Keresés

Részletes keresés

bodrostomi Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33434
Menj el rajta párszor. Nap mint nap arra járok.
Előzmény: Carpy (33433)
Carpy Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33433
pillants rá egy autóstérképre...
Előzmény: bodrostomi (33432)
bodrostomi Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33432
A mezőcsátinál egyébként is kellett a felüljáró a tiszaújvárosi vonal miatt. Így egy kicsit hosszabb lett.
Előzmény: v_peti (33426)
VT22 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33431
/Most látom hogy kár ezen az autópályásdin futni még egy kört. Az elmúlt 50 hozzászólásban egész emberi légkör volt a topikban, egyből vége./
v_peti Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33430
Na ja Bátaszék felé igazán aprópénz ez a sok alagúthoz képest. De akkor Csorna felé miért nem akar senki sem pénzt lenyúlni ilyen módon??? Pedig ott sokkal fontosabb lenne egy híd, és az olcsóbb is, mert csak 2x2 sávos autóút és nem autópálya.
hmsoft Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33429
az a vonalat = azt a vonalat
Előzmény: hmsoft (33428)
hmsoft Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33428
Ha sokba kerül egy autópálya, a hétköznapi (=nem sínfóbiás) ember a vasút helyett az autópálya építőinek/tervezőinek esik neki.

Jól mondod. Az autópálya építői/tervezői "eladnak" néhány, nehezen indokolható viaduktot. Azután már nehezebb eladni, más módszer keresendő. Eladnak néhány, nehezen indokolható, mellékvonali felüljárót. Később már ezt is nehezebb eladni, jobban rájuk száll a sajtó és mindenki más. Más módszer keresendő. Ha ebben a stádiumban ismét adódik egy mellékvonal, amit keresztezni kell, akkor bizony az lesz az alapállás, hogy: "ugye el lehet takarítani az a vonalat, mire az autópályaépítésre sor kerül - máskülönben a kutya sem hiszi el, hogy most tényleg keresztezni kell".

Na, ez az autópálya építőinek/tervezőinek a szempontja. A hétköznapi ember pedig valóban nem sínfóbiás - ugyanis abszolút nem érdeklik a sínek.

hm
Előzmény: VT22 (33425)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33427

A felüljáró építése többletköltség.

Tehát többet is lehet szétlopni.

Így a hétköznapi ember gondolatmenete is alkalmazható erre az esetre.

Előzmény: VT22 (33425)
v_peti Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33426
Hahaha! Nézd meg az M6-os alagútjait! Annak mi köze a vasúthoz??? Semmi! Amúgysem túl sok az olyan autópálya, amelyet kisforgalmú vicinális felett vittek el! A Mezőcsáti lehetne az egyetlen példa, de azért egy felüljáró jóval olcsóbb, mint egy síkvidéki völgyhíd vagy alagút!

Előzmény: VT22 (33425)
VT22 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33425
Eddig is azért épült 2x-es áron minden autópálya, mert kilométerenként át kellett vinni valami nyamvadt vasút fölött.

Ha sokba kerül egy autópálya, a hétköznapi (=nem sínfóbiás) ember a vasút helyett az autópálya építőinek/tervezőinek esik neki. Valami ilyesmit hallanál: "- Ezek már ezt is szétlopják? Kell nekünk ez ennyiért? Már megint az X cég keresi betegre magát mert megvették a fél minisztériumot?"

És most vissza lehet bújni az aszfaltcsíkos vicifóbiás álomvilágba...
Előzmény: hmsoft (33424)
hmsoft Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33424
Tehát azt próbáltam súgalmazni, hogy már tervezéskor is mocskos gondolatok lehettek...

Bocs, de ha egy pillanatra kikukkantunk a vasútmániás világból, oda bele, abba a világba, ahol a hétköznapi emberek élnek (akik mellesleg a döntő többséget alkotják), akkor bizony épp fordított a kép. A hétköznapi ember azt fogja ugyanis mondani: "-Hogy micsoda? Autópálya-felüljárót egy döglődő és egy még döglődőbb vasútvonal felett, ahelyett, hogy eltakarítanák ezt a múltból ittmaradt valamit a fenébe? És már megint az én pénzemből? Nem volt még elég a viaduktokból és a hidakból?" - na, ezt gondolná a hétköznapi ember. És most ismét vissza lehet bújni a vasútmániás világba. :)

hm
Előzmény: gyoparOHs (33417)
kisloszos Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33423
Kb 1 éve nem jártam arra,de emlékeim szerint azon a szakaszon talán egyszerűbb is hidat építeni,mint a a dobot elbontani.
Előzmény: kivi000 (33420)
Gulper Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33422
Szerintem az egy potenciálisan újraéledő vonal.

