World of Warcraft rajongók fóruma. Mesélj, kérdezz bátran, minden elfér ami Azeroth világával kapcsolatos. DE Tört szerverekről ne itt keress infót! Itt mindenki az eredetivel játszik és nem fog segíteni!
Void felé a trashen egy wipe kötelező :-D Solarian felé is több macera van a trashhel mint a bossal szerintem.
Egyébként az egy dolog hogy mindenki vágja a taktikot, meg tudja, hogy adott esetben futnia kell, azért sokan nem fogják ott helyben elsőre, mit is kéne csinálniuk. Aztán amikor már látta mi ez egyszerűbb.
Majd Solariannál nézd meg hányan tudnak belebambulni a bombába, vagy Alarnál a flame patchből való kirohanásba. :-)
ki milyen dmg metert hasznal? nagyons oakig recountot hasznaltunk de mostanaban meghulyult. folyamatosan dobja a hibakat olyan szinten h ki kell kapcsolni mert kulononben szetvegja az ember wowjat.
Apró de hasznos tanács a kiugráláshoz: ússz rá a platformra és állj meg a szélén, tehát ne nyomd az előre gombot. Oszt egy sima space és már kint is vagy a melegvizből.
_Tényleg_ nehezebb a trash előtte. A hülye robot+démonok pullon vagy 4 wipe volt, mire kialakult, mit hogya kéne csinálni rajta. Onnantól ízi. Amikor első pullon egymásra halt az elején pár ember azonnal, akkor azért kicsit aggódni kezdtem, de másodikra meglepően jól ment, 2 halott volt azok is a legvégén.
Grat nektek! Az este nagy részét tartalékban kinn ücsörögtem láttalak benneteket többször, gondoltam hogy meglesz, nem egy boynolult szegény darab :-)
Zka, Void csinál ilyeneket ritkásan kell a 4 tank, általában elég 3. Alar viccesebb, amikor elfelejt platformot váltani. Tegnap az egyik tankunknál 4 váltásnyi időt töltött, már érdeklődtünk az esküvő dátumáról :-)
Al'art mi 5 tankkal csináljuk, úgy elég egyszerű... 4 tank a platformokon dekkol, 1 tank (maci jellemzően) szedegeti a madárkákat, amiket a meelee intéz
P1 így elég dögunalom
(ja, melee ne menjen fel kivégezni 2%on a bosst P1ben, csúnya meglepi lehet..)
P2 meg rohangálós-tauntolós-káoszos
Solarian kb a vicc kategória...ki kell szaladni, ha rajtad a wrath és ennyi
Mekkora flash volt VR-t tankolni, 50%ig rajtam volt, hehe :) Kipróbáltam egy új billentyűzetleosztást a HS/shieldblock kezelésére és bevált. (HS=mousewheel up, SB=wheel down) 3 tank elég volt, a negyedikre nem fordult rá a boss.
A platós cucc addig fura míg meg nem nézed a termet. Teljesen nyilvánvaló hol a négy platform. 3 tank meg tudja csinálni a rotát, hogy mindig legyen valaki meele rangeben a varnyúnak, mert különben fájósan tüzes lesz.
Szemből nézve bal kéz felől számozódnak a platformok. Kezdéskor a három tank beáll az 1-2-3 pozíciókra. Amikor az egyesről átmegy a kettesre a madárka, az egyesen lévő tank átrongyol a négyesre, amikor a kettesről elmegy a madár a hármasra akkor a kettes tankja átmegy az egyesre stb, stb. A dolog akkor borul ha felszáll középre, ilyenkor mindhárom tank azonnal leugrik a fentről mielőtt lekaszabolják a tollak. Pörgés után vagy az egyesre megy vagy a négyesre, amelyik tank a legközelebb van adott pillanatban az rongyol az egyesre és a négyesre, a harmadik meg a kettesre áll be. Mi a healelést egyes és kettes elnevezésű healergrp-al (2-2 healer) szoktuk, az egyes a páratlan a kettes a páros számú platformon levőt healeli. Az egyes fázis dögunalom, bár az addozó meele grp figyelmetlenségből ott is tud idegbajt produkálni. A második fázis már izgalmasabb, folyamatos mozgás, és nem túl koordinált rohangálás. Összeszedni Alart, letauntolni a melt armoros tankról, lekezelni az addokat, kiállni a flame patchekből, mindezt kihealelni. Gyakorlás kérdése.
Solarian szegény meg egy kicsit variált Baron Geddon, ha a healerek ki tudják healelni a folyamatosa arcane missilezését (3k-kat üt egyenként vele a kis drága) és senkinek nem sikerül belerobbanni a raidbe, simán kivitelezhető.
