Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

merciw115 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 4412
itt olvashatsz a minősítésről:

http://www.mavamsz.hu/index.php?id=54&l=8&hi=1

Javaslom, hogy szakértővel menj ki, mert a /8-as pont olyan, ahol néha sajnos "csereszuabatosak" a feles és a kettes széria elemei!

A 60e necces, bár kifogható!
Ha megvan a szervízkönyve, legalábis egy darabig vezetve, akkor hihetőbb!
Az állapotáról pikk-őakk kiderül, h valójában annyi van-e benne!
A lényeg, h original legyen! :-)
Előzmény: MB-Tomi (4408)
te_o Creative Commons License 2007.02.27 0 0 4411
A szép 220D -t, bézs, nem nézted? Szerintem az is jól mutat (így képen).
Előzmény: MB-Tomi (4408)
pizo Creative Commons License 2007.02.27 0 0 4410

Hihető, bár inkább 160000 lesz az. Decemberben szereztem egy Daf 66 Coupet Münchenből, 1975-ös, szép, az óra 99999-ig számol, mutat 44000-et, a szervizfüzet 1995-ig vezetett, akkor 105000 km volt benne, vagyis 31 év alatt ment 144000-et, az évi 4650 km.

 

 

A német elég megbízható, az osztrák kevésbé, az angol és az olasz akár jól át is ver, ha tud. Saját tapasztalat.

 

Zoli

Előzmény: bakonyigg (4409)
bakonyigg Creative Commons License 2007.02.27 0 0 4409

Számoljunk utána.... 30 év 60ezer km....évente 2 ezer km átlagosan...

Hát fene tudja..nagy mázli lenne !

 

Előzmény: MB-Tomi (4408)
MB-Tomi Creative Commons License 2007.02.27 0 0 4408

Tisztelt merciw115!

 

Megnéztem a mobile.de-t és találtam egy nagyon szép darabot 5800 EUR-ért. Én teljesen "zöld" vagyok a témában, de hogyan lehet ezt honosíttatni? Mennyi lehet kb. a plusz költség a vételáron felül (pl. OT rendszám)?

Mert való igaz, hogy kint vannak gyönyörűek. Ennek konkrétan 2 db tulaja volt és 60.000 km alatt futott... Egy németnek én lehet, hogy ezt elhiszem...

 

Üdvözlettel: MB-Tomi

merciw115 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 4407
Előzmény: MB-Tomi (4403)
pizo Creative Commons License 2007.02.26 0 0 4406

Vaterán van 220D és 300D is, nézz fel.

 

Zoli

Előzmény: szeda_1970 (4405)
szeda_1970 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 4405

Sziasztok,

 

Keresek állólámpába dízelmotort.Elsősorban 4 hengeres érdekelne de ha valaki elém tol egy 3.0-t azt sem vetem meg.Papír nem kell és az sem baj ha valami hiányzik róla.A lényeg hogy legyen benne kompresszió. Van egy motorom amiről tudom pótolni a hiányzó dolgokat úgyhogy érdekel akár hengerfej nélkül is blokk.

Ajánlatokat mailben a 06703130336@vodafone.hu címre vagy a 70-313-03-36 számon várok.

köszönettel Szeberényi Dániel

250ce Creative Commons License 2007.02.26 0 0 4404

helló Tomi

 

Először is had gratuláljak az izlésedért!

nekünk is egy aquablau 200D-nk van(pontosabban a feleségemé), a héten lesz fényezve ha minden igaz

a szinkombinációra annyit hogy léteztek ilyen szinek

a kék a 917-es aquablau(a saját autónknak csak tudom a szinkódját ;))

a fehér pedig valószinüleg a 050 weiss

a kétszinű autók tudtommal mind rendelésre voltak készitve, de lehetséges ez a kétszinű kombináció(mi is kacérkodunk a fehérrel második szinként)

de igazából ez a datenkarte-ból derülne ki

ha nincs meg a kereskedőnek akkor esetleg van esély hogy a hátsó uléstámla hátán megtaláld(feltéve hogy még az eredeti ülések vannak benne), vagypedig az alvázszámmal besétálsz a kárpátutcába és tizenegynéhányezer forintért kapsz egy másolatot

ez amolyan születési bizonyitvány amiből szinte mindent megtudhatsz az autóról:

alvázszám, motorszám, fényezés(amennyiben kétszinű volt azt is), belső kárpit szine, anyaga, felszereltség stb.

