Hosszú ideje nem volt veszteséges a cetelem, de most már sikerült összehozni.
De őszintén, nem tudom, hogy ki tud felvenni a cetelemtől személyi kölcsönt. 1x már elutasítottak, akkor vettem fel a cib-től.
Most újrapróbálkoztam az említett konstrukcióval, de kb le sem szarnak. Nem hívnak, csak áll napok óta az igénylésem, telenfonon csak visszahívást tudnak ígérni.
A fentiek értelmében a Bank alábbi szabályzatai 2022. november 1-jei hatállyal módosulnak:
• TAKARÉKSZÁMLA ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI • ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ • ÁLTALÁNOS ÜZLETSZABÁLYZAT • HITELKÁRTYÁK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI • FOGYASZTÁSI KÖLCSÖNÖK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI (ÁRUHITELEK, KIZÁRÓLAG 2022. NOVEMBER 1-TŐL KÖTÖTT ÚJ SZERZŐDÉSEK ESETÉN)
Weboldalon:
A fentiek értelmében a Bank alábbi szabályzatai 2022. november 1-jei hatállyal módosulnak:
Jött email, hogy változtak a feltételek, de a link nekem hibás. Keresővel sem akadtam rá a 2022.11.01-től érvényes változtatásokra, valakinek van jó linkje?
Második. Ha úgyis be kell menni a fizetés miatt, akkor nem érdemes külön mókolni a netes rendeléssel. A 30 napos ingyenes termékvisszaküldés így is él. De szerintem az első megoldás is működőképes, tuti nem hajtanak el, ha fizetés előtt jelzed, hogy házhozszállítást kérsz, legfeljebb módosítják a rendelésed, hogy hozzátevődjön a szállítási költség.
Ilyenkor hogy adod le a rendelésedet? Webshopban kiválasztod amit szeretnél és be tudod pipálni, hogy a helyszínen fizetsz és utána a helyszínen jelzed, hogy akkor kéred a házhozszállítást?
Vagy elmész személyesen a boltba és ott kéred a terméket webshopozás nélkül?
10-én megjelent egy "Vásárlás utáni pénzvisszatérítés" sor a számlatörténetben összeg nélkül. Semmit sem vásároltam a napokban. Másnak is üres, vagy tudja valaki mi lehet ez?
Szerintem arra nem lehet megoldani, mert ezeknél a kedvezményes fizetéseknél egy külön rendszert használnak, mintha kikerülnék a kártyatársaságot, közvetlenül a számlára viszik fel a tételeket.
Csomagautomatába még nem rendeltem, de szerintem működhet ugyanúgy, mint a házhozszállíttatás. A fizetés miatt be kell menni személyesen, és utána oda szállítják, ahova a vevő kéri. Így teljesen nem lehet "automata" a rendelés, de mindenki mérlegelheti, hogy megéri-e neki a bemenési 'macera' a 7% kedvezményért.
Valószínűleg igazad van, csak én nem tartottam fejben, vagy lehet, hogy az zavart meg, hogy eDigital meg eMag az ma már amennyire tudom egy. Talán régen az eDigitalnál volt csak.
Szerintem eddig is 7 % volt a Extreme Digitalnál, és amióta egy cég, azóta is megmaradt. Kb. két hónapja vásároltam, akkor is 7 % volt a kedvezmény. Már ha jól emlékszem, majd előkeresem a számlát.
Lehet Mancika eláztatta a kockás füzetet? :) Számolhatja újra ;-)
Amúgy nem tudom kinek lehet hasznos, de újabb kedvezményes partner jelent meg: eMag/eDigital -7%, abban esetben, ha az üzletben veszed át a terméket és a hitelpultnál fizetsz:
Délelőtt az enyémet még letöltöttem, asszonyét most szerettem volna, de engem is a "Funkció nem elérhető." üzenet fogad.
A netbank főoldalán ezt írták ki:
"Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az aktuális számlakivonaton téves adatok jelenhetnek meg. A hiba javításáig a számlakivonatok nem elérhetők a netbank felületén. Megértésüket és türelmüket köszönjük! Cetelem Bank"
Lehet, hogy érdemes lesz letölteni újra a sajátomat is, bár az olyan szög egyszerű, hogy még a Cetelem sem lehet képes arra, hogy elrontsa. :-)