Akadt egy "kis" problémám egy négy éves, kb. 80 ezret futott, 1.6-os kombi Lacettivel.
A torpanásos probléma miatt ledugóztam az AGR szelepet kb. 2 éve, ez akkor megoldotta a problémát. Viszont most újra előjött a dolog, eddig kétszer, de sokkal durvábban.
Először olyan másfél hete, olyan 80-as tempónál, ötösben éreztem, hogy egyszer csak hiba nyomom a gázt, az autó lassul, a motor meg mintha le akarna fulladni. Ez néhány másodperc múlva megszűnt, mintha semmi sem történt volna. Visszajelzés semmi, pániklámpa nem világít. Azt gondoltam, hogy esetleg valami dzsuva került a benzinbe, vagy a kipufogóba, úgyhogy meghajtottam egy kicsit magas fordulatszámon, aztán gond nélkül közlekedtem tegnapig. Tegnap viszont megint előjött a dolog, most olyan 20-as tempónál kettesben, a jelenség ugyanez.
Adalék információk. Most néztem az AGR szelepet, a lemez hibátlan (kicsit ugye kormos volt, de megpucoltam). Tankolni gyakorlatilag évek óta egy helyen tankolok, még sosem volt semmi gond a benzinnel (persze ez nem zárja ki, hogy most legyen, de kicsi a valószínűsége). A kocsit rendszeresen viszem a kötelező szervizekre (a szervizzel eddig semmi gondom nem volt, elég korrektek, bár drágák), a kötelező dolgokon kívül eddig semmit sem kellett csinálni a kocsin.
Azt nem hiszem, hogy a kocsi ezzel jelezné, hogy ideje lenne lemosni... (:o) Viszont ha ez a hiba mondjuk előzés közben jön össze, az nem túl szerencsés...
még a Skodás emlékeim: ha a hengerfej tömítéssel van baj, akkor nem kellene "túrósodnia" az olajnak? Lehet, nagy butaságot kérdeztem, de abszolút laikus vagyok :-) Ormió
Szia, nem, nem zajosabb. Semmi rendkívülit nem vette észre, sőt, ahogy a fogyasztásról írtam most agyon jó a verda. Jövő héten még kell, utána szerelőhöz viszem és feladom neki a rejtvényt. Van nálam tartalék víz... :-) Ormió
Kedves Klubtársak, ismét megkérdem, mert elkerülhette a figyelmet a kérdésem. Állandóan a minimum jelzés alatt van egy ujjnyival a hűtőfolyadék szintem, csak úgy látom, ha leveszem a sapkát és benézek a tartályba. Hhiába töltöm fel, 1-2nap alatt ismét lecsökken erre a szintre. Csepegést nem látok sehol. Mi ez? :-) Ormió
Korábban irtam hogy próbálkozok felesbe járni etanollal. Hát nem lett jelentőssen olcsób a tankolás.
Újabb próbálkozásra adtam a fejem, ezúttal egy készüléket is beépittetem, hogy tiszta etanollal tudjak járni. Hát 12 liter az eredmény vegyes használattal. Még majd próbálnak állitani rajta, mert nem jó megy az autó. Nem tetszik. ennyit szerettem volna közölni veletek, okulás képpen.