képek alapján az autó nagyon korrektnek tűnik, de azért élőben is kell látni

az árró anyit hogy kb 2 hónapja még 1.575.000 ért is volt talán hirdetve, ez reális árnak tünik ismerve mennyibe kerül egy JÓ felújjitás

őszintén szólva nekem ez volt eddig a legszimpatikusabb állólámpás amit a használtautón hirdettek.

De mégegyszer hangsújozom, mindenképp látni kell az autót és muteasd meg olyan valakinek aki ért az állólámpásokhoz

Előzmény: MB-Tomi (4403)
MB-Tomi Creative Commons License 2007.02.26 0 0 4403

Tisztelt  Állólámpás tulajdonosok!

 

Én egy 28 éves MB, azon belül is Állólámpás rajongó vagyok. A hét végén felfigyeltem egy gyönyörű példányra. 200D, a színe "uszodakorlát kék" fehér tetővel.

Az autó Bp-en az Autópiac területén egy kereskedőnél várja jobb sorát.  Volna egy pár kérdésem és biztos vagyok benne, hogy van itt jó sok hozzáértő ember.

Első az volna, hogy létezett-e ez a szín kombináció vagy ez már nem eredeti?

A kocsit 100%-ban restauráltnak hirdetik (egyébként OT rendszámos).

A legfontosabb talán, hogy nem ismeri-e valaki az autó tulaját???? Ezek a kereskedők csak egy darab eladandó vasat látnak benne, nem értékelik a finomságát. Megvan az alváz- illetve motorszám is, ha ez segít. Majd beírom.

A vételára 1.790.000.- a kereskedőnél. Ennél drágább Állólámpást (limuzint) nem találtam a Használtautón.

Mennyire reális ez az ár? Érdemes-e belevágni? Vagy vegyek egy olcsóbbat és rakjam rendbe?

Egyelőre ennyi. Minden információt ezzel kapcsolatban, meg egyébként is köszönök!

 

Üdvözlettel: MB-Tomi

b_bokonon Creative Commons License 2007.02.23 0 0 4402

Szia,

 

ezt az autót ismerem, egy igazi Merci megszállott árulja. Ausztriából hozta be már régebben saját használatra, itthon P rendszámmal használta.

 

Ahogy láttam a gépet, szerintem nem csinálsz vele rossz vételt ezért az árért. Saját magának szánta a gépet, amikor októberben láttam, még szó sem volt az eladásról.

 

Ha honosítani akarod, akkor azt kell nagyon megnézni, hogy ne legyen benne semmi évjáratidegen (pl. az 5 sebességes váltó), és hogy eredetileg is a 250-es motorral volt-e szerelve. Sok kiderül az alvázszámból. 

 

Étvággyal meg, ha hétvégi örömautónak kell, évi pár ezres futásra, nem igazán érdemes igazán foglalkozni :-))

Előzmény: zébácsi (4400)
250ce Creative Commons License 2007.02.22 0 0 4401

Üdv

 

Először is figyelmeztetlek, hogy a látvány csak egy dolog, a tényleges birtoklás, használat és az azzal járó élmények egy életre meg fogank fertőzni és ráadásul nem gyógyitható

 

Ha kellően megfontoltad a figyelmeztetést akkor az autóról:

 

