Hogyan történik? A sorompó nem csak akkor zár le ha vonat jön? Vonatmentes időkben is beindítják a fénysorompót emiatt? Megaztán hogy. Tud olyat, h egyik oldalt fehér másikon piros?
Mindenkit megdöbbentett. Ez a jele annak, hogy semmi se szent. Következnek a villamosított vonalak, sorban.
Igaz 2 kocsi, de igenis van forgalom itt, néha elkélt volna mégegy betétkocsi. Lehet majd buszozni, Váckisújfaluról Vácra ezentúl nem lehet eljutni, max jó nagy kerülővel, és átszállással.
Hogy mi lesz a villamosított 80-as pályával... Sokszor kerültek erre a miskolci InterCity-k, gyorsok, ha Aszód és Bp. között valami cirkusz támadt.
Nyáron Körösnagyharsány és a vonal többi települése is egy teljesen másik arcát mutatja - nyoma sincs a világvégi komor hangulatnak. Komádinál, Körösszakálnál és Körösnagyharsánynál 100-200 méterre van a Sebes-Körös, ballagj le oda és ott sok fürdőzővel és horgásszal találkozhatsz - ott pezseg az élet :-). Nyáron a vonat személyzete is a Körös parton tölti ki a vésztői vissza indulásig lévő másfél órát.
Néha annyira elidőztek a parton, hogy majdnem lekésték a vonatot... :-))
Egyszerűen fogalmazva más az érdekeltségi rendszer.
Amúgy most egy kicsinyke bosszút állhatok az idióta madárért, aki pár éve követelte a komlói vonal bezárását!!!
Itt most minden vasútbarát egy csibésztallérral jutalmazhatja, Páva Zoltán eme tettét! Igaz, ez nem idei tett, de a vasútbezárás nagyon is idei. Elsőként nyunyuka. :) Utána meg a többiek!
Érdekes, a MÁV-nál sosem volt szokásban az állami kedvezmények jogosulatlanok részére történő kiadása, meg a nem létező utasoknak 90 %-os jegyek nyomtatása.
Nem tudom melyik kérdésemre kaptam tőled ezt a választ, de nem emlékszem hogy én csak hasonlót is kérdeztem volna. Sőt, még az sem dereng, hogy bárkinek is kérdést tettem volna fel.
Nem ott van a baj. Hanem ott, hogy a busztársaságok ezután tömegesen fogják kreálni a 0 HUF-os jegyeket. Eddig meg a 90 %-os jegyeket kreálták, vagy tényleges utasoknak olyat adtak (én is tavaly olyat kaptam a zsámbéki buszon, teljesárú helyett).
Érdekes, a MÁV-nál sosem volt szokásban az állami kedvezmények jogosulatlanok részére történő kiadása, meg a nem létező utasoknak 90 %-os jegyek nyomtatása.
Körösnagyharsányba/ból vonatonként 0-2 utas volt. A vasutasok szerint kb. így van mindig, leszámítva a pénteki meg vasárnapi vikkenedes járatokat, ahol a duplája is lehet.
Ez eddig oké, de míg Kondorosnak a megszűnő vasút helyett ott van egy országos főút, ötpercenként közlekedő autóbuszokkal, addig Körösnagyharsánynak csak egy bekötőút marad, és ritka buszjárat.
>Meg lehet tenni, csak mire az ember eljut oda, hogy megteheti, bekerül a pixisbe
De kerül oda. Az egyik oka a csődnek a pixis belterjessége. Volt egy MÁV főtanácsadó (aki nem az internetese ismerősünk) és nagyon gyanús, hogy generációk óta fantasztikusan értenek mindenhez a kémkedéstől a könyvkiadásig, meg a MÁV - ig is persze. Ez az egész társaság ilyen alakokból áll.
>meg a következő, meg a ... változatot,
Ő mondjuk több évszázados változatot vezetett be ismét. Sőt a saját képi ábrázolásában lehet, hogy akár egy évezredeset.
Itt éppen az a probléma, hogy ezt nem lehet megtenni.
Meg lehet tenni, csak mire az ember eljut oda, hogy megteheti, bekerül a pixisbe (azért tudja megtenni). De ha benne van, már egyáltalán nem érdeklik a Dubai-ba szóló repülőjegyek, kivéve azt az esetet, amikor egy repülőjegyes sztorival meg lehet szorongatni a konkurens érdekcsoportot.
Amikor fontos volt, akkor ő is megváltoztatta, hogy mit kell elolvasni.
Ez természetes. Az "elolvassák és elhiszik"-ben benne van, hogy elolvassák a következő, meg a következő, meg a következő, meg a ... változatot, és elhiszik, és elhiszik, és ....
(Na de, kicsit elkanyarodtunk az ontopic témától. :) Illetve végsősoron nem, mert a mellékvonalas téma örökös velejárója a "nyomják Krahácsot"-szindróma, onnan meg már csak egy lépés az "egyén és hatalom viszonya" című örökzöld. :) )
>nézzük csak, meg tudom tenni, hogy csettintek, és az egzisztenciámat veszélyeztető egyén a következő pillanatban már haltáp?