Sziasztok, 5 éves 75000-t futott Lacetti 1,6 SW kocsimmal Horvátországban 6,5lit/100 Km-es fogyasztást sikerült produkálnom! Autópályán, 4 személy és dugig tömött csomagtartó, 120 Km-es tempó mellett. Átlagban (autópálya + le-a-partra-vissza-irány a kisbolt használattal) 7,8 literes fogyasztás jött ki. Ennyivel tartoztam, hogy közzéteszem ezeket az eredményeket, mert mindig dohogtam a magas fogyasztás miatt és bizony sosem hittem el, ha valaki ilyen számokat írt ide. Kisvárosi "fogyasztó" vagyok, 9-10 liter körül szokott ez menni... Egy kérdésem is van: megijedtem, hogy a hűtővizem csökken, de nem tudom, ez így baj-e? Állandóan a minimum jelzés alatt van kb. egy ujjnyival a vízszint, hiába töltöm fel, hamarosan ismét lecsökken erre a szintre. Csepegést nem látok sehol. Mi ez? :-) Ormió
Eladósorba került Atyám autója, hátha pont ilyenre fáj a foga valakinek:
CHEVROLET LACETTI SX 1,4i (benzines) 4 ajtós (sedan), ezüst színű 2006 februári, 61500 km-rel, folyamatosan, szakszervízben vezetett szervízkönyvvel. Első tulajdonostól, garázsban tartott, nemdohányzó, megkímélt autó, törve nem volt, csak apróbb sérülések (részben kijavítva). BLAUPUNKT gyári CD-rádió, távirányítós centrálzár, immobiliser, elektromos ablakemelők elöl, manuális klíma.
Megpróbálhatod az aksit levenni egy éjszakára. Hátha visszaáll alapra az ECU. Ha nem és nem is javul vidd szervizbe, ott vissza tudják állítani alapértékre. Csak a gyári kiolvasóval lehet, univerzálissal nem.
Szevasztok! Segítsetek ha tudtok. 1.6-os lacattim van és a pillango szelep tisztitása után elkezdett össze-vissza járni a motor. állitolag ez elmulik, na de mikor és nincs e rá valami megoldás? azonkivül mindig csak a második inditásra indul. mi lehet ez? előre is köszönöm a segitséget. Üdv Janko
Szia, SW 1,6-om van, 5 éves, 70 000-t futott. Most mentem 540 km-t, ebból 460 autópálya (130-140/h, két személy, terhelés nélkül)), a többi hétvégi város (vagyis nincs dugó, lehet menni). Így jött ki 8,2 liter. Ez nagyon jónak számít az eddigiek szerint, magam is csodáltam. Viszont: mennyi olajat eszik egy ilyen járgány? Eddig nem mértem, de soknak tűnik... :-) Ormió
Igaz Aveo-m van 1.4, fogyasztás városba nyáron 8l, télen 10l körül van. Hosszútávon ez olyan 7 liter kűrül alakul. Szerviz intervallum évente vagy 15000 km-ént attól függ melyiket éri el előbb. Árak nagyon változóak, és függ attól is melyik km szervizre viszed. (és akarsz e garanciát rá) Váci szerviz megbízható ha a környékén laksz.
4 db Chevrolet Lacettire való 195/55 R15 -ös Hankook nyári gumi 80 % -os állapotban sürgősen eladó. ( autó eladás miatt ) Ár : 29.000,- Ft / 4 db. 06203362601
Köszönöm szépen! Elolvastam, - hát siralmas... A benzinesek szervíz és fogyasztási adatai érdekelnének még. Hány km-ként kell szervizbe vinni és az mennyibe kerül?
Én is dízelben gondolkottam,de városban közlekedem leginkább,hozzáértők nem javasolták több szempontból sem. Például a szervízköltségek jóval magasabbak mint a benzinesé,és a fő gond a részecskeszűrő.
Ezt olvasd el,és utánna gondold át,a benzines etanollal is használható.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Mi a véleményetek, tapasztalatotok a Chevrolet Lacetti esetében a diesel motorokról?Mit tudnak? Van e valami gond velük?Mennyit fogyasztanak? Kényesek, - vagy beváltak? Kedvező áron lehet a Lacettikhez így hozzájutni..
Illetve a másik kérdésem: Ugyanilyen autókban van 1.4-es benzines motor is. Azokkal kapcsolatban mi a tapasztalatotok? Fogyasztásuk, állóképességük? NAGYON megköszönöm ha válaszoltok!!!! Akár magánban is: foldvari@vitae.hu