Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Már miért lenne nehéz? Ami jó, az jó. Ez most konkrétan milyen vadállat ha nem indiszkretén a kérdés? A csippelés már biztos megvan, azt nem is kérdezem ;)))))))
Majd meglátjuk milyen lesz az új vas, jelentős javulást változást kell felmutassanak, hogy megüsse a vásárlási ingerköszöbömet ;) A taxis maffia jelentős tagjai ;) szerint technikailag a Mondeo jó, ezt hajlandó vagyok elhinni. ;) Belül azonban jelentős átépítésre lesz szüksége, hogy pénzt adjak ki rá. Korea is le van még maradva pár évvel, de a tempó amit diktálnak döbbenetes. Egyelőre mint mondtam, tárgytalan. :)
Ha a Mondeo olyasmi lesz, mint amilyen autót legutóbb Detroitban bemutattak, akkor talán előfordulhat, hogy kipróbálom valamelyik a Ford szervízt.
Ebben az esetben feltétlenül értesíts, ugyanis van egy közös ismerősünk, aki tud neked segíteni a projektben :-)
A régi skodások, mint Brazil, talán emlékeznek Zsugára, aki egy időben a legaktívabb SOF klubtag volt, találkozókat szerveztünk közösen, illetve ő csinálta az akkori SOF honlapot, stb.
Zsuga ma a Ford Ivanicsnál vezeti a kereskedést, két évvel ezelőt pedig az év értékesítője lett a Fordnál.
(bár, hozzáteszem a teljes igazság kedvéért, hogy ugyan én sem vagyok maradéktalanul elégedett az általam látogatott márkaszervíz kiszolágálásval, és a munka minőségével, azért az összhatást még egyáltalán nem nevezném siralmasnak, ott)
OFF
Ha a Mondeo olyasmi lesz, mint amilyen autót legutóbb Detroitban bemutattak, akkor talán előfordulhat, hogy kipróbálom valamelyik a Ford szervízt. Már csak az kell, hogy ne csak kívülről legyen pofás, hanem belül se legyen olyan igénytelen mint most... Egyelőre nem is aktuális, remélem még sokáig szerelmes leszek az S2-be, amúgy meg az irány inkább Korea felé mutat... majd...
Még jó, hogy szereted, tényleg fasza kis gép. Ha 7-es így működik, akkor így működik, nekem azért tűnt fel a csattanás, mert nekünk kb pont ugyanilyen volt mielőtt mechatronikot cseréltek.
A 7 sebességes szárazkuplungos, a 6-os olajos, D-ben ez utóbbi szerencsétlennek még az olajat is kavargatnia kell, nyilván ezért van egy kis plusz fogyasztás. Ha a 7-es nem rakja sebességbe azonnal, és vastag talppal indulsz, akkor jogos is lehet (valamennyire) a csattanó hang (a múltkor kérdeztem Mentesék egyik Norbiját aki azért látott már pár dolgot, ez szerinte sincs így teljesen rendben, de ez egy dolog). Ettől még lehet, hogy nem igazán probléma, és ha az elkövetkezendő évek alatt csak annyi lesz vele a "gond", hogy 60 ezrenként (illetve a 7-est nem tudom pontosan, hogy mennyi) kell neki egy szervíz, akkor jó, vidámság, szerelem, hejehuja, mi kell még? :)
Egy kört már futottam vele. Nyilván kicserélték/megjavították volna.
Állítólag a hét sebességes máshogyan működik mint a hatos.
A hetesnél, ha D-ben fékkel állok nem magasabb a fordulat, és nem eszik többet mint üresben.
Állítólag a hatosnál nem így van.
Ismét állítólag a hetes induláskor teszi első fokozatba, amit ha fék elvétellel engedsz neki akkor szép simán lassan megindul. (ezt írta Szili is, én pedig hallottam amikor volt szerencsém kipróbálni azt a fantasztikus gépet)
Viszont ha egyből/hirtelen gázzal indulok akkor nincs ideje finomkodásra. Sokminden történik egy pillanat alatt.
Az igaz, hogy a tieden kívül még benzines DSG-t nem láttam, de dízelt már néhányat igen, és egyik sem cisnálja azt, hogy elindulásnál "csattan" a váltó, és ránt egy kicsit az autó. Pontosabban egy ilyet ismerek, az pont a miénk, abban mechatronik csere lett a vége, azóta sem csinál ilyet, sem padlós, sem finom, sem bármilyen elindulásnál.
Te is tudod, hogy nem arról beszélek, hogy lehet hallani, ahogy vált (én mondjuk nem hallom, a tiedben sem hallotam), vagy kapcsolgat, de nem látod, vagy egyáltalán mit csinál, és miért. Csak, és kizárólag arra mondtam, hogy nem normális, szerintem, amit az elején írtam. Az egy dolog, hogy szériában nem hiba, egyedileg attól még lehet, én legalábbis rászánnám az időt, hogy megnézzék, sw frissítsenek, vagy bármi, nem kerül az némi időn kívül semmibe sem.
Szervíz felhív, megkérdez :) Mivel neked nulladik perces korában is volt a DSG-nek padlós indulásnál egy elég csúnya hangja aminek szerintem nem kellene lennie, lehet, hogy jót tenne neki az a kis sw update.
Ha lenne pénzem, ezt venném meg, vagy valami hasonlót napfénytetővel és bézs belsővel...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/yeti/skoda_yeti_2.0_cr_tdi_elegance_4x4_4_ev__200000_km_gyari_garanci-5314853