Nekem a coupe az állomautóm volt(most is az)

amikor vettem nem volt pénzem egy tökéletesre tehát vettem egy roncsot amit saját kezüleg felújitottam anygilag hülyesség volt sok szabadidőmet is elvett

viszont élveztem a felújjitást és sikerélményeket is adott-de ehez nagyfokú mazochizmus, elszántság, garázs, szerszám, kitartás, idő, pénz, türelem stb kell

 

amennyiben megengedheted magadnak mindenképpen egy tökéletes példányt ajánlanák, bár ezt sajnos már nagyon nehéz kifogni

 

ez a képek alapján elég jónak tűnik, de mindenképpen kell személyesen látni

 

ami a legfontosabb: a karosszéria-ennek a felújjitása kerül a legtöbbe, illetve ez az állólánykák "leggyengébb láncszeme"

ha csak kicsit is gyanus a karosszéria számithatsz egy milliós költségre(ugyanis fényezni is kell)

 

a motor:

én a 280-as duplavezérműtengelyest ajánlanám(280ce) ugyanis 35 lóval erősseb, ugyanannyitt fogyasz és mivel újabb konstrukció könnyebb alkatrészt szerezni hozzá

bár igazán azt a 35LE különbséget nincs hol kihasználd

nekem most 13-14 körül fogyaszt 160-180 as utazótempónál, városban viszont közelit a 20-hoz(igaz autómata váltóval)

ennél sokkal lejebb nem igazán lehet vinni, bár az 5-ös váltóval(amiért elég sokan fognak irigyelni) lehet hogy óvatos tempóban(90km/h) megközelitheted akár a 10 litert is

 

a papirok:

amennyiben a tulajdonfolytonossággal nincs probléma és nincs sok tulajdonosváltás akkor nem probléma

-ha sok tulajdonváltás volt akkor annyiszor kell  megfizetned a vagyoszerzési illetéknek csúfolt sarcot(24ft/ccm) 

elméletileg egyszerű a forgalomba helyezés gyakorlatilag nem(gondolom ismered a magyar bürokráciát)

mindenképp kell egy veteránminősités aminek ha jól emlékszem kb 20e ft a dija és természetesen az autó megfelelő állapotú kell legyen

ezután müszaki(lazább mint egy mai autónál), biztositás (15e ft/év), származásigazolás(auszriából) amire én 3 hónapot vártam, átirási illeték rendszámtábla dij stb, stb

tehát megoldható de nem egy napról a másikra és nem kevés pénzbe kerül

 

U.I. : mennyire ismered az állólánykát(illetve hibalehetőségeit?)

ha men szólj és leirom mire kell figyelni, bár mindenképp jó lenne ha vinnél magaddal valakit aki ért hozzájuk

 

 

 

Előzmény: zébácsi (4400)
zébácsi Creative Commons License 2007.02.22 0 0 4400
Sziasztok!
Csatlakoznék azok sorához, akik már ezen oldalakon bevallották: bizonyos vizuális élmény, egzakt módon kifejezve: az MB W115-ös és rokonai látványa ellenállhatatlan birtoklási vágyat ébreszt bennük.

Engem is elért a vég és a használtautón megláttam ezt a kicsikét:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=933674&command=ugras&screenwidth=1024

A segítségeteket szeretném kérni, kiemelt módon 250CE kollégájét, hogy mit gondol(tok) a gépről, érdemes e megnézni, ha igen mire kell figyelni és neki mi a tapasztalata a tipussal. Milyen bonyodalmakat jelenthet az osztrák forgalmi?

Azért gondoltam erre a tipusra, mert elsősorban hétvégi, hobbiautó lenne és szeretném használni autópályán, esetleg egy-egy hosszabb távon is és mégiscsak áll a z a lámpa na...

Kétségeim leginkább a honosítás, illetve a fogyasztás terén vannak. Mennyire horrorisztikus az étvágya? Lehet-e rajta valamit segíteni?

Esetleg milyen más állólámpás tipusra vethetem tekintetem a fent vázolt célokkal?

Minden tippet előre is köszönök!

