Szerintem mindig az "AGY" szakitson !
Ha olyan agyasok a shyjek, akkor mi a fenenek kellett Kozso Bacsi az egeszhez.
Az egesz az O otlete a designtol kezdve szinte az osszes taktusig. Akkor meg mire fel ugatnak ?
Valjanak kulon, felteve ha ki tudjak fizetni a fonokot - amit ketlek - vagy addig kussoljanak, amig a szerzodes le nem jar.
Minden zenesznek jol jon egy menedzser aki eladja Ot. Nagyon keves eloado - szinte nincs is - akinek ne lenne menedzsere. Ezek se bagoert meloznak.
De ha egy agy az elejetol a vegeig mindent kitalal, es csak babukra van szuksege, akkor a babumunkaert ne varjon senki teljesgazsit - csak a toredeket.
Irja maganak a szoveget, szerezzen hozza zenet, keszitse elo a reklamot - ami nelkul szinte senki se megy manapsag semmire - szervezze meg a fellepeseket .........
.....
.....
.....
es mindezt elolegezze meg ANYAGILAG !!!!!!
Ha mindezt maganak megcsinalja az XY eloado vagy zenekar - akkor az egesz bevetel legyen az ove(k).
Egyebkent meg mindenki alljon be az ot illeto lancszem helyere es varjon addig amig sajat maga meg nem tudja finanszirozni es oldani az egeszet -
DE addig
ne haborogjanak.
Egyebkent Kozson sem csodalkozom hogy ilyen, miutan az Alvajarok - ami szinten az O otlete volt - lenyulta a nevlevedessel, ami kb 50 millcsit vett ki a zsebebol.
Egyszoval : Addig nyujtozkodj, amig van mibol !!!!
"A Kozsó faragott belőlük csellagot, nemdebár. A Kozsó
a stircijük, nemdebár. Nélküle mehettek volna
Börgörkingbe pizzát árulni. (?) Meg. Nem hiszem, hogy a
csipszgyárosok elvárnának gasztronómiai Oszkarat, mert
tudják, hogy tucatot állítanak elő. Ők se mások. Kövesség a Geri
Barlovat, meg a másikokat, akik kiugráltak a
Tékdeath-ből, és képesek voltak meghosszabbítani az életciklusukat. A
piacnak nem a sigis kell, hanem jóseggű,
jóarcú, csippendélfijúk, akikről lehet ábrándozni. Vagy komolyodnak,
vagy süjjednekk."
(copyright dkriszta)
Tetszesemtol vagy nemtetszesemtol fuggetlenul : most csak irigykedtek a jo gazsi miatt - ezert ez az utalat- vagy mi ?
Mi a f@szert kell azon vitatkozni, hogy ki mit szeret vagy hallgat ?
Egy biztos a slagerzene mindig egy szelesebb igenyt elegitett ki, mint a tobbi mufaj.
Az atdolgozasokrol meg csak annyit, hogy a rockbandak se sok uj dolgot tettek le mostanaban ! Ugyanugy masolnak - ha csak egy taktust is - mint minden zenesz. /Faith no more - I'm easy, G.N.R.- knockin' on heaven's door stb.../
Aki pedig azt mondja, hogy aki ilyen slajmzenet hallgat az igenytelen, az egy beszukult barom. En minden zenet megeszek, de senkinek sincs joga itelkezni masok felett, foleg ilyen semmi miatt.
Nem a futoszalag mellett dolgozol ? Akkor Hol ?
Biztos a papa penzen elsz a mai napig . A munka nem szegyen, de nem is kivaltsag.
A H.H.B. peldaul 4 evvel ezelott 110 E Ft-ert lepett fel nalam. Az Edda /P.A./ egyszemelyben 75 volt ugyanakkor. Most a Shy , a Bestpinak? es az Amokfutok egyutt leptek fel 135-ert. Igaz egy este 4-5 helyen is.
Az Extreme pedig vadallatjo zenet nyomat / igaz nem Iron Maiden/
Szerintem valami uj discoband group neve is ez lehet ?
Egyszoval : Mindenki azt hallgasson, amit akar, de hallgasson vagy csinaljon valami jot ill. jobbat !
U.i.: Inkabb egy plastikgirlt nezek en is, mint egy zsiroshaju tarisznyas muvagany drogos spinet !
Na meg azt se hagyjuk figyelmen kívűl, hogy míg egy rokkkbanda általában (mindig) élőben nyomul (hozzávalók: cucc, szállítás, pakolás, beállás stb.), addig ezek a plasztiktaknyok egy db közönséges mezei CD-vel a zsebeikben jelennek meg a helyszínen és így egy este alatt 5-6 bulin is fel tudnak lépni, helyszínenként minimum egy kilóért...
