Hát hallod,ezt nem tudom. Csak annyit tudok róla,hogy 270 cdi röl vettem le,hibátlan álapotban:-) Már úgy vagyok ezekkel a kacatokkal,hogy ilyen nyomott áraknál nézzen utánna a kuncsaft,ha érdekli. Hirdetésen már 5 jelentkező szinte napi rendszerességgel "érdeklődött ". Már le is tiltottam a telefonszám mutatását. Mindenhol csak a szájkarate megy. Tényleg kihajintom előbb utóbb a fenyőfák alá az egész kupacot. Aztán ha a rigók tavaszig nem csipegetik el,majd dobok rá néhány lapát földet,hogy ne púposkodjon ott:-)))
Ok.Én sem haragbol irtam . Aki több éves ,netán több évtizedes tapasztalattal bir a járművek világában,az tisztában van a tipusokkal,a hozzájuk való alkatrészekkel,és a gyártók-beszállitók portékaikkal. És természetesen a használt alkatrészek áraival is. Legnagyobb bajom az volt,hogy nem tudtam sehogy elhelyezni a garázsba a komplett váltót,azért robbantottam szét.Igy hogy már darabokban van, odébb tudom rugdosni a darabjait.Előbb utóbb elviszik,és nem kell bukdácsolnom rajtuk:-)
Nem állt szándékomban lefikázni az alkatrészeidet,pusztán a Meyle márkáról osztottam meg a saját,15-20 év alatt összegyűlt tapasztalatom alapján kialakított véleményem,sorry!
Úgy kifikáztátok,hogy elhúztam a belem a hirdetési oldalakra:-) Ötvenesért megmutatom a "busgyingot" ahonnan az osztóműn kivül viheted az egész kupacot .Váltó- wandler-generátor-fogaskoszorú (nem bendixel agyonvert!). Az osztómű meg további 20 ezer,ha valakinek az kellene tartaléknak..
Ne csináld már! Tényleg kidobtad? Pont most, amikor érdeklődök rá. Igazán megvárhattad volna, míg megkérdezem, hogy a Meyle dobozban melyik gyártó panelja van. :-(
Van egy tartalék osztóművem, meg egy tartalék turbinám is, szerettem volna egy tartalékváltót is (tudom mitől csúszik a 3-4, és tudom javítani is). :-((((
Hát Te tudod,de ilyen komplex alkatrészeket kár kidobni,ha csak nem menthetetlenül vacak mindegyik.A vizes generátornak pl. csak a cserára legalább negyvenezer forint bármelyik felújítónál,de a wandler is felújítható. Nem követtem a teljes történeted,de ahogy a végén beleolvastam,ha a váltó az alaplap csere előtt is csúsztatta 3-4-et,meg utána is,az azt is jelentheti,hogy az új alaplap működik,csak nem az volt a baja a váltónak.Elkophattak benne a lamellák is,bekoszosodhatott a vezérlőtömb is,vagy eltört benne valamelyik rugócska. Hozzáértő embernek még lehetnének ezek kincsek.
Értem..Gondoltam,hogy ebböl nem jól jövök ki... Megszabaditottam magam,és minden jóérzésű ML tulajt a xaroktol,kidobtam az egész pekvancot a busgyingba..6305 ös beirásom tárgytalan:-)) Ha én ezt tudom korábban ,100 ezer alatt nem vettem volna alaplapot .Mennyivel jóbb érzés lett volna most azt kidobni a szemétbe... Igy mulat a Magyar:-)
Olcsó kategóriás,széles termékpalettájú utángyártó,ennek megfelelően változó színvonalú termékekkel.Úgy általában a szerelők 90%-a kerüli a dolgaikat,10% meg esküszik rá,hogy jók.Én személyesen még nagyon régen ráfaragtam egy Mercedes kuplungtárcsájukkal,annyira nyikorgott a betétezése minden egyes csúsztatásnál,hogy pár nap múlva ki kellett dobni,azóta nem vásárolok tőlük semmit.
A Meyle (véleményem szerint) kb a szeméttel egyenértékű termékeket gyárt (kivéve a HD jelzésű futóműalkatrészeket, amik verik a teljes mezőnyt). Az egyetlen remény, hogy ezesetben csak dobozolja más gyártó panelját. Holnap megpróbálom kideríteni. A Febi dobozban viszont gyári panel van, kiköszörült csillaggal, cikkszámmal, és Mercedes-Benz felirattal. Pont ugyanannyiba kerül, mint a Meyléd. Ha az lett volna elhozom. Már csak azért is, mert úgy ingyen van egy tartalékváltó, aminek pontosan tudom mi a baja :-)
Kösz... mindenki nevében:-)) És ez most jó,vagy nem jó?Mondjuk amikor ezt vettem ez volt raktáron nekik per/pillanat,ami még "tűréshatáron" volt forintálisan az agyam szerint.. Én meg nem frocliztam tovább,csak küldjék már... Föl voltam ajzva:-))
Igen az. Számlájábol számomra semmi nem derül ki.. 1 biztos semmit nem javult a helyzet..mivel köze nem volt hozzá sajnos.. Kiméregettem a mágnes szelepeket is,új O gyűrűket tettem rá,vadi új fő csati.. Hiába forró motornál 5. piros lámpa után már ugrott a váltás,ha nem voltam óvatos.. Hidegen,vagy országúti viszonyoknál nem jelentkezett. Kb 800 kilómétert mentem vele a likvidálásáig. Most olcsóbbra tartom a váltót,mint amennyi a panel volt magában:-)
Ok ráraktam a diagra és észrevettem (mert még új) egy beállítási pontot ahol mindent kiolvas még az osztóművet is és talált két hibát ill azt irta kábelszakadást észlel a két hátsó jeladó előtt. A hibákat kitöröltem de még nem teszteltem. Ez a rendszer is azt tudja mint a tied csak azt irja hogy az autó nem támogatja az ABS BAS ESP kiolvasást de szerintem csak beálítási probléma de még nem jöttem rá. Még szétszedem a kábelköteget elöl az ABS-nél és megnézem hogy van e szakadás aztán irom az infót. Köszi ismét