Elado egy 1972-es evjaratu, 2200 dizel motorral, muszaki elkul. Eldontendo, hogy bontasra vagy forgalomba. A szitu az hogy elvittuk szerelohoz meg anno hogy muszakiztassa le, de o talalt rajta rohadast amit lakatossal kellett volna megcsinaltatni. Az auto ezutan ugy maradt de most mar jo lenne levenni a nevunkrol mert azota minden van meg a mai napig fizetve utanna. Ha valakit erdekel jelentkezzen, arajanlatokat is szivesen fogadok mert amint latom eleg szeles a skala.Fenykep meg egyenlore nincs, de nagyon hamar beszerzem es kuldeni is tudok rola. Szine zold, belul a cumok barnak. Koszi hogy elolvastatok csao!
Csak az a baj, hogy magyar forgalmis állólámpás kupét nem nagyon lehet találni itthon :( Egy-kettő van, de azok vagyteljesen felújítottak, vagy irreálisan drágák, vagy pedig a karburátorosak. Én mindenképpen injektorost szeretnék, vagy 250-est vagy 280-ast.
Az meg nevetséges, hogy egy 800ezres kocsira az adó tobb mint 50%... Nagyon megnehezíti a veteránozást.
Nem értem, hogy milyen jogcímen kérnek el regadó néven pénzt az EU-ban. raadásul egy olyan autóra, amit nem is lehet már kapni, és aki ilyet vesz az nem valószínű, hogy a Chevrolet Lacetti helyett veszi, tehát mégcsak a piacot sem kell védeni. Azt még megérteném, hogy az újabb autókért beszednek, mert ugyen tmesz jót a gazdaságnak, ha nem itthon fizetik be az áfát, de egy ilyen autóért... nevetséges.
Már néztem a németoldalakat. A jobbak 1.3-4 millánál kezdődnek, és azokra is valószínű, hogy ráférne egy szép kis javítás. Az meg a másik, hogy ki kell utazni, haza kell hozni, stb. Ezek mind mind + pénzek. Kb ugyanitt lennék. Most van ez, ami a használtautó.hu-n is fent van 850ért. Miost hétvégén néztem meg. Körbe fotóztuk, kiprobáltuk, nem tünik rossznak, de erre is rá kell költeni rendesen. Ráadásul oszták forgalmis, ami eléggé megdobja a költségeket.
Jelen állapotában a kocsi tuti nem megy át mégcsak az előminősítésen sem, szerintem. Műszakilag jó, de elég erősen korrodáltak a padlólemezek, meg ittott kisebb helyeken.
Én meg szeretnék vele egy kicsit járni mielött még felújítanám, hogy kitapasztaljam az autót, mert ha felújított állapotban zúznám meg, az elég fájdalmas lenne.
Nem személyeskedni akartam, remélem nem sértődtél meg, de láttam már olyan emberkéket akik lehet hogy még a motorháztetőt sem tudnák egyedül felnyitni.
Minősités 20e
Műszaki összeépitési engedélyel 30-35e(valahol meg van a számla)
mivel 3 adásvételi volt, 3 db átirási illeték, (3x60e)
Nem tudom, hogy létezik-e nálam nagyobb veteránautóbuzi a földön :) Nem vagyok nagy szaki, de azért tudok én is egy két dolgot.
Azt hogy érted, hogy ennyi volt csak a forgalombahelyezés regadó nélkül? Ennyi volt műszaki vizsgára való felkészítés, vagy mi? Műszaki vizsgán áttudom dobni gond nélkül, az nem probléma. Engem csak a regadó tart vissza a forgalomba helyezéstől. 300-400ezer a regadó, annyiből már egész szép dolgokat lehet mávelni a kocsival, csak félek, hogy nem fogok tudni kivárni, amíg megcsinálom veteránvizsgára készen az autót.
