Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bkvmt Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6326

Hát hallod,ezt nem tudom. Csak annyit tudok róla,hogy 270 cdi röl vettem le,hibátlan álapotban:-) Már úgy vagyok ezekkel a kacatokkal,hogy ilyen nyomott áraknál nézzen utánna a kuncsaft,ha érdekli. Hirdetésen már 5 jelentkező szinte napi rendszerességgel "érdeklődött ". Már le is tiltottam a telefonszám mutatását.  Mindenhol csak a szájkarate megy.  Tényleg kihajintom előbb utóbb a fenyőfák alá az egész kupacot.  Aztán ha a rigók tavaszig nem csipegetik el,majd dobok rá néhány lapát földet,hogy ne púposkodjon ott:-)))

Előzmény: harangiz (6325)
harangiz Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6325

Az osztómű sem egyezik az ml 320-al ?

 

Előzmény: bkvmt (6321)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6324

Ok.Én sem haragbol irtam . Aki több éves ,netán több évtizedes tapasztalattal bir a járművek világában,az tisztában van a tipusokkal,a hozzájuk való alkatrészekkel,és a gyártók-beszállitók portékaikkal. És természetesen a használt alkatrészek áraival is. Legnagyobb bajom az volt,hogy nem tudtam sehogy elhelyezni a garázsba a komplett váltót,azért robbantottam szét.Igy hogy már darabokban van, odébb tudom rugdosni a darabjait.Előbb utóbb elviszik,és nem kell bukdácsolnom rajtuk:-)

Előzmény: A210 820 08 21 (6323)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6323

Nem állt szándékomban lefikázni az alkatrészeidet,pusztán a Meyle márkáról osztottam meg a saját,15-20 év alatt összegyűlt tapasztalatom alapján kialakított véleményem,sorry! 

Előzmény: bkvmt (6321)
kaszas70 Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6322

Sziasztok!
Érdeklődnék , hogy gyári diagot tud valaki esetleg?
Budapesten érdekelne és hétvégén.
ML 2.7 CDI 2000 évjárat.

bkvmt Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6321

Úgy kifikáztátok,hogy elhúztam a belem a hirdetési oldalakra:-)  Ötvenesért megmutatom a "busgyingot" ahonnan az osztóműn kivül viheted az egész kupacot .Váltó- wandler-generátor-fogaskoszorú (nem bendixel agyonvert!).  Az osztómű meg további 20 ezer,ha valakinek az kellene tartaléknak..

Előzmény: Sprinter CDI (6319)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6320

Ezt elqrtuk Herr Seitenmarkierungslampe! Nem kicsit. Nagyon.

Előzmény: A210 820 08 21 (6316)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.21 0 0 6319

Ne csináld már! Tényleg kidobtad? Pont most, amikor érdeklődök rá. Igazán megvárhattad volna, míg megkérdezem, hogy a Meyle dobozban melyik gyártó panelja van. :-(

Van egy tartalék osztóművem, meg egy tartalék turbinám is, szerettem volna egy tartalékváltót is (tudom mitől csúszik a 3-4, és tudom javítani is). :-((((

Előzmény: bkvmt (6315)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.20 0 0 6318

 Nyilván nem ok nélkül cseréltem le.,de nem "menthetetlenül vacak" egyik sem. 

Előzmény: A210 820 08 21 (6317)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 6317

cserára-> csereára

Előzmény: A210 820 08 21 (6316)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 6316

Hát Te tudod,de ilyen komplex alkatrészeket kár kidobni,ha csak nem menthetetlenül vacak mindegyik.A vizes generátornak pl. csak a cserára legalább negyvenezer forint bármelyik felújítónál,de a wandler is felújítható. Nem követtem a teljes történeted,de ahogy a végén beleolvastam,ha a váltó az alaplap csere előtt is csúsztatta 3-4-et,meg utána is,az azt is jelentheti,hogy az új alaplap működik,csak nem az volt a baja a váltónak.Elkophattak benne a lamellák is,bekoszosodhatott a vezérlőtömb is,vagy eltört benne valamelyik rugócska. Hozzáértő embernek még lehetnének ezek kincsek.

Előzmény: bkvmt (6315)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.20 0 0 6315

Értem..Gondoltam,hogy ebböl nem jól jövök ki...  Megszabaditottam magam,és minden jóérzésű ML tulajt  a xaroktol,kidobtam az egész pekvancot a busgyingba..6305 ös beirásom tárgytalan:-))  Ha én ezt tudom korábban ,100 ezer alatt nem vettem volna alaplapot .Mennyivel jóbb érzés lett volna most azt kidobni a szemétbe...  Igy mulat a Magyar:-)

Előzmény: A210 820 08 21 (6314)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 6314

Olcsó kategóriás,széles termékpalettájú utángyártó,ennek megfelelően változó színvonalú termékekkel.Úgy általában a szerelők 90%-a kerüli a dolgaikat,10% meg esküszik rá,hogy jók.Én személyesen még nagyon régen ráfaragtam egy Mercedes kuplungtárcsájukkal,annyira nyikorgott a betétezése minden egyes csúsztatásnál,hogy pár nap múlva ki kellett dobni,azóta nem vásárolok tőlük semmit.

