Köszönöm mindenkinek a segged elmét. A mai nap megrendelésre került 1800 pezetáért. Olcsó, ahhoz képest és k...va drága ahhoz képest, hogy jó volt, mielőtt valaki belenézett volna a motortérbe. :/
Az én drágaságom beleesik... na innen lesz érdekes, hogy miképpen lépnek velem kapcsolatba és az új szoftverrel hány Nm-nek lesz annyi illetve milyen karakterisztika marad majd a középtartományban...
Érdekes lenne csinálni egy előtte-utána fékpadi mérést!
(elvégre a gépjárműadót is a névleges teljesítmény után fizetem és ha jól értem akkor pont a teljesítmény fog csökkenni az általános szoftver frissítéssel, és mivel kötelező jellegű a beavatkozás, nyugodtan nevezhető névlegesnek is...)
Azt sejtettem hogy a szervószivattyútól jöhet a hang! Úgy gondolom ez nem normális! Próbáltam megnézni a szervó olaj szintjét de nem találom az olaj tartályt- Van egyáltalán benne?
2005.11 évjáratú 2.0 PD TDI (BKP) passatról lenne szó.
Az a gondom hogy amikor tekerem a kormányt valami érdekes hangot hallok a motortér irányából legjobban "búgáshoz" hasonlít! Álló helyzetben amikor a kormány teljesen középen áll akkor semmi hangot nem lehet hallani ha viszont egy centit balra vagy jobbra mozdítom akkor ugyancsak ezt a búgó hangot hallom mindaddig amíg a kormányt középállásba vissza nem tekerem.
Az online katalógusban slide valve a neve, (a rajzon a kisebb benzinesé szerepel!) a magyarított ETKA-ban "szabályzónak" hívják és van egy 9b9 "szatén fekete" színmegjelölése is.
kicsi a IS, ráadásul pont a legszarabb a 2.2-es toyota dízel, állítólag sok a gond vele, én maradok a benzinnél, Accord kombi tetszik, 2.0-es benzin, van egy taxis ismerősöm ő 360e felett jár vele, kérdeztem milyen a gép, erre azt mondta hogy szinte mint az új, és tényleg rendben is volt a gép
Vennem kéne egy japánt, de aztán ahogy belülről meglátom, mindig rájövök hogy csak a német kocsi az igazi, ahogy nézem már kezd elég jó ára lenni a 2011 után szériának, de a leginkább a CC teccik...
bemész olyan alkatrész boltba ahol tudnak gyárit rendelni ott megnézik alvázszám alapján az alkatrész cikkszámát is pár nap alatt meghozzák, de mivel ez biztos nem valami aranyárú cucc megveheted márkaszervizben is.
szerintem van benne visszajelző, nekem is elég későn jelzi akkor már szinte száraz a pálca, nem szoktam megvárni, mindig írom a töltéskor a kilométert, és figyelem, aztán töltök. azt vettem észre hogy országút-autópálya menetben kevesebbet kér mindenből.
EZ a MÁSIK!!!! Nekem sosem írta még ki, hogy kell! csak a nívópálcát néhanéha már nem éri el az olaj!!!! Ebben nincs szintjelző? Ezt pld. le lehet tesztelni? Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Nekem az olajbetöltő mellett van végigtörve. Porsche Hungária... szervizelte... :P
Bontottan láttam egyszer egy Skodáét, valami 10 papír volt... :/ Nekem azt mondta a szerelőm, hogy egy jó műanyagossal csináltassam meg, ha bántja a szemem.
Most nézem mi a problémád a cső hiányzik, nekem már pár csavarral rögzítve lett, nem is gondoltam volna hogy el tud veszni, pláne hogy bilincs is fogja felül.
Amúgy a motorburkolat milyen neked, nálam meg az van szétrepedezve, eltört az olajbeöntő felett, és elég szarul áll, abban van a légszűrő is, félek hogy mellette is szív.
Fojtószelep hibát is bedobott a gép, azt lehet tisztítani ugye?