hát a hazaút elég kalandos volt, éjjel 3ra értünk haza (mondjuk megáltunk 1 órás kajálásra is). félúton elment a töltés, nem égett se az első se a hátsó lámpa, és az utolsó 1- másfél órában szakadt az eső... a biztosítékot kellene megnézni, majd ma felhívlak, hogy hol van, mert csak kettőt találtunk hirtelenjében. huhh meg még mondtak vagy 3 dolgot amit meg kell tőled kérdeznem, de ezeket most nemtudom. összeszedem a gondolataimat és felhívlak a nap folyamán, vagy felhivatlak a sráccal aki tegnap hazavezette a motort, talán ő meg is érti a dolgokat:-D
egyébként még csak hátul utaztam rajta de tisztára szerelmes vagyok a motorba, asszem megvan a nyári programom: motorozni- motorozni- motorozni:)
Megbeszéltük a dolgot a feleségemmel, viheted a gépet, ha kell. Hogy mikor? Amikor akarod, mondjuk holnap.:-) Este 9 felé leszek az MSN-en, lefixálhatjuk!
hello! igen, engem komolyan érdekel, elég régóta ez az álmom, viszont 300.000-ig tudok motort venni, ennél többet nem hiszem, hogy kapok rá, nem rajtam múlik...
mennyit szeretnél érte? egyébként hány éves a motor?
Feleségem most van controllon, tehát ma megbeszélem vele ha hazajön. Szerintem olyan 90%, hogy fájó szívvel bár, de megválunk tőle.:-( A mennyiért az megbeszélés tárgyát képezi. De próbálj viszonyítani. Leamortizáltakat adogattak 200-250 körül nyeregtáskák nélkül. Ebben 06.09.-én lett lecserélve a motorolaj, fékolaj, gyertya, felszabályozva az első és hátsó fék, tehát motorikusan 100%-os. Mint írtam, a végsebessége 130 km/h. Metzeller gumik vannak rajta 90%-os állapotban. Minden kifogástalanul, és hibátlanul működik, az utolsó visszajelzőig, azokat is mind leellenőriztem, kicseréltem. Itt egy kis képecske az "50 ccm"-es igazolásról!:-)
Várom válaszodat, árajánlatodat, de csak akkor ha komolyan érdekel.
Ja, Kazincbarcika mellett lakunk 10-km-rel.
De szerintem ha én Pápáról elhoztam a lábán, 2 szuszra, akkor te simán hazamész vele egy szuszra!:-)
Ha érdekel, küldök még képeket a hibáiról is, mert az is van. Legnagyobb hibája, hogy egy tenyérnyi helyen hiányzik a krómozás a kipufogó takaró lemezről. De ez kb 2000 Ft-os hiba.
Motorkreskedésbe hiába is mész, én is végigjártam ezt az utat, mikor kimondtam, hogy Aprilia Red Rose, megkérdezték, hogy ezt a virágot hol árulják!:-) Magyarul, azt sem tudják, hogy létezik ilyen motor!:-(
Ennek a motornak ismerem az "előéletét", egy idős osztrák nőé volt, aztán egy középkorú magyar férfié. 30.000 km van benne és azon kívül, hogy kb 10.000 km múlva le kellesz cserélni benne a kuplunglamellákat (kb 10.000 Ft) semmi gondja nincs. Nem tudom, kitől hallottad ezt a butaságot, de nem tudom, az aki ezt mondta, tudja e, hogy ebben a motorban rotax blokk van, amivel jelenleg is szerelnek néhány cross motort, pl. a KTM-et is. Na, hát ha valami, akkor azok kapnak, mégis szinte elnyűhetetlenek. Egyik szerelő ismerősöm mondta, hogy inkább egy 10 éves rotax blokk, mint egy 1 éves kínai, legyen bármilyen is! Igen, király kis gép. Sajna feleségemnek időközen gerincsérve lett, úgy, hogy valószínű, hogy - fájó szívvel bár - de meg kellesz válnia tőle. Ha érdekel, beszélhetünk róla... Merrefelé lax?
nem, nem volt ennyi, csak egyenlőre vizsgaidőszak van és nincs időm keresgélni, csak a neten, ahol változatlanul semmi új nincs fent.... hétvégén majd körbejárok egy pár motorkereskedést hátha.... a feleséged motorja gönyörű, remélem én is találok előbb utóbb egyet. mennyit szánok rá?... fogalmam sincs. szülinapi ajándékként kapnám, ugyhogy szerintem olyan 300.000-ig mondjuk... aztán lehet, hogy cserébe el kell adnom a vespámat (50es et2-es), de ez még a jövő zenéje. azt hallottam, hogy évenként meghal a motor és ki kell benne cserélgetni alkatrészeket. ez igaz szerinted?
Amint lesz valami, azonnal szólok! Egyébbként mennyit szántál rá? Itt mellékelek egy képet az enyémről, illetve nem is az enyém, hanem a feleségemé!:-)
Hogy jó motor-e, benne van abban amit írtál. Hiába kutatod, már mindet eladták!:-) Igen, megéri a kutatást, küszködést! Igen, megbíz6ó, hisz olvashattad, hogy Pápáról simán hazajött lábon 3 megállásssal. Merrefelé lax? Mert tudok egyet Bükkszéken, amit ki is próbáltam. Bár az kicsit le van amortizálva, de amúgy ok. Itt találod:
http://www.csabamotor.hu/
A használt egyéb motorok között keresd!
Haverom tud még egyet Tiszaföldváron, holnapra megkérdezem a linkjét!
kb. egy hónapja folyamatosan hirdetéseket bújok red rose 125-ös után kutatva, de egyszerűen mindegyiket eladták már... valakinek esetleg nincs ötlete honnan tudnék venni egyet?... egyáltalán megéri a küszködést? milyen? megbízható motor stb.?
3 hete vettem egy Aprilia Red Rose-t. Ismerkedek a géppel, és szívesen venném, ha kapnék néhány gyakorlati tanácsot a szereléséhez, karbantartásához. Természetesen én is megosztom azt amit én eddig megtudtam, de bizony az elég kevés, még világviszonlatban is. Hiába keresgéltem a neten, max guminyomást, olajmennyiséget, olajtípusra való utalásokat találtam. Tök analfabéta nem vagyok a témához, 34 éve motorozok, most is van egy 650-es DL -em, lényegéban az Apriliát feleségemnek vettem tanulni. BAZ megyében lakok a megyeszékhelytől 30 km-re. Kíváncsi vagyok, mennyire népszerű ez a márka az országban, mert itt borsodban, még egyet sem láttam, úgy látom inkább Budapesten, és a dunántúlon elterjedt. Én Pápán vettem, ide 360 km. Lábon hoztam haza 3 megállással. Indulás fél 12-kor, érkezés 20.10-kor és mint mondottam, volt 3 megállás. Egy komp Vácnál, egy tankolás előtte Esztergomnál, és egy eső miatti kényszer vacsora ami 3/4 órás volt. Szerintem jó eredményt futott a kis moci.
Azt hiszem ennyi elég is bevezetőnek, kíváncsian várom márkatársaik jelentkezését!