Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

keserucsokolade Creative Commons License 2017.10.01 0 0 20517

Meg lett a hiba!

Leszivtam a tankbol az osszes uzemanyagot mert szo szerint fekete volt. Nem tudom mi adtak a kuton,de fortelem! A leszivott gazolaj hihetetlenul fekete volt! Csereltem a szuroket meg az uzemanyag csovet is atlatszora!

Adagolo,porlaszto nem mehetett ettol tonkre!

Koszonom mindenkinek a segitseget.

 

Előzmény: pansatoni phil (20507)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 20516

A tanktól végighúzol legalább 8-as csövet. Kamionos boltban,akárhol lehet venni műanyag csövet is. Szerintem elég a csőcsere.

Előzmény: Vasibé (20515)
Vasibé Creative Commons License 2017.09.30 0 0 20515

Köszönöm a választ! Szerinted hány mm-es csövet vegyek? Ha jól tudom a gyári 6 mm a belső átmérője. Puffertartálynak van értelme vagy elég ha csak csöveket cserélek?

Előzmény: Schnitzer 525 (20514)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 20514

Tegyél lehetővé több üzemanyag ellátást. Azaz nagyobb átmérőjű üa. csövet a tanktól végig.

Előzmény: Vasibé (20513)
Vasibé Creative Commons License 2017.09.29 0 0 20513

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni ! Sajnos már régóta nem tudom megoldani ezt a problémát ha felemelem a turbo nyomást mindig bedadog ,kopog vagy leáll az autóm. Sehogy se tudom 1.5 bar fölé vinni! Az autón egy E60 530d GT2260v (változó geometriás) turbo van 11 es nyomóelemmel, 42-es gázkaros fejjel és Chippel ! Már sok mindent próbáltam nagyon sokat állítottam a turbón ,adagolón és sehogy se volt jó! Végig 60 mm es intercooler csövezés ,30d cooleral ,próbáltam már teljesen nyitott rendszerrel is úgyse volt jó! Ha a geometria kar kis csavarját kitekerem hogy teljesen zárjon akkor már egész alacsony fordulaton is csinálja !Van egy másik TDS is a családba azon Gt20 as audi turbo van és az is ugyan ezt csinálja! Valaki használ változó geos turbót? Itt egy videó ahogy viselkedik : http://auto.indavideo.hu/video/BMW_Tds

pansatoni phil Creative Commons License 2017.09.29 0 0 20512

Ha egyébként reggel hidegen jól indul, akkor adagolóban megkopott a nagynyomású rész. Ha nincs időd foglalkozni vele, átmenetileg segít egy normál izzító relé beépítése, ami melegen is izzít.

Én is alkalmaztam ezt mikor rászorultam. Aztán adagoló csere és mankó relé eltávolítás, mert rohamosan csökken a betétek élettartama!

 

Előzmény: M?t? Sz?n?si (20509)
pansatoni phil Creative Commons License 2017.09.29 0 0 20511

Na, hát ha te is.... egy korszak lezárult.  :(

Előzmény: cSIGA (20508)
keserucsokolade Creative Commons License 2017.09.28 0 0 20510

Koszonom,ennek utanna nezek

Előzmény: pansatoni phil (20507)
M?t? Sz?n?si Creative Commons License 2017.09.28 0 0 20509

Sziasztok van egy 525TDS egész nap jövök megyék vele minden rendben le állok egy 10percre a aztán indítanám nem indul csak teker szivattyú jó nem tudom hogyan tovább köszönöm ellőre is a segítségét 

cSIGA Creative Commons License 2017.09.28 0 0 20508

Szervusztok!

 

Eladnám a kocsit.

525TDSA 95/7  turbo xar  lejárt müszaki

van rajta/benne némi xtra 

nagy első fék belső hűtős hátsó  sperdifi  elektromos bőrülések.....stb

 

Ha érdekel vkit egyben nincs kedvem bontani szóljon 

 

Üdv

Csiga

pansatoni phil Creative Commons License 2017.09.28 0 0 20507

Én kettéválasztanám a csörömpölést meg az erőtlenséget.

Az erőtlenséget meg torpanást egyszer a MAP szenzor hibája, vagy a hozzá vezető vákuum csövecske eltörése, másrészt a jeladós csúcs hibája okozza, bár ez utóbbit elvileg egy  visszajelző lámpa jelezné.

Csörömpölni ebben hidegen leginkább az ékszíj feszítő tud, ha széthullott a belseje, de azt sürgősen ellenőrizni kell, mert eltörik a karja, és súlyosat tud rombolni ott elől.

Előzmény: keserucsokolade (20506)
keserucsokolade Creative Commons License 2017.09.27 0 0 20506

Koszonom az eddigi segitseget! Az adagolo nemregen(kb 10000km van benne) lett felujitva. Diagot sajnos itt a kornyeken (Keszthely) nem tudom megoldani,mert nincs senkinek. Eleg specialis ennek a jarganynak a diagnosztikaja sajnos.

 

Az a par szerelo akit megkerestem,meg megilyed amikor meglatja,hogy bmw motor van benne.

 

Ez van!

Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 20505

Nem ártana egy diag. Mert így csak a találgatás marad. Én mondjuk adagoló problémára gondolok.

Előzmény: keserucsokolade (20500)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.09.27 0 0 20504

Esetleg hidrotőke? Adagolóban a nyomólap esetleg elvan kopva. Légtömegmérő. ( csak tippek) :)

Nem füstöl feketén amikor nyomod neki és nem megy?