Kemi nemcsak a whirlwindes miatt kapja, hanem pl a múltkori Lurkeren csinált 500 DPSt aztán csata végén észrevette, hogy csak 1 fegyó volt elővéve neki (pecázott)... :D Most képzeljük el, hogy pajzs nélkül kezdek bosst tankolni. Rövid attempt volna :D
Al'ar mennyire nehéz? Olvasgattam, kicsit zavaros a platformozós része, gondolom látnom kéne a termet. Videót healer povból láttam és abból nemsok derült ki, csak hogy a pala cuccai jól mennek a TK csiricsáré tapétáihoz :) Rejtőszín :D
Solarian kifejezetten könnyűnek tűnt a leírásból. Mik a vélemények ezekről?
Ó pedig néha azért káosz is marad :-)) Le lehet tisztázni, pl hoyg Vashj 3-as fázisban úgy majd mégis hogy, de eléggé improvizációs az a rész (főleg annak függvényében hoyg ki él még a raidből addigra :-D)
Nálunk Leotheras 15 %-nál jellemzően kitör a káosz pedig öltük már párszor. Persze valamilyen szinten rendezett káosz, de azért ha vakon kéne felsorolnom akkor ki hol áll, hát erőst bajban lennék. Voidnál folyamatos mászkálás, de az nem káoszos, Alar tudja még a földre potyogtatott fire vackai, meg a random becsapódása miatt megborítani az alapfelállást.
Valóban nem egy Golemagg :-), de még Nefa se hasonlítható ezekhez a fightokhoz.
jaham...a GL-nk egy holgyemeny, healer:) o pl. ruhelli a maszkalos fightokat, egeszen addig amig nicnsnek letisztazva a szerepek es hogy ki, mit, hova, mikor:) amikor kialakul a koreografia akkor mar imadja oket:) de a kaoszt nem szereti:)
tegnap esti poen: a fo rugonk ugy gondolta hogy whirlwind alatt evasionben tovabb dpseli Maulgart:) azota kapja az ivet:)
Hádeháde. :) Most tényleg menjünk vissza MC-be a tank&spank harcokhoz? :) Mit fogsz akkor szólni Kaelhez /5 fázisos harc/ vagy Vash, nem is beszélve Hyjal meg BT-ről. :) Sok változott BC-vel a WASD skill sokkal fontosabb lett mint elötte.
Elsőre én is utáltam, de nem nagy szám :) Amúgy előrefele jobb beugrani ha melee vagy, onnan simán ki lehet tolatni. Magasabb termetű karival én speciel csaknem teljesen képtelen voltam közlekedni a víz és külső perem egyik oldala (a másik jó!!) illetve egyes kinti plaformok közt. Lehetetlen :/
Nabasszus egy ilyen idióta hozzászólásra pazaroltam el a 18k-t. :((( És még ez is...
Amúgy nekem Tidewalker egyszerűbbnek tűnt, menjek oda, aztán üssem a bosst. :))) Ezt viszonylag egyszerű kivitelezni. Persze közben a mage-k meg a healerek egy része vért izzadt, dehát ez már legyen az ő dolguk. De valahogy nem olyan már ez a raidelés, mint anno BWL-ben. Akkor imádtam... Dehát... DB-nek msn-en már elsírtam a bánatom, sz'al asszem nem fogom ezt a topikot megterhelni ezzel. Arathi Basin FTW! :D
Nem akarlak elkeseríteni, de Lurker nagyjából a legegyszerübb fight SSC-ben :-)
Horasz, idétlen idők óta CT raidtrackert használok, bár mostanság nekem is akadnak vele gondjaim, úgyhogy ha valaki tud valami ehetőbbet ne tartsa magában az infót.
Tegnap voltam életemben először SSC-ben. Háááááát... Ezt a nyomorult halat én hogy utálom!!! Köpköd, dobol, merülés, ugrálás, addok, platformok, anyámkínja... Én már ehhez túl nyugdíjas vagyok. Ráadásul az istennek se bírtam ráugrani a platformra, mindig kb. 2-3-ra sikerült kijönnöm a vízből. Meg az se tetszik, hogy a víz alatt kell ütni... :S:S:S Rant off.
Kellene olyan addon amivel a raidekena lootkat lehet adminsztralni. CT RaidTracker kezd nagyon nagyon szar lenni. ha valakinek van otlete, tapasztalata, segitsen pls.
Na úgy néz ki nem lesz itt gond, nehézkes betanulás után tegnap elsőre sikerült a második Lurker kill. Pedig még MT halál is volt (most nem én voltam az MT hogy más is tanulja meg tankolni), teljesen spontán vettem át a bosst 30% körül. Gruult sikerült végre túlélni MTként, ennek külön örültem, sőt még a pajzsát se kérte vissza :D Ma este benézünk TKba, remélem VR is ledől az első estén.
"+20 shadow dmg csizmát vegyek fel egy mondjuk +8 int +8 stamina helyett?"
