Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18107
kozben jatszottam vele:) most mar 14ikek vagyunk realem szinten:)
Előzmény: Törölt nick (18103)
Chaina Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18106
Olyanokat is guildtagnak mutat akik rég nem azok, ZulAman már kipucolva, TK-ból csak Kael van, szóval még némi update ráférne.
Előzmény: Törölt nick (18103)
Zka Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18105
Most már mutatja. Valszeg a becachelt memberek cuccaiból nézi ki és még nem sok ember volt cachelve.
Előzmény: Törölt nick (18103)
Chaina Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18104
Nagakat nálunk lock kiteolja. Lassitó curse, slow, totem, aztán nuke a távolsági dps. Kétségtelen, a kiteoló lockunk tryoknál már striderekről álmodott, de nálunk ez a megoldás jött be.

Kael, 4. trynap 78 %. Meglássuk a héten mi lesz.
Előzmény: blue-dragonfly (18102)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18103
ez hulye...a guildunkre azt mondja h se grullt, se za bossokat nem oltunk...;>
Előzmény: Lord Sage (18098)
blue-dragonfly Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18102
Hétfő este sikerült 2x átvinni P3ba, az első váltás után 41%on haltunk ki, a második alkalommal pedig nindzsa golyóbevitel volt, azaz az illető nem szólt, hogy berakja a core-t... :D ott kiabáltam ventin, hogy "Vashj OUT!!! VASHJ AOUUUUUUUUUTTTT....." és ding halott voltam:DDD

A P2 nekem úgy tűnik, hogy 2 dolgot vizsgál/fejleszt. Az egyik, hogy tudod-e a classod minden csínját bínját, a másik, hogy 100% teljesítmény leadása mellett el tudod-e dönteni, hogy kiléphetsz-e a szerepedből egy két másodpercre, hogy például core-ozz egyet. Valóban az elős olyan fight, ahol nem lehet semennyit sem slackelni és tényleg kell hjozzá a csapat. Valószinű, hogy, amikor az ember túljuott rajta, akkor egyre könnyebb és könnyebb lesz, de most még nagyon szopatós a dolog.

A stridereket mivel kite-oljátok? Nálunk egy sámli csinálja... :) próbáltuk huntával, mage-el, de egyik sem vált úgy be mint egy sámli. A nagákon én csak a WF totemet hiányolom, mert, azzal gond nélkül kezeljük a dögöket, anélkül, néha összecsúszik 2 naga:(
Előzmény: Deashi Barai (18099)
Zka Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18101
LOL
Aki ezt csinálta, felvehetné a blizzard a webes csapatba. Siralmas hogy 2hetente kb 1 napra jó az armory, de ha megy is olyan tetű lassú hogy borzalom. Gyakorlatilag teljesen haszontalan.
A flashes karaktermegjelenítés is elég megdöbbentő :D
Előzmény: Lord Sage (18098)
Deashi Barai Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18100
o.O
Előzmény: Lord Sage (18098)
Deashi Barai Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18099
Tegnap én is Vashj-n tryoltam. Baromi jó harc, végre valami, ami felkelti egyes kiégett veteránok érdeklődését is:-)) Második fázisban olyan érzésem volt, hogy kéne még 5 ember a raidbe, annyira szétszóródik a csapat, alig-alig látni másik playert:-) A Striderek sajnos nem haltak meg elég gyorsan, a nagákba is elkelt volna egy kis plusz DPS, nomeg a labda is elhalt itt-ott:-)... Van mit gyakorolni.
Előzmény: blue-dragonfly (18097)
Lord Sage Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18098
http://www.warcrafter.net/

Ezt tessék csekkolni, baromi imba!

Armory WTF?
blue-dragonfly Creative Commons License 2008.01.23 0 0 18097
Hali,

Vasi néni előtt állunk, a többi boss harcot már sikerült többször is megcsinálni egy nap alatt. NE rugóval játszom, tehát amit látok, azt közvetlen közelről látom:) a többi class szerepét még nem próbáltam.

Tidewalker - eljutni hozzá talán nehezebb mint maga a fight. Az egyetlen random lehetőség, hogy kit rak be a gömbbe. Általában az egyik druida hileli a gömbben levőket és 2 pala vagy néha egy maci és egy pala szedi össze a berohanó murlockokat. a raidben van 3 mage minimum és 1-2 lock, ők AOE-znek. A csapat gerince nagyon összeszokott, ezért nekünk nem olyan nagyon nehéz.

A Karathressnél szerintem a pull dönti el, hogy mennyire lesz egyszerű a dolgotok, ha sikerül jól széthúzni őket, akkor nem nehéz a dolog, de figyelni kell végig.

