor utoljara jartam arra, eleg szomoru kep fogadott. Bar azt mondjak, Podor Balazs megint csinal ott valamit, es ez igeretes, o ert a gepekhez, valamint regen volt ott egy jo fixese is, ami bar eletveszelyes azon a palyan, mindenkeppen nagy elmeny..... :) Talan van megint.
Kecskemet teljesen mas kategoria, mint ezek a kis bergokartpalyak. Az egy nagy, szeles gumiszalagoktol mentes, rendes kerekvetokkel es egyebekkel megaldott palya. Ebbol kovetkezik az is, hogy ott a kis Hondak egyaltalan nem jonnek be, hisz tetu lassuak. De ott van lehetosek arra is, hogy fixesekkel menj, azt is lehet berelni, igaz, az dragabb. Masnak viszont nincs ertelme, es a fixes az fixes, mindenkepp megeri kiprobalni, utana ugyis beleszeretsz.
Raadasul sok profi versenyzovel talalkozhatsz, figyelheted a technikajukat, a gepeiket, es ugy alatlaban azt tapasztalom, hogy rendes, segitokesz emberek jarnak arrafele.
Igy mar en is jartam egy polommal, de a sajat hulyesegemert nem a palyat okolom.
Olaj csoppenhetett volna a nadragra az elotte halado gepebol is boven, tehat ez nem kifogas..
Sajna a gokartok olajosak, benzinesek, igy mukodnek...ne a bali ruhadban menj gokartozni, akkor nem erhet kar......
A Mogyorodi palya ettol fuggetlenul tenyleg nem jon be, de ez inkabb a sebesseggel kapcsolatos, semmint a korulmenyekkel.
A budaorsi palyarol....
A palya tenyleg jo, elvezetes, talan a legjobb bergokartos palya mostansag.
De hogy ne csak pozitiv dolgok legyenek itt rola, leirom a sztorimat, mert ez kijar azert a fortelemert, amiben reszunk volt.
Sajna a palya szinte tulsagosan is nepszeru, ezert tortent par dolog, ami a tobbi palyan nem tapasztalhato, es a tulajok keptelenek, vagy nem is akarnak megbirkozni a problemaval. Vegulis miert akarnanak ? A penzuk igy is megvan.
A dolog : Rengeteg ember van, es tul sok a helyi ujgazdag seggfej, illetve maffiozo kinezetu egyen, akik azt hiszik, az ovek minden, es a tobbiek folott allnak. A jegyek sorszamozottak, bar sok ertelme nincs, mert a szervezok tojnak az egeszre, akkor jutsz autohoz, ha at tudod verekedni magad a tomegen.
Szoval odamentunk ugy 6an egy estefele, hogy menjunk 1-2 menetet. A penztarnal szoltak, hogy vannak meg elottunk, de semmi baj, ugy fel ora mulva mar mi jovunk. Ez meg belefer, korrekt, gondoltuk megvarjuk. Nos, meg masfel ora multan is ott rostokoltunk. A bejaratnal sor rostokolt, es habar a jegysorszamaink foljogositottak volna ra, keptelenseg volt kis csapatunkat egyszerre bejuttatni. Az emberek tulekedtek, mergesek voltak, termeszetesen teljesen jogosan, ugyanis a beengedo oreg tata enyhen szolva nem allt a helyzet magaslatan, keptelen volt kontrollalni, hogy ki mehet be, es ki nem. Aki beszallingozott, az mehetett...Mikor vegre nekiduraltuk magunkat, hogy jo pozicioba keruljunk a kapunal, hatulrol par suttyo kinezetu emberke hangos 'Nekem nem kell jegy ! ' felkialtasok kozepette beslisszant a kijaraton, es betelepedett az eppen meguresedett gepekbe. Na itt untam meg, visszakertem a penzt, es ennyi.
Kozben meg annyi tortent, hogy a beengedo ven fasz kezdett el reklamalni, hogy mert miert akarunk mi egyutt menni, egyenkent mehettunk volna, valamint hogy kettot ugysem mehetunk egymas utan, mert a tobbiek is varnak. (Ja, egy jeggyel kevesebb volt nalunk, mert az elejen meglobogtattuk az egyiket az oregnek, hogy mar reg mi jonnenk a szamok alapjan, o pedig elvette, es nem adta vissza, mondvan majd o beenged...termeszetesen a penz visszakeresenel a penztaros erre nem adott, es elo kellett vadaszni az oreget, hogy a penzt visszakapjuk)
No, hat ennyi. Szerintem kapjak be, ez nem huszadik szazadi szinvonal. A penzuk megvan mindenkepp, az emberszam is megvan mindenkepp, csak egy kis odafigyeles kene, es senki nem reklamalna....mert senkinek sem azzal volt baja, hogy varni kell, hanem a kaosszal.
En pedig a magam reszerol nem fogok kozelharcot folytatni egy gokartmenetert. Van meg palya egy csomo, ahol semmi problema nincsen, a szervezok figyelnek, amikor mi jovunk, akkor mi jovunk.....
Ja es ugye mondanom sem kell, hogy mivel sokan vannak, az arak is hirtelen folszoktek, mert nehogy mar ne....
Én a kistarcsaiakkal jártam így. Ha jól emlékszem, a 6-os gokart volt a tuti vesztes. Aztán verseny közben az egyik legjobb gokart nem vette a bal kanyart .Két kör kínlódás után felfújták az egyik kereket és utána már OK volt.
A fékek inkább csak díszek voltak. A bukókról nem is beszélek.
Nem is tudom, hogy ide kéne-e ezt írnom, de majd berakom a totalcaros topicba is.