Én biztos a 20 damageset venném fel, mert a kérdés itt valójában 20 dmg vs 8 sta :) Az intes cucc mehet healer gearbe. (60 alattiba elég csak int, hogy legyen manapool)
Nehéz megtalálni az egyensúlyt, van egy 55ös magem aminek unbuffed 1400 hpja van mert annyi rajta a fiery wrath item :D
Alapvetően nem szeretem priesttel a sima shadow dmg cuccokat, próbálok olyanokat szerezni amin a damage mellett van vmi hasznos stat (sta/spi) is.
mondjuk ez igaz, hogy ugyan hamar fogy a mana, de nullára azért csak több mobnál fogy, ha viszont spirit lenne több, akkor a köv. mobnak nem fél manával megyek neki, hogy úgyis elég, hanem visszatöltött manával. Mondjuk jelenlegi cuccaimat nézve kb. quest reward minden, viszont átnézem akkor a meglévő cuccokat, lehet van pár csak intet adó mondjuk, amit tudok cserélni spelldmg-esre. De akkor ez áll arra is, hogy mondjuk egy +20 shadow dmg csizmát vegyek fel egy mondjuk +8 int +8 stamina helyett?
Solozásra nem kell manapool, 1-2 mobot húzol be, azt kifutja akkor elég. Az viszont fontos, hogy az ölési idő + egy ölésre eső downtime a lehető legrövidebb legyen, ebben az int egy cseppet sem segít, csak a dmg+spirit.
Most nem egészen értem, heal speccen vagy shadow-n nincs mana, vagy hoyg van ez? Shadow VE és plusz 1100 körüli bonus spelldammal nem foghat ki a manából mert többet tölt vissza, mitn amennyit használ. A healup más tészta, de mondjuk ZA extremitásaitól eltekintve még spriest, manatide meg ilyesmi nélkül is egész jól el lehet boldogulni a manapool kordában tartásával. Mana/5seces cuccok, soksok spirit segíti a visszatöltést heal közben is.
Egyébiránt átfutottam az irományt, 2007. juniusi a legutolsó update. Nem veszi figyelembe a bc itemizációt és nem veszi figyelembe pár patch változtatásait sem. Szóval zsinórmértékként azért annyira ne vedd figyelembe.
Na mostmár tényleg megnézem azt a videót, ha hozzákerülök. Így végiggondolva a fightot nem jut eszembe semmi olyan, amin úgy igazán lehet röhögni. Bár ha mondjuk skinning knife-al estél neki az más tészta :-)
A jelenleg használt papomat 60-tól szinteztem én, full healeren, igaz volt mellette egy jóképességű warrior, mindent együtt oldottunk meg. Szóval az előtte lévő, meg szóló szintezéséhez nem nagyon van tanácsom. Mióta a healergearjében is van cca 800 spelldamage meg egy rakás spiritje ugye döbbenetesen jó farmgép lett belőle. Bopos enchantrecepteket farmoltam vele meglepő hatékonysággal.
Ezt most találtam, még nem volt időm átolvasni, meg amúgy is 60-as healerről szól inkább, de érdekes az a meglátás, hogy csak akkor cseréli a healinges cuccra az intellecteset, ha 3.8*int < healing bonus
Papnak nem kell int szintezésre szerintem. Spelldamage >= spirit > sta vagy ízlés szerint spirit mindenek felett. Én próbáltam a fullspirites és a spelldamage/spirites shadow szintezést is, mindkettő tök jó. A spirites lassabban öl de hacsak nincs 3-4 mobos pull, nem iszik, volt h 5 szinten át nem ittam, ilyenek... 60 felett simán spelldamage questrewardokat kell gyűjteni és nem elfeledkezni róla, hogy a crit azon a gearszinten értéktelen. Healelést shadow specen outlandstól kezdve én elég reménytelennek tartom amíg nincs egy erős healuppal rendelkező seted és hát nekem friss, solozva szintező papként szinte egyáltalán nincs. AHban meg nem akarok 100g nagyságrendben költeni szar zöldekre. Pedig nem vagyok az a "I NO HEAL I R DPS" típusú csökevény :)
És ma kapott egy nagy buffot az icy veins talenttel :) Lurker tankoláson lehet röhögni, én mindig nagyon önkritikus vagyok ha visszanézem a videóimat :D
szerencsétlen papommal szintezéshez még mindig nem tudtam eldönteni, hogy inkább int a mana miatt vagy a nagyobb bonus heal+dmg esetleg :) 52-es szegényke, healelni szoktam csak néha felkapni a külön heal cuccot, asszem valami 280 körüli healing bonus van most úgy, amúgy shadown persze minden pont, bár elég kaotikus a talentezése, kéne valami átgondolást eröltetnem rá valamikor...