Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Potyka63 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 6988

Köszönöm a válaszokat, ki fogok cseréltetni mindent.

Előzmény: Octi19 (6981)
kod1111 Creative Commons License 2015.09.11 0 0 6987

Sziasztok!
Van egy 2004-es kombi dízel Passatom, alul a hűtő környékén lelógott egy vezeték és kidörzsölődött ezáltal zárlat keletkezett és azóta nem tudom bekapcsolni a légkondit, digitális, emiatt a fűtésem sem megy.
tudtok ajánlani egy jó szakembert, mert bizony így párásodnak az ablakok.
Köszönöm.

The Good Boy Creative Commons License 2015.09.10 0 0 6986

kösz a választ. azt én is tudom, hogy nem hallás alapján dolgozik a vezérlőegység, csak jelezni akartam, hogy amúgy szoftveresen minden oké.

még egy kérdés. a kettőstömegű áraival tisztában vagyok, de mi a helyzet ha váltócsapágyat kell cserélni? az nagyságrendileg mekkora összeg lehet (sokszázezer ez is vagy csak 1-2? és ezt csak váltószerelő szakember tudja cserélni, vagy egy egyszerű (jobb) mezei autószerelő is?

Előzmény: mica-r (6985)
mica-r Creative Commons License 2015.09.10 0 0 6985

Váltócsapágy, kettős tömegű lendkerék, stb is lehet. Zörgésre nem lesz hibakód, nincs abszolút hallása a vezérlőegységeknek :)

Előzmény: The Good Boy (6983)
mikro10 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 6984

Nekem a 150ezres szerviznél (a számlán) cseréltek mindent, szijat, görgőt, a 300ezres, következő szerviznél mégis találtak eredeti görgőt. Tehát nem cserélték.

Előzmény: Potyka63 (6978)
The Good Boy Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6983

Üdv! nem tudom, jó helyen járok-e, de azért feltenném itt egy kérdést, mert más fórumon még nem találkoztam ilyen gonddal, vagy ahol igen, ott meg válasz nem érkezett rá:

2006-os B6 passat 2.0 pd tdi, olajos 6-os dsg-vel, 180.000. km-nél

Azt vettem észre, egyenlőre hideg motornál, hogy P vagy N állásnál elölről olyan hang jön, mint amikor valami forgó dolog belever valamibe, nem túl erős kopogó hang. ha az alapjárattól kicsit megemelem a fordulatot, 900-1000-re, akkor megszűnik, ahogy D vagy R állásban is. Olyankor nem jelentkezik ez a hang. Még az előző tulajnál, de kb. 15.000. km-rel ezelőtt volt benne szervizkönyv szerint márkaszervizben, azaz rosszmájúan csak: elvileg) váltóolaj cserélve, én és a (nem automata váltó specialista)szerelőm olajnyomásra, vagy rossz, esetleg kevés olajra gyanakszik első körben. Néha (eddig kb. 2 vagy 3 alkalommal) kicsit rántva váltott 1-ből kettőbe, de ez nem jellemző. tényleg csak ennyiszer volt ilyen, csak azért írtam le, hogy teljesebb kép legyen. Probléma mi lehet? Hibakód ki lett olvasva, és semmi nincs! Válaszokat előre is köszönöm!

saválló Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6982

Nem vicces hanem valós lehetséges okot neveztél meg, mert már én is jártam úgy, hogy az autó csak 110-120-nál berezonált, sem alatta sem fölötte nem csinálta.

 

A kerekeket kellett (többször is )  kicentríroztatni, és lám a rezonancia megszűnt.

 

Én először gumishoz mentem így nem cserélgettek ki rajta mindent a szerelők.