Zébácsi
250ce Creative Commons License 2007.02.19 0 0 4399

Az első probléma a méret, az átlag gaázsok olyan kicsik hogy egész egyszerüen az állólányka be sem fér és akkor még nem beszéltünk arról hogy esetleg az ajtót is ki kellene nyitni a kisálláshoz

 

2: nem biztos hogy egy zárt garázs jobb az autónak

a párás levegő sokkal jobban árt az autónak mint a szabad ég ezért mindenképpen kell gondoskodni a garázs kellő szellőzéséről, meg mielőtt leteszed az autót mindenképpen alaposan mosd le

tudod a problémás helyek: lámpabili felett, hátsó küszöbvégeknél, első sárvédő hátsó része stb.

Előzmény: b0b0 (4396)
b_bokonon Creative Commons License 2007.02.19 0 0 4398
Ja és még valami: garázst venni szerintem, ha csak nem tudsz mit kezdeni a pénzeddel és mindenáron garázsba akarod feketetni, nem igazán érdemes. Nem tudom máshol milyenek az árak Budapesten, én a III.kerben néztem szimpla lakótelepi garázsokat (más eladó errefele nincs), itt 2,5-3 mFt-ba kerülnek....
Előzmény: b_bokonon (4397)
b_bokonon Creative Commons License 2007.02.19 0 0 4397

Kérdés, hogy milyen igényeid vannak és mennyi pénzt szánsz az autód tárolására.

Lehet kiadó garázst találni, nézd az interneten az ingatlanos oldalakat.

Szerintem a teremgarázsok felejtősek, ráadásul olyan áron lehet ott helyet bérelni, amennyiért már bőven találsz saját, zárható garázst is.

10 eFt/hó a minimum amit rá kell szánni, ha nem ismerőstől bérelsz, figyelj rá, hogy a régebbi garázsoknak, amiket még szoci autókra méreteztek, sokszor annyira keskeny az ajtajuk, hogy a merci nem fér be. 

Ha csak ritkán használod, és nem akarod az utcán tartani, akkor a haver sufnija (ha nem ázik be, nem csinálnak az autóra benne a madarak, megbízol a haverban) lehet a legjobb megoldás. Nem tapasztaltam, hogy utrcán amúgy bántották volna az állólámpást, de nem tesz jót neki a szabadég alatt ácsorgás, főleg télen.

Előzmény: b0b0 (4396)
b0b0 Creative Commons License 2007.02.19 0 0 4396

Udvozletem,

 

Furcsa problemam akadt a allolanykammal:

Elkoltoztem eddigi rezidenciamrol, es a fovarosban nincs garazs ahova tehetem a gepet...raadasul csak nagyon ritkan hasznalom.

 

Esetleg tudna valaki, barmi jo tippet adni a fenti problema megoldasara?

 

Futheto garazs a rozsadombon, esetleg belvarosi orzott melygarazs?Lorincen havernal sufni, vagy tegyem be a petofihidala es akkor olcso?

 

venni, berelni?

 

Hat szoval bajban vagyok, eladni a vasat nincs szivem!

 

udv

 

b

csabais Creative Commons License 2007.02.18 0 0 4395
Hát ATF (autómataváltó) olajat!
Előzmény: Kimu77 (4394)
Kimu77 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 4394
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy milyen olajat vegyek az automata váltóba?
Előre is köszi!
casejustcase Creative Commons License 2007.02.14 0 0 4393
szia, koszonom az otleteket.
alapjarati fordulaton pruszkolt, ezt a megszakito ujraallitasaval es kondenzator kicserelesevel illetve rezgyertyak hasznalataval kikuszoboltem. most szerintem kb 25ot ehet abbol elnezve, ahogy fustol.:) ma megyek COra. igazabol azt nem tudom, hogy hol a tolerancia kuszob egy ilyenfajta bejaratos motorrol.
azt, hogy ezek a mocik szemelyiseggel birnak azt tudom es imadom:)
Előzmény: bakonyigg (4392)
bakonyigg Creative Commons License 2007.02.13 0 0 4392

A tavdiagnozis mindig macera. Mert ugye az osszkep a fontos.