A Vakegér harc érdekes... Itt a váltásokon lehet elúszni, illetve azon, hogy megfelelő időben kiszaladt-e melee whirlwindből (néha slackelek és 1-2 másodpercet kések, ami az idős korom és a megosztott figyelmemnek köszönhető). Nekem mint rugónak nem nehéz megölnöm a démonomat, de a tank eleinte néha beszívta. A futásnál arra kellett ráébreszteni a társaságot, hogy az elfutás, az azt jelenti, hogy megfordulok és a legnagyobb sebességgel elszaladok a terem legtávolabbi sarkába és közben ezerrel kukkolok hátrafelé, hogy a boss esetleg nem szalad-e mégis felém. WASD skill FTW!!!

Szerintem a Vakegér a legbonyolultabb, legtöbb változóval járó harc, és Tidewalker, aki a legegyszerűbben ölhető boss.

Hétfőn voltunk a 3. hete Lady VashJ-on és eddig ez a fight tűnik a leg szopatósabbnak. Azaz nem is a fight, hanem az, hogy nagyon sok minden történik, mindenkinek kell tennie 100% a dolgát és mellette hinned kell abban, hogy a többiek is megteszik amit kell. Nekem kimondottan viszketett az ujjam a klaviatúrán, hogy a 5-10% healthen levő elementálokra kiüssek egyet, miközben a nágát ütöm, mert nem láttam, hogy a távoli DPS vajon megöli, vagy sem. Amikor kiléptem rájuk és egy két ütéssel kinyírtam őket, akkor nem tudtuk lenyomni a nágákat... Szóval mindenkinek kell a maximumot hoznia és hinni, hogy a másik is megcsinálja ugyan azt.

üdv

dragonfly
Chaina Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18096
Jaja, simán oneshotolja, ha épp olyanja van. Első SS-t másik lock tegye rá, halál után saját magára egyszerübben feldobja a következőt, néha nem árt :-)
Előzmény: uncas (18091)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18095
Ja csak a lényegre nem válaszoltam. :D

Warriorral ugye gondolom az a gond, hogy csak meleeben tudja tankolni és akkor a boss közben nem üthető melee által, mert ők is megsülnének.

Igen. :D

Valahogy nem vágom, hogy farmolunk ki 100 badget egy locknak hirtelen :D

Amugy ezt most nem olyan macerás. Egy Karazhan - 22 badge, napi heroic - 6 badge, Zul'Aman - 14 badge.
Szal ha napi egy heroiccal számolsz akkor egy hét alatt 22+2*14+7*6 = 92 badge. Egy hét alatt 3 raid instanceal és napi egy heroiccal. Ez a full fire res gear ez régen volt csak macerás amikor csak heroicból tudtad kiszedni őket.
Előzmény: Zka (18092)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18094
Ja és persze a Trial of Magtheridon questreward is kötelező. :DDDDD
Előzmény: Zka (18092)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18093
22 badge/Karazhan FTW. :)
Előzmény: Zka (18092)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18092
Fasza :D
Warriorral ugye gondolom az a gond, hogy csak meleeben tudja tankolni és akkor a boss közben nem üthető melee által, mert ők is megsülnének.
Valahogy nem vágom, hogy farmolunk ki 100 badget egy locknak hirtelen :D
Előzmény: uncas (18091)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18091
Max. 365. És még igy is meghalhat a warlock tank 1 lövésből. Én maxos tankon is láttam 8as debuffot. Nagyobbat azért nem mert 8-as debuffnál 8*1675 = 13400-at sebez egy lövésből. :D SS-t a lockra mindenképp. :D
Előzmény: Zka (18090)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18090
Hydrossra megvan a gear. Múltkor 50%ig vertük, de az offtankokon nem volt resist gear meg sok egyéb gond volt amin elbuktuk volna a killt úgyis. De holnap sanszos, hogy lemegy.

Leon a locktankra mennyi FR kell?
Chaina Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18089
Leonál egy gond van, ahogy uncas is írta, a locktank gearjének meg kell lenni hozzá. Amíg nincs meg addig felesleges próbálkozni, bár egyszer már kihealeltük a warri tankot démonphase alatt, amikor disconnectelt a lock. De azért nem csinálnám így tartósan :-)

Tidewalker hosszú, unalmas és nagyon szemétláda tud lenni. Legutóbbi kedves húzéása az volt, hoyg egyszerre rakott bubiba minden olyan karit, amelyiknek valami halvány esélye lett volna a murlockok összevakarására. (palatank, másik pala, két mackó) Utálom az olyan fightokat amiben ennyire a random számít.