Ha már nem lesz mit lebetonozni Pécs környékén és az emberek elkezdik nagyon utálni a dugókat, akkor visszaépül ott a vasút. Mint a németországi példák esetében.

Ez nem holnap lesz, de nem is olyan sokára.
Előzmény: kivi000 (33420)
zmiklós Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33421
Nem tudom a távközlési légvezetékre vigyáz-e valami, ez ipari GSM rendszer a diszpécser felügyelete alatt.
Előzmény: Törölt nick (33419)
kivi000 Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33420
Előzmény: Törölt nick (33409)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33419
Arra a felügyeleti rendszerre gondolsz, amely a távközlési légvezetékre "vigyáz"?

Megjegyzés: ha a vasúton mindenütt olyan lelkes és hozzáértő szakemberek lennének, mint a miskolci területen, akkor valszeg nem állnánk ilyen mélyen. Lásd a pécsi negatív példát:(
Előzmény: zmiklós (33418)
zmiklós Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33418
Már elkezdtük a bővítését a GSM felügyeleti rendszernek a Szilvásvárad-Putnok és Abaújszántó-Hidasnémeti személyszállítási szüneteltetésre kijelölt vonalszakaszokra is.
Előzmény: Törölt nick (33412)
gyoparOHs Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33417
Aútópályán-útón olyan nem létezik. Tehát azt próbáltam súgalmazni, hogy már tervezéskor is mocskos gondolatok lehettek...
Előzmény: Törölt nick (33405)
bodrostomi Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33416
Pedig aztán a csátin sok értelme van a fénysorompóknak... :-( Gondolom pirosan már nem tudnának villogni, ha akarnának sem.
Előzmény: zmiklós (33403)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33415
Kecskemét állomás területén? Ameddig párhuzamosan fut a 140-el?
Előzmény: Törölt nick (33413)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33414
Nem bánom, ne építsenek felüljárót se a 125, se a 126 fölé.
DE AUTÓPÁLYÁT SE!
Előzmény: v_peti (33407)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33413
A 152-es vonalon van felsővezeték. Igaz, nem hosszú szakaszon, de van.
Előzmény: Törölt nick (33406)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33412
Ha részben vagy egészben a Te érdemed, hogy a Kál-Kisterenyei és a mezőcsáti vonalon nem bontották el a fénysorompókat, akkor minden elismerésem a Tiéd.

Ha ráhatással tudsz lenni, hogy a decemberben leálló vonalak egy részén ne bontsák el a fénysorompókat, akkor előre is megköszönöm Neked.
Előzmény: zmiklós (33403)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33411
"melyek azok a vonalak, amik mellett sétálgatni nem egyenlő egy életbiztosítással."

Ahol a szabadlátás korlátozottsága miatt hirtelen előbukkanhat a vonat, azokon a vonalakon sétálgatni nem egyenlő egy életbiztosítással.
Előzmény: Rbatka (33399)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33410
Bővebbet tudsz-e mondani? Mely szervezetek?
Előzmény: koller andor (33396)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33409
Biztos fognak, mert ugye nálunk nincs autópálya építés völgyhidak és alagutak nélkül.

Lásd. M6 két vakonddúrás méretű domb közé híd, búzamező alá alagút stb. Itt pedig nincs még vakonddúrás méretű domb sem, marad hát a vasút fölé épített felüljáró. Igaz búzamező van, majd épül alá alagút, ha a vasutat is behúzzák az alagútba akkor lesz alföldi metró is. :) És akkor a Bzmot nem csak a gúnynevében lesz mezei metró. :)
Előzmény: kisloszos (33408)
kisloszos Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33408
Nálunk ez teljesen megszokott volt!:)
Előzmény: Törölt nick (33404)
v_peti Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33407
Inkább a 14-esre építsenek felüljárót, mint ide!
Előzmény: gyoparOHs (33393)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33406
A 152-es vonalon is volt olyan tétel pár éve, h felsővezetéktartó oszlopok karbantartása, festése pár millióért. Pedig ugye a 152-es nem villamosított vonal.
Előzmény: hmsoft (33390)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.24 0 0 33405
A 125-ös ugye megmaradó vonal oda csak kéne, hogy nézne már ki egy vasúti átkelő az autópályán fénysorompóval meg sorompóval. Igaz Szerbiában még 2003-ban láttunk lámpás kereszteződést.
Előzmény: gyoparOHs (33393)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!