Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Király kis gép!! A többiek tudják hogy nekem is fáj a fogsorom egy ilyenre, de a Sunstar 1/18-as verziójára. Pedig az nem olyan patent valósághűségre mint a tiéd. Akkor ezek szerint ez egy ultra brutál ritka modell, hiszen csak neked van. :-) Gondolom nem csak ezért kellett. :-)
Ati, ahogy mondod. :-) Aztán majd egy hónapig Blink-nél van, egy hónapig nálam, és így tovább. :-) Ez a 60 rongy rengeteg érte. Ez ebay-ről 30 körül elérhető, idehaza 29-ért láttam már ilyet. Persze az sem olcsó, de a 60-tól mindig jobb. A 6 kerekű Tyrrell........... bazz........ Nagyon a számízének megfelelő F1-es gép. Már csak a DFV miatt is. Ezen meg aztán Istenesen ki is van dolgozva a blokk, azonban érdekes mert a "Ford" feliratot eltoszták, ugyanis a 80'-as években használt betűformátumban van feltüntetve a blokkon, és az nem kóser. A 70'-es években összerakott F1-es DVF Cosworth motorokon még ugyanaz a betűformátum volt mint az 1967-es debütálásakor. Nem is értem hogy nézte be az Exoto. Azért ilyen árkategóriában már figyelni kéne az alap dolgokra. Anyjuk picsáját, de azért kéne.... :-)
Igen láttam. Soha nem hittem volna hogy valaha még szemtanúja leszek ilyen halálnak a napjaink MotoGP versenyein, bár' Tomizawa balesete is hasonló jellegű volt San Marino-ban, őt is elgázolták. Dúrva látni ahogy elejtik, balfaszok voltak annyi szent, de nem hiszem hogy ez közrejátszott a halálában. Amikor ott feküdt az aszfalton, akkor már készült a túlvilágra, nem is tudták megmenteni a klinikán sem. Egy királykategóriás GP motor 160-170 kiló, a rajtuk ülő arcok max. 70 kilósak. Lehet számolgatni....... Simoncellit két ilyen kapta telibe, ott már neki el volt sajnos döntve a sorsa. Hiába van 1000 féle protektor stb....... a fizikával nem lehet genyózni. A motorversenyzők vannak a legjobban tisztában azzal, hogy akármelyik versenyük az utolsó lehet. El sem hinnétek hogy pl. tavaly hány motorversenyző halt meg, csak nem kapják fel mindet nagy hírnek. A GP a pályamotorversenyzés csúcsa, azért lett Simoncelliből nagy felkapott hír. De tavaly volt pl. halálos baleset az AMA Superbike Sorozatban, a Brit Supersport sorozatban, az Ír utcai futamokon legalább 5 ember halt meg, Man szigeten 1 pályabíró, 1 oldalkocsis pár, és egy motoros stb......
Tényleg nagyon szép, de ezzel az árral számunkra olyan mint egy prototípus, mintha nem is létezne. Megszemlélném azért közelről szívesen. Jó nagy robosztus dög lehetett élőben. Nézted szerencsétlen motogp-s srácot? Miután volt a balesete azután is elejtették. Nagyon bizarr jelenetek.
Lényegében összefoglaltad amit tudni kell erről a Martini 5-ösről. :-) Most viccen kívűl, azért besírnék ha itt lenne egy előttem. :-) De 190 Euróért................ És ez sose lesz sokkal olcsóbb szerintem. A Spark-okra az nem jellemző hogy túlságosan lezuhan az áruk. Tehát azt kell mondjam, nem hiszem hogy az elkövetkező 5-10 évben ilyen modell fog érkezni hozzám. :-) Akárhogy nézegettem a képeket, nem tudtamhibát vagy hiányosságot találni, kajakra olyan mint ha az igazit látnád magad előtt. Mondjuk ennyi pénzért ez a minimum. Kínai szar.... :-)
Ati, tudod az is nagy probléma hogy a másik gyűjteményem is viszi a pénzt rendesen. :-)))))
Meg közben másra is spejzolok amit tudok :-)) Nemrég a kocsimat is kivittem eladni, jött a múltkori lovas, bajszos cigány a fiával :-))) Tiszta Márkosz Mezenga Alejándró Pujoló volt a gyerek talpig bőrben, körüljárta a kocsim vagy 3-szor. :-) Apjának sugdosott valamit, aztán odajött az öreg, elkezdi, érdekel-e 5-ös BMW csere?? Gondoltam milyen szag lehet benne te.... :-) Mutattam hogy kápé csere érdekel, és megegyezünk. Hííj pedig tetszik a fijúnak! :-)
Úúúú az király üzlet volt!!!! Annyiért simán jó egy R5-ös! Sőt! Jól fog kinézni ha a régebbi rallyautóidnak is lesz vitrine. Rám is rámférne már valami, de most pillanatnyilag nem látok a közelemben sehol semmi engem érdeklő modellt.
