SPS
: Csupán azért, mert szerintem igen rulez dolog. Az ember hazaesik dög fáradtan 8-9 fele, lehuppan a TV elé, és közben berángatja orcájába azt, amitől majd jól alszik, meg nem pusztul éhen. Mindemellett a konyhám nem alkalmas rá, hogy ott burkoljak. Ennek nagyon prózai okai vannak, de ezzel nem traktálok senkit. :-)))
Igen. Én is falnak megyek attól, hogy vacsora közben a nyavadt intim-bwetétet kell néznem akció közben, meg tampont, meg alig használt pelenkákat.A gyomor- és/vagy bélműködésemet bemutató, és azok hibáira rámutató reklámokról nem is beszélve.
Aztán falnak rohnok attól is, hogy egy filmet minimum 4-5 helyen McSzakítanak holmi barom WC-papír, vagy zsebkendő, netánbubblegum miatt.
Ne akarják már nekem bedumálni, hogy én mit akarok. Majd én eldöntöm. Ugyanis a reklámok jelentős része valahogy így veszi ki magát:
Ha megveszed, akkor te vagy az ász. Ha nem, akkor pusztulj ott, ahol vagy, mert mekkora idióta az, aki ezt a remek terméket nem veszi meg.
Mindezek mellett van egy pár jó reklám is.
A Soproni Ászok példul rulla. A sörük - szerintem - ihatatlan, de a reklámaik jók. 5letesek.
A fogfehérítésről annyit, hogy különböző színű fogak vannak. Van vakító fehér (állítólag ennek az összetétele nem annyira jó és tartós mint a "szinesebb"), meg a szürkés, sárgásabb arnyalatú amivel csinálhatnak bármit, csak leolvad, de nem lesz hófehér.
A fogfehérítés ami tulajdonképpen egy erősebb polír pld. az erős dohányosoknak ajánlott.
Ja, és van egy pelenka reklám amikor kisöcsém az állatkertben megijed a majomtól az apuka nyakában. Egyedül ezt a folyadék-beszívja kategóriába tartozó reklámot bírom elviselni.
Halihó!
Nosferatu!
Emlékeim szerint pont a Blend-a-dent bizonygatta oly lelkesen a tojásával, hogy a nyálam oldja a fogaimat! :)
Nekem nem olyan rég még igazi, tudós fogorvosom volt. Szerinte is két fogkrém létezik: az Elmex meg az összes többi.
Más: kifejezetten a témában utazó vegyészek szerint azonban a mosószerek.... na azok tök egyformák!
A Ser meg az Ödön belőlem kifejezetten alantas indulatokat csal elő. 1xűen idegesítenek. Az összes, ismétlem az összes cigarettareklám dettó.
Külön kedvencem az az újravágott sörreklám, ahol a fickó az elején átveszi a diplomát, aztán sűrűn vizsgázik az egyetemen. Persze lehet, hogy csak nekem magas.
Na szóval a bugyilecsúsztatós Pesti Est Card reklám.
Nekem nagyon bejött, mert k. életszerűek a zéró IQ-s csajok benne. A reklám a maga nemében profi. Az más kérdés, hogy szomorú a tény: ilyenek a diszkópatkányok.
Pöcsfelállítós (Zeng) Impulse: jópofa
HP marslakókkal: tökéletes
Más: szilveszterkor orrba-szájba üdvözölte kedves fogyasztóit valamelyik Vegyi Művek. Hát biztos én vagyok lemaradva, de fogalmam sincs egy terékről sem konkrétan, amit ez a Vegyi Művek csinált. És szerintem a a legtöbb átlagfogyasztó így lehetett vele. Akkor meg mi a bánatnak milliókat költeni a köszöngetésre?
Valahogy (nyilván én vagyok paranoiás) rögtön egy ilyen beszélhgetés ugrott be:
"Szia Pistukám, hogy vagy? Még mindig hirdetésszervező vagy a TV-nél? Nagyszerű!
Figyelj csak, ha 2 millió értékű reklámért fizetünk 4 milliót (ez milliárdos cég, meg sem kottyan nekünk), akkor el lehet intézni nekem egy 2 hetes Kenyai utat 4 főre? Igen?
Nagyszerű, te sem jársz ám rosszul, úgy kalkulálj hogy beleférjél te is. Pénz van.
Hogy mit reklámozunk mi, akiket a kutya sem ismer? Tök mindegy, valami hülye év végi üdvözlőszöveg az jó lesz, menjen le sokszor főidőben, és máris összejön a dolog...
Köszike, üdv: Karcsi"
csn: a legtöbb fehérítôs fogsuvickban közönséges szódabikarbóna van, nézd meg a dobozán. Tényleg csíp kicsit, menj csak be a kamrába, és nyalj bele a zacsiba. :] Egyébként régi népi kúra (max!!!) hetente 1x NaHCO3-val végigdörzsölni az agyaraidat, persze a fogak ezt a módszert is nagggyon utálják.
Szoktak még peroxidot is rakni a fogkrémbe vakítás végett, meg valami T bötus anyámtyúkját, a nevét persze elfelejtettem.
Az tény, hogy a sok konkurrens fehérítô mind azon veri egymást agyon, hogy melyikben jobb a NaHCO3... :]
A többivel 1-etértek.
Amennyire én tudom, a fogászok egyike sem ellenzi a (cukormentes!!!)rágót, abban is egyetért minden normális ember, hogy a fogmosást persze nem pótolja, hát, hogy amúgy mennyire jó... Azt szokták felhozni, hogy fokozza a nyálelválasztást, az meg ugye tisztít.
A szájbéli pH tényleg úgy csinál, mint a reklámban, a bôr-pH-t nemtom.
