Leszivtam a tankbol az osszes uzemanyagot mert szo szerint fekete volt. Nem tudom mi adtak a kuton,de fortelem! A leszivott gazolaj hihetetlenul fekete volt! Csereltem a szuroket meg az uzemanyag csovet is atlatszora!
Köszönöm a választ! Szerinted hány mm-es csövet vegyek? Ha jól tudom a gyári 6 mm a belső átmérője. Puffertartálynak van értelme vagy elég ha csak csöveket cserélek?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Sajnos már régóta nem tudom megoldani ezt a problémát ha felemelem a turbo nyomást mindig bedadog ,kopog vagy leáll az autóm. Sehogy se tudom 1.5 bar fölé vinni! Az autón egy E60 530d GT2260v (változó geometriás) turbo van 11 es nyomóelemmel, 42-es gázkaros fejjel és Chippel ! Már sok mindent próbáltam nagyon sokat állítottam a turbón ,adagolón és sehogy se volt jó! Végig 60 mm es intercooler csövezés ,30d cooleral ,próbáltam már teljesen nyitott rendszerrel is úgyse volt jó! Ha a geometria kar kis csavarját kitekerem hogy teljesen zárjon akkor már egész alacsony fordulaton is csinálja !Van egy másik TDS is a családba azon Gt20 as audi turbo van és az is ugyan ezt csinálja! Valaki használ változó geos turbót? Itt egy videó ahogy viselkedik : http://auto.indavideo.hu/video/BMW_Tds
Ha egyébként reggel hidegen jól indul, akkor adagolóban megkopott a nagynyomású rész. Ha nincs időd foglalkozni vele, átmenetileg segít egy normál izzító relé beépítése, ami melegen is izzít.
Én is alkalmaztam ezt mikor rászorultam. Aztán adagoló csere és mankó relé eltávolítás, mert rohamosan csökken a betétek élettartama!
Sziasztok van egy 525TDS egész nap jövök megyék vele minden rendben le állok egy 10percre a aztán indítanám nem indul csak teker szivattyú jó nem tudom hogyan tovább köszönöm ellőre is a segítségét
Én kettéválasztanám a csörömpölést meg az erőtlenséget.
Az erőtlenséget meg torpanást egyszer a MAP szenzor hibája, vagy a hozzá vezető vákuum csövecske eltörése, másrészt a jeladós csúcs hibája okozza, bár ez utóbbit elvileg egy visszajelző lámpa jelezné.
Csörömpölni ebben hidegen leginkább az ékszíj feszítő tud, ha széthullott a belseje, de azt sürgősen ellenőrizni kell, mert eltörik a karja, és súlyosat tud rombolni ott elől.
Koszonom az eddigi segitseget! Az adagolo nemregen(kb 10000km van benne) lett felujitva. Diagot sajnos itt a kornyeken (Keszthely) nem tudom megoldani,mert nincs senkinek. Eleg specialis ennek a jarganynak a diagnosztikaja sajnos.
Az a par szerelo akit megkerestem,meg megilyed amikor meglatja,hogy bmw motor van benne.
Szia, Nekem alapjáraton a főtengely ékszíjtárcsa zörgött nagyon.(utolag kiderült, hogy szétvolt szakadva benne agumiágyazás). Menet tulajdonságot viszont nekem nem befolyásolt. :)
Az autom range rover 2.5 diesel. M51-es bmw motorral.
Reggeli inditasnal csorgo-zorgo hangot ad az auto es nagyon erotlen. Majd amikor bemelegszik akkor megindul,de akkor is gyengebb ,mint amilyen volt. Es nagyobb gazadasnal megtorpan vagy 5.sebessegben 80-90 km/h-nal olyan mintha elvennem a gazt vagy hirtelen nem kapna uzemanyagot.
Ezek alapjan Ti mire gondoltok?merre keresgeljem a hibat?
Szívesen,kár hogy tőled a Nagykőrösi haver messze van,neki is van ilyenje,a Pesti meg azt írja hogy:"Rack auto vagy Wallis és 2800ftOtt vegyen újat" :)
Látom az E36 (3-as) fórumon se találtál ilyen kerékőr fejet,lehet tényleg csak roncsolással fogod tudni le venni de van egy nagy tudású Nagykőrösi Tds-es haverom azt megkérdem holnapra hátha tud egyszerűbb megoldást..
Hali! Segítségre van szükségem. Elvesztettem a kerékőröm kulcsát.
Így néz ki. 21 fogú. Ehhez való kulcsra lenne szükségem. Csak annyi időre amíg kicsavarom a helyéről őket. Ha valakinek van ilyen kulcsa Pest megye déli részén megköszönném.
Sziasztok! Kicsit megkésve, de szeretnék választ kapni, egy számomra égetően fontos kérdésre. Adott az autóm. (gyárt: 96.5 hó) Az itt emlegetett tempomatos dolgokat megtaláltam. Na most nekem nincs tempomat karom, Viszont adott egy multikormány, ami van. A multis részét levéve tapasztaltam, hogy van 1 rövid 4 eres kábele. balról sorban jön a: 1. piros, 2.fehér, 3. szürke, 4. a kék. Én arra gondolok, hogy ebből 2 lehet a tempomat és 2 rádió. Én a tempomatot szeretném első körben működésre bírni.
Az lenne a kérdésem, hogy meg tudná-e valaki mondani a tempomattal kapcsolatban, hogy ezen 4 kábel közül melyik a test és melyik a vezérlő? melyik színű kábelt kell testre kötni, és melyik kábelt kell az x69-es 2-es pinjére kötni? De ettől is fontosabb, hogyjól gondolom-e a bekötést hozzá?
Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat, és a segítséget!