Fustol? Hidegen/melegen jol indul? alapjarati fordulaton pruszkol?

Hidegen jol megy aztan fokozatosan romlik, vagy netan forditva?

Magas fordulaton abbahagyja? 80-nal ralepsz a gazra, akkor megindul, vagy kohhint nagyokat? CO? Hidegindito? stb? Gyujtas hol van?

Ezek a m115-osok MINDIG jarnak valahogy, ez a jo bennuk, meg a rossz is.

Nehez oket bekalibralni.  Mivel ez egy bejaratos moci, torekedni kell, hogy pl. ne 28-as CO-val tegye meg az elso 300 km-t, (hatha majd kieg belole a koksz..:-) ),  ezt a 20 literes fogyasztasbol gondolom.

Gyujtas meg szigoruan beallitando gyari ertekekre! Onnan kell elindulni.

A meleg CO meg min. 2.0 legyen, max 3.0 , kulonben kohogni fog.

udv  

Előzmény: casejustcase (4390)
250ce Creative Commons License 2007.02.11 0 0 4391

próbáld meg egy hőértékkel melegebbet

én is elég sokat szivtam vele, most hogy melegebb gyertya van benne majdnem tünetmentes

Előzmény: casejustcase (4390)
casejustcase Creative Commons License 2007.02.10 0 0 4390
hat sajnos. a gyari gyertyat is bekopte. meg a kabelt is kicsereltem, az se segitett. kabelt lehuzva hallom, hogy "kattog" ergo szikra van(hogy eleg-e persze azt nem tudom).melyik reszet ellenorizzem a gyujtasnak? elosztofedel, rotor, megszakito, kabelek, trafo mind vadiuj. vagy ez beallitasi kerdes?
Előzmény: bakonyigg (4383)
HaZsolti Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4389
Ha erre az oldalra gondolsz: mb-classic.atw.hu akkor az az én autóm. Bár ha megnézed a Fórumtársak autóit akkor ott láthatod H.László autóját.
Előzmény: Törölt nick (4388)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4388

Láttam a weboldaladon, h elég rossz állapotban került hozzád, de aztán ki lett kasztnizva és a belseje is szebb lett. Most milyen állapotban van? ami a weboldalon látható? A fehér szín tetszik, az E28 is az:)

Előzmény: H.László (4387)
H.László Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4387
Talán rám gondoltál, én hirdettem tavaly a 2 gen. fehér állólámpámat 450 körül.

Nem adtam el, jelenleg a garázsban téli álmot alszik, aztán majd tavasszal felébresztem.

Most nem hirdetem, mert télen nemigen lehet ezeket a régi gépeket eladni, de  ha valakit érdekel, keressen a 70/609-0908-as számon. A kocsi Tárnokon van.

Előzmény: te_o (4385)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4386

Nekem annyira nem sürgős, amig az E36 darabokban van - és így eladhatatlan:)

Ha elmegy, akkor lesz majd valami: állólámpás remélem

Előzmény: te_o (4385)
te_o Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4385
Egy időben a topicról is hirdetett valaki egy korrektnek tűnő 2.gen fehéret 450 körül.
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4384
jellemző:) túl szép lett volna, h igaz legyen:)
Előzmény: bakonyigg (4382)
bakonyigg Creative Commons License 2007.02.09 0 0 4383

Mint mindig, most is gyujtasra tippelnek...De ha megcsereled a gyertyakat, az megmutatja, hogy a gyertya volt-e rossz. Amugy szerintem az NGK BP6es (vagy hasonlo) az tuti jo bele, Sampinyont en nem probaltam meg ki.

20 liter fogyasztasnal tutira tul dus a keverek, vedd lejjebb, lehet hogy csak ennyi.

udv mindenkinek.

Előzmény: casejustcase (4372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!