Karatésban meg roppant szeretem amikor healelem a tankját és a sámán haláláig tkp csak engem szeretget a hp felezéssel. Ami ugye stunnol, tehát annyira nem buli.

Magginál a kockázásnál nálunk bevált, hogy mindkét körre név szerint le volt osztva a kockázó, és valaki hangosan mondta ventrin, 20 sec a blastflame, 10 sec mindeki odamegy a helyére, 5 sec és KATT és elenged :-) Így is el lehet cseszni, de kis odafigyeléssel megoldható.

Szóval Zka kérdésére válaszolva fene se tudja melyiket kéne először, mi anno még Hydrosst se öltük, mikor Tidewalker meghalt.
Előzmény: Deashi Barai (18087)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18088
Morot siman ki lehet kerulni, jah.
Deashi Barai Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18087
Leo-n voltam párszor, kb olyan nehéz mint Murmur. Saturás tapasztalat előny.
Előzmény: Zka (18081)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18086
Hehe :) Amúgy szerintem elég illogikus, hogy a VRnél és Solariannál sokkal nehezebb Magi volt az attunement követelménye TKhoz :O
Előzmény: uncas (18084)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18085
Ahogy elnéztem a térképet Karathress egyik oldalán Leo, másik folyosóból Morogrim.
Be lehet oda egyáltalán menni Leo vagy Morogrim kinyírása nélkül?
Előzmény: uncas (18083)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18084
omg. :) Akkor még nincs is TK kulcsotok. :DDD
Előzmény: Zka (18082)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18083
Szerintem Karathress a legkönnyebb. De ez függ a guildtől. Leo-hoz megvan a max fire reses lock? Ha nincs akkor az legyen az utolsó. Karathress az DPS harc és rövidebb mint a hullámjáró. :D Morogrim-t soha nemszerettem mert hosszu, és ha valamelyik murloc invázíónál meghal egy AOEs emberke akkor még hosszabb lesz és megint hal meg így tovább. Karathress meg pörgös harc, begyakorolod és utánna soha nem lesz vele problémád.
Előzmény: Zka (18081)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18082
Ja meg ott van Magtheridon amin pár ember nagyon kattog már és elsőre is eljutottunk phase2be, szóval csak a kockázást kell betanulni és ki kell találni hogy marad életben az MT, mert nem viccel ez a majom :O
Előzmény: Zka (18081)
Zka Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18081
Na szóval TK 3/4, SSC 1/6, Hydross következő raiden valszeg elfekszik és ezzel 2/6 leszünk.
Nyilván nem Kaelre megyünk, hanem TK első 3 bossát begyakoroljuk, farmra tesszük, miközben SSCben tanuljuk az új bossokat folyamatosan. Kérdés, hogy melyiket.

Nektek mi volt a tapasztalatotok az SSC bossokkal?
- Morogrim
- Leo
- Karathress
...áll előttünk a főboss előtt. Mindegyikről hallottam már, hogy nehéz, meg azt is hogy könnyű. Szerintetek? Most nyilván nem az érdekel, hogy farmon melyik könnyű mert farmon biztos mind az :)

Van pala tankunk (és sokak szerint Morogrimre egy nagyon durva avoidance tank kell ami személyemben adott: 32.2% dodge 18% parry, 13.9K hp unbuffed a dodge setemben), emiatt arra hajlok, hogy Morogrim kéne következzen.
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18080
tegnap meglett solarian is. easy fight.

voidnal az utso trasht puccoltuk amikro instance servers down. vagy fel oraig a tokunket vakartuk mire ujra elindult minden. termeszetesen a trasht ujra kellett pucolni. void nehezen ment farmra (2ik kill volt) mivel szegeny warri tanokok alig gyoztek aggroban a dps nyomaban loholni. Nemi RL fedes a dps fele hatott:)

ket priestnek is lett t5 vallasa:)

Solarian 5ikre lement:) Ennyi kellett meg mindenki felfogta, hogy igen ki kell allni. Igaz ekkor mar 3ik oraja raideltunk:)

H.
Előzmény: Chaina (18073)
uncas Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18079
A bejárattől mész a fel mellett a jobb oldalon egy szikláig ahol a repedés van a földön. :) Írtam én hogy T5-T6 tankról van szó?
Előzmény: Sleeper (18077)
Lord Sage Creative Commons License 2008.01.22 0 0 18078
mondanám, hogy egy állat vagy, de illedelmes vagyok :D
Előzmény: Chaina (18073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!