Sok újat nem tudok hozzátenni az itt elhangzottakhoz, max annyit, hogy én is gyűlölöm ezeket a gennytankokat. De azért jókat lehet kacagni rajtuk, mikor mondjuk látom a klipben a sok gyönyörű, tökéletes, mindig fülig szerelem műlánykát, műfiút:))
Viszont, ami nagyon felidegesít, az a feldolgozás. Ha egy ilyen takonybanda avval fut be, hogy egy addig működő, és talán még igényes számot feldolgoznak, és elvarnyogják.
Na, nem lovalom bele magam, mert szétverem a gépet:))
Sziasztok
Neil
Bagojj: hű, de beindultál! És teljesen igazad van! Annyit azonban elárulok, hogy ezek a rohadt kis plasztiktaknyok kizárólag a fellépésekből, no meg a szponzorokból szedik meg magukat. Egy-egy ilyen 20 perces plébekk-fellépésért több százezret zsebrevágnak, amiből ráadásul még adózniuk sem kell, mert a diszkótulaj, aki fellépteti őket, abszolút zsebből fizet. Így megy ez kéremszépen a szórakoztatóiparban. Az a lényeg, hogy mindenkinek jó legyen!
Ja, még mielőtt hímsovinizmussal vádolnának, a tyúkól jellegú együttesek CDi pedig azért mennek, mert azok másolataihoz sincs borító, amire a pelyhes farkukat verhetnék a pubertás-zavarral küszködő IQ-mentes rajongó fiúcskák :)
"Csak azt nem értem, most, hogy 4-500-ért másolnak CD-t mindenfelé, hogy tudnak még mindig eladni annyit, amiből milliomosok lesznek ezek a taknyok? A fellépések hoznak annyit? Mert hogy a CD-eladás a másolás miatt jelentősen leesett az tutti... "
Azért, mert az árvízvédelmi cipőben trappoló peroxidozott macáknál státusszimbólum, hogy a megjelenés napján megvegyék a kedvenc CD-jét, lehetőleg valami nagy bevásárlóközpontban. Másolt CDn nincs borító sem, amit lehetne smacizgatni, továbbá az úgy snassz is, nehogy már valaki azt higgye, hogy nincs rá pénze a pasijának.
Ahol nincs szerepe a borítóknak, ott megy a másolás: DJ-cuccok, olyanoknak, akik hallgatják a zenét, stb.
Komolyan mondom, visszasírom a disco-korszakot, mert abban volt néhány színvonalas produkció, pl. itt-ott a Boney M., de az ABBA mindenképp. A 60-as évek kánaán volt, persze akkor is megvoltak a sztárok, a mögöttük munkálkodó gépezettel. Hogy mégis mi a különbség? Bár nem vagyok gazdasági szakember, azt hiszem, a B-K=H képlet a kulcs. Tehát a haszon, azaz profit az elsődleges, és hogy minél nagyobb legyen, csökkenteni kell a költségeket, tovább megyek, a befektetett munkát. Minden idők legnagyobb zenekara a Beatles, megcsinálták az ő karrierjüket is rendesen, de velük meló is volt. Ők is dolgoztak (hozzá kell tenni, hogy kivételes tehetségek), nomeg aztán leglább annyit gályázott velük a George Martin is. Világos, hogy azért, mert üzlet volt a dologban, de mindezt színvonallal, értékkel akarták/tudták elérni. Aztán valaki rájött, hogy tucatgánnyal is meg lehet keresni ugyanannyit, csak csökkenteni kell a költségeket. Ráadásul rövidebb idő alatt bejön a dolog, amit igencsak alátámasztani látszik a soha korábban nem látott fluktuáció az előadóknál. Az volt a nagy ötlet, hogy rájöttek arra is, hogy amit odaraknak, azt eszik. Mindegy az egységsugarúnak, hogy két évig traccsol ugyanarról, vagy négyszer fél évig négy másikról. Előbbi esetben csak egyszer vesz az imádott fényképével ellátott matricákat, kacsintós pénztárcát és miegymást, utóbbiban viszont mindezt félévente újra megteszi. Bevétel növekszik, profit méginkább.
>Sajnos, semmi ok az optimizmusra, mert bár nyálbandák jönnek-mennek,
>stílusok fel- és letűnnek, a tömeg igénytelensége megmarad, sőt tovább nő...
Sajnos es szóról szóra igaz. És ez a lényeg. Az átlagparasztnak jó a G-Play. Átlagparasztból sok van, hát a szar G-Play CD-t is el lehet adni.
Csak azt nem értem, most, hogy 4-500-ért másolnak CD-t mindenfelé, hogy tudnak még mindig eladni annyit, amiből milliomosok lesznek ezek a taknyok?
A fellépések hoznak annyit? Mert hogy a CD-eladás a másolás miatt jelentősen leesett az tutti...
Optimizmusra mindig van ok. Ha masbol nem, abbol meg mindig lehet remenyt meriteni, ahogy az 50-es evek tomor giccsaradataba belezuhant a rock&roll, meg a 60-as evekben a beat. Egy ido utan perzse kifulladtak, es a spiralis fejlodes torvenye szerint egy magasabb ( technikai ) szinten ujratermeltek a nyalat ( pld. a legendas hatvanas evek utani disco-robbanas a hetvenes evekben ). De szerencsere a hatasra mindig jon ellenhatas es a jo zenere is igaz, hogy van masik, mindig jon valami uj.
