Hát DOT számot nem néztem az igaz... de ha így van akkor a gumis "vert" át mert az biztos, h 1 éven belül vettük újonan a többi 100-al együtt. Mindegyiknek nem nézem meg a dot számot, h az is friss-e. De tényleg mindegy ugyanis makulátlan állapotban volt ettől függetlenül sé tök puha volt
A Srác "akinek a nevét nem mondthatjuk ki"(ez azt hiszem a Harry Potterből egy idézet) itt van közöttünk csak szerénysége miatt nem ajánlotta fel, hogy Ő megnézi a géped de ha ráklikkelsz a felhasználónevére akkor látod az elérhetőségét ,tel számát.
Igértem ezt a képet a turbócső ideiglenes javításáról:
Nem egy szépségdíjas, de másom nem volt külföldön. Biztos, hogy újra kell majd cserélnem, de kiváncsi vagyok mikor! A sárga-fekete feliratos, sörö-üdítős-energiaitalos doboz palástja tartja a nyomást (vagy legalábbis ezért tettem rá, a nélkül szétnyomott-kifújt mindnet).
Szia! Sajnos gondolkodj el azon, h. a hengerfejet le kell venni. Mi így jártunk. 2 volt rossz, de levétel után a másik kettő sem jött ki. Nem könnyű eset, azért néha sikerühet. Sztem szerencse kérdése.
Milyen évjárat? Mennyi rossz? csak érdekességként kérdezem
Én ismerek egy ilyen srácot, aki ezeknek a feltételeknek megfelel! Tehát kicsit messze lakik a centrumtól és azt hiszem látott már traficot meg hallot már a vivaroról is v.mit!
Én azt mondom MINDEN ÚJ LÁTOGATONKNAK, inkább nézzetek ki egy fórumós spécit aki mindent ismer erről a modelről,az se baj ha nagyobb az útiköltség de legalább nem fej meg MŰSZERFAL MEG MUNKAHENGER cserékkel,szerintem ebben többen is eggyetértenek velem.
Azt szeretném kérdezni, hogy a 2005-ös évjáratú, 2,5dci traficon a 99kW-ot lehet-e hízlalni, a fogyasztást meg csökkenteni? Természetesen károsodás nélkül.
Nem vagyok kerékcsikorgatós fajta, de az üzemanyagárakat egy kicsit rühellem.
Még nem mertem sem elmenni hozzá, sem felhívni telefonon. Nehogy később megbánjam az erős felindulásból elkövetettet. Eddig nem volt vele ilyen jellegű vagy féremondás, vagy lehúzás gyanu.
Meg biztos akartam lenni benne, hogy tartós az sk javítás eredménye.