Előzmény: bkvmt (6311)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6313

A Meyle (véleményem szerint) kb a szeméttel egyenértékű termékeket gyárt (kivéve a HD jelzésű futóműalkatrészeket, amik verik a teljes mezőnyt). Az egyetlen remény, hogy ezesetben csak dobozolja más gyártó panelját. Holnap megpróbálom kideríteni. A Febi dobozban viszont gyári panel van, kiköszörült csillaggal, cikkszámmal, és Mercedes-Benz felirattal. Pont ugyanannyiba kerül, mint a Meyléd. Ha az lett volna elhozom. Már csak azért is, mert úgy ingyen van egy tartalékváltó, aminek pontosan tudom mi a baja :-)

Előzmény: bkvmt (6311)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6312

Köszönöm Herr Helyzetjelző :-D

Előzmény: A210 820 08 21 (6310)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6311

Kösz... mindenki nevében:-)) És ez most jó,vagy nem jó?Mondjuk amikor ezt vettem ez volt raktáron nekik per/pillanat,ami még "tűréshatáron" volt forintálisan az agyam szerint.. Én meg nem frocliztam tovább,csak küldjék már... Föl voltam ajzva:-))

Előzmény: A210 820 08 21 (6310)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6310

A kép szerint a világhírű Meyle gyár terméke,herr Jäger. :-D

 

Előzmény: Sprinter CDI (6308)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6309

Igen az. Számlájábol számomra semmi nem derül ki.. 1 biztos semmit nem javult a helyzet..mivel köze nem volt hozzá sajnos..  Kiméregettem a mágnes szelepeket is,új O gyűrűket tettem rá,vadi új fő csati..  Hiába forró motornál 5. piros lámpa után már ugrott a váltás,ha nem voltam óvatos.. Hidegen,vagy országúti viszonyoknál nem jelentkezett.   Kb 800 kilómétert mentem vele a likvidálásáig. Most olcsóbbra tartom a váltót,mint amennyi a panel volt magában:-)

Előzmény: Sprinter CDI (6308)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6308

Szia!
Ez az ML270 váltó, amiben új a panel, és melegen csúszik a 3-4?

Megkérdezhetem melyik gyártó panelja lett betéve? Trucktec, Febi, gyári?

Kösz!

Előzmény: bkvmt (6305)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.19 0 0 6307

2000 / mázsa.   Most nagyobb lenne a teneszánsza,mint a "nyűttes szőttes" merga morzsaléknak:-)) Idén kevés lessz a tüzifa..

Előzmény: harangiz (6306)
harangiz Creative Commons License 2018.09.18 0 0 6306

A fenyőfa hogyér van ? :-D

 

Előzmény: bkvmt (6305)
bkvmt Creative Commons License 2018.09.18 0 0 6305

Szétboritottam. Ha valakinek ingerenciája lenne valamire közüllük tartaléknak,donornak,csere darabnak,vagy felújitásra.ML 270 cdi  722.661 váltó-osztómű-felezőkapcsoló-wandler-generátor-fogaskoszorú.Ingyen nem adom,de a nepperektöl nagyságrendel olcsóbb biztos:-)

telhetetlen- Creative Commons License 2018.09.17 0 0 6304

Köszi, már átrágtam a könyvét, végignéztem mindent, számítottam rá, hogy akkor csak erre gondoltak.

Akkor így már biztos.

Előzmény: bkvmt (6267)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.15 0 0 6303

Kb. 50 km után eltűntek a hibakódok.

Megoldotta Günter önmagától :-)

Előzmény: André1973 (6302)
André1973 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 6302

Nekem is volt tempomat hiba de csak egy biztosíték volt a ludas javaslom nézd át őket

Előzmény: galoscsabus (6299)
André1973 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 6301

Ok ráraktam a diagra és észrevettem (mert még új) egy beállítási pontot ahol mindent kiolvas még az osztóművet is és talált két hibát ill azt irta kábelszakadást észlel a két hátsó jeladó előtt. A hibákat kitöröltem de még nem teszteltem. Ez a rendszer is azt tudja mint a tied csak azt irja hogy az autó nem támogatja az ABS BAS ESP kiolvasást de szerintem csak beálítási probléma de még nem jöttem rá. Még szétszedem a kábelköteget elöl az ABS-nél és megnézem hogy van e szakadás aztán irom az infót. Köszi ismét

Előzmény: harangiz (6298)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6300

:-D

Jól biza', sőt egyenesen GYÖNYÖRŰ!

(Neten küldtem kérésre fotót pár barátnak, és jobb az óvatosság, mint a meglepetés ;-) )

Előzmény: harangiz (6272)
galoscsabus Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6299

Szép estét minden ML Fórumozónak!

Ma megérkeztek a gumik a hátsó futóműhöz, a csere is megtörtént.

Szépen liftezik a Nagy Batár fel-le, öröm e bódottá van :-)

Átnéztem mindent a széthámlott régi gumi körül, de nem találtam semmi rendellenességet.

Az ESP hiba üzenet viszont most is él, és nincs tempomat sem.

Van esetleg valamilyen "öngyógyító" diagnosztikája a kocsinak, amit

valamilyen protokoll szerint végig lehet futtatni, vagy csak jól felszerelt

szervizben tudják rendbetenni?

Szándékkmban áll egy jó műhelyben átnézetni tetőtől talpig, egy jó diagnosztikával együtt,

de arra még várnia kell, mert vadkárbecsléssel foglalkozom, és ilyenkor 7/7 nap heti munkarendben vagyok.

De jó is lesz holnap vele menni dolgozni, a 25 éves 2.4-es szívódízel VW Taro után :-D

 

harangiz Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6298

Szerintem először ne vegyél semmit, hanem nagyon alaposan nézd át a kábeleket. Néha annyira banális probléma okozza a hibát.

Előzmény: André1973 (6297)
André1973 Creative Commons License 2018.09.14 0 0 6297

Oké akkor megveszem ezt a fajtát is ártani nem árthat és mégegyszer köszönöm nektek az infókat üdv

Előzmény: bkvmt (6296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!