Legkevésbé sem akarnám védeni a vizsgáztatókat, de eddig amelyik OT-s rendszámú autót láttam az tényleg megérdemelte
Én mikor vizsgáztattam az autómat az volt a véleményem hogy én valószinüleg sokkal szigorúbb lennék
Sokan haragszanak emiatt rám de szerintem az aza igazi veterános aki ismeri és dédelgeti az autóját-ez általában meg is látszik az autón; láttam már olyan állólámpást hogy nem volt tipustiszta de mégis a tulajdonos az anyagi körülményeihez képest szépeen rendben tartotta, meg láttam ellenpéldát is.
Én őszintén szólva azt nem tartom igazán veteránosnak aki vesz készen egy autót.
De ez megint csak egy vélemény, mindenkinek más a véleménye erről.
Regisztrációs adót ellehet valahogyan sumákolni egy ilyen autónál? MErt sajnos akkor engedik csak el ugye, ha veteránvizsgáztatva van, ha nincs, akkor olyan 300-400ezer forint CSAK a regadó, ami vándorol be a magyar bürökráciába, amit nem szeretnék. Veteránoztatás elött meg renegeteg meló lenne, és addig is szeretném építgetni, próbálgatni a kocsit.
Hát olvastam itt ott olyan írásokat, hogy vitték elég szép autót, igaz nem 100%ost, és úgy küldték el mintha egy marék rozsda lenne, aztán meg írtak olyat is, hogy rozsdás taligákat is látni OT-vel. Én nem akarok megbántani senkit, én ezeket csak hallottam. Mondjuk én is írtam egy levelet a MAVAMSZnak, de már lassan 2 hete nem válaszoltak :(
egyáltalán nem vettem sértésnek, már csak azért sem mert a gumikédereket nem vettem meg, de ezekkel az árakkal kalkuláltam én is amiket ha összeadsz elég jelentős kis összeg
amúgy a karosszéria és fényezést leszámitva mindent én csináltam
most megint egy felújjitás közepén vagyok , ez limuzin amihez rengeteg alkatrészem van, de megint csak arra a megállapitásra jutottam, hogy nem éri meg felújjitaniű
mert magadnak rendesen csinállod meg ami tükröződik a végösszegben is, amit senki nem hajlandó majd megfizetni egy esetleges eladásnál, az esetleges vevők majd azzal jönnek hogy enyiért meg enyiért láttam egész jót..., amin csak ezt meg ezt kell megcsinálni...
kb 10 db állólámpás után arra a megállapitásra jutottam hogy egy szép és jó példány legalább 2 millió akár te újitod fel, akár veszed (kivéve ha kifogsz olcsón egy jól felújjitottat)
Eddig csak olvasgattam, de úgy látom sokan csak a habokba beszélnek.
ICram45! üzenem neked ne hagyd magad eltántorítani, mert itt elég sok túlzást lehet olvasni, ha valóban reálisnak láttad az autót, akkor számolj te magad, ne hallgass másokra!!
Nekem van 2 db coupém, az egyik 90 %- ban kész 1 millió alatt vagyok, és gyönyörű lett.
Nagyon sok mindent saját magad is meg tudstz csinálni, tök egyszerűen szerelhető autóról beszélünk, nem kell mindenért "szakemberért" futni, akik ha megtudják milyen autó, azonnal duplán számolnak mindent
250ce neked üzenném: ha több százezret költöttél az ajtó, ablak gumikéderekre akkor jól lehúztak
a teljesség igénye nélkül néhány példa: ajtó körüli gumikéder: 65,71 euro/db, "a" oszloptól a tető alatti gumicsík végig a "c" oszlopig:88 euro/db, vízlehúzók: 10 euro/db, stb...csomagtér gumi:61,12 euro, első szélvédő gumi:67,02 euro, hátsó szélvédő gumi:59,8 euro.
remélem nem bánottalak meg...
ezek br. Ausztriai árak, de ha ügyes az ember, még nettóban is el lehet hozni, tehát mindenképpen érdemes utánnajárni.
Én is láttam 1,5 milliós coupét, de arra simán rá lehett volna tolni min: 500.000.-
Én ugyan még nem vizsgáztattam veteránt, de akivel csak beszéltem mindenki azt mondta hogy korrektek, és végtelenül segítőkészek. Ha találnak is valamit, javaslatot is tesznek a javítására hogy minél előbb meglegyen a minősítés.