Keresés

Részletes keresés

V63 002 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 33677

Ha jól sejtem, Kiskörénél jártál.

Feltűnt a jobb parton a hídtól lefelé kb. 100 méterre az az óriási tölgyfa?

(Egyik kedvenc fám Szittyaországban.)

Előzmény: koller andor (33623)
orangutan Creative Commons License 2009.12.14 0 0 33676
A volánok utastájékoztatási színvonala ezek szerint csak igazodik a szolgáltatási színvonalukhoz.

Most nézem, az Elviráról is hiányzik elég sok járat. Erről is feltehetően az aljas közúti lobbi tehet.
Előzmény: István Gyuri (33672)
abdhulbin Creative Commons License 2009.12.14 0 0 33675
Pedig a vasárnap esti vonatok tele voltak koleszosokkal!
Előzmény: István Gyuri (33670)
Carpy Creative Commons License 2009.12.14 0 0 33674
"Hol van a Szob, Diósjenő felé a csatlakozások lehetősége?"

Hogy is szoktad mondani? "Mindent lehet, csak következményei vannak". Na, ez pont ilyen.
Igen, elvileg megoldható, hogy jobb legyen a csatlakozás Vácon, kifelé. Csak következményei vannak. Játszd végig, és magadtól is rájössz mik azok.
Na, bevállalnád a következményeket? Megéri?

"Javult a "szolgáltatóváltással" a környék közösségi közlekedése?"

Megítélés kérdése. Sok szempontból igen, javult.
Engem mondjuk az érdekel igazán, hogy hatékonyabb lett-e. Mert javítani könnyű, olyat a kibic is tud.
Úgy javítani, hogy az nem drágább, - na az kihívás.
Előzmény: István Gyuri (33672)
setra415HD Creative Commons License 2009.12.14 0 0 33673

"A volánok utastájékoztatási színvonala ezek szerint csak igazodik a szolgáltatási színvonalukhoz"

 

A http://www.menetrendek.hu/cgi-bin/menetrend/html.cgi honlapot - ha jól tudom - nem a volánok tartják "karban", ők csak egy "szolgáltatást" vásárolnak.

Így a hiba nem biztos, hogy a volánok háza táján keresendő.

 

Ettől függetlenül általánosságba véve a volánok utastájékoztatása valóban csapnivaló, igaz a társaságok között - e téren is - jelentős a különbség.

 

"Javult a "szolgáltatóváltással" a környék közösségi közlekedése?"

 

Kérdés kinek a szemszögéből?

- A több tucatnyi diák részére akik Vácra járnak suliba nyilván javult, hiszen a reggeli autóbusz gyakorlatilag az iskola kapujáig szállítja őket, majd délután Aszód irányába szintén a suli elől indul a busz.

- Az érintett települések területi lefedettsége szintén javult.

- Annak a napi néhány utasnak akik a 70-esen, vagy a 75-ösön utaztak tovább, nyilván romlott.

Előzmény: István Gyuri (33672)
István Gyuri Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33672

A volánok utastájékoztatási színvonala ezek szerint csak igazodik a szolgáltatási színvonalukhoz. Reggel egy busz, aztán 6 óra szünet - minek is oda több, ugye?!

Csak tudnám, hogy hol van a MÁV-nál jobb szolgáltatási színvonal, amit a miniszter meg a kormánybiztos szájába adtak a tanácsadóik? Hol van a Szob, Diósjenő felé a csatlakozások lehetősége? Javult a "szolgáltatóváltással" a környék közösségi közlekedése?

Előzmény: setra415HD (33671)
setra415HD Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33671

A Volán kereső valóban nulla járatot mutat...

 

Ellenben a Volánbusz honlapján fent lévő vasútpótló menetrend már szabadnapokra 5, munkaszüneti napokra 4 pár járatot ír az Aszód, vá. - Galgamácsa - Váckisújfalu - Vác, aut. áll. viszonylatra. 

 

http://www.volanbusz.hu//uploadfiles/43_2055.pdf

 

 

 

Előzmény: István Gyuri (33670)
István Gyuri Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33670

setra415HD: Aszód - Váckisújfalu - Vác munkanapokon

És hogyan állunk az Aszód-Vác, illetve a Galgamácsa-Vác viszonylatokkal? Különösen a vasárnapi "mennyiség" érdekelne. A volán keresője nulla járatot mutat (a bp-i vagy veresi átszállást talán hagyjuk ki a versenyképes ajánlatok közül).

Előzmény: setra415HD (33666)
A Gyula Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33669
Segíts megvilágosulni!
Előzmény: setra415HD (33667)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33668

Picit havazott. Ahhoz kellően, hogy pár ember objektívjén cseppet hagyjon, de havas képhez kevés volt...

 

Pont figyeltem a vezálláson az MFB-t, eszembe is jutottál, hogy biztos kuksizod a vonatunkat. Bejött a tipp, lottóznom kéne :-).

Előzmény: Törölt nick (33622)
setra415HD Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33667

"Más: megnéztem a VOLÁN menetrendet, és nem egészen az a helyzet, amit beharangoztak, mármint hogy leállnak a volán egyes távolsági járatai. Igaz, nem mellékvonalakkal párhuzamosan."

 

 

Pedig álltak le a volánnál távolsági járatok. Sőt még vasúttal "párhuzamos" távolsági járatok is.

Keresgélj csak tovább. :-)

Előzmény: looksharp (33646)
setra415HD Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33666

"Váckisújfalun is örülnek rettentően annak a pár szem busznak hétvégén... Azthiszik, itt csak munkanap utaznak?"

Miért kell szándékosan félrevinni a valóságot?