Itt éppen az a probléma, hogy ezt nem lehet megtenni. Mire valami normálisabb helyzet kialakul, addig évek telnek el. Ezt az időt túl kell élni, ami nagyon nehéz. Mire megépült Békésre a mellékvonal, addigra már késő volt. Maradt a vegetálás máig. Ez egy nagyon gáz helyzet, hogy mire eltűnik, annyira belelovallja magát a hülyeségébe, hogy kárt, amit okozott nem lehet belátható időn belül helyrehozni.
>"mindenki csak addig harcos demokrata, amíg nem került be a pixisbe". :)
Lehetne csinálni ezt elegánsan is, de ami most megy, hogy fizessétek ki, mert úgysem mer soha senki rákérdezni, hogy mi ez a repülőjegy Dubajba. Az egészet veszélyezteti, ha olyan hülyék a vezetők, akik tolvajok is, de legalább rettenetesen agresszívak. Mert a világ nem egészen úgy működik, ahogy ők elképzelik. Előbb - utóbb nekik is feltűnik valami és akkor átváltanak az erőszakra. Aminek meg teljes összeomlás a vége.
>"Elolvassák és elhiszik" (copyright J. V. Dzsugasvili, a valaha élt, egyik legnagyobb marketing-szakember)
Amikor fontos volt, akkor ő is megváltoztatta, hogy mit kell elolvasni.
hanem arról is, hogy ő kárt okoz, az egzisztenciámat veszélyezteti a tevékenységével
Na igen, ilyenkor teszi fel magának az ember a kérdést: nézzük csak, meg tudom tenni, hogy csettintek, és az egzisztenciámat veszélyeztető egyén a következő pillanatban már haltáp? Ha meg tudom tenni, elértem valamit. Ha nem tudom megtenni: szar ügy.
eleve a felső körbe bekerülni lehetetlen, eleve kiválasztott emberek kerülhetnek. Ez az egész egy idő után szemet szúr mindenkinek.
Azért lássuk be, ebben mindig benne van egy nagy ember mondása is, miszerint "mindenki csak addig harcos demokrata, amíg nem került be a pixisbe". :)
Tehát amikor a 25000. meccset veszíti el a csapat, akkor már nem lehet azt mondani, hogy mákostésztát ettek a fiúk
A felbontható borítékok száma valóban korlátozott, de mindig el lehet adni egy olyan, újabb mákostésztás mondást, amiről a közvélemény úgy gondolja, hogy ez most valami egészen más. "Elolvassák és elhiszik" (copyright J. V. Dzsugasvili, a valaha élt, egyik legnagyobb marketing-szakember), és egy darabig ismét lehet meccseket veszíteni & pénzt felvenni.
Na, az veszélyes: gondolj bele, megjelennek a szolgálati Taurusok. :)
Ha így megy tovább, marad egy jó nagy Máv ZRt, jó nagy vízfejjel, dolgozók nélkül.
Ha léteznének párhuzamos világok, és az egyik "világpéldányban" megtehetném, hogy eljuttatom idáig, istenbizony megtenném, szigorúan kísérleti célból.
Ugyanis, az egész csoport kerül évente mondjuk 300 milliárdba az adófizetőnek, plusz még adósságokat is termel, szóval mindösszesen legyen kb. 400 milliárd évenként. Elkezdjük nyesegetni és nézzük, hogy mennyibe kerül egy-egy nyesegetés után. Hopp, levágjuk az összes mellékvonalat és kidobunk mindent, ami hozzátartozik. Hopp, levágjuk a fővonalak egy részét. Hopp, levágjuk a többit. És így tovább. És bizony nekem is az a feltevésem, hogy mire a vagdosás végére érünk, azaz már semmi sincs, amit "vasútüzem biztosításával kapcsolatos tevékenységeknek" nevezhetnénk, még mindig megmarad a 400 milliárdnak egy gondolkodóba ejtően nagy része. :)
Nemcsak arról van szó, hogy bezzeg nekem nem, hanem arról is, hogy ő kárt okoz, az egzisztenciámat veszélyezteti a tevékenységével.
>hogy én csinálok valamit rosszul. És hogy ez megváltozzon, ahhoz nekem kell valamit másképp tennem.
Erről van szó. Másként kell csinálni. Elsőként meg kell nevezni, hogy mi a probléma. Van egy totál csőd nagyvállalat, aminek a számtalan vezetője a legkülönbözőbb juttatásokban részesül, a gazdálkodás átláthatatlan, felelősséget nem vállalják, de még másokra akarják áthárítani, eleve a felső körbe bekerülni lehetetlen, eleve kiválasztott emberek kerülhetnek. Ez az egész egy idő után szemet szúr mindenkinek. Tehát amikor a 25000. meccset veszíti el a csapat, akkor már nem lehet azt mondani, hogy mákostésztát ettek a fiúk, de én mindent jól csináltam és adják ide a pénzt, többet, mint tavaly. Mégis ezt csinálják és ebből elég volt.