Előzmény: Spanos (6979)
Octi19 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6981

A feszítő és a terelő görgőket egyébként is bontani kell, ebből mindegy, hogy újat vagy a régit teszed-e vissza és tényleg filléres tételek. A vízpumpa is a rendszerben van és érdemes cserélni a lentebb írtak miatt. Ha gond van vele akkor irreálisan nagy bajt okozhat és a javításához is ugyanazt a bontást kell elvégezni még egyszer, szóval ez megelőzés jelleggel érdemes cserélni.
A plusz anyagköltség csak jelképes egy motorhibához vagy egy újbóli szerelés óradíjaihoz képest, ez a magyarázat.

 

Nem érdemes ezen spórolni!

Előzmény: Potyka63 (6978)
Rőth Sándor Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6980

Ami a bordásék-szíj környezetében van ki szokták cserélni, mert nem akkora összeg, mint egy újabb bontási díj.  Én Ausztriából szoktam megvenni az alkatrészeket "csomagban" ott a vízpumpa mindig felújított cseredarab, bagatell összegért, de természetesen sosem volt még baj vele. Nem tudom itthon mi a helyzet.

Előzmény: Potyka63 (6978)
Spanos Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6979

Vicces dolgot mondok, de egy próbát megér: nem lehet, hogy a gumid rossz? Pld. szálszakadt. nagyon alattomos tud lenni egy rossz gumi.

Előzmény: szeki13 (6970)
Potyka63 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 6978

Sziasztok!

A 2008-as Passatomban 2.0 PDTDI 170Le motor van, és közel vagyok a 150ezer km-hez. A szervízkönyvem PD motorra 150ezer kilométernél csak a vezérműszíj cseréjét írja elő, 300 ezernél van a vezérműszíj és a görgőszett cseréje. 

Kicsit tanácstalan vagyok, mert a megkérdezett szervíz(ek) nemcsak a szíjat, hanem a teljes szettet és a vízpumpát is cserélnék.

Aki már túl van a 150 ezres nagyszervízen, kérem írja meg hogy nála a vezérlésnél miket cseréltek. Úgy gondolom, hogy amihez nem szükséges, ahhoz nem is kell hozzányúlni, de nem akarok sokat kockáztatni sem.

Köszönet

 

 

szeki13 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6977

Szia! Nem az! 

Előzmény: diszesuveg (6976)
diszesuveg Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6976

Szia.

 

Összkerékhajtású az autód?

Előzmény: szeki13 (6970)
Gaba72 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6975

Olvass vissza pár sorral lejjebb!!

Előzmény: iog (6974)
iog Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6974

Ezt a megoldást választottam én is!  Azért köszönöm!

Előzmény: mica-r (6973)
mica-r Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6973

Ne nyomkodd a kéziféket amíg rossz. Vidd el diagnosztikára.

Előzmény: iog (6972)
iog Creative Commons License 2015.09.06 0 0 6972

Sziasztok!

 

Volt már valakinek "Parking brake fault" hiba?

Gyujtás, indítás, villog a parkoló fék nyomógomb sárgán, sárga P áthúzva - jelzés a műszerfalon, piros felkiáltó jel a műszerfalon, sípolás. kocsi sem előre sem hátra. Nyomkodom a fék nyomógombját hallom a szervómotort, kb. 30 percig játszottam vele és eltudtam vele indulni. Mi lehet a baj? (Azóta nem merem megnyomni a parkoló fék gombját. Fékfolyadék OK, Hátsó betét OK. Ha valaki tud kérem segítsen!!!! Köszönöm!

k.of Creative Commons License 2015.09.05 0 0 6971
Keress egy jó szerelőt,aki megoldja a gondod.Nem szabad remegnie egyáltalán,főleg ebben a tartományban.Az enyénről mindenki azt hiszi hogy cr es,olyan finoman jár 2007 es pd léttére.
Előzmény: szeki13 (6970)
szeki13 Creative Commons License 2015.09.05 0 0 6970