Szóval a mogyoródi pályáról. Egyszerűen nevetséges az, hogy egy ilyen jó lehetőségekkel megáldott helyen ennyire gyalázatosak legyenek a kocsik, illetve ennyire hülyének nézzék ott az embereket.
Eddig háromszor voltunk ott baráti társaságban, de főleg azért ott, mert nem tudunk jobbat közelebb, nem azért, mert annyira király.
A legfőbb baj, hogy két autó között 2 másodperc különbség van. Ez kb 20-as köridőre vetítve 10%!
Ezt azonos képességű barátommal csere-próba keretében többször is ellenőriztük. Persze ez akkora különbség, hogy rögtön érezni is az első méterek után, és ha bizony kifogod a mezőny leglassúbb autóját, akkor oda is a szórakozásod, csak bosszankodsz, mint trabival a zsigák között.
Az gokartok nem csak motorikusan vannak különböző formában, de a futóművük is jelentős szórásban van, de ez lehet az eltérő gumik miatt is. Volt olyan gokart is, amin gyakorlatilag nem fogott a fék.
A másik gond a hozzáállással van. Miután látható volt, hogy nem lelkes kezdő amatőrökkel van dolguk, még akkor is jöttek a fárasztó hasbaakasztó dumájukkal, hogy ezek a gokartok a Schumacher pályájáról valók, és mindtökegyforma, meg semmitsemlehetállítanirajtuk. Nevetséges, hogy az egyik kocsin szigszalaggal pótolták görcsösen ragyásra a kormány folytonossági hiányát, amit hetek óta nem képesek lecserélni. (egy futam bevételéből 2-3 olyan gagyi kormányt vehetnének)
Miután az egyik látványosan szar gokartot le akartuk cseréltetni, megint jött a szokásos sumaheres duma, meg hogy előbb mentek azzal a kocsival 21 alatt. Eközben a kezünkben volt az előző futamunk papírja, melyen feketén-fehéren ott állt, hogy az aznapi legjobb időt futottuk 21.5-tel. Nagy duzzogva kicserélték.
Szóval megfogadtam, hogy mindenkit lebeszélek róla, sőt itt is közzéteszem, hátha észbekapnak. Úgy állnak hozzá, hogy Te csak perkáld a lóvét, oszt örüljél, hogy szórakozhatsz. Tiszta kommunizmus. Még jó, hogy nem kell csúsztatni zsebbe, hogy ne egy totálkáros szarba ültessenek.
Arról nem is beszélve, hogy egyik haveromnak a nemolcsó világos nadrágjára, futam közben a kormány alól leesett egy kis tartály, amiből finom kis olajos benzin folyt rá.
1400-ért egy kis benzinszag hazáig, meg a kukáig.
Vicc az egész.
A budaorsi viragpiac helyen van (floracoop?). Ha mesz kifele a varosbol az M1-M7 en, akkor az Aralkut utan nem sokkal jobbkezfelol lathato. Asszem a legelso kijaron kell kimenni (meg a tesco-s "korforgalom" elott)... utana 2x jobbra, es ott vagy.... egyebkent kozvetlen mellette hetvegente autopiac is szokott lenni... ha jol emlexem este 8-ig nyitva van :) Kisse draga (1800), viszont bazijo a palya... sot menet kozben folyamatosan latod a koridoket is :)
A fedett pálya fentebb van, ha Bp. felől mész. Ki van táblázva, jobbra kell bemenni valami udvarra, és egy fehér, kétszintes raktárépület emeletén van. Elég rövid, de technikás pálya (barátnőm már az első körben falat fogott :-) Nagyon jó tapasztalataim vannak még a Pólus melletti parkolóban tavaly felállított kartról is. Mi lenne ha Kecskemétre mennénk gokartozni, a versenypályára? :-) Tényleg kellene valami hosszú, szinvonalas betoncsík.
Szerintem a budaorsi viragpiacnal levo palya _magasan_ ver mindent... persze, nem olcso az 1800 piiiiz, de inkabb fizetek 1 kicsit tobbet erte mint kevesebbet 1 szarert ahonnan keseru szajizzel tavozik az emberfia...
A kistarcsai szerintem kurvaszar...
Eccer voltam a west-end tetejen, hat az is egy tragyadom...
A hungaroringesrol mar nyilatkoztam lejjebb...
Voltam regebben az omszki tonal is, hat attol sem kell sokat varni :) de azer a kistarcsainal meg a west-endesnel jobb mindenkeppen...
Meg anno voltam a miskolci uton, de asszem az mar megszunt ugyhogy mind1 mit irok... :)
Egyedul a kesjar fele palya maradt ki asszem... vagy tudtok meg valamirol?
Viszont ha valaki valaki olcson akar jot gokartozni annak a kampona mellett levot melegen tudom ajanlani. A palya tokunalom, viszont az autok _messze_a_legjobbak_ az egesz varosban. Es ez lazan karpotolja a palya hianyossagait. Tavaly asszem 1200 volt...
Kistarcsan ket palya van???
En csak a lepusztult iparnegyedbelit ismerem, a HEV-rol a Kistarcsa korhaznal kell leszallni, majd visszafele gyaloglas kb 5 perc.
A palya nyitott.
Én mondjuk nem voltam sem a kistarcsain sem a Hung.ringen, de azokkal az is probléma, hogy mire oda eljutok, akkor bármennyire is olcsó a gokart, az útiköltség + idő akkor is sok. (persze ha BP-ről indulok)
Én még voltam tavaly a WestEnd tetején is gokartozni. Az viszonylag jó volt. Az árakra nem eléxem. De azt sem tudom, hogy idén lesz-e.