Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Firefighter22 Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2370

Üdv! 

Érdeklődnék valakinek nincs-e véletlenül Terrano 2 javítási kézikönyve?! úgy hallottam létezik ilyen de nem tudok ráakadni.

Előre is köszönöm.

Ferozatom Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2369

Sziasztok ,

 

 

Keresném az alábbi alkatrészeket hátha van valakinek eladó,

 

1995 terrano II 2,7 d  

 

  1. első vagy hátsó ködlámpa kacsoló a hozzá tartozó dugóval, 
  2. 4wd érzékelő az osztóműből

Köszönettel

 

Tamás

 

telenor 4 húsz 4 nulla nulla 9

kenci78 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 2368

A túl nagy méretnél a "fészbúk" is megbukik.... Vedd kisebbre a méretét...

Ttooomm Creative Commons License 2017.07.09 0 0 2367

Nem engedte mailben sem küldeni. esetleg viberen vagy facen áttudom küldeni a képeket.:)

Facebook: Tamás Sződi ként vagyok fent

köszönöm

Előzmény: kenci78 (2366)
kenci78 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 2366

Vedd kisebbre a képek méretét, úgy már engedni fogja, vagy küldd át nekem a k.enci@freeemail.hu címre!

 

Előzmény: Ttooomm (2365)
Ttooomm Creative Commons License 2017.07.08 0 0 2365

Szisztok!

 

Lenne egy eladó Nissan Patrolom Y61 3.0D (158LE) donornak. 

Motor váltó terepváltó hajtasok hidak elektromos bőrülések (nincsenek kirepedve) 

Nem behozott, sajat csak köszönhetően egy fiatal BMW-s srac jatekanak meg kell vállnom tőle igy. Bal oldalról kapta az utest.

Képeket nem enged feltölteni sajnos de emailre tudok küldeni.

Érd:06204672736

kenci78 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 2364

Esetleg ha valakit érdekel, van egy ilyenem eladó.

nemszabad Creative Commons License 2017.06.30 0 0 2363

Terrano 2.7-es turbodízel vizhűtő, használt, gyári eladó Sóskúton.70/634-7925. 13 ezer Ft.

kenci78 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 2362

Elküldtem a számot az adatlapodon szereplő mail címre.  Külföldiában néztem neked ilyen kütyüt, ott 5000 ft körül adják, de sajna magyarisztánba nem postáznak.

Előzmény: Rudó (2361)
Rudó Creative Commons License 2017.06.30 0 0 2361

Köszi, így a 40fokban biztosan nem lenne rossz egy kis bónusz szellőzés.

Előzmény: kenci78 (2360)
kenci78 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 2360

Holnap, ha el nem felejtem keresek neked címet. Akiktől én vásároltam azok nem voltak ilyen "hivatalosak". 

 

Előzmény: Rudó (2359)
Rudó Creative Commons License 2017.06.29 0 0 2359

Hivatalos àr, àfabèfa,...

Előzmény: kenci78 (2358)
kenci78 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 2358

Gratula!  Mi az , hogy full papírokkal? A kocsit is adja hozzá?  :)

 

Rudó Creative Commons License 2017.06.29 0 0 2357

Nem hagyott nyugodni a kerèklógàs meg rà is èrtem, megnèztem.Sima ügy, kúpos, húztam rajta egy fèl fordulatot ès meggyógyult. 

Ablakfület csak Nyírlugoson talàltam, viszont postàzni csak full legàl meri mindenfèle papírokkal, így majd 20 a 2fül, azt azèrt sokallom.

kenci78 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 2356

Bontó?

 

Előzmény: kenci78 (2354)
Rudó Creative Commons License 2017.06.28 0 0 2355

Köszi, efféle megerősítésre várram. :))

Van esetleg valakinek beszerzési forrása esetleg barkács ötlete hátsó-oldalsó ablak nyitására.Sajnos fixre van csavarozva nincs meg az a kis kütyü egyik oldalt sem.

Előzmény: kenci78 (2354)
kenci78 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 2354

Én biztosan nem foglalkoznék még vele....

 

Előzmény: Rudó (2353)
Rudó Creative Commons License 2017.06.27 0 0 2353

Sziasztok!

Ma gumiztuk a gépet (rövid terrano 2 2,7tdi) és felemelésnél kiderült,hogy a bal eleje lóg egy kicsit. Nem a futómű hanem a kerékcsapágy, a kerék futófelületnél mérve kb 1mm-t tud mozogni, hangja nincs, egyébként nem észrevehető.