 

Aszód - Váckisújfalu - Vác munkanapokon:

vonat: 7 pár, busz 9 pár 

 

Szabadnapokon:

vonat: 6 pár, busz 5 pár

 

Munkaszüneti napokon:

vonat: 6 pár, busz 4 pár

Előzmény: Törölt nick (33638)
kisloszos Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33665
off
Próbálnék mailt küldeni,de nem találok sehol sem elérhetőséget. Írnál nekem mailt?
on
Előzmény: uhi (33648)
koller andor Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33664
Jajjjj...jajjj.....
Előzmény: v_peti (33662)
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33663
A 22-es bezárása ellen annó tiltakozott pár polgármester is. Ahhoz képest az utolsó vonaton nem láttam, hogy lett volna ott bármilyen politikus is. Délután csinálták a búcsúmenetet? Vagy csak hangemberek?
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33662
Kissé kevés a 9 autó ahhoz képest, hogy azért nem lehet mindenhol átkelni a Tiszán, mert nincsenek 10 km-enként hidak.
Előzmény: koller andor (33657)
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33661
Ha nem is órás ütem, de sürítés azért lehetne.
Előzmény: 5341 008-0 flirt (33655)
koller andor Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33660
A hídtól elsőrangú bringaúton mentem a gáton Tiszasülyig. (meg előtte a Tisza tónál is)

Ezek is a vasút helyére épültek,:-))
Előzmény: Törölt nick (33659)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33659
Kisforgalmú közút! Be kell zárni, meg kell szüntetni, sóval behinteni!
(ja bocs ez már idejétmúlt, inkább kerékpárút legyen a helyén :D)
Előzmény: koller andor (33657)
Milkabika Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33658
A nyilasoké 9-sz7e vágott volt (9 sávos) (pirossal kezdődött és azzal is végződött), ez pedig 8-szor vágott, így ennek semmi köze a nyilasokhoz. (Más kérdés, hogy ebben a formájában az Árpádokhoz sem stimmel, de mindenképpen történelmi szimbólum.)
Előzmény: Törölt nick (33621)
koller andor Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33657
3000? Biztos vagy ebben?

(két óra hosszát töltöttem a hídnál. 9 autó jött-ment.

A sorompókezelővel beszélgettem.(nem a közutas cég alkalmazottja.:-))
Előzmény: Törölt nick (33649)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33656
Azért, mert a közúti lobbinak az általad leírtak nem állnak érdekében. Sőt! ...
Előzmény: v_peti (33654)
5341 008-0 flirt Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33655

1) Mert jelen állapot mellett nem lehet megcsinálni.

2) Mert kell járatsűrítés, de nem feltétlenül az órás ütem a legjobb.

3) Mert nem nagyon szeretik a Bz-t az utasok. (újkori nevén itt a Bz-t kis sz@rnak hívják, elég sűrűn nem fűt, és majd le dob a sínről...)

Előzmény: v_peti (33654)
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33654
Ha már Létavértes felé vége, akkor Nagykereki felé, miért nem lehet a Bzmotot felhasználni, és órásra süríteni a menetrendet?????
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33653
Simán növelhető lett volna az utasszám, ha van kitérő, így lehet Körmendnek is jó kiszolgálást nyújtani, igaz, ekkor két szerelvény kell, de ehhez csak jól kell tudni sakkozni a 25-ös vonataival.
Amúgy régen ott is Bzmot+1 vagy 2 mellék ment, most meg csak szóló. Igaz, így nem kell Hodos felé csatolgatni.

Viszont sikerült Zalalövő felé is az ITF ellenére igazi utasriasztó menetrendet csinálni. Felesleges pókháló van most Zalalövőn, viszont sem a műszakosoknak, sem a Bp felé átszállóknak nem jó a menetrend. Csak gratulálni tudok a készítőknek!!!!!
v_peti Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33652
Hát vége. A 22-esen voltam az utolsó körben, de sajnos nem volt nagy mozgás. :(
Volt a vonaton Zalövő felé 3 vagy 4 utas rajtam kívül. Meg egy kaluznő! (KN-es a vonat amúgy) Az egyik 50 feletti úriember profi fotóscuccal jött, de megkérdeztem, nem újságíró.

Visszaút előtt két srácot láttam, abból az egyik állványról fotózott, a másik meg felszállt a vonatra. Ott ült egy hölgy, meg 2 vasutas szállt még fel. Útközben megy egy vasutas és egy középkorú férfi. Szóval túl sokan nem voltak. Felirat, fekete szalag, szitkozódás, politizálás nem volt.

Na ja szombat amúgysem a fő nap. A hétköznap eléggé tömött 9128-as is eléggé szellős volt. Ha péntek lett volna, akkor még a délelőttin is több utas van Zalalövő felé.

Bár nem értem a gyér utasszámokat, a vonat sűrűn közlekedik, és a megállók sincsenek rossz helyen. Igaz, a menetrend nem annyira a Körmendre, mint inkább a Szombathelyre utazóknak kedvez.
ROCOman Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33651
Talán le kéne fújni a port történelmi ismereteidről. A jövőnk a múltunkban gyökeredzik. Sajnálom, hogy pont Te nem látod ezt...
Előzmény: radio100jozsi (33628)
ROCOman Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33650
A te fejedben, nem az enyémben. Ez egy történelmi jelkép, aminek ma is itt a helye.
Előzmény: Törölt nick (33621)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33649
További kérdés: a sorompókezelést a MÁV (napi 6 pár vonat) vagy a Magyar Közút Kht (napi 3000 gépkocsi) alkalmazottjai végzik?
Előzmény: Törölt nick (33617)
uhi Creative Commons License 2009.12.13 0 0 33648

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!