A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Nekem is ilyen volt. Elvileg a bekötött csatikon kívül kell lenni még 3 szál árva madzagnak. Abból az egyiket fix tápra kell kötni. Mennyiért vetted ha nem titok?
Vettem egy fejegységet, be lett építve és csak gyujtáson működik. Szeretném ha kulcs nélkül is menne, inkább kapcsolgatom. Nem mertünk kötözgetni rajt semmit mert a can busos csatinál nyomtatott áramkör van és hátha kicsapatunk vmit benne. Valakinek tapasztalat?
A VWNavi.com-on van egy topic "RNS-510 Hard Disc Information" itt egy lengyel srác leirja (#33 http://vwnavi.com/forums/showthread.php?t=6992&highlight=hard-disk&page=3) az esetét. Ez nagyon hasonlít az enyémre! Később többen is csatlakoznak hdd halálesettel. És sok-sok fejtegetés jön, hogyan lehetne kicserélni a hdd-t. Végül egy sikeres recept (#46). Az eredeti HDD-nem egy "egyszerű" szerkezet -30C - +85C fokon megy, rázkodásmentes... Egy ilyen nem olcsó, és rengeteg idő, amiből nekem nagyon kevés van.
Érdeklődnék, hogy mennyi lenne egy "új" (roncsbeszámítással, bár elvileg javítható) ami kezeli a BMW-s térképet és van rajta óra?
Úgy látom lemaradtam az utóbbi hetek firmware háborújáról. Elkezdtem végigolvasni, de a felénél feladtam... Úgyhogy inkább kérdezek tőled: Jézuska azt suttogta a fülembe, hogy esetleg hajlandó lenne egy rns510-et becsempészni a karácsonyfa alá. Mi jót tudsz mondani Jézuskának? :)
Nekem a hivatalos V4-es térképem is két lemezes. Egyik a frissítés, a másik meg egy video a navigáció használatáról, amit az autóban érdemes megnézni, mert mutogatja a gépnéni a gombokat is...