Ármageddon! Érted, ÁR-mageddon. "Az árak meteorként zuhannak és a vásárlás kozmikus élmény!!"
Ennek a láncnak egy boltjába bementem a minap, hát pusztulat. Azon külön lehidaltam, hogy 3600 forint volt egy nagy üveg nescafé.
Nem beszélve arról, hogy az árak nem zuhannak meteorként csókolom! Ez Magyarország! Ezért nem járna egy gigabírság? A lidlt a minap mintha megbaxarintották volna valami reklámjáért, mert azt találta mondani, ők a legolcsóbbak.
És a színházigazgató úr szerint a bankot kereső, számlát nyitni szándékozó kisembert marhára érdekli, hogy (az ő pénzén) támogatják a kultúrát (ez alatt mit is ért pontosan? Nem derül ki...), és hogy erdőt ültetnek - méghozzá saját kezűleg(!) (De ez is mit jelent pontosan? Ásót fognak a bankárok, aztán uccu neki?)
atyaúristen szűzmáriaessélle... Rudolf Péter a magnetbankos monológjával. Elnézést álljunkle hitelesebb leszek, ha izzadtan, készületlenül, kiégve, szarokrá majdösszegányolom arccal odavetek valamit, amin 3 percet se gondolkodtam, csak mondták, hogy rögtönözhetek. Tüdüdü magnetbanklogó, sittysutty webcím, viszlát.
MI az atyaúristen ez? ekkora böszme igénytelenséget.... kiváló érdemes művész. Jó tudom, a Párt ajánlásával.. na de akkor is.
Nem TV-s reklám, hanem a telefonomra jövő rövid reklám (miközben játszom), a foodpanda reklámja. Szerintem ezzel rohadt nagy öngólt lőttek. Maga a reklám is idióta (emberek tapadnak rá a ház ablakára arc-és kéznyomokat hagyva, vagy a kocsi szélvédőjére úgy, hogy várják a futárt...ja, a kocsis csaj mi a bánatért nem megy érte a kajáért, miközben kocsiban ül?)
Elnézést, de ha rendelek valahonnan, és ha a futárt kell várnom rátapadna az üvegre, az azt jelenti, hogy KÉSIK a futár. Tehát a szállító késik
Szerintem ezzel a T-comos reklámmal kivételesen nincs gond, direkt kreténre vették a figurát és jól megoldották. Jim Carrey-nek se rójuk fel, hogy nem Laurence Olivier stílusában játszik. Sokkal inkább egy ilyen poénból bénára vett filmecske, mint a csomó félrecsúszott szar vagy így karácsony előtt a nyálban úszó selejtek pl a Vodafone enervált ripacskodása Bodrogiékkal.
Ha bele akarnék kötni a T-s reklámba, akkor pont ott billen ki a ritmusból, amikor a végén az agyonsminkelt nagymama megpróbál kedves-komoly hangot megütni, na az hiteltelenre sikerült.
papa hazajön a kölykével valahonnan, lekapja a gyerek fejéről a sapkát, aztán már az ágyon fekszenek ruhában, gyerek sarka kisebesedve, de biztos ami biztos, a kezét keni be.
A szegény gyerek bámulja a papát lüke nézéssel, végül is nem színész.
A reklám után azonnal felöltöztem és elmentem a patikába és vettem 20 dobozzal. Kérdi a patikus minek ennyi, mondám a reklám hatása.
Az a legszanalmasabb, hogy a 20 mp-es reklamnal feluton vagy elfogyott a rap-szövegírói szufla, vagy elfogta a versmondót a primer szégyenérzet és visszavált közönséges beszédre..
Stella Artois... az akkorát szól, hogy leszakad alattam a födém...
Másik: valamilyen danone-joghurtot vagy kefirt "népszerűsít(ene)" egy reppelő picsa. Tipikusan az a darab, amikor a cég tehetségtelen marketinges kislányai megmintázzák magukról a vélt célcsoportot. Én meg minden esetben fürgén a távkapcsolóhoz nyúlok.
Zárkózik a Vodafone a Telekom idióta-brigádjához: Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor ezúttal egy demens Bodrogi Gyulát és egy még demensebb Szilágyi Tibort alakít. Én meg csak nézek, hogy valaki ettől fog igénybe venni telkom szolgáltatást???