4hengeres,hengerenkénti injektoros ETANOL átalakító eladó!A készülék kb. 2hónapot használt,tökéletesen működik.Gépjárműváltás miatt eladó.100km-enként kb.400ft spórolás a tapasztalat szerint.Van rajt hidegindító potméter is!Delphi DE1 csatlakozókkal szerelve(Chevrolet daewo,gm,egyéb típusokra),tehát csak össze kell dugni,és azonnal használható.Hunflex de luxe.Új ára 40ezer volt+5ezer a csatlakozó.Ennek a feléért,azaz 22500-ért eladó
Kiderűlt megoldani a problémát, megírom hátha valaki hasznát veszi. A lényeg ,hogy tettem tankoláskor szeleptisztító folyadékot meg etanollal felesben tankoltam a benzint és a hiba 30-40 kilóméter után megszünt! Lekopogom azóta se jött elő a rángatózás maradtam is az etanolos (50% etanol / 50% benzin) tankolásnál.
Helló! Van egy 1.4-es 16 szelepes lacettim. "Hihetetlen" de nekem is van egy próblémám vele.
A jelenség: Hideg motornál ha egyből elindulok vele - de az is elég ha csak nyomom neki a gázpedált egy 15-20 másodpercig egyfolytában - (nem hagyom felmelegedni a motort) akkor egy pár száz méter után lefullad mintha bezabált volna, és utánna nagyon nehezen indul be.Erőlködik mintha kifogyott volna az üzemanyag. De a sárga lámpa nem gyullad fel. Ha megvárom míg felmelegszik a motor semmi probléma nincs nem szaggat szépen megy. 88 ezer km van benne, gyertyacsere volt benne ugyanolyan lett belerakva mint ami volt, nem is volt vele probléma 2-3 hónapig.
Haverom azt állítja így látatlanban,hogy valami hőérzékelő ment benne tönkre és amiatt bezabálhat. Köszi szépen előre is az ötleteket mitől lehet!
kösz a tippet. Sajnos önmetsz csavar nem megy, mert szétmállott-porladt az anyag körülötte! Addig hajtogattam a leszorító fém rugószerűséget, amíg sikerült beszorítani az izzót. Valami rugófélében gondolkozom, amit be tudnék nyomni a lámpatestbe...
Ami a képen van, az a gyári (legalábbis Atyámnak is, nekem is ilyenekkel adták át az autót). Viszont nincs egy egész garnitúra, csak 3 db. (Atyám egyet elhagyott, és a maradék hármat megtartottam magamnak tartalékba, amikor az Ő autója eladásra került). Nem is szeretném mindhármat eladni, de ha 1 hiányzik Neked, annyit tudok nélkülözni.
Amúgy a Bárdinál 24 500.- a lámpatest (mozgatómotorral együtt). Legalábbis az 3/5 ajtóshoz, a sedant egyelőre nem találtam (lehet hogy nincs raktáron).
Ebből bizony gányolás lesz, mert - gondolom - nem szeretnél 136 ezret kifizetni a két 99%-ban tökéletes lámpatestért... :-)
Szerintem meg lehet valahogy bütykölni. Esetleg egy egy számmal nagyobb (önmetsző) csavart óvatosan belehajtani; némi takonyragasztó is segíthet (azt a műanyagolvasztó izét hívom így :-D ); nézegetni kell, valamit biztosan ki lehet találni.
6 éves lesz az SW-m, és már mind a két lámpatestét cserélni kellene, darabja 68 ezer körül! Hogy miért? Nem tudom már az izzókat (tompított) rögzíteni bennük. Volt véhány izzócsere (típushiba, mint tudjuk), és az izzót a helyére rögzítő fém pántot tartó csavarok egyszerűen kikoptak a helyükről. Szétporladt az anyag! (ha ez anyagnak nevezhető egyáltalán)
Van valakinek ilyen tapasztalata, vagy ötlete, mit tegyek?
"A készülék úgy módosítja a keveréket, hogy a jármű vezérlőegysége által az injektorok felé küldött üzemanyag-befecskendezési mennyiségét optimalizálja, megnöveli. A készülék képes 100% benzin, 100% E85 és ezek tetszőleges keverékével is tökéletesen működni. A készülék az injektorok nyitvatartási idejét növeli meg. Ha benzint tankolunk, a lambda szonda visszaveszi a felesleges többlet üzemanyagot. Az E85elégetésekor keletkező kipufogógázt a lambda szonda szegény keverékként érzékeli, ezért a rendszer dúsítási parancsot kap, viszont a gyári rendszer nem tudja olyan mértékben növelni a befecskendezett üzemanyag mennyiségét, amely megfelelő lenne, ezért van szükség az etanol átalakító használatára. Benzin tankolásakor a rendszer túldúsítottnak érzi a rendszer működését, így az automatikusan szegényíti a keveréket, amíg a gyári értékre vissza nem áll."
Nézegettem néhány szerviz ajánlatát, 40-50 ezer ft körül van a készülék+beszerelés.
Többek véleménye szerint 30-40%-ban bármilyen benzines autóba tankolhatsz bioetanolt. (Már kérdés az, hogy ilyen arányú keverés mellett nem tudsz egy vagyont megspórolni, mivel egy minimális többletfogyasztás mindenképpen jelentkezik.)
Nem fordult, de abszolút elképzelhető, hogy egy horror az alkatrész ára. Újabban minden autóban az egész mindenség, az összes kapcsoló, visszajelző, kicsiizé egy darabban van (ne csodálkozz, ha még a hátsó rendszámtáblát is ez a vacak panel tartja), és ha bármi elromlik rajta, az egészet el lehet dobni. Rendesen jó üzlet a gyártónak.
Megoldás: kis barkácsolással beépítesz egy külön kapcsolót. 200 Ft-ért + egy darab drót. :-)
Az 1.4 16v és 1.6 16v benzines Lacettik nyomatékszegények 3000-es fordulatszám alatt a gyári beállításokkal, és a tompa gázpedálreakció is elég zavaró.
Motoroptimalizálással a teljesítmény és forgatónyomaték gyári tartalékokon belüli növelése mellett ezeken a problémákon is lehet segíteni.
Chevrolet Lacetti chiptuning utáni visszajelzésekről is olvashattok itt
2004-es 5 ajtós Lacettimen elment a hátsó ablak fűtés. Egy darabig bizonytalankodott, aztán végképp kimúlt.
Az egyik márkaszerviz (telefonon) úgy tippeli, hogy az egész középső kapcsolópanelt cserélni kell, állítólag típushiba. Csak az alkatrész 40ezer. Fordult már elő veletek hasonló?