Előzmény: keserucsokolade (20500)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.09.27 0 0 20503

Szia, Nekem alapjáraton a főtengely ékszíjtárcsa zörgött nagyon.(utolag kiderült, hogy szétvolt szakadva benne agumiágyazás). Menet tulajdonságot viszont nekem nem befolyásolt. :)

Előzmény: keserucsokolade (20500)
keserucsokolade Creative Commons License 2017.09.26 0 0 20502

Szia,biztosan nem. Alapjaratom tokeletes! 

Mas otlet?azert koszonom

Előzmény: Schnitzer 525 (20501)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 20501

A csörgő zörgő hang az gondolom alacsony alapjáratból adódik. ?

Előzmény: keserucsokolade (20500)
keserucsokolade Creative Commons License 2017.09.25 0 0 20500

Sziasztok, kis segitseget szeretnek!

 

Az autom range rover 2.5 diesel. M51-es bmw motorral.

 

Reggeli inditasnal csorgo-zorgo hangot ad az auto es nagyon erotlen. Majd amikor bemelegszik akkor megindul,de akkor is gyengebb ,mint amilyen volt. Es nagyobb gazadasnal megtorpan vagy 5.sebessegben 80-90 km/h-nal olyan mintha elvennem a gazt vagy hirtelen nem kapna uzemanyagot.  

 

Ezek alapjan Ti mire gondoltok?merre keresgeljem a hibat?

Koszonom

No Home Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20499

Szívesen,kár hogy tőled a Nagykőrösi haver messze van,neki is van ilyenje,a Pesti meg azt írja hogy:"Rack auto vagy Wallis és 2800ftOtt vegyen újat" :)

Előzmény: Zoli.78 (20498)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20498

Köszi, de már nem aktuális. A face-n az e34 csoportból egy nagyon rendes srác kivette a csavarokat, hozzá való kulccsal.

Előzmény: No Home (20497)
No Home Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20497

Viszont ha Nagykőrösi haver messze lenne tőled van egy Pesti ismerősöm is ő majd este visszajelez hogy az övét megtalálta-e. 50% hogy van neki is :)

Előzmény: Zoli.78 (20493)
No Home Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20496

Haver ezt írta ma :"Valahol van nekem. De a linkos.hu ott van hozá. Lehet kapni kiszedöt."

Előzmény: Zoli.78 (20493)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.09.18 0 0 20495

Hali,

Nekem is volt ilyen gondom. Én beleütöttem egy ilyen méretű torx bit-et. és simán kicsavartam, és vettem egy új kerékőr készletet. ( csak egy tipp) :)

Előzmény: Zoli.78 (20493)
No Home Creative Commons License 2017.09.17 0 0 20494

Látom az E36 (3-as) fórumon se találtál ilyen kerékőr fejet,lehet tényleg csak roncsolással fogod tudni le venni de van egy nagy tudású Nagykőrösi Tds-es haverom azt megkérdem holnapra hátha tud egyszerűbb megoldást..

Előzmény: Zoli.78 (20493)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 20493

Szóval ez az.

Előzmény: Zoli.78 (20492)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 20492

Hali! Segítségre van szükségem. Elvesztettem a kerékőröm kulcsát.

 Így néz ki. 21 fogú. Ehhez való kulcsra lenne szükségem. Csak annyi időre amíg kicsavarom a helyéről őket. Ha valakinek van ilyen kulcsa Pest megye déli részén megköszönném.

Zoli 325 tds Creative Commons License 2017.09.13 0 0 20491

Tudja valaki Hogy a 325 tds Leömlő csonkra rá-e megy a 330 D Turbója? át alakítás nélkül? 

gsmusic Creative Commons License 2017.09.11 0 0 20490

Sziasztok! Kicsit megkésve, de szeretnék választ kapni, egy számomra égetően fontos kérdésre. 
Adott az autóm. (gyárt: 96.5 hó)  Az itt emlegetett tempomatos dolgokat megtaláltam. Na most nekem nincs tempomat karom, Viszont adott egy multikormány, ami van. A multis részét levéve tapasztaltam, hogy van 1 rövid 4 eres kábele. balról sorban jön a: 1. piros, 2.fehér, 3. szürke, 4. a kék.  Én arra gondolok, hogy ebből 2 lehet a tempomat és 2 rádió. Én a tempomatot szeretném első körben működésre bírni. 

Az lenne a kérdésem, hogy meg tudná-e valaki mondani a tempomattal kapcsolatban, hogy ezen 4 kábel közül melyik a test és melyik a vezérlő? melyik színű kábelt kell testre kötni, és melyik kábelt kell az x69-es 2-es pinjére kötni? De ettől is fontosabb, hogyjól gondolom-e a bekötést hozzá? 

Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat, és a segítséget! 

Előzmény: Vojnó (11840)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 20489

Meg kell nézni, hogy esetleg a motorvezérlő tövébe a kábeleknél nincs-e valami mókolás. Az a legkönnyebben hozzáférhető pont.

Előzmény: Zoli.78 (20488)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 20488

Akkor marad a vízhőfokjelző. Az nálam csak 61 fokot küld a vezérlőnek. Vagy oda raktak valami ellenállást vagy alapból rossz.  

Előzmény: Ricsi89 (20487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!