Mekkora baj ez, rögtön cseréljek kerékcsapágyakat vagy elmegy ez még így sokat?

Köszi

kenci78 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 2352

A difi zárásának legegyszerűbb és legkókányabb módja a hegesztés. HA csak terepen használod, állandóan sarazol, akkor talán még a hátsó "állandó zár" elviselhető, persze így sem fogsz tudni normálisan kanyarodni, mert el fogja tolni az elejét és elég nagy feszültség lesz a hátsó hajtásban. Idővel nem kizárt, hogy valami engedni fog és esetleg törik. Első zárat csak nagyon zűrös szitukban használnak, de ezt egyáltalán nem érdemes lehegeszteni. Anno én azon gondolkodtam, hogy ha kézi féltengelyzár van a kocsin és lehegesztem az első difit, akkor terepen csak az egyik zárat tekerem be és ilyenkor csak az egyik oldal hajt elöl. Le tud diferálni és nincs összefeszülés. Ha a másikat is bekapcsolom, akkor mindkét kerék hajt. De ezt csak egy papír nélküli kocsinál csinálnám meg, ha már annyira kellene  a "difizár!  A terrano elöl nem merev hidas, nem tudom, hogy mennyire bírná ezt a fajta sufnituningot.

  Ha már mindenképpen kell a zár, akkor én Lock Right -ot keresnék bele, az a legolcsóbb megoldás.

Előzmény: srace (2351)
srace Creative Commons License 2017.06.23 0 0 2351

pont jókor jöttem mert témánál vagyunk  be is linkelek egy videót https://www.youtube.com/watch?v=wc7-oi8CXiw   énis igy terveztem a meg valósítást a videó alatt írja  hogy a hátsó 4.625 diff arányt és hegesztet difi az első pedig egy y61 fogaskerekei lettek átrakva. ez mekkorán lehet kivitelezni vajon az elsőt is lehegesztete ? vagy nem érdemes ilyen foglalkozni ? 

Előzmény: kenci78 (2348)
tglsndrs Creative Commons License 2017.06.19 0 0 2350

Próbáltam a terrano-m alá bepusszantani 265/75 r16 gumikat, öt centi emelőszett mellé body lift is kellene hozzá,  így feladom, nem küszködök vele tovább. Nekem 190.000,-be került az öt darab, annyiért meg is válnék tőlük. Bács-Kiskun megyében.

 

 

 

Rudó Creative Commons License 2017.06.14 0 0 2349

Köszi,értem.

Előzmény: kenci78 (2348)
kenci78 Creative Commons License 2017.06.13 0 1 2348

Szia!

 Részben jól látod a dolgot. A terranoban egy előfeszített sperr diferenciálmű van a hátsó hídba építve. Ezt nem szabad összekeverni a diferenciál zárral. A funkciója hasonló, de nem tudja azt nyújtani, mint a 100%-os zár. Ugyebár az igazi difizár esetén valamilyen úton - módon 100%-os kötést hozol létre a féltengelyek között (elektromosan, mechanikusan, pneumatikusan, akárhogy).

Az LSD (limited slip differential) részlegesen önzáró differenciálmű esetében a részlegesen van a hangsúly. Itt össze van feszítve a két féltengelyen elhelyezkedő lamellasor és ezáltal csúszós helyeken nem engedi egyből lediferálni a hátulját. Viszont, ahogyan a nevében is benne van, ez csak részleges zárás. Ha egyik keréknek teljesen megszűnik a tapadása, ott már nemigen működik a történet, mint ahogyan ez a Te esetedben is történt. Ha jobban össze lenne feszítve, akkor meg kanyarokban nem tudna diferálni és ez más problémákhoz vezethetne. Ha felemeled az autó egyik oldalát és üresben megpróbálod elforgatni a hátsó kereket, akkor megtapasztalod, hogy mennyi erő szükséges hozzá és miért van az, hogy a "zárás" ellenére mégis lediferál a hátulja. Nem rossz dolog ez a szerkezet, de a valódi zárnak a nyomába sem ér, mertt pontosan ott nem működik, ahol a legnagyobb szükség lenne rá. Ha 4Wd-ben leátlózod a kocsit, akkor gyakorlatilag meg sem tudsz vele mozdulni. Egy 100%-os zárnál kapcsolsz egyet és mehetsz tovább, na itt nincs ilyen. Sajnos egy minőségi difizár  (ARB - legjobb márka) 300 ezer ft-ba kerül, ezt azért kevesen fizetik ki. Itt kézzel kapcsolod a zárat (pneumatikus rendszer) amikor szükséges. Van még egy öszvér megoldás: a Lock Right néven futó automata difizár. Ez egy egyszerű mechanikus szerkezet, 100%-ban zár amikor szükség van rá. Ezt már 100 ezer környékén be lehet szerezni, annyi hátránya van, hogy ezt ne te kapcsolgatod, így aszfalton is képes zárni és ezzel tud meglepetést okozni a felkészületlen sofőröknek. De terepen kiválóan működik, itthon is sokan használják nagy megelégedéssel.