Sziasztok! Kellene kis hozzàértő segítség hàthaa.. adott vw passat b6 2006 2.0 pdtdi . Kb fel eve a következő hibat csinalja : kb 2000-2200-as fordulatszamon 5.-6. de most inkabb csak 6.ba kb 110-120 km/h nal elkezd beremegni-rangatni!? az auto remeg a műszerfal .Teljesitmenycsökkenés nincs  , ha odalépek kihùz és megszünik a probléma ,  de ha visszaengedem a gazpedalt akkor sincs gond .Csak ebbe a tartomanyba csinalja kissebb fokozatba nem. Szerelők kicseréltették velem a kuplung-lendkerék szettet és a turbot is felùjutottak...leengedtem a Dunan 300000 HUF-ot. A hiba nem szünt meg , talan nem olyan intenzív a remegé rangatas! Hibakodot nem dob néztük többféle géppel is! A porlasztok ujjak kb 50000km van bennük. Ja és a kuplung szettbe is annyi volt kb de mégis cseréltem mivel azt mondtak ez okozza.. Vagy mégsem😡. Tanacstalan vok mi lehet esetleg a problema. Légtömegmerő , befecskendezőre gondolok Én ...?

hant90 Creative Commons License 2015.09.04 0 0 6969

Köszönöm szépen!

Előzmény: sanaxxx (6968)
sanaxxx Creative Commons License 2015.09.04 0 0 6968

Itt megtalálod és ha van kedved regisztrálhatsz is, sok érdekes dolgot találsz itt, a passatosok népes közössége mellett.

 

http://passatklub.hu/index.php/letoltesek/muhely/68-tablazatok/349-passat-b5-b5-5-szerviztablazatok

Előzmény: hant90 (6967)
hant90 Creative Commons License 2015.09.04 0 0 6967

Sziasztok! Megírná nekem valaki, hogy milyen időközönként és mit kell (karbantartás címén) cserélni az autómon? (2003-as 1.9 TDI Passat 5.5)

Spanos Creative Commons License 2015.09.03 0 0 6966

LIKE! Mi lett a megoldása?

Előzmény: PassatOwner (6947)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2015.09.02 0 0 6965

Akkor te szerencsésen megúsztad, nálunk csak a csere segített :( Tényleg elég szar konstrukció, nekem már újabb 2008-as kocsim azon a másik fajta motor van, eddig semmi baja szerencsére

Előzmény: Gaba72 (6957)
4 motion Creative Commons License 2015.09.02 0 0 6964

légtelenítsd ki a fűtőradiátort

Előzmény: BluElite (6958)
mica-r Creative Commons License 2015.09.01 0 0 6963

Vagy levegős maradt, vagy hengerfejes lesz...

Előzmény: BluElite (6958)
Kisgedus Creative Commons License 2015.09.01 0 0 6962

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=134057263&t=9145125

 

Nekem is hasonló gondom volt, írtam róla ha gondolod nézd meg. De a WD40 valóban segít.

Előzmény: Gaba72 (6957)
SzaLev Creative Commons License 2015.09.01 0 0 6961

kb 1000 lityi üzemanyag árával olcsóbb, ami ha plusz 2 liter fogyasztást nézek - bár ennyi szerintem nincs - akkor 50ekm - nálam bő két év - alatt egyenlítődik ki. Viszont, adó, biztosítás átírás költsége is kevesebb, tehát 3 év a megtérülés.

Ez szerintem vállalható.

Előzmény: Rőth Sándor (6960)
Rőth Sándor Creative Commons License 2015.09.01 0 0 6960

Az a kérdés mennyivel olcsóbb megvenni, és üzemeltetni? Egy kisebb teljesítményű motor nem biztos, hogy kisebb fogyasztással jár. Próbálj meg hiteles adatokat beszerezni.

 Egyébként nekem volt egy szívódízel 2 literes Nissan Primera kombim, az nagyon kulturáltan mozgott terhelve is. Fogalmam sincs hány lóerős volt.

Előzmény: SzaLev (6959)
SzaLev Creative Commons License 2015.09.01 0 0 6959

Köszönöm a válaszokat, mivel típus hibáról nem írt senki megnézem a gépet.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!