Visszaszivtam!!! két légtelenitő múanyag csavart találtam a termosztát ház nem tudom hol van rajta. ha le légtelenitem másnapra megint levegős lesz... örjitőőőő
Holnap megnézem milyen fordulaton torpan. Ha már szereltél be tempomatot és bevált, akkor szakíthatnál egy kis időt az enyémre is, ápoljuk a barátságot:)) Mennyi ideig tart beszerelni?
Én sem vagyok hozzáértő, de azért kicserélném a termosztátot. Láttam én már vadi új teromsztátot is ami rossz volt. Egyébként mi az, h. nehezen melegszik? Az enyémmel is menni kell v. 8 km-t h. üzemmeleg legyen. Addig meg nem is fűt persze normálisan.
Gore, nem kellene egyből kimutatnod a fogad sárgáját, valószínű, hogy a hozzáértők elsiklottak a hozzászólásod felett, a magam részéről meg kb. annyit értek hozzá mint a mélytengeri halászathoz. Szóval türelem, bár szerintem rosszul futottál neki.
KC OK, már alig várom, majd tájékoztass ha megvan, de ne az én autóm legyen a kísérleti nyúl, ha lehet:) Más: torpan az autóm, szerinted köze van a tuninghoz?
A téglás fiatalembereknek meg: a tégláról mindig Stirlitz jut eszembe nem a tempomat:)
Tisztelt hozzáértők!!! A segítségetekre lenne szükségem!!! 1,9 dci trafikomról lekellene varázsolnom a generátort!!! Történt a mai nap, hogy csütörtök óta munka híján bevásárlás céljából elővettem igen megbecsült traficomat!!! Elsőre indult minden gond nélkül, járattam az udvaron negyedórát, majd kiálltam az utcára, és ott leállítottam, bementem átöltözni, magamhoz vettem a kiskosárkámat, beültem indítok és semmi!!! Csak nyekereg az önindító, minden lámpa kialszik!!! Felnyitom az elejét, és a generátortól olyan érdekes büdös égett szag jön elő!!! Mostanra feltöltöttem az akksit, pöcc-röff indul, viszont a műszerfalon a töltésjelző és a stop felirat égve maradt!!! Gondolom a generátornak van valami baja!!! Lenne hol megnézzék, csak le kellene venni, és elvinni (kb 30 km)!!! Valami segítséget szeretnék tőletek kérni, hogyan is fogjak hozzá!!! Felülről nézve elég szar helyen van, merre lehet kivenni, van valami ördöngősség a dologban hogy jön le és utána ki??? Sürgős lenne, mert hétvégére kellene az autó!!! Segítséget előre is köszönöm!!! Tisztelettel : karimama!!!
Gondolom az agresszív figyeli a táblákat is és satuzik ha gyorsabban érkezel. A normál közepes erővel lassít a tábla előtt, az eco meg csak megközelíti az ajánlott értéket. Figyelembe veszi a terepviszonyokat és 1-200 méterért nem is lassít le h. a fékbetétek kopásával és a fölöslegesen elfogyasztott üzemanyaggal ne terhelje egyre zöldülő kis bolygónkat. Ugye jól értelmeztem? :)
(Gondolom a gyorsítás mértéke fog változni a padlógáz és a finom között)
Egy ideje már olvasgatlak Titeket, és nagyon sok hasznos infot tanultam.
Van egy problémám. 4 éve vettem egy vivát, nagyon meg vagyok vele elégedve. Az az egy gondja van hogy 2200-as fordulatig kerepel egy kicsit a motor. A szerelőm nem halja az autón, de érdekes módon mindenki más igen. Tudna valaki segíteni hogy mi lehet a proléma? A porlasztócsúcsok most lettek felújjítva.
olcsón eladó gyári kettes ülésem van hibátlan állapotban, egyes ülés két karfával kivehető kivitelben(nem vezetőülés !!!), meriva ülésem is van kettő első és komplett összecsukható hátsó sorom is, utólag kis ügyességgel beépíthető és a gyári ülések árának töredékéért. akit érdekel valamelyik küldök képeket emailben.