  Még egy megjegyzés a terranóhoz: a hátsó hídba speciális LSD olaj kell, különben tönkremegy a cucc. Véleményem szerint ez a pörgetés sem tesz jót neki, mert ilyenkor a benne lévő lamellák egymáson elcsúszva dolgoznak és hosszú távon ez sem igen használ nekik.

 címekkel.....

Előzmény: Rudó (2347)
Rudó Creative Commons License 2017.06.13 0 0 2347

Sziasztok!

Kérdésem lenne lsd difivel kapcsolatban.

Az én elképzelésem az volt,hogy ha az egyik kerék kipörög akkor hozzázárja a másikat gyk. mint egy kézi difizár csak itt nem kell gépészkedni. Ez beigazolódni is látszott,csúszós trutyin,hóban jégben,kavicsoson,......, gyönyörűen lehet vele driftelni ha akar az ember,szóval működik a cucc.

Viszont sikerült olyan helyet találnom tegnap ahol a bal hátsó egy fél méternyit a levegőbe került,na gondoltam most tesztelem az önzáró difimet.Kikapcsoltam az első hajtást és megpróbáltam elindulni,semmi,abszolút nem történt semmi,a levegőben lévő kerék pörgött a másik állt,kipróbáltam nagyobb sebességkülönbséget létrehozni,2.-ban 2000fordulattal is megpörgettem az autót,semmi nem történt ekkor sem,csak pörgött a lebegő kerék. Akkor,hogy van ez? Működik de mégse működik? Mért nem zárt a difim?

Köszi

kenci78 Creative Commons License 2017.06.04 0 0 2346

Ha  a légtömegmérő rossz, akkor ez nem minden fordulatszám tartományban jelentkezik?

 

Speedmaster62 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 2345

Szia !

 

Szerintem a légtömegmérő a rossz.  Hasonló problémánk volt, igaz Terrano-nál.

Először kikel takarítani és úgy megpróbálni. Csak utána lehet gondolkodni a cserén.

Előzmény: kishoffi96 (2344)
kishoffi96 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 2344

sziasztok! egy kis segitsegre lenne szuksegem!

Nissan patrol Y60 2.8tdvel van olyan problemam, hogy padlogaz vagy akar felgazas gyorsitasnal 2500as fordulatig eroteljesen huz, majd minden ereje elszall, majd mikor visszaveszek a gazbol szepen lassan kiforog, de nagyon erotlenul. majd 3500 kornyeken ujra lehet padlozni, es megy is ahogy kell neki. sajnos az autot nemreg vettem igy semmit sem tudok rola, peldaul hogy az adagoloja gyari-e. a jelenseg pedig azota jelen van miota elhoztam. terepen zavaro ez fokent amikor az ember nekimegy egy dombnak 2500as fordulat kornyeken, majd ahogy gazt adnek neki akar egy picit is azonnal elfogy az ereje...esetleg valakinek erre valamifele tipp? koszonom szepen elore is az otleteket! :)

újonc8000 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 2343

Sziasztok, keresek 1998/4 Nissan Terranohoz (rövid, tdi) jobb első sárfogót (típus azonost). Jelenleg bontókban sem találtam.

lacza1978 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 2342

 

Köszönöm szépen a segítséget.

Előzmény: kenci78 (2340)
Destroyah2 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2341

hali!

 

rövid Trrano2 középső kipufogódobja felett a kasztnin van egy hővédő lemez. ez minta nélküli sima fejekkel van valahogy felfogatva, talán szegecselve alulról a padlóhoz. tudja valaki, hogy lehet az onnan levenni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!