Ja, és azt nagyon utálom, amikor az Orbit-reklámokban a szépleányok-csinifiúk nyitott szájjal csámcsognak!
A fogfehérítő az más. Az nem is igazán fogkrém. Valami baromi erős anyag van benne, 2 éve kipróbáltam, azt hittem leég a hajam meg a nyelvem. Soha többet.
A többi viszont KIS KÜLÖNBSÉGGEL ugyanaz. A fog ápolása szempontjából pár százalék a különbség köztük. A maradék 95% az, hogy mennyi csokit/cukrot eszel, utána milyen gyorsan mosod meg a fogad. És egyáltalán, milyen alaposan mosod, öblíted.
És ez már tök független a fogkém színétől, márkájától, stb....
Abszurd esetben azt mondanám, hogy fogkrém nélkül, jó fogkefével alaposan kidörzsölve a dzsuvát is lehet jól fogat ápolni. Persze nem lesz mentholos lehellet...
Ha már itt tartunk: mi az igazság a kajálás utáni PH-val, meg az Orbit rágó állítólagos áldásos hatásával? Nekem ez is gyanús duma.
És ha már PH:
Tényleg más a női és a férfi bőr PH-ja?
Ugyan miért?
csn: más fogorvosok szerint van különbség. Pl. a fogfehérítô csodákat (a szódabikarbónásakat) utálja a fogzománc.
Az is vszleg igaz, hogy az amin-fluorid-tartalmúak (Elmex) többre mennek a fluorozásban, mint a NaF-tartalmúak (mindenegyéb).
+ az általunk vizsgált fogorvosok csak röhögnek kínjukban a mindenféle hipermodern-hajlított-bólogatós stb. fogkeféken.
Megkérdeztem a fogorvosom a múltkor, hogy ugyan mi a franc különbség van a mai szanaszét reklámozott fogkrémek között.
Nos a válasz egyszerű és tömör volt: SEMMI
A lényeg az hogy mossunk fogat, alaposan, gyakran. Hogy mivel az a mai fogkrémek közül tökmindegy. Nagyjából mind ugyanaz.
Nekem teccett az a pacsulireklám (asszem, AXE), amiben a hölgyike, reggel elindulván, hirtelen ötlettôl vezérelve a fickója spréjét fújja magára, aztán a tömegközlekedési eszközön a többi kiscsaj majd' megerôszakolja...
A marscsokis-papneveldés se rossz.
Nagggyon csípem azokat a tudományos reklámokat, amikor pl. 1000x-es nagyításban mutatják a textil rostozatát a koszfolttal, amint támadják a mosószermolekulák (v. uez érfallal+koleszterinnel), de meg nem tudnám mondani, hogy mi a rossebet csinálnak voltaképpen azok a golyócskák...
A háziasszony viszont biztos padlón van, hoigy micsoda szájentifik mosószere van nekije.
Csak annyit mondok, hogy "Szóljatok Ödönnek..." nnnnna ilyen szar reklámot...
Másik:
Kaiser sörreklám a plakátokon. Nem sör. Ser.
Gratulálok az észkombájnnak, aki ezért felmarta a ruppót. Játsszuk a sznob marhát, hogy nem sört iszunk hanem sert...
A Kaiser azért annyira nem nagy szám, hogy kijelentse: az nem sör.
Amúgy a ser a sör régies kifejezése, semmi jelentős különbséget nem látok benne. Vagy ha van is, az nem kizárólag a Kaiserre vonatkozik.
Banita!
Tényleg nem tudod mi az a Müszi??
Még mindig van a MÜSZERTECHNIKA A KIRÁLY. u.4 ben.
Ez nem az én véleményem ez a tavalyi vagy az előtti reklámjuk a danubiuson nagyon cool volt.
Az akori reklámban ami tényleg "sokkolta" az országot a Bazsó Csongor a cég Ügyv.Igazgatója szerepelt.
Kiváncsi lennék mi lehet vele.
Nekem a Geszti showmen reklámügynöksége által készített postabankos reklámok tetszettek nagyon. A legutóbbi 168 Órában azt nyilatkozta a Geszti, hogy most már látja, hogy ezzel a reklámsorozattal csak tolták maguk elött a sarat, hogy még több pénzhez jussanak, de Princz Gábort akkor is nagyon nyitott és kreatív pasinak tartja.
Legjobb reklámzene: Swatch- How much is a swatch time? És még a képi megoldás sem rossz.
Legnagyobb hatás: Müszi! Emlékeztek még rá? Évekkel ezelőtt játszották, kb. 10 mp. volt. Az egész ország azt találgatta, mi is az a MÜSZI... Jelzem, ma már nem jut eszembe, de a reklámra emlékszem. Mi az igazán jó reklám, ha nem ez?
A "nyugattól" átvett reklámok egyébként néha kifejezetten jók (pl. farmer-reklámok, Mars... stb.), de van köztük kritikán aluli is.
A betétreklámokat figyelve néha eltűnődöm, hogy most, mikor polgári kormányunk van, mi lesz szegény kékvérű nénikkel, akik aszisztálnak ezekben a reklámokban? :-)))
Na jó, ennyire debil lesz az ember lánya, ha sok reklámot lát. A következő félévben járok majd "televíziós reklám" órára, így megosztom veletek a tapasztalataimat arról, miért is olyanok a reklámok, amilyenek. Utána pedig alapítunk egy reklámcéget. Jóóó? :-)
Az a szitu, hogy a kifejezetten női célcsoportnak szánt reklámok többsége tényleg kritikán aluli, ostoba divatmajmoknak tételezi a csajgépeket. Na most vagy a reklám kreatívok tévednek, de jókorát, vagy honi társadalmunkban tényleg a patás csajok és szellemi társaik vannak
túlreprezentálva.
Petya: a mobilos reklám tényleg király lehet.