Légszűrő ellenőrzése koszos dugult csere vagy tisztítás. Légszűrő haz nézés dugulás keresztmetszet szűkülés keres. A fő fúvóka mere helyes? Nem babráltak vele. A subertu kopása nem léte keres ellenőriz.
Új az úszó is.Más választás nem marad ház nélkül átnézem. Annyira meg nem lehet elbaszni benne semmit 3 fúvóka úszó ,nem egy ördöglakat ahogy szokták mondani. Ezért is gondoltam a szivató részre.
Ennek a szívatónak semmi köze. Valamit nem jól csinálsz vagy valami meg mindig nem jo vagy nem jól raksz össze. Ezt netén keresztül senki nem fogja neked megmondani. De szereld fel a karbit úszóhaz nélkül és nézd holl folyik ha az üszot zárt állásba nyomod. Ennyit tudok mondani. Vagy szar az úszod tedd benzinbe h egyáltalán fen marad a tetején rendesen.
Adj valami tippet :) Tűszelep kicserélve karbi fejre-állítva szelep nem ereszt. Visszarakom a helyére.Indítás nehézkes szinte ömlik a benzin a motorba. Túlfolyó még jobban folyik mint a csere előtt.
Kézi szivató van az tud ilyet produkálni ?Más tippem már nincs.
Rátettem egy benzin csövet szájjal belefújtam de semmi. Ennél erősebb lenne az olajpumpa ? Ugye az meg csak akkor pumpál amikor megy a motor .A pumpa az szépen pöfögteti az olajat a vékony csövön.
a karburátoron található olajbeeresztőt át tudom valahogy fújni ?Nem fut át rajta a tiszta benzin .Ki lehet valahogy venni tisztítani vagy ez a normális,hogy nem átfújható ?
Az attól függ. Maga a tuleszepet nem. De a tuszelep hazát már igen ha kivehető. Mert ha kivehető akkor kell valahogy tömítés lennie rajta. Van gumigyűrűs meg van ami alát konkrétan egy kis tömítés van.
Szere ! Lehet,h hülye kérdés amit felteszek. Ha a tűszelep fészkénél nem zár rendesen a szelep, alátéttel vagy valami hézagolóval lehet segíteni rajta?
Az h könnyen indul az nem gond. Azt h uszoszintet vagy tuszelepet kell állítani vagy cserelni nem tudjuk. Ha rossz állítsd be a kopót cseréld ki. Ezt lehet mondani.