Üzlet az egész, ez, ugyebár spanyolviasz. Mindennek ott van a gyökere, hogy a többség a tingli-tanglit szereti, igazából nem is tud zenét hallgatni, csak zörögjön ott valami. Azon kívül csupa pótcselekvés, amit csinálnak, igazi emberi kapcsolatok, példaképek helyett a popkorn címlapját smacizzák a kiscsajok (komolyan, láttam ilyet!), a skacok olyanok szeretnének lenni. Önmagában ez sem új dolog, csakhogy már semmi érték nincs mögötte, csupán az, hogy a pacák/csaj mennyi lóvét hoz össze, milyen luxusvillát vesz, stb. Más nem lehet, mert hangjuk nincs, zenélni nem tudnak, még csak a kitártásuka sem lehet ecsetelni, mert nulla melóval jutotak el oda, ahol vannak. És ezeket az információkat nagyon pontosan adagolják. Hiába, nagyon értenek az etetéshez, azok akik csinálják. Azok nagy tehetségek, csak hát rosszra fordítják azt.
Sajnos, semmi ok az optimizmusra, mert bár nyálbandák jönnek-mennek, stílusok fel- és letűnnek, a tömeg igénytelensége megmarad, sőt tovább nő, merthogy egyre kevesebb az esélye annak, hogy esetleg véletlenül valami értékesre bukkan, rácsodálkozik és megszereti azt az egységsugarú állampolgár.
A bandát egy az egyben Kozso találta ki, a srácok a válogatás után találkoztak először. Egy évbe tellett, mire megunták a főnök zsarnokoskodását. Megpróbálnak a saját lábukra állni, de köti őket az 5 éves szerződés.
Röviden leírná valaki hogy mi a botrány a Szégyenlős Buzik (Slájm Gays) és Kozsó Tincses Slágerfosó között?
Nem követtem a médiát, és erről nem akarok lemaradni... :)))
En eloszor azt hittem, hogy van valami uj Extreme nevu nyalzenekar, de ha itt a Nuno Bettencourt nevevel femjelzett zenekarrol van szo, akkor csatlakozom Tygger hozzaszolasahoz. Sot szerintem meg a More Than words sem egy kifejezetten nyal szam. Probalja csak meg valaki lejatszani hangrol hangra...
Nem mintha kötözkodni akarnék, de honnan a rákból veszed, hogy az Extreme nyálzenekar??? Gyanítom, hogy egyetlen dalt hallottál tőlük, More Than words címmel. De az nem jellemző rájuk... Ők egy teljesen normális rockzenekar, mégpedig - szerintem - a jobbak közül...
Tessék bemmenni egy lemezboltba, és belahallgatni több számba is valamelyik albumról... bővebbet magánban, ha érdekel :)
A témáról: valóban, mióta megjelent az első néhány, hiába tűnik el mindegyik menetrend- és sorsszerűen, jönnek újak: egyszerűen legyártják őket a menedzserek, meg a lemezcégek. "Csinálják" a "sztárokat", mert így hatékonyabb számukra (több pénzt keresnek vele), mint ölbe tett kézzel várni egy ifjú titánra. Szomorú, de ez van... és és már annyira belejöttek, és elkezdték formálni a közízlést is (illetve a köz egy részének ízlését), hogy...
De tény, hogy paródiaalapnak tökéletesen megfelelnek ;-)))
slájmiéknak egy szem pirospontot fel tudok ajánlani: létezésüknek köszönhetjük az Irigy Hónaljmirigy számát, amiért --
és semmi másért -- szerintem már megérte az egész!
R.I.P., ha tényleg kimúltak
de sajnos Eötvös bohóc klasszikus szavai jutnak eszembe:
"Van mááááásik!"
És szerintetek kit illett a zenekarok által elkövetett számok joga:
- a menedzsret, aki összeválogatta őket,
- a szövegírókat, zeneszerzőket,
- azokat a háttérénekeseket, akik a számokat elénekelték
- azokat a nyálpacnikat, akik a szinpadon ugrálnak?
Nyálas zenekarok sajnos vannak. Csak tudnám, minek. De attól tartok, lesznek is. Ez viszont azon múlik, hogy a birka tömegpropaganda hatása alatt hányan veszik meg a schlágerjukat.
Tehát, mint ezt már egy másik topicnál (legrosszabb magyar zenekar) jeleztem, kissé idegesítenek a nyálas zenekarok. Néhány hete megy a botrány (műbalhé?) a Slájm Guyz nevű borzadály és Kozsó között.
Ti mit gondoltok erről és általában a nyálas zenekarok (Extreme, Bros, NKOB, stb.) feltűnéséről és bukásáról?