Én most vagyok benne egy csere ügyletben :) Pár nap múlva meg is mutatom ha meglesz.
Illetve van egy R5 Turbo-m. Eléggé kacifántos történet. Igazából Monte-s verzióm volt, de olyan árat mondtak rá hogy eladtam és helyette egy Tour de Course verzió lett....a Monte-s jobban tetszett, de mivel a pénz döntött, így a második verzió maradt nálam. Ebben már nem a két színű ülés van hanem a kagyló. Árát tekintve így viszont nagyon jól jött ki az eladással, egy Solido gép ára.
Nem nem, rákérdeztem direkt pontosan, és egy kibaszott RS200 az! :-)) Ha még megvan neki...... Lehet azóta már vérszemet kapott a vaterán lévő darabon, és ő is kitette 20-ért.
Említettem hogy tudok egyet 8-ért ( utcai ) ha érdekel csak szólj! Ez a többiekre is vonatkozik. A rallyváltozat nagyon pofás kis modell. Ami meglepő volt amikor először kézbe vettem az a súlya. Méretéhez képest igen nehéz. Persze mindannyian jobban örülnénk egy konkrét futamot megjárt rallyautónak, mert ugye ez csak bemutatóautó. De a fene bánja, Gr B-s szörny, itt a helye nálam. :-) Nagyon csípem.
RS200 :( Nekem nem nagy esélyem van rá már sajnos....nagyon elkerült engem ez a modell, sosem láttam életben, csak az utcait. Pedig tudnék örülni neki. De már ebayen is annyit elkérnek érte hogy pofátlanság. Az utcaival találkoztam már, de annyira szét állt mindene hogy nem vettem meg. Ha ez a rally verzió lett volna akkor elhoztam volna és feljavítom, de így nem láttam értelmét.
Értem én! :-) Dúrva amit írsz, mert az ilyen ember ennyi erővel inkább bélyeget gyűjtene, szerintem több öröme telne benne. Amúgy meg ha azt nézitek, idővel minden modell ritkává válik, még a tömegdarabok is. Tudnánk itt sorolni jónéhány példát, ott van mindjárt a Ricko rally Merci, vagy ha már Ricko, akkor az RS200-as rallyváltozata. Én ezeket még a vateráról szereztem be, földimogyoró áron néhány éve. Most meg 20 rongy alatt nem adják egyiket sem, feltéve ha megjelenik 1-1 darab valahol, szökőévente egyszer. Az jó dolog hogy ritka, limitált modelled van, hiszen annál értékesebb neked is, ( mondjuk nekem a Norev Dauphine ugyanolyan értékes mint a Kyosho 240Z ) de az dúrva hogy valaki meg csak kizárólag ezért veszi, aztán azt se tudja mit is vett, mi a bánat van abban a dobozban....
Miki, kérdésedre hogy válaszoljak, ez tényleg így van ahogy Ati is írja. Veszik, de nem tudják mi az ! Tudnád hányan kérdezik meg tőlem hogy ez vagy az ritka-e, érdemes-e megvenni vagy sem. Az én válaszom erre az hogy felőlem lehet az az autó csak 3 ezer forint és árulhatják minden utcasarkon, ha az nekem tetszik akkor pont leszarom hogy ritka-e vagy sem. Atival rengeteget kulminálunk, sasolunk, segítünk egymásnak eladásban vagy épp vételben ha tudunk. Nagyon jó ez így, tudunk örülni a másik örömének is, mert tudjuk milyen az. Szerintem nem az a baráti társaság aki azt hangoztatja, hanem az aki e szerint cselekszik és nem ezt hangoztatja közben. Eléggé hegyi beszéd jellegűvé alakult az írásom , de szerintem